Neehoor ik blijf niet bezig.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben ook op onderzoek gegaan, ik kan het helaas niet vinden.
Weet je misschien nog welke westerse media middels een steekproef vastgesteld hebben dat dat Russische referendum toch echt de wens van de bevolking zou weergeven, dus niet met vanwege een pistool in de nek? Of kun je de link toch nog even verstrekken?
100%quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Heb je de link überhaupt een keer gepost hier?
Dat klopt, is daar iets mis mee?quote:Op dinsdag 2 april 2024 07:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Zolang daar geen bewijs voor is blijft dat een aanname.
Ja, aannames zijn geen bewijs.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:56 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat klopt, is daar iets mis mee?
Maar we zitten hier op een forum en niet in de rechtzaal.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, aannames zijn geen bewijs.
Om er achter te komen wat er daadwerkelijk met het vliegtuig gebeurd is, is grondig onderzoek nodig.
Dat is hoe het in een rechtstaat hoort te werken.
Oh, dat wisselt.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:19 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar we zitten hier op een forum en niet in de rechtzaal.
Zo ver ik weet zijn aannames hier gewoon toegestaan.
Wie zegt dan dat er geen onderzoek gedaan hoeft te worden?quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Oh, dat wisselt.
Vaak genoeg meegemaakt dat je eist dat ik een aanname met bronnen onderbouw.
Maar dat terzijde.
Het ging er om dat er geen reconstructie van het vliegtuig is gemaakt, wat gebruikelijk is bij vliegrampen.
De aanname dat Poetin het gedaan heeft maakt niet dat er geen grondig onderzoek naar de toedracht van het neerstorten gedaan hoeft te worden.
Wie nog meer dan?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:51 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat het een langdurige operatie is? Ja he?
Je bewering dat ik de enige ben die het een coup noemt slaat gewoon nergens op. Geef gewoon toe dat BNW kapot moet.
Cyprus zit langs de zuidkust ook vol met (wel vrij rijke denk ik) Russen.quote:Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk dat je deze zomer in Alanya e.d. sowieso gaat struikelen over de RussenAls echte vakantie landen, waar kunnen ze nog heen? Dubai, Turkije en Thailand meen ik zo.. Blijft niet heel veel over voor de Rus met een beetje geld in de pocket.
Gast doe eens niet zo sneu, ik weet dat je het kunt. Zonder de georkestreerde Maidan revolutie, zonder de pro westerse regering die daarna meteen werd geinstalleerd, zonder deze hele CIA coup had Zelensky nooit zijn huidige positie kunnen krijgen. Dat is nou niet bepaald een uniek standpunt. Dat ik denk dat hij in 2014 meteen al president werd heb je er zelf bij verzonnen. Omdat je me nergens op kon pakken ga je maar over op dat niveau. En dan ondertussen verbolgen zijn dat discussies hier op de man gespeeld worden, je doet daar zelf hard net zo hard aan mee. Je gaat voorlopig even op standje ignore bij mij.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wie nog meer dan?
Die docu iig niet want toen die uitkwam was de goedean nog acteur
Na Euromaidan is er een overgansregering geweest met politici die niet gevlucht waren en wat nieuwe gezichten, enige wat die gedaan hebben is nieuwe verkiezingen uitschrijvenquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gast doe eens niet zo sneu, ik weet dat je het kunt. Zonder de georkestreerde Maidan revolutie, zonder de pro westerse regering die daarna meteen werd geinstalleerd, zonder deze hele CIA coup had Zelensky nooit zijn huidige positie kunnen krijgen. Dat is nou niet bepaald een uniek standpunt. Dat ik denk dat hij in 2014 meteen al president werd heb je er zelf bij verzonnen. Omdat je me nergens op kon pakken ga je maar over op dat niveau. En dan ondertussen verbolgen zijn dat discussies hier op de man gespeeld worden, je doet daar zelf hard net zo hard aan mee. Je gaat voorlopig even op standje ignore bij mij.
Dat is wel een uniek 'standpunt', namelijk een leugen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gast doe eens niet zo sneu, ik weet dat je het kunt. Zonder de georkestreerde Maidan revolutie, zonder de pro westerse regering die daarna meteen werd geinstalleerd, zonder deze hele CIA coup had Zelensky nooit zijn huidige positie kunnen krijgen. Dat is nou niet bepaald een uniek standpunt.
Het was al de bedoeling dat Janoekovitsj zijn ogen meer op het westen zou richten, want daar was hij tenslotte in 2010 op gekozen. Janoekovitsj vond het, toen hij eenmaal weer aan de macht was, ineens belangrijker om de banden met Moskou weer eens stevig aan te halen, en daar was men in Oekraïne op zijn zachtst gezegd niet heel blij mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:06 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Gast doe eens niet zo sneu, ik weet dat je het kunt. Zonder de georkestreerde Maidan revolutie, zonder de pro westerse regering die daarna meteen werd geinstalleerd, zonder deze hele CIA coup had Zelensky nooit zijn huidige positie kunnen krijgen. Dat is nou niet bepaald een uniek standpunt. Dat ik denk dat hij in 2014 meteen al president werd heb je er zelf bij verzonnen. Omdat je me nergens op kon pakken ga je maar over op dat niveau. En dan ondertussen verbolgen zijn dat discussies hier op de man gespeeld worden, je doet daar zelf hard net zo hard aan mee. Je gaat voorlopig even op standje ignore bij mij.
https://www.themoscowtime(...)d-the-kremlin-a65325quote:Ukraine’s Election Result Pleases Both Russia’s Opposition and the Kremlin
The two sides have for once found something they agree on — for different reasons.
Uit steekproeven blijkt dat Zelensky ruim heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Na Euromaidan is er een overgandregering geweest met politici die niet gevlucht waren en wat nieuwe gezichten, enige wat die gedaan hebben is nieuwe verkiezingen uitschrijven
Die zijn door Poroshenko gewonnen, die heeft zijn ambtstermijn netjes uitgezeten en de daaropvolgende verkiezingen die volgens een heel leger aan internationale observers als fair werden beschouwd zijn gewonnen door Zelensky
Je kunt euromaidan er op zijn hoogst de schuld van geven dat het democratische proces daar op gang is gekomen waardoor Zelensky kon meedoen en kon winnen
Dat Zelensky dankzij een coup aan de macht is gekomen en dat daardoor zijn aanstelling minder democratisch zou zijn dan Poetin ondanks zijn dictatoriale trekjes zegt echt helemaal niemand behalve jij
Oekraine zit al decennia op de pro westerse trein, ik kwam die figuren in Kosovo al tegen, stuurden ook troepen naar Bosnie (Zepa enclave, 20 km van Srebrenica), Irak en Afghanistanquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het was al de bedoeling dat Janoekovitsj zijn ogen meer op het westen zou richten, want daar was hij tenslotte in 2010 op gekozen. Janoekovitsj vond het, toen hij eenmaal weer aan de macht was, ineens belangrijker om de banden met Moskou weer eens stevig aan te halen, en daar was men in Oekraïne op zijn zachtst gezegd niet heel blij mee.
niet uit steekproeven, de stemgerechtigden zijn massaal op komen dagen, de stemmen zijn gewoon netjes geteld en daarbij zijn er weinig onregelmatigheden gevonden, over meerdere ronden ... hier en daar wat gevallen van stemmen kopen meen ik maar dat ging om Poroshenko en Timoshenkoquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Uit steekproeven blijkt dat Zelensky ruim heeft gewonnen.
Dat moet je toch aanspreken.
Ik citeer de verkeerde zie ikquote:Op dinsdag 2 april 2024 15:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet uit steekproeven, de stemgerechtigden zijn massaal op komen dagen, de stemmen zijn gewoon netjes geteld en daarbij zijn er weinig onregelmatigheden gevonden, over meerdere ronden ... hier en daar wat gevallen van stemmen kopen meen ik maar dat ging om Poroshenko en Timoshenko
zou niet weten wat een steekproef eraan toe zou moeten voegen, denk ook niet dat die gedaan zijn hoor, laat staan meerderen
geen flauw idee waar specifiek mij dat aan zou moeten spreken overigens maar ik snap jou wel vaker niet
Of iedereen het daarmee eens is weet ik niet,ik hoor sommigen zeggen dat de VS sinds Maidan Oekraïne onder controle heeft.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:32 schreef sp3c het volgende:
waren gewoon normale verkiezingen, zeker voor die regio, daar is iedereen het wel over eens
geen steekproeven, geen steekpenningen, geen steekpartijen, en van een coup (hard, zacht of soleil) was echt geen sprake ... snap niet waarom jullie zo moeilijk zitten te doen
sowieso niet op niet bestaande steekproevenquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Of iedereen het daarmee eens is weet ik niet,ik hoor sommigen zeggen dat de VS sinds Maidan Oekraïne onder controle heeft.
Maar degene aan wie het bedoeld was ging bij het referendum akkoord met steekproeven om de verkiezing te legitimeren, en naast alles wat je noemde zijn die ook gedaan.
Dus ik snap niet waar de twijfel over de verkiezingen dan op gebaseerd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |