quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nope - die is denk ik al Pasen vierenquote:
quote:
Ja, mijn schriftje is gejat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh
En dan noteren in het Super Speciale Schriftje
Een knèn hier.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een "knert" noemt mijn vader konijnen altijd.
Hier Knien(en).quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Een "knert" noemt mijn vader konijnen altijd.
Liefquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:48 schreef maily het volgende:
[..]
Oeh
En dan noteren in het Super Speciale Schriftje
Nouwwah?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Goffer, nog een wonder dat we elkaar verstoan!
Hoor ik daar gemompel vanuit de verkeerde kant van het water?quote:
Sloan Paquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[..]
Goffer, nog een wonder dat we elkaar verstoan!
Tsss - blijf jij daar maar, lekker verzuipenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoor ik daar gemompel vanuit de verkeerde kant van het water?
Ik hoop niet dat Sally in het water zit nuquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoor ik daar gemompel vanuit de verkeerde kant van het water?
Greys heeft 'm. 🤷♂️quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Als het maar niet openbaar gemaakt wordt
Ik heb geen bad, neequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Sally in het water zit nu
Hoog en droog beweert zequote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die zien we hier toch wel eensquote:
Gruwelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja, ik had m op de DTS tafel liggen, en hop, daar ging ze ermee aan de haal... ze zit nu al mijn aantekeningen te lezen... 🙈quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoog en droog beweert ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ai ai sukkelientje .....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, ik had m op de DTS tafel liggen, en hop, daar ging ze ermee aan de haal... ze zit nu al mijn aantekeningen te lezen... 🙈
* greysbones bladert en bladertquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja, ik had m op de DTS tafel liggen, en hop, daar ging ze ermee aan de haal... ze zit nu al mijn aantekeningen te lezen... 🙈
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:55 schreef Sally het volgende:
[..]Maar niet echt gruwelijk dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mss als ik moeite doequote:
Geef niet op!quote:
😑quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oehhh ik kom nu in het gedeelte ONZ SC
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geef niet op!
Het mooie van gebroken glas is... dat je het kunt smelten en weer een mooi stukje glas kunt maken
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geef niet op!
Het mooie van gebroken glas is... dat je het kunt smelten en weer een mooi stukje glas kunt maken
Nee, dat is nog weer overtreffende trap. Dus dat is nog lang nietquote:
Dan ben je aan het smeltenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
Ik ben niet meer op z'n scherpst geloof ik...
De overtreffende trap van Ultra is lastig te vinden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moooi woord wel.. Ultra.. Rolt goed, eigen karakter. Wel te makkelijk gebruikt.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ben je aan het smelten
of hij is versletenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan ben je aan het smelten
Ja zoiets moeten zijn...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:08 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
of hij is versleten
scherpe kantjes eraf dan
Eensch.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De overtreffende trap van Ultra is lastig te vinden.
Viaplee favorietjequote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Moooi woord wel.. Ultra.. Rolt goed, eigen karakter. Wel tè makkelijk gebruikt.
Dat was ooit sjiekquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zit op Villeroy & Boch
Mwahhhquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is het nog steeds wel, toch?
Noem je mijn plee nu ordinair?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Is wel wat ooit is geweest
Oei...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Noem je mijn plee nu ordinair?
Heb je zijn plee gezien greys?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Doe even een pica dan kan ik zeggenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss... oordelen op Afstandquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Doe even een pica dan kan ik zeggen
Hoe kom je dichtbij een gast op afstandquote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tsss... oordelen op Afstand
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je dichtbij een gast op afstand
Verrekijker. WiFi. Hard roepen. Mobiele telefoon...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe kom je dichtbij een gast op afstand
Wat een prachtige alliteratie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
< losjes luimerend, loom loensend.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
oeh, rumquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rum Koen! Lekker aan de Rum?
Ik aan een glas Old Captain
Rumquote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oeh, rum
denk dat ik nog 1 afzakkertje pak
Salquote:
met een g van GOA!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
> Twee verwarmde stroopwagels
Ok...4
Ai!! Hahaaa Die zijn het lekkerst!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:37 schreef Sally het volgende:
[..]
met een g van GOA!![]()
Je eigenste specials
Hihiquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ai!! Hahaaa Die zijn het lekkerst!
leuke versiequote:
Leuke jurk heeft ze aan - bijpassend bij het decorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 01:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan ben je pas halverwege
Dank u - u daar van onder de Waalquote:
Oh, deze nog even luisteren op de telefoon als ik tanden poetsquote:
Morgen zal dat 7 uur zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:20 schreef ToT het volgende:
Superschattig als Mini-ToT een logee heeft, maar ze moeten goftedomme niet om 6.00 al kabaal gaan zitten maken.....
Haha nee de logee wordt vandaag weer opgehaald.quote:
Klokslag 7:30 staat hij op het bed te springen? "papa eruit papa eruit!!"quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha nee de logee wordt vandaag weer opgehaald.
Mini-ToT weet dat hij ons niet voor 7.30 moet storen.Ik heb een papiertje bij zijn wekker gelegd en in het algemeen blijft hij tot dat tijdstip wel stil, maar vanmorgen was dat dus helaas ff anders door zijn vriendinnetje.
Yup!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klokslag 7:30 staat hij op het bed te springen? "papa eruit papa eruit!!"
Het overkomt mij wel eens dat ik door wekkers heenslaap (3 gemiste alarmen). Dat zal jou dus niet snel overkomen...
Eerst een paar koppen koffie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup!
Zelden dat ik hem wakker moet maken.
Hij is ook wel eens wat eerder op de kamer, maar dan stuur ik hem weer terug.
Logeetje wilde 5 kwartier geleden al met ons gaan fietsen!
Tering zeg, ik ben nog lang niet wakker!
Heb er al 2 op.quote:
Ik heb beeld: de kinderen zitten in de speeltuin en papa zit relaxt met een thermosfles koffie vanuit de warme auto toe te kijken...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb er al 2 op.
Logeetje zit weer te miepen dat ze ergens naar toe wil, maar er is een compromis gesloten: we gaan met de auto naar de speeltuin.
En dat miepen zeg ik met een knipoog.Het is juist hartstikke leuk allemaal!
Hell no, ik moest met m'n slaperige kop overal mee naar toe lopen, en bij een waterprojectje was ik degene die als een malle het water moest oppompen zodat zij er mee konden spelen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 08:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb beeld: de kinderen zitten in de speeltuin en papa zit relaxt met een thermosfles koffie vanuit de warme auto toe te kijken...
Muziekje erbij, wat wil je nog meer.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hell no, ik moest met m'n slaperige kop overal mee naar toe lopen, en bij een waterprojectje was ik degene die als een malle het water moest oppompen zodat zij er mee konden spelen!
ToTGod!quote:
Sallykequote:
SCHOTELquote:
Nee, vega. Aardappel.quote:
Nu ja, ovenschotel met aardappel was wel lekker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:06 schreef ToT het volgende:
Ik vind het overigens ook niet te kanen; gekookte aardappel met wat mayonaise.
Doe mij maar een rundvleessalade!
Aardappel ovenschotel kan idd op zich wel lekker zijn, ja!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu ja, ovenschotel met aardappel was wel lekker.
En ik lust(te) ook aardappelsalade.
Tegenwoordig eet ik geen aardappel meer.
Ik eet Koolhydraatarm, dus blijf weg van koolhydraten (en zetmeel).quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardappel ovenschotel kan idd op zich wel lekker zijn, ja!
Hoezo eet je geen aardappels meer? Ik overigens ook nauwelijks nog.
Hoewel de laatste tijd wel een paar keer iets met een pakje aardappelpuree!
Ik eet ook weinig koolhydraten; ik ben flink aan het sporten, maar dat buikje mag nog wel wat minder. Plus mijn bloedsuiker hikt iets tegen het ongezonde aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik eet Koolhydraatarm, dus blijf weg van koolhydraten (en zetmeel).
Dus ik sla het brood, crackrers en andere graanproducten over, net als rijst, pasta, de meeste peulvruchten en aardappel. En maar een paar soorten fruit wel.
Dan is het slim idd om KHA (of KHB) te gaan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik eet ook weinig koolhydraten; ik ben flink aan het sporten, maar dat buikje mag nog wel wat minder. Plus mijn bloedsuiker hikt iets tegen het ongezonde aan.
Nee?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan is het slim idd om KHA (of KHB) te gaan doen.
Ben je bekend met Keer Diabetes 2 Om?
Van wie zou ie dat toch hebben...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:21 schreef ToT het volgende:
Logeetje is hier inmiddels weg, maar Mini-ToT blijft lekker hyper!
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wie zou ie dat toch hebben...
Je weet dat het beide ongeveer gelijk is hèquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:06 schreef ToT het volgende:
Ik vind het overigens ook niet te kanen; gekookte aardappel met wat mayonaise.
Doe mij maar een rundvleessalade!
Aardappelsalade en rundvleessalade is het zelfde, alleen de ene koud en de andere warm?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat het beide ongeveer gelijk is hè
1 is koud ander is warm
Nee, greys doelt op de ovenschotel met aardappel en de aardappelsaladequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Aardappelsalade en rundvleessalade is het zelfde, alleen de ene koud en de andere warm?![]()
![]()
Earl Greyskequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je weet dat het beide ongeveer gelijk is hè
1 is koud ander is warm
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, greys doelt op de ovenschotel met aardappel en de aardappelsalade![]()
In de ovenschotel zit ook een soort roomsaus, gebaseerd op eieren.
Aardappelschotels sowieso +1quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, greys doelt op de ovenschotel met aardappel en de aardappelsalade![]()
In de ovenschotel zit ook een soort roomsaus, gebaseerd op eieren.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:48 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Aardappelschotels sowieso +1
quote:
Ik had een spiegeleiquote:
quote:
Precies, mag bestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh. Even een goed verwenmoment...
Daar kan je al die eiwitten dan ook weer in kwijt, in die spieropbouwquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, mag best
Al heb ik ook net mijn buikspieren getraind
Een verschimmelde pizza?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Een pizza Funghi![]()
Het is wel wat klein eigenlijk, ik heb er niet genoeg aan.
🤷♂️quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Een verschimmelde pizza?Hadden ze geen verse?
Alleen die veldslagen keek ikquote:
Cool idee!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb de printer aan het werk gezet op dit beest![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Alleen die veldslagen keek ik
Ja, ze duurde me te lang die filmsquote:
Nice!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Heb de printer aan het werk gezet op dit beest![]()
[ afbeelding ]
De Hobbit trilogie is ook echt ontiegelijk kut.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, ze duurde me te lang die films
Heb wel de originele trilogie gezien. De Hobbit niet.
Zou leuk zijn als elke subtitel van The Hobbit met een K, een U en een T begonquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
De Hobbit trilogie is ook echt ontiegelijk kut.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ey. Dat jij de films dan niet leuk vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als elke subtitel van The Hobbit met een K, een U en een T begon
Ieder zijn meugquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja ey. Dat jij de films dan niet leuk vindt![]()
Ik vond ze zeker tof om te kijkenWel beter thuis dan in de bios. Ivm plaspauzes :")
Neem nog een teug!quote:
Oehquote:
Inmiddels hier, maar ik twijfel een beetje over de hoeveelheid filament die nog op de rol zit...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Cool idee!
En een fan wil ik me niet meteen noemen, maar ik vind de films wel verdomd goed en kan ze wel keer op keer kijken!
En dan is de ring wel af, dan....?quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inmiddels hier, maar ik twijfel een beetje over de hoeveelheid filament die nog op de rol zit...![]()
Heb wel een filament sensor, en dan stopt de printer wel, maar heb liever dat het net wel lukt zeg maar![]()
Volgens de slicer nog ongeveer 4uur en 25 meter filament
[ afbeelding ]
Ik hoop het. Anders moet ik een nieuwe rol filament invoeren, maar dat doe ik liever niet in een print vanwege mogelijk kleurverschilquote:
Ja natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2024 00:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moet ik een nieuwe rol filament invoeren, maar dat doe ik liever niet in een print vanwege mogelijk kleurverschil
The one ringquote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Inmiddels hier, maar ik twijfel een beetje over de hoeveelheid filament die nog op de rol zit...![]()
Heb wel een filament sensor, en dan stopt de printer wel, maar heb liever dat het net wel lukt zeg maar![]()
Volgens de slicer nog ongeveer 4uur en 25 meter filament
[ afbeelding ]
My prrrrecjjioussssssssjjjjjquote:
Ik las filamentquote:
ToTGod!quote:
Drink ik nietquote:
Okee, geen koffie:quote:Op zondag 31 maart 2024 08:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Drink ik niet
Ga zo wandelen!
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2024 08:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee, geen koffie:
[ afbeelding ]
Wandelen laat je aan anderen over:
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:Op zondag 31 maart 2024 08:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt he, voor m'n gevoel is het nog een uurtje vroeger eigenlijk.
Hi Koen, zullen we weer een rondje SC's doen.. ?quote:
Heb je net mentionedquote:Op zondag 31 maart 2024 10:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Hi Koen, zullen we weer een rondje SC's doen.. ?
Sallykequote:
Ik zag hem net door de straat hupsen.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]Dat je veel chocolade-eieren mag verstoppen vandaag!
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zag hem net door de straat hupsen.
Die draaien nu aan het spit?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was gisteren met Mini-ToT en zijn vriendinnetje aan het rondrijden en toen zagen we maarliefst 2 paashazen rondlopen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:03 schreef ToT het volgende:
[..]Ik was gisteren met Mini-ToT en zijn vriendinnetje aan het rondrijden en toen zagen we maarliefst 2 paashazen rondlopen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die draaien nu aan het spit?
2 identieke paashazen die een winkel in liepen. Geen idee, misschien beiden ingehuurd om reclame-eieren voor die winkel uit te delen op straat of zo?quote:
Nee, zo gruwelijk zijn wij nijntjes niet voor mensenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:07 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Die draaien nu aan het spit?
ZEGquote:
Maar ik wilde net....quote:
Mailykequote:
VORT!quote:
quote:
Grapjequote:
Altijdquote:
Ik heb mijn doel bereikt daarquote:
Welkom bij onsquote:Op zondag 31 maart 2024 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik wilde net hier gezellig meeposten ....
Kijkenquote:Op zondag 31 maart 2024 11:20 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik heb mijn doel bereikt daar
Nu eens hier kijken
We letten erop!quote:
quote:
Die schijnt er inderdaad de kracht niet voor te hebbenquote:
Die heeft wel genoeg kracht voor andere dingen:quote:Op zondag 31 maart 2024 12:05 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Die schijnt er inderdaad de kracht niet voor te hebben
Godverdommequote:Op zondag 31 maart 2024 12:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Die heeft wel genoeg kracht voor andere dingen:
[ afbeelding ]
ToT in ONZ / [PAINT] Gerard Joling moet poepen
In dat topic laat ik hem ook op een skippybal rondhupsen, en in een ander plaatje draait hij de ene dikke bolus na de andere.quote:
Ik waardeer jou.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:08 schreef ToT het volgende:
[..]
In dat topic laat ik hem ook op een skippybal rondhupsen, en in een ander plaatje draait hij de ene dikke bolus na de andere.
Ja ik heb er al regelmatig doorheen gekekenquote:Op zondag 31 maart 2024 12:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie trouwens de painttopics in mijn signature; genoeg lollig spul te vinden!
Tof!quote:Op zondag 31 maart 2024 12:12 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja ik heb er al regelmatig doorheen gekeken
Doe nou niet ....quote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Nieuwste topic van Keep_Walking trouwens gezien?
ts ookquote:Op zondag 31 maart 2024 13:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Topic is toch al weer opgeschoond en dichtgegooid!
Die ken ik nietquote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whut? Alweer een nieuw topic?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Al gesloten, en de OP leeggehaald door nota bene Danny.quote:
Het zoveelste.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Whut? Alweer een nieuw topic?
Neequote:
Ja iets over drugs enzo.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Whut? Alweer een nieuw topic?
Het zou hem wel sieren als hij zijn username eens eer aan zou doen.quote:
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Damn, die was snel dicht. 3 posts
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Damn, die was snel dicht. 3 posts
Zo snel als Stig!quote:
Een zeer verward persoon met duidelijke zware psychische klachten (als het geen act is uiteraard).quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee. (ik kom niet of nauwelijks buiten slowchats he)
on a short pier?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het zou hem wel sieren als hij zijn username eens eer aan zou doen.
Ik twijfel hier wel over.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer verward persoon met duidelijke zware psychische klachten (als het geen act is uiteraard).
Zo ver wil ik niet gaanquote:
Ja jezelf omschrijven als een vadsige eenzame negroïde man uit Curaçao van middelbare leeftijd die jaren aan de harddrugs heeft gezeten en veel racisme heeft meegemaakt.....tja, kweenie hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik twijfel hier wel over.
[..]
Zo ver wil ik niet gaan
Leek me eerder over een nog erger onderwerp.quote:
Ik heb gekker gezien hier in het verleden. Maar hij is volhardend. En hij luistert niet. Want elk topic draait toch om hem uiteindelijk. En ik kan me goed voorstellen dat men er klaar mee is, crew included.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja jezelf omschrijven als een vadsige eenzame negroïde man uit Curaçao van middelbare leeftijd die jaren aan de harddrugs heeft gezeten en veel racisme heeft meegemaakt.....tja, kweenie hoor.
Oh great.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Leek me eerder over een nog erger onderwerp.
Zal het niet herhalen.
Hij had lange tijd en een FOK!vakantie. Sinds kort is hij er weer.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb gekker gezien hier in het verleden. Maar hij is volhardend. En hij luistert niet. Want elk topic draait toch om hem uiteindelijk. En ik kan me goed voorstellen dat men er klaar mee is, crew included.
Logisch dat je twijfelt gezien het grote aantal acts op Fokquote:Op zondag 31 maart 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Een zeer verward persoon met duidelijke zware psychische klachten (als het geen act is uiteraard).
Ik kan me wel voorstellen dat Fok als uitlaatklep wordt gezien. Maar het slaat wat door.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Hij had lange tijd en een FOK!vakantie. Sinds kort is hij er weer.
Ja dat over 113? Dat is wel vaker voor hem gesuggereerd.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Leek me eerder over een nog erger onderwerp.
Zal het niet herhalen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 13:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Logisch dat je twijfelt gezien het grote aantal acts op Fok
En als er een newbie komt die zich normaal gedraagt, heb je bijna al zoiets van: "Waar ben jij een kloontje van, en waarom gedraag je je zo beleefd? Bang dat we achterhalen wat voor kutuser je eigenlijk bent?"quote:Op zondag 31 maart 2024 13:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat Fok als uitlaatklep wordt gezien. Maar het slaat wat door.
Maar hij doet er niks mee. En dat ruikt naar een act of een roep om aandacht.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat over 113? Dat is wel vaker voor hem gesuggereerd.
True, al kan je soms aan het postgedrag wel zien dat het iemand is die eerder op Fok geweest is.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
En als er een newbie komt die zich normaal gedraagt, heb je bijna al zoiets van: "Waar ben jij een kloontje van, en waarom gedraag je je zo beleefd? Bang dat we achterhalen wat voor kutuser je eigenlijk bent?"
Hobby horsing?quote:Op zondag 31 maart 2024 13:42 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
En er blijven maar nieuwe komen, nu ook met dat horse gedoe.
Er zijn wel users die ik in real life ontmoet heb die ook enorm met zichzelf in de knoop hebben gezeten, maar vroeg of laat kregen die hun leven wel weer op de rails, of deden in ieder geval pogingen er toe.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Maar hij doet er niks mee. En dat ruikt naar een act of een roep om aandacht.
Whaha!quote:
Man3quote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Nee, is weer een nieuwe trend; één of andere Nederlandse hiphopper of rapper zei dat hij horse was, wat "geil" zou betekenen en gelijk is half [KLB] ineens horse.
Haha ach ik vind het wel leuk dat dit bestaat!quote:
Ziet er alleen een beetje cringe uitquote:Op zondag 31 maart 2024 13:49 schreef ToT het volgende:
En het ziet er uit dat het goed voor de conditie en lenigheid kan zijn ook, dus waarom niet?
.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:33 schreef Sally het volgende:
[..]
Al gesloten, en de OP leeggehaald door nota bene Danny.
En als ik de reacties zo lees, terecht.
Mee eens, maar dit doen ze bij hun eigen evenementen, dus hoef je er niet naar te kijken!quote:
Dat is uniek. Of een act.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Er zijn wel users die ik in real life ontmoet heb die ook enorm met zichzelf in de knoop hebben gezeten, maar vroeg of laat kregen die hun leven wel weer op de rails, of deden in ieder geval pogingen er toe.
Maar jarenlang zo door blijven gaan?
Ja dat laatste denk ik dus ook idd.quote:Op zondag 31 maart 2024 13:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is uniek. Of een act.
Whutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |