Zou er dan twee doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Ja ik zit er aan te denken zo eentje voor Mini-ToT te kopen.
Ja, konijnen zijn gezelschapsdieren. Een rammetje en voedster (beide geholpen) werkt het beste. Mijn zus heeft een koppeltje en die zijn heel lief samenquote:
Beide geholpen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, konijnen zijn gezelschapsdieren. Een rammetje en voedster (beide geholpen) werkt het beste. Mijn zus heeft een koppeltje en die zijn heel lief samen
Oh ja, dat! Een gevalletje Oeps....?!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Beide geholpen?
Dierenarts ontdekt tijdens operatie dat hij verkeerde hangoorkonijn steriliseert
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh ja, dat! Een gevalletje Oeps ....?!
Ja ook gelezen, domme dierenartsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Beide geholpen?
Dierenarts ontdekt tijdens operatie dat hij verkeerde hangoorkonijn steriliseert
Tijd om langs de tralies te rammelen!!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Er zijn hier 2 koters in slaap gedonderd terwijl ik Hans en Grietje voor ze aan het voorlezen was!
(Mini-ToTdinnetje is weer eens logeren hier.)
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:31 schreef maily het volgende:
[..]
Tijd om langs de tralies te rammelen!!
Ah, is het weer raak?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is gezellig in DTS.![]()
Even hier buurten.
Ja, gezellig kletsen doe je daar even niet.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerelquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Even hier buurten.
Ja lekker is dat. 4 dagen vrij... Als het weer nu nog een beetje mee blijft zitten...quote:
Dat laatste ziet er wat minder positief uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja lekker is dat. 4 dagen vrij... Als het weer nu nog een beetje mee blijft zitten...
?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Even hier buurten.
?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gezellig kletsen doe je daar even niet.
Even laten uitrazen, het zal straks wel weer beter zijn.![]()
Dat staat toch waar?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |