Lolllllllllllquote:
Godverquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef 44rdbei het volgende:
Hier schaam ik me wel een beetje voor, als mijn moeder dit ziet...
[ afbeelding ]
Ja, kut!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:33 schreef 44rdbei het volgende:
Hier schaam ik me wel een beetje voor, als mijn moeder dit ziet...
[ afbeelding ]
Whehe!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Eersie
Die van jouw is veel viezer, ik had tenminste nog een getekende drol.
Ik heb ook nog wel ideetje maar ik heb er de kracht niet meer voor, morgen verder.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
Hmmm ik heb nog wel een idee voor een gifje, geen vieze deze keer!
Maar komt morgen wel of zo.
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:22 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel ideetje maar ik heb er de kracht niet meer voor, morgen verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil je dat echt weten?quote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:11 schreef Dunnevandale het volgende:
Zou Geer ook iedere keer een deuk in z'n drol hebben?
Liever niet,maar vraag het me wel soms afquote:
Volgens mij werkt die hashtag hier niet zo!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 20:51 schreef Sigaartje het volgende:
He, Gerard, kijk je mee met alle creatieve uitspattingen hier??
#GerardJoling
Whehehe!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2015 23:48 schreef Tom_ het volgende:
[ afbeelding ]
(En nee, hij zit niet verkeerd om. Dat hoort zo volgens south park )PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was/is bannable.quote:Op zaterdag 18 juli 2015 19:05 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Niet helemaal gelukt, maar schijt aan!
quote:Op woensdag 2 september 2015 23:57 schreef Mubassie het volgende:
Osvaldo je vergat ietsZou je deze willen weghalen? ik weet niet of direct gevolgen heeft voor adsense maar piemels mogen sowieso niet in ONZ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent overigens niet de eerste hoor
Dat is een dildo hoor.quote:Op donderdag 3 september 2015 11:48 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zou je deze willen weghalen? ik weet niet of direct gevolgen heeft voor adsense maar piemels mogen sowieso niet in ONZ.
Je bent overigens niet de eerste hoor
Ik heb zelf een piemel en ik kan derhalve het verschil zien tussen echt en nep.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:01 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
oww
Ik heb die dingen niet thuis liggen vandaar.
schot voor open doel.quote:Op donderdag 3 september 2015 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb zelf een piemel en ik kan derhalve het verschil zien tussen echt en nep.
Dat is het enige doelpunt dat ik maken kan.quote:
Dat ja!quote:Op donderdag 3 september 2015 12:03 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb zelf een piemel en ik kan derhalve het verschil zien tussen echt en nep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |