abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 08:36:51 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213044558
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 07:40 schreef Raw85 het volgende:

[..]
mooi
dit is niets nieuws he, je mag op fok! elkaars argumenten wel aanvallen maar elkaar niet

ik vind bv je laatste twee posts een beetje dom want je loopt hier al lang genoeg rond en je weet prima wat de regels zijn al doe je deed wel je best om het slim te verwoorden maar dat is niet echt gelukt

dat mag, dat mag ik zeggen want daarmee noem ik jouw niet dom ... alleen je twee bovenstaande posts
misschien had je je dag niet of je koffie nog niet of gewoon zin om semi snugger te doen, dat heb ik ook wel eens, soms alledrie tegelijk en dan zeggen mensen 'sp3c ... doe niet zo dom joh' en dat mag gewoon

maar als iemand zegt sp3c je bent mokerdom dan haalt een van mijn collega's het weg en dan geeft een andere collega je een ban

hoop ik

tl;dr elkaars argumenten aanvallen mag, elkaar aanvallen mag niet
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213044823
quote:
88s.gif Op maandag 1 april 2024 08:36 schreef sp3c het volgende:
ik vind bv je laatste twee posts een beetje dom want je loopt hier al lang genoeg rond en je weet prima wat de regels zijn al doe je deed wel je best om het slim te verwoorden maar dat is niet echt gelukt
ik ben ongekend brak man vergeef me
pi_213044863
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 00:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Jawel, maar we weten niet alle details was mijn punt.

Verder vind ik het hier wel weer even mooi geweest. Bedankt voor het puinruimen @:loveyoulongtime ^O^
Nou, waarvoor zat Navalny vast?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 09:59:54 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213045201
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 09:23 schreef Raw85 het volgende:

[..]
ik ben ongekend brak man vergeef me
Ik snap de emotie

Gee excuses nodig
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213046684
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
In hoeverre zijn misdragingen zijn opgelegde straf rechtvaardigen kan ik niet beoordelen. Maar in Rusland weet je dat er zware consequenties verbonden zijn aan nazi gedrag. Dat bedoel ik met je weet waar je aan toe bent.

Ja echt superzware consequenties. Je krijgt van Poetin je eigen privé leger en privé vliegtuig als je SS tattoo's hebt. Je kan dat leger zelfs noemen naar Adolf zijn favo componist. Het vliegtuig wordt wel een stuk gevaarlijker op het moment dat een van je vriendjes een coup poging doet.
pi_213046716
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[modbreak]En na een hoop puinruimen weer open, vanaf nu echt gewoon niet meer op de man. En ook iedere BNW user wegzetten als Pro Poetin gaan we niet meer doen. Ik snap dat er verschillende visies zijn. Laten we die dan ook beschaafd houden[/modbreak]
Ik kan het helemaal gemist hebben, maar zou jij de sus users niet vragen of ze de wens hadden dat Rusland Oekraïne meteen zou verlaten inclusief de Krim en Donbas? Dan kunnen we gewoon bevestigen of mensen wel/niet pro Poetin zijn.
pi_213046747
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 11:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ja echt superzware consequenties. Je krijgt van Poetin je eigen privé leger en privé vliegtuig als je SS tattoo's hebt. Je kan dat leger zelfs noemen naar Adolf zijn favo componist. Het vliegtuig wordt wel een stuk gevaarlijker op het moment dat een van je vriendjes een coup poging doet.
Dat inderdaad.
pi_213047592
https://nos.nl/artikel/25(...)-onder-strengere-wet
quote:
Nieuws
Sport

Reuters
NOS Nieuws

Gisteren, 12:13
Rusland roept 150.000 dienstplichtigen op onder strengere wet
President Poetin heeft opnieuw 150.000 Russen opgeroepen voor de dienstplicht. Dat staat op de website van het Kremlin. Rusland verplicht vaker mannen te vechten voor het land, maar dit keer moeten ook Russen tussen de 27 en 30 jaar zich melden.

Afgelopen september kregen al 130.000 mannen de oproep, de keer daarvoor was Rusland van plan 147.000 mensen te rekruteren. Betrouwbare cijfers over hoeveel mensen er uiteindelijk ook echt de dienstplicht uitvoeren, zijn er niet.

Ontkomen aan dienstplicht
Al sinds de invasie van Rusland in Oekraïne gaan er verhalen rond van Russen die onder de dienstplicht uit proberen te komen. Zo werd er tijdens de mobilisatie die Poetin twee jaar geleden afkondigde veel gezocht op "hoe breek je een arm" op het Russische Google en probeerde menig Rus het land te verlaten.

Inmiddels zijn de wetten voor de dienstplicht nog verder aangescherpt. De aangescherpte wet werd er vorig jaar in rap tempo doorheen gejaagd, iets dat volgens juristen in strijd is met de Russische grondwet.

Voorheen kon de dienstplichtige de brief, die persoonlijk aan de deur werd afgeleverd, weigeren door niet open te doen. Nu komt de toekomstige soldaat daar met geen mogelijkheid onderuit, omdat de oproep online wordt afgeleverd.

Wie niet komt opdagen riskeert bovendien zijn uitkering of salaris te verliezen. Ook mag de dienstplichtige het land niet meer verlaten op het moment dat het bericht in de inbox valt. Daarnaast is ook de maximale leeftijd verhoogd met drie jaar, waardoor alle mannen vanaf 18 tot 30 jaar het leger in moeten.

Leger rukt op
Om Russen enigszins te enthousiasmeren, staan er door heel het land borden en schermen met de propaganda tekst: "Ons beroep is het vaderland verdedigen" en "Sluit je aan." Ook worden er regelmatig wervingsdagen in Rusland gehouden voor nieuwe soldaten.

In de tussentijd blijft het leger van Poetin aanvallen uitvoeren in Oekraïne. Analisten verwachten dat de militairen de komende maanden langzaamaan de frontlinie vooruit blijven schuiven. In de jaarlijkse toespraak van Poetin dit jaar zei hij dat het land er zowel economisch als militair goed voorstaat.

De laatste cijfers van omgekomen militaire Russen dateren uit 2022. Toen waren er officieel 5937 militairen gesneuveld, al lag dat getal in werkelijkheid toen waarschijnlijk al hoger.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2024 13:16:44 ]
pi_213047636
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 09:28 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, waarvoor zat Navalny vast?
Hij zat vast, omdat de vergiftiging op een debacle uitliep.
pi_213047670
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 11:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
En eerlijk gezegd mag ik dat wel, niet dat Nazi gedoe maar de manier van handelen.
Zo schaamteloos en zichtbaar.
De baas van Wagner trok dus op richting het Kremlin.
Daarna ontploft z'n vliegtuig.
'Wat is er gebeurd?'
"geen idee joh, we zullen wel een onderzoek instellen'
Stik ze verder niks wat de rest er van vindt.
En dat is niet alleen Rusland maar geldt eigenlijk voor bijna alle oost-Europese landen.
Niet dat achterbakse gedoe zoals je hier ziet.
Daarom mag ik die mensen wel.
Alleen als ze gaan zuipen vinden ze het leuk om de avond af te sluiten met vechtpartijen, dat is weer niet mijn ding.
pi_213047773
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 13:20 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
En eerlijk gezegd mag ik dat wel, niet dat Nazi gedoe maar de manier van handelen.
Zo schaamteloos en zichtbaar.
De baas van Wagner trok dus op richting het Kremlin.
Daarna ontploft z'n vliegtuig.
'Wat is er gebeurd?'
"geen idee joh, we zullen wel een onderzoek instellen'
Stik ze verder niks wat de rest er van vindt.
En dat is niet alleen Rusland maar geldt eigenlijk voor bijna alle oost-Europese landen.
Niet dat achterbakse gedoe zoals je hier ziet.
Daarom mag ik die mensen wel.
Alleen als ze gaan zuipen vinden ze het leuk om de avond af te sluiten met vechtpartijen, dat is weer niet mijn ding.
Ik vind het vrij achterbaks dat je eerst net doet alsof alles is uitgepraat, dan schiet je hun prive vliegtuig uit de lucht, en vervolgens geen idee wat er gebeurt is.

Dat zijn gewoon maffiapraktijken.
pi_213047859
twitter
pi_213047896
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 13:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het vrij achterbaks dat je eerst net doet alsof alles is uitgepraat, dan schiet je hun prive vliegtuig uit de lucht, en vervolgens geen idee wat er gebeurt is.

Dat zijn gewoon maffiapraktijken.
Yep, over alles valt te praten behalve verraad.
Dan weet je gewoon dat je een probleem hebt.
pi_213048020
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 13:44 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Yep, over alles valt te praten behalve verraad.
Dan weet je gewoon dat je een probleem hebt.
Ja, dat is wat een dictatuur voor sommigen aantrekkelijk maakt.
pi_213048031
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 13:41 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
Gelukkig vechten de kinderen van Poetin wel aan het front...
pi_213048038
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 13:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, dat is wat een dictatuur voor sommigen aantrekkelijk maakt.
en wat heeft dat met een dictatuur te maken?
pi_213048041
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 13:56 schreef Wantie het volgende:

[..]
Gelukkig vechten de kinderen van Poetin wel aan het front...
Wij sturen geen geld naar Poetin dus dat is niet relevant.
pi_213048084
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 13:58 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
en wat heeft dat met een dictatuur te maken?
Alles.
pi_213048109
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
Alles.
Kan je dat wat meer onderbouwen?
Sta open voor argumenten maar hier kan ik niks mee.
pi_213048120
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 13:58 schreef QAnonn het volgende:

[..]
Wij sturen geen geld naar Poetin dus dat is niet relevant.
Ik heb regelmatig lol met Oekraïeners in de kroeg en op feestjes.
Ik was mij er niet van bewust dat dat verboden is, omdat wij geld aan Oekraïene zouden geven...
pi_213048147
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Kan je dat wat meer onderbouwen?
Sta open voor argumenten maar hier kan ik niks mee.
In een dictatuur ligt het dictaat bij 1 persoon.
Dat maakt het lekker transparant.
Dat zie je ook in Rusland.
Niet fucken met Poetin, lekker onder de radar blijven en dan heb je niets te vrezen.

Al is dat niet helemaal waar, Thailand en andere landen zijn niet voor niets overspoeld met Russische vluchtelingen.
pi_213048163
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
In een dictatuur ligt het dictaat bij 1 persoon.
Dat maakt het lekker transparant.
Dat zie je ook in Rusland.
Niet fucken met Poetin, lekker onder de radar blijven en dan heb je niets te vrezen.

Al is dat niet helemaal waar, Thailand en andere landen zijn niet voor niets overspoeld met Russische vluchtelingen.
Dus je ontkracht je eigen bewering en wijkt totaal af van de door mij gegeven informatie.
Wat moet ik hier mee :?
pi_213048231
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus je ontkracht je eigen bewering en wijkt totaal af van de door mij gegeven informatie.
Wat moet ik hier mee :?
Dat moet jij weten wat je ermee doet.

Ik ben zelf niet van de maffia praktijken die je in dit soort dictaturen ziet.
pi_213048361
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 14:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat moet jij weten wat je ermee doet.

Ik ben zelf niet van de maffia praktijken die je in dit soort dictaturen ziet.
Het heeft niks met de overheid te maken maar de cultuur van de betreffende landen.
Niet dat achterbakse maar recht voor z'n raap.
Je weet gewoon waar je aan toe bent als je iemand gaat bedonderen.
Uiteraard werkt dat door in de overheid.
pi_213048404
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 14:24 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het heeft niks met de overheid te maken maar de cultuur van de betreffende landen.
Niet dat achterbakse maar recht voor z'n raap.
Je weet gewoon waar je aan toe bent als je iemand gaat bedonderen.
Uiteraard werkt dat door in de overheid.
Ik vind het vrij achterbaks om eerst te stellen dat alles weer goed is, dan iemands vliegtuig opblazen op het moment dat die dat niet verwacht, en vervolgens de vermoorde onschuld spelen.

Ik zie daar niets recht voor zijn raap aan.

Recht voor zijn raap was geweest als Poetin de confrontatie met Pirozhkin was aangegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')