In hoeverre zijn misdragingen zijn opgelegde straf rechtvaardigen kan ik niet beoordelen. Maar in Rusland weet je dat er zware consequenties verbonden zijn aan nazi gedrag. Dat bedoel ik met je weet waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
En dus heeft hij een rechtvaardige behandeling gehad...
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij iemand in een pro Russisch hoekje probeert te krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch hoe je jezelf in allerlei bochten probeert te wringen om maar niet pro Russisch over te komen.
Nou dat slinkse lukt alleen niet echt, het ligt er zo dik bovenopquote:Op zondag 31 maart 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Enkel omdat je geen kennis van zaken hebt probeer je het maar op een slinkse manier op de man te spelen.
Is hij veroordeeld voor Nazi gedrag?quote:Op zondag 31 maart 2024 22:16 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
In hoeverre zijn misdragingen zijn opgelegde straf rechtvaardigen kan ik niet beoordelen. Maar in Rusland weet je dat er zware consequenties verbonden zijn aan nazi gedrag. Dat bedoel ik met je weet waar je aan toe bent.
En dat gebruik je om een pro Russisch standpunt te onderschrijven.quote:In Nederland kunnen zomaar zonder reden je kinderen door de overheid worden afgepakt, dat hebben we gezien met de toeslagenaffaire, dat vind ik veel enger. Je hebt geen idee waarom en of je je kinderen ooit nog terugziet. Kortom, je hebt geen idee waar je aan toe bent.
Stellen dat je in Rusland beter af bent dan in Nederland is een pro Russisch standpunt.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij iemand in een pro Russisch hoekje probeert te krijgen.
Enkel omdat je geen kennis van zaken hebt probeer je het maar op een slinkse manier op de man te spelen.
Nee hoor, positief praten over Rusland maakt je niet ineens pro Russisch in deze oorlog.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Stellen dat je in Rusland beter af bent dan in Nederland is een pro Russisch standpunt.
Dat jullie 2 daar zo spastisch over doen geeft te denken.
Ah, daar komt de kennis aap weer uit de mouw.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij iemand in een pro Russisch hoekje probeert te krijgen.
quote:Op zondag 31 maart 2024 22:45 schreef UncleScorp het volgende:
@:loveyoulongtime leuke topictitel maar ik houd het hier voorlopig voor bekeken.
Zoals dit topic alweer aantoont gaat het hier totaal niet meer over de inhoud van het topic maar constant giftig gebekvecht over het verwijten van een andere mening/visie over dit conflict.
Voor mij is alvast de fun eraf.
Dus 1-0 voor de trollen alhier.
Omdat er te weinig informatie is om daar wat zinnigs over te zeggen schiet het alle kanten uit? Weet jij zeker hoe hij aan zijn einde is gekomen? Weet jij de ins en outs van zijn veroordeling? Nee en dus kunnen we niet inschatten of hij een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan. Het is soms prima om te zeggen: "ik weet dat niet". Zou je misschien ook eens wat vaker moeten doen. Gewoon even een tip.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:39 schreef Wantie het volgende:
Grap is wel dat als ik dan stel dat Navalny dus een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan in Rusland dat het opeens alle kanten op schiet.
Ja klopt.quote:Op zondag 31 maart 2024 22:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Na sex nog wat samen wantie lezen
Maar als het een psychologe is, is het wel lachen ntl
Maar in Rusland weet je tenminste waar je aan toe bent.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Omdat er te weinig informatie is om daar wat zinnigs over te zeggen schiet het alle kanten uit? Weet jij zeker hoe hij aan zijn einde is gekomen? Weet jij de ins en outs van zijn veroordeling? Nee en dus kunnen we niet inschatten of hij een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan.
Tja, jij doet net alsof ik niets van Navalny weet omdat de MSM of zo dat verzwijgt, terwijl het zelfs op wikipedia staat.quote:Het is soms prima om te zeggen: "ik weet dat niet". Zou je misschien ook eens wat vaker moeten doen. Gewoon even een tip.
Nee, dat staat het niet, hij huurde zelf Wagner in, met een nazi als tweede man. En kortgeleden werd hier nog gelinkt naar FSB leden die nazisymbolen op hun kleding dragen...quote:Wat we wel weten is dat hij zich gedroeg als een nazi en daar voor flink aangepakt is. En daar heeft Putin ook regelmatig voor gewaarschuwd, denazificatie staat hoog op zijn prioriteitenlijstje.
Ondertussen struikelt onze moderator over Russen in Thailand die het land zijn ontvlucht...quote:Dus in die zin weet je waar aan toen bent als je over de grens gaat. Tegelijkertijd, als je je gedraagt kun je volgens mij een normaal, rustig leven leiden in Rusland. Voor zover mogelijk op deze rare planeet natuurlijk. Die garantie heb je in Nederland in ieder geval niet, de toeslagaffaire gaf ik slechts als voorbeeld.
Is ook niet de bedoeling duhquote:Op zondag 31 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Toch knap dat je dit soort dingen hebt bekeken en er werkelijk helemaal niks van hebt opgestoken. Hulde!
Oh, ik heb heel veel opgestoken van AE911Truth.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Toch knap dat je dit soort dingen hebt bekeken en er werkelijk helemaal niks van hebt opgestoken. Hulde!
Jawel, maar we weten niet alle details was mijn punt.quote:Op zondag 31 maart 2024 23:17 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar in Rusland weet je tenminste waar je aan toe bent.
Niet dus.
Je weet kennelijk geeneens waarvoor hij vast zat.
Verbieden iemands standpunten pro Poetin te noemen moet dan ook niet kunnenquote:Op maandag 1 april 2024 07:16 schreef sp3c het volgende:
Het is niet verboden om pro Poetin te zijn, gaan we ook niet op modden
Dat zegt dan ook niemandquote:Op maandag 1 april 2024 07:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Verbieden iemands standpunten pro Poetin te noemen moet dan ook niet kunnen
Wel toepasselijk 1 april. Voor de regering daar is het altijd een lugubere vorm van 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe laat onze tijd komt nou eigenlijk dat nieuws van de FSB?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |