abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213048514
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het vrij achterbaks om eerst te stellen dat alles weer goed is, dan iemands vliegtuig opblazen op het moment dat die dat niet verwacht, en vervolgens de vermoorde onschuld spelen.

Ik zie daar niets recht voor zijn raap aan.

Recht voor zijn raap was geweest als Poetin de confrontatie met Pirozhkin was aangegaan.
Hij wist donders goed dat hij een probleem had.
Daarom waren zijn frustraties ook nooit direct gericht aan Putin maar aan de minister van defensie.
Het zou goed kunnen dat die betreffende minister het geregeld heeft en dat Putin er niks mee te maken heeft.
pi_213048718
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig lol met Oekraïeners in de kroeg en op feestjes.
Ik was mij er niet van bewust dat dat verboden is, omdat wij geld aan Oekraïene zouden geven...
:?
pi_213049464
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:38 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hij wist donders goed dat hij een probleem had.
Daarom waren zijn frustraties ook nooit direct gericht aan Putin maar aan de minister van defensie.
Het zou goed kunnen dat die betreffende minister het geregeld heeft en dat Putin er niks mee te maken heeft.
Feit blijft dat hij uit de lucht is geschoten op een moment hij dat niet had verwacht.

Ik noem dat achterbaks.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213049868
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 15:50 schreef Wantie het volgende:

[..]
Feit blijft dat hij uit de lucht is geschoten op een moment hij dat niet had verwacht.

Ik noem dat achterbaks.
Ruimt Putin een paar nazis op, is het weer niet goed. En waarom zouden ze hun uit de lucht halen op een moment dat ze het wel hadden verwacht, hadden ze het netjes moeten aankondigen ofzo? Dit gaat echt weer nergens over.
pi_213049896
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het heeft niks met de overheid te maken maar de cultuur van de betreffende landen.
Niet dat achterbakse maar recht voor z'n raap.
Je weet gewoon waar je aan toe bent als je iemand gaat bedonderen.
Uiteraard werkt dat door in de overheid.
Ja die boter bij de vis mentaliteit bevalt mij ook wel. :)
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 16:31:38 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213049927
Als hij is neergeschoten en als hij dat niet aan zag komen dan was hij nog dommer dan hij er uit zag

Is net als met die andere domoor (Navalny) alleen nul bewijs voor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213050022
quote:
88s.gif Op maandag 1 april 2024 16:31 schreef sp3c het volgende:
Als hij is neergeschoten en als hij dat niet aan zag komen dan was hij nog dommer dan hij er uit zag

Is net als met die andere domoor (Navalny) alleen nul bewijs voor
Klopt helemaal.

Maar is Poetin rechtstreeks de confrontatie aan gegaan?

Nope.

En dat noem ik achterbaks.
pi_213050097
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 16:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ruimt Putin een paar nazis op, is het weer niet goed.
Is bewezen dat Poetin dat gedaan heeft?

quote:
En waarom zouden ze hun uit de lucht halen op een moment dat ze het wel hadden verwacht, hadden ze het netjes moeten aankondigen ofzo? Dit gaat echt weer nergens over.
Boter bij de vis toch?

Weten waar je aan toe bent, ipv achterbaks gedrag..
pi_213050196
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 16:47 schreef Wantie het volgende:
Boter bij de vis toch?

Weten waar je aan toe bent, ipv achterbaks gedrag..
Soms is de tijd van praten gepasseerd en worden er mensen rücksichtslos uit de weg geruimd. Zie je wel vaker in oorlogstijd.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 16:58:15 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213050197
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 16:39 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt helemaal.

Maar is Poetin rechtstreeks de confrontatie aan gegaan?

Nope.

En dat noem ik achterbaks.
Ik noem het verstandig
pi_213050968
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 16:58 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik noem het verstandig
In de context van de discussie is het eerder achterbaks dan recht door zee.

Verder vind ik het prima dat ze elkaar daar afmaken, maar ik zie de hele affaire rond Navalny of Wagner nou niet als een pluspunt van Rusland ten opzichte van Nederland.
pi_213051384
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:29 schreef Wantie het volgende:
Recht voor zijn raap was geweest als Poetin de confrontatie met Pirozhkin was aangegaan.
Jij wijst hier in eerste instantie zelf naar Putin, beetje tegenstrijdig om dan over bewijs te beginnen. Je valt je eigen overtuigingen aan.

[ Bericht 25% gewijzigd door sp3c op 01-04-2024 18:44:38 ]
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 18:45:25 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213051456
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 18:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
In de context van de discussie is het eerder achterbaks dan recht door zee.

Verder vind ik het prima dat ze elkaar daar afmaken, maar ik zie de hele affaire rond Navalny of Wagner nou niet als een pluspunt van Rusland ten opzichte van Nederland.
Vooral verstandig
  maandag 1 april 2024 @ 18:46:20 #164
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213051471
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:05 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik heb regelmatig lol met Oekraïeners in de kroeg en op feestjes.
Ik was mij er niet van bewust dat dat verboden is, omdat wij geld aan Oekraïene zouden geven...
Wij hebben er 6 op werk 2 oudere dames haar jonge dochter haar jonge vriend de 60 jaar oude buurman en een andere jonge knaap.

Ze zijn altijd zeer dankbaar en blij dat ze mogen werken.
Want anders zitten ze maar in hun 15 4kante meter opgesloten.

De buurman zijn huis is nog 1 stukje muur over ze woonden aan de oever van de dnjepr net iets ten noorden van Cherson en hun dorp is nog min of meer frontlinie..
Aangezien de russen aan de ene kant van de rivier zitten en de Oekraïners aan de andere kant.

De laatste jongen die dus niet bij het clubje hoort komt uit Odessa daarvoor was hij al in 2014 uit Luhanks gevlucht.
Veel van zijn familie was weg gevoerd naar Rusland en sindsdien heeft hij er niks meer van vernomen.

En op paar kleine cultuur verschillen, merk je gewoon dat echt veel meer een Europese mentaliteit hebben dan een Russische en ja ik ken behoorlijk wat Russen.

Mijn huidige buurmeisje is bijvoorbeeld Russisch (2 deuren verderop) en had meen ik hier al verteld dat ze een Oekraïense vriend heeft en het thuisfront dat absoluut niet mag weten..
Zorgt namelijk voor ontzettend veel narigheid voor de famillie.

Ze kwam hier studeren en toen brak de oorlog uit waardoor ze dus tussen wal en schip was beland.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 1 april 2024 @ 19:24:42 #165
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052006
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 11:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik kan het helemaal gemist hebben, maar zou jij de sus users niet vragen of ze de wens hadden dat Rusland Oekraïne meteen zou verlaten inclusief de Krim en Donbas? Dan kunnen we gewoon bevestigen of mensen wel/niet pro Poetin zijn.
Klopt helemaal, maar zette gisteren de computer pas vrij laat aan en toen was het een zootje hier. Dus bij deze zal ik de 3 users vragen hoe zij erin staan.

@QAnonn @Candymannetje @Bananenbennie

Zijn jullie in deze oorlog voor een Russische overwinning? Of liever dat ze opbokken uit de Oekraine?
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 19:30:49 #166
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052108
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 18:46 schreef theguyver het volgende:

[..]
Wij hebben er 6 op werk 2 oudere dames haar jonge dochter haar jonge vriend de 60 jaar oude buurman en een andere jonge knaap.

Ze zijn altijd zeer dankbaar en blij dat ze mogen werken.
Want anders zitten ze maar in hun 15 4kante meter opgesloten.

De buurman zijn huis is nog 1 stukje muur over ze woonden aan de oever van de dnjepr net iets ten noorden van Cherson en hun dorp is nog min of meer frontlinie..
Aangezien de russen aan de ene kant van de rivier zitten en de Oekraïners aan de andere kant.

De laatste jongen die dus niet bij het clubje hoort komt uit Odessa daarvoor was hij al in 2014 uit Luhanks gevlucht.
Veel van zijn familie was weg gevoerd naar Rusland en sindsdien heeft hij er niks meer van vernomen.

En op paar kleine cultuur verschillen, merk je gewoon dat echt veel meer een Europese mentaliteit hebben dan een Russische en ja ik ken behoorlijk wat Russen.

Mijn huidige buurmeisje is bijvoorbeeld Russisch (2 deuren verderop) en had meen ik hier al verteld dat ze een Oekraïense vriend heeft en het thuisfront dat absoluut niet mag weten..
Zorgt namelijk voor ontzettend veel narigheid voor de famillie.

Ze kwam hier studeren en toen brak de oorlog uit waardoor ze dus tussen wal en schip was beland.
Het is natuurlijk in en in triest wat er gebeurt. Ik spreek regelmatig het meiske die hier in de supermarkt die de zuivel doet, en dan vraag ik haar ook hoe het gaat. Zij is hier met haar moeder en haar baby, haar man vecht voor de UA. En contact kunnen ze niet dagelijks hebben en is voor haar gewoon heel zwaar steeds niet te weten of hij nog leeft of niet.

En dit is natuurlijk maar 1 van de vele personen die in deze situatie zitten door een complete waanzin.

Maar dit is natuurlijk hetzelfde voor de familie leden die door Rusland geronseld zijn. Het is een complete waanzin.
Lach met een schone bips
pi_213052229
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:24 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Klopt helemaal, maar zette gisteren de computer pas vrij laat aan en toen was het een zootje hier. Dus bij deze zal ik de 3 users vragen hoe zij erin staan.

@:QAnonn @:Candymannetje @:Bananenbennie

Zijn jullie in deze oorlog voor een Russische overwinning? Of liever dat ze opbokken uit de Oekraine?
Ik kies geen kant. Overwinnaars zullen er sowieso niet zijn, er zijn alleen maar verliezers. Wat ik wel graag zou zien is een eerlijk referendum voor de bevolking daar.
pi_213052322
quote:

[..]

Ik ben niet voor een Russische overwinning, net zo min ik niet voor een Oekraïense overwinning ben maar als je dat zegt ben je een Putinpijper. Nederland moet zich daar helemaal niet mee bemoeien want het is onze oorlog niet.
pi_213052373
Ik heb een aantal collega's uit Oekraïne gehad.
Meeste gevlucht voor de oorlog, eentje woonde hier al in Nederland.
Die had in 2020 mazzel, ze was in januari naar Oekraïne gegaan en kwam de dag voor de invasie weer aan in Nederland.

In mijn vriendenkring heb ik enkele Oekraïense vluchtelingen en ook Russische migranten.
Dat gaat gelukkig goed samen.
1 Rus is uit Rusland gevlucht nadat zijn partner werd vermoord vanwege zijn afkomst.
Dat is wellicht een voordeel van Rusland boven Nederland; je weet daar tenminste zeker dat je gehaat wordt.

Bij de Oekraïeners merk je wel een gegronde haat richting de Russen. De stemming gaat op en neer, wat niet verwonderlijk is als je keer op keer slecht nieuws krijgt over naasten die in Oekraïne zijn achter gebleven.
Toch houden we feestjes en vloeit de alcohol rijkelijk.

Ik zie niet in wat daar zo schandelijk aan zou zijn.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 19:47:17 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213052437
De geest is nu eenmaal uit de fles

Zou prima zijn als de Russen terugtrokken maar daarmee is het probleem Donbas en Luhansk nog niet opgelost

De Krim zullen ze wel nooit meer loslaten
  maandag 1 april 2024 @ 19:49:31 #171
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052488
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:47 schreef sp3c het volgende:
De geest is nu eenmaal uit de fles

Zou prima zijn als de Russen terugtrokken maar daarmee is het probleem Donbas en Luhansk nog niet opgelost

De Krim zullen ze wel nooit meer loslaten
Precies wat ik begin van dit topic ook al tegen Wantie zei, ik zie ze ook het liefst terug opsodeflikkeren naar Mother Russia, maar de realiteit is dat het niet gaat gebeuren.
Lach met een schone bips
pi_213052680
Ja mooi hoor die zielige verhalen maar hebben jullie het ook verder onderzocht?
Op mijn werk ook een Oekraïener, prima gast en leuk om mee te werken.
Maar had een een partij zielige verhalen zeg.
Zag hem weg rijden in z'n wagen met UA kenteken.
In die landen gaat het kenteken per district.
En hij kwam dus uit west Oekraïne, van de grens met polen.
Dus ik confronteer hem daar mee.
Begon toe te grijzen, easy money my friend.
Ja prima maar wees gewoon eerlijk tegen mij, neem lekker een ander in de maling.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candymannetje op 01-04-2024 20:05:24 ]
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 20:02:54 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213052724
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Precies wat ik begin van dit topic ook al tegen Wantie zei, ik zie ze ook het liefst terug opsodeflikkeren naar Mother Russia, maar de realiteit is dat het niet gaat gebeuren.
Ik voorzie een Kosovo achtig scenario waarbij de internationale gemeenschap de onafhankelijkheid garandeerd van donbass en luhansk

Krim blijft bij Rusland, Oekraïne komt bij de NAVO en verder alle Russen terug naar Turkije

Ben alleen bang dat er nog heel wat bloed moet vloeien voor iedereen het met me eens is
pi_213052754
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:49 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Die kans is inderdaad niet echt groot en er is nog altijd het risico dat Rusland heel Oekraïne wil innemen.
Ik snap daarom wel dat Oekraïne de verdediging niet stopt.
  maandag 1 april 2024 @ 20:05:22 #175
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052758
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik voorzie een Kosovo achtig scenario waarbij de internationale gemeenschap de onafhankelijkheid garandeerd van donbass en luhansk

Krim blijft bij Rusland, Oekraïne komt bij de NAVO en verder alle Russen terug naar Turkije

Ben alleen bang dat er nog heel wat bloed moet vloeien voor iedereen het met me eens is
Denk dat je deze zomer in Alanya e.d. sowieso gaat struikelen over de Russen :) Als echte vakantie landen, waar kunnen ze nog heen? Dubai, Turkije en Thailand meen ik zo.. Blijft niet heel veel over voor de Rus met een beetje geld in de pocket.
Lach met een schone bips
pi_213052772
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Denk dat je deze zomer in Alanya e.d. sowieso gaat struikelen over de Russen :) Als echte vakantie landen, waar kunnen ze nog heen? Dubai, Turkije en Thailand meen ik zo.. Blijft niet heel veel over voor de Rus met een beetje geld in de pocket.
Heel Azië?
pi_213052784
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:02 schreef sp3c het volgende:

[..]

Donbass is door Rusland geannexeerd, Rusland is daar bovendien bezig de Oekraïense roots uit te wissen.
Dat wordt geen onafhankelijk gebied zoals Kosovo.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 20:07:06 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213052794
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 19:59 schreef Candymannetje het volgende:
Ja mooi hoor die zielige verhalen maar hebben jullie het ook verder onderzocht?
Op mijn werk ook een Oekraïener, prima gast en leuk om mee te werken.
Maar had een een partij zielige verhalen zeg.
Zag hem weg rijden in z'n wagen met UA kenteken.
In die landen gaat het kenteken per district.
En hij kwam dus uit west Oekraïne, van de grens met polen.
Dus ik confronteer hem daar mee.
Begon toe te grijzen, easy money my griend.
Ja prima maar wees gewoon eerlijk tegen mij, neem lekker een ander in de maling.
Vind die individuele verhalen sowieso niet zo heel interessant

Dat oorlog vervelend is snap ik zo ook wel en een Russisch moedertje uit een of andere dorpje halverwege Vladivostok die niet weet waar haar zoons zijn gebleven zal ook wel een heel boek vol tranentrekkers vol kunnen schrijven
  maandag 1 april 2024 @ 20:07:50 #179
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052809
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Heel Azië?
Weet ik niet, maar de meeste landen in Azië (met name ZO-Azië behalve Thailand dan) is niet echt voorbereid op een enorme jump in toerisme. Bali in indonesië misschien wel maar is ook maar beperkt.
Lach met een schone bips
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 20:07:57 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213052813
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Donbass is door Rusland geannexeerd, Rusland is daar bovendien bezig de Oekraïense roots uit te wissen.
Dat wordt geen onafhankelijk gebied zoals Kosovo.
Ik vermoed van wel
pi_213052817
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:05 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik trof ze vorig jaar nog in Spanje.
  maandag 1 april 2024 @ 20:09:38 #182
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052848
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
:{w Spanje een vakantieland noemen, die eilanden en de kusten zijn gewoon een combi enclave van Nederland, Duitsland en UK. Zonder geweld ingenomen ^O^
Lach met een schone bips
pi_213052892
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Vind die individuele verhalen sowieso niet zo heel interessant

Dat oorlog vervelend is snap ik zo ook wel en een Russisch moedertje uit een of andere dorpje halverwege Vladivostok die niet weet waar haar zoons zijn gebleven zal ook wel een heel boek vol tranentrekkers vol kunnen schrijven
Nee ik ook niet, leuk voor een reportage ofzo maar meer niet.
  maandag 1 april 2024 @ 20:11:56 #184
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052895
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 20:07 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar zonder gekheid, ik bedoel de rus met een beetje geld in de pocket. Niet met een shitload :)
Lach met een schone bips
pi_213052913
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
:{w Spanje een vakantieland noemen, die eilanden en de kusten zijn gewoon een combi enclave van Nederland, Duitsland en UK. Zonder geweld ingenomen ^O^
Ik heb nog steeds een alpenkreuzer daar staan.
Staat er al een jaar of 6, zal weinig van over zijn denk ik.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 20:15:15 #186
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213052958
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:11 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Maar zonder gekheid, ik bedoel de rus met een beetje geld in de pocket. Niet met een shitload :)
Ligt een beetje aan hoe hij aan zijn geld is gekomen

In het ijshockey worden ook nog steeds Russen aangetrokken om te komen spelen, ook in Nederland en zelfs in de VS

Minder dan voorheen maar je ziet het nog steeds gebeuren, vakantie aan zich zal wel makkelijker gaan omdat je wat minder regels moet omzeilen
  maandag 1 april 2024 @ 20:16:03 #187
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052972
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:12 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb nog steeds een alpenkreuzer daar staan.
Staat er al een jaar of 6, zal weinig van over zijn denk ik.
Oh die hadden mijn ouders vroeger ook, wat haatte ik dat ding.. Kutdingen, kuttenten... Sinds mijn kampeer nachtmerries van vroeger blijf ik alleen nog maar in hotels... 's-nachts moeten pissen en dan door het natte gras naar stinkende wc hokken moeten lopen -O-

Jaren later, "oh we hebben nu een vakantiehuis in hongarije gekocht, zin om ook paar weken op vakantie te komen?" Tuurlijk, was nieuwsgierig... Midden op de fakking Puzsta in the middle of nowhere, zit je daar als vroege twintiger uit je neus te vreten en krekels te tellen.
Lach met een schone bips
pi_213052981
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:09 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
En Russen.
Bijvoorbeeld tekst in de lift van het hotel was in het Engels, Duits en Russisch.
Het aantal Russen zal flink afgenomen zijn, maar ze zijn er nog wel.
Geen idee of ze stinkend rijk zijn, ik verwacht die categorie niet in een low budget hotel.
  maandag 1 april 2024 @ 20:16:37 #189
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213052985
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ligt een beetje aan hoe hij aan zijn geld is gekomen

In het ijshockey worden ook nog steeds Russen aangetrokken om te komen spelen, ook in Nederland en zelfs in de VS

Minder dan voorheen maar je ziet het nog steeds gebeuren, vakantie aan zich zal wel makkelijker gaan omdat je wat minder regels moet omzeilen
Ligt inderdaad ook waar het geld vandaan komt en wie er op de sanctielijst staan.
Lach met een schone bips
pi_213052999
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:16 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh die hadden mijn ouders vroeger ook, wat haatte ik dat ding.. Kutdingen, kuttenten... Sinds mijn kampeer nachtmerries van vroeger blijf ik alleen nog maar in hotels... 's-nachts moeten pissen en dan door het natte gras naar stinkende wc hokken moeten lopen -O-

Jaren later, "oh we hebben nu een vakantiehuis in hongarije gekocht, zin om ook paar weken op vakantie te komen?" Tuurlijk, was nieuwsgierig... Midden op de fakking Puzsta in the middle of nowhere, zit je daar als vroege twintiger uit je neus te vreten en krekels te tellen.
Haha snowflake 😂😂
pi_213053031
Toch leuk man, midden in de wildernis jezelf zien te redden.
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 20:21:16 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213053076
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Nee ik ook niet, leuk voor een reportage ofzo maar meer niet.
Ken ook wel wat van dat volk (werkgerelateerd zeg maar), zelfs een Syriër die naar Oekraïne is gevlucht vanwege de oorlog (_O-) maar ik voel dan niet direct de behoefte om over de oorlog te beginnen

Zo van 'kut he bij jullie thuis? Ik ga vanavond een potje ijshockey kijken :)'
  maandag 1 april 2024 @ 20:21:54 #193
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213053083
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:18 schreef Candymannetje het volgende:
Toch leuk man, midden in de wildernis jezelf zien te redden.
Meer dan 20 jaar geleden he? :D Wat een ellende was dat, midden in de zomer. Kapot gestoken worden door steekvliegen.... Nee, doe mij maar hotels.
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 20:25:22 #194
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213053124
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ken ook wel wat van dat volk (werkgerelateerd zeg maar), zelfs een Syriër die naar Oekraïne is gevlucht vanwege de oorlog (_O-) maar ik voel dan niet direct de behoefte om over de oorlog te beginnen

Zo van 'kut he bij jullie thuis? Ik ga vanavond een potje ijshockey kijken :)'
Klopte trouwens wel wat je hierboven zei, Voetbalclubs mogen ook nog zaken doen met bijvoorbeeld Spartak Moskou omdat die niet op de sanctie lijst staan. Meen wel gelezen te hebben dat de betalingen nogal omslachtig zijn.
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 20:27:35 #195
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213053156
Geldt dat trouwens ook niet voor vakantie vierende Russen in de EU? Dat ze of bankrekeningen hier moeten hebben of een hoop cash? Meende dat ze uitgesloten waren van het SWIFT betalingsverkeer dus dat Russische passen in de EU niet meer werken?
Lach met een schone bips
pi_213053256
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
Geldt dat trouwens ook niet voor vakantie vierende Russen in de EU? Dat ze of bankrekeningen hier moeten hebben of een hoop cash? Meende dat ze uitgesloten waren van het SWIFT betalingsverkeer dus dat Russische passen in de EU niet meer werken?
Dat klopt inderdaad, ze kunnen niet elektronisch betalen met Russische passen.
pi_213053619
quote:

[..]

Ik zal hier even voor de zoveelste keer uit beleefdheid en respect voor de mods even op reageren.
Voor mijn part neemt Rusland heel Oekraïne in of neemt Oekraïne heel Rusland in.
Landsgrenzen boeien mij niet zo veel en spookverhalen over genocide geloof ik ook geen zak van.
Ik zou het wel fijn vinden als ze stoppen met op elkaar te schieten want ik vind het beide fijn volk.
Deze oorlog is puur politiek georiënteerd en de burgers zijn daar de dupe van.
  maandag 1 april 2024 @ 21:10:01 #198
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213053828
@Glazenmaker

Nu heb je van allemaal waar jij om vroeg het antwoord, geen enkel pro Poetin insinuatie meer mogelijk.
Dus daar mag jij dus vanaf nu compleet mee stoppen, en ieder ander ook.

Het ligt voor sommigen gewoon genuanceerder dan voor anderen. Iedereen die vanaf nu dus ook die opmerking maakt zal ik noten en de post verwijderen. Deze discussie is klaar.
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 21:11:46 #199
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213053873
@QAnonn @Bananenbennie @Candymannetje

Dank dat jullie de tijd namen om op de vraag te antwoorden ^O^
Lach met een schone bips
pi_213053947
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 21:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
@:Glazenmaker

Nu heb je van allemaal waar jij om vroeg het antwoord, geen enkel pro Poetin insinuatie meer mogelijk.
Dus daar mag jij dus vanaf nu compleet mee stoppen, en ieder ander ook.

Het ligt voor sommigen gewoon genuanceerder dan voor anderen. Iedereen die vanaf nu dus ook die opmerking maakt zal ik noten en de post verwijderen. Deze discussie is klaar.
Ik vind Zelensky trouwens wel een enorme deep state trekpop. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')