abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213042434
twitter
pi_213042472
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:01 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dus heeft hij een rechtvaardige behandeling gehad...
In hoeverre zijn misdragingen zijn opgelegde straf rechtvaardigen kan ik niet beoordelen. Maar in Rusland weet je dat er zware consequenties verbonden zijn aan nazi gedrag. Dat bedoel ik met je weet waar je aan toe bent.

In Nederland kunnen zomaar zonder reden je kinderen door de overheid worden afgepakt, dat hebben we gezien met de toeslagenaffaire, dat vind ik veel enger. Je hebt geen idee waarom en of je je kinderen ooit nog terugziet. Kortom, je hebt geen idee waar je aan toe bent.
pi_213042495
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 21:59 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik vind het fantastisch hoe je jezelf in allerlei bochten probeert te wringen om maar niet pro Russisch over te komen.
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij iemand in een pro Russisch hoekje probeert te krijgen.
Enkel omdat je geen kennis van zaken hebt probeer je het maar op een slinkse manier op de man te spelen.
pi_213042516
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:18 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Enkel omdat je geen kennis van zaken hebt probeer je het maar op een slinkse manier op de man te spelen.
Nou dat slinkse lukt alleen niet echt, het ligt er zo dik bovenop _O-
pi_213042527
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:16 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
In hoeverre zijn misdragingen zijn opgelegde straf rechtvaardigen kan ik niet beoordelen. Maar in Rusland weet je dat er zware consequenties verbonden zijn aan nazi gedrag. Dat bedoel ik met je weet waar je aan toe bent.
Is hij veroordeeld voor Nazi gedrag?

Opvallend, want de we man van Wagner zat onder de Nazi tattoos en de plegers van de aanslag in Moskou zijn opgepakt door mensen met Nazi symbolen.

quote:
In Nederland kunnen zomaar zonder reden je kinderen door de overheid worden afgepakt, dat hebben we gezien met de toeslagenaffaire, dat vind ik veel enger. Je hebt geen idee waarom en of je je kinderen ooit nog terugziet. Kortom, je hebt geen idee waar je aan toe bent.
En dat gebruik je om een pro Russisch standpunt te onderschrijven.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213042538
quote:

[..]
Ik vind het fantastisch om te zien hoe jij iemand in een pro Russisch hoekje probeert te krijgen.
Stellen dat je in Rusland beter af bent dan in Nederland is een pro Russisch standpunt.

Dat jullie 2 daar zo spastisch over doen geeft te denken.
pi_213042619
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Stellen dat je in Rusland beter af bent dan in Nederland is een pro Russisch standpunt.

Dat jullie 2 daar zo spastisch over doen geeft te denken.
Nee hoor, positief praten over Rusland maakt je niet ineens pro Russisch in deze oorlog.

Sterk staaltje framing wel, dat moet ik je na geven.
pi_213042675
quote:

[..]
Ah, daar komt de kennis aap weer uit de mouw.

Dat Navalny als een levensgevaarlijke extremist moet worden gezien is niet nieuw, dat gebeurde meteen al na zijn dood op BNW.

Grap is wel dat als ik dan stel dat Navalny dus een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan in Rusland dat het opeens alle kanten op schiet.
pi_213042728
@loveyoulongtime leuke topictitel maar ik houd het hier voorlopig voor bekeken.
Zoals dit topic alweer aantoont gaat het hier totaal niet meer over de inhoud van het topic maar constant giftig gebekvecht over het verwijten van een andere mening/visie over dit conflict.
Voor mij is alvast de fun eraf.
Dus 1-0 voor de trollen alhier.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 31 maart 2024 @ 22:51:59 #110
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213042787
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:45 schreef UncleScorp het volgende:
@:loveyoulongtime leuke topictitel maar ik houd het hier voorlopig voor bekeken.
Zoals dit topic alweer aantoont gaat het hier totaal niet meer over de inhoud van het topic maar constant giftig gebekvecht over het verwijten van een andere mening/visie over dit conflict.
Voor mij is alvast de fun eraf.
Dus 1-0 voor de trollen alhier.

Laat je niet wegjagen man.
Lach met een schone bips
pi_213042932
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:39 schreef Wantie het volgende:
Grap is wel dat als ik dan stel dat Navalny dus een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan in Rusland dat het opeens alle kanten op schiet.
Omdat er te weinig informatie is om daar wat zinnigs over te zeggen schiet het alle kanten uit? Weet jij zeker hoe hij aan zijn einde is gekomen? Weet jij de ins en outs van zijn veroordeling? Nee en dus kunnen we niet inschatten of hij een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan. Het is soms prima om te zeggen: "ik weet dat niet". Zou je misschien ook eens wat vaker moeten doen. Gewoon even een tip.

Wat we wel weten is dat hij zich gedroeg als een nazi en daar voor flink aangepakt is. En daar heeft Putin ook regelmatig voor gewaarschuwd, denazificatie staat hoog op zijn prioriteitenlijstje. Dus in die zin weet je waar aan toe bent als je over de grens gaat. Tegelijkertijd, als je je gedraagt kun je volgens mij een normaal, rustig leven leiden in Rusland. Voor zover mogelijk op deze rare planeet natuurlijk. Die garantie heb je in Nederland in ieder geval niet, de toeslagaffaire gaf ik slechts als voorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bananenbennie op 31-03-2024 23:14:16 ]
pi_213042943
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 22:58 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Na sex nog wat samen wantie lezen :N

Maar als het een psychologe is, is het wel lachen ntl :)
Ja klopt.

Het is weer een vermakelijke avond hier...

Doe me denken aan de psychologen van AE911Truth....
pi_213043005
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:07 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Omdat er te weinig informatie is om daar wat zinnigs over te zeggen schiet het alle kanten uit? Weet jij zeker hoe hij aan zijn einde is gekomen? Weet jij de ins en outs van zijn veroordeling? Nee en dus kunnen we niet inschatten of hij een rechtvaardige behandeling heeft ondergaan.
Maar in Rusland weet je tenminste waar je aan toe bent.

Niet dus.
Je weet kennelijk geeneens waarvoor hij vast zat.

quote:
Het is soms prima om te zeggen: "ik weet dat niet". Zou je misschien ook eens wat vaker moeten doen. Gewoon even een tip.
Tja, jij doet net alsof ik niets van Navalny weet omdat de MSM of zo dat verzwijgt, terwijl het zelfs op wikipedia staat.

Dat is het hele probleem in de discussies: je doet allerlei aannames en zet die als feit weg.

quote:
Wat we wel weten is dat hij zich gedroeg als een nazi en daar voor flink aangepakt is. En daar heeft Putin ook regelmatig voor gewaarschuwd, denazificatie staat hoog op zijn prioriteitenlijstje.
Nee, dat staat het niet, hij huurde zelf Wagner in, met een nazi als tweede man. En kortgeleden werd hier nog gelinkt naar FSB leden die nazisymbolen op hun kleding dragen...
Daar werd nog zwaar tegen geageerd (maar ondertussen is niemand pro Russisch).

quote:
Dus in die zin weet je waar aan toen bent als je over de grens gaat. Tegelijkertijd, als je je gedraagt kun je volgens mij een normaal, rustig leven leiden in Rusland. Voor zover mogelijk op deze rare planeet natuurlijk. Die garantie heb je in Nederland in ieder geval niet, de toeslagaffaire gaf ik slechts als voorbeeld.
Ondertussen struikelt onze moderator over Russen in Thailand die het land zijn ontvlucht...
pi_213043012
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Toch knap dat je dit soort dingen hebt bekeken en er werkelijk helemaal niks van hebt opgestoken. Hulde! _O_
Is ook niet de bedoeling duh
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_213043016
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:12 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Toch knap dat je dit soort dingen hebt bekeken en er werkelijk helemaal niks van hebt opgestoken. Hulde! _O_
Oh, ik heb heel veel opgestoken van AE911Truth.
  zondag 31 maart 2024 @ 23:28:04 #116
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213043086
Tijdelijk slotje, dit gaat nu alleen nog maar op de man. Ruim het morgen ofzo wel weer op en dan kunnen we verder.
Lach met een schone bips
  zondag 31 maart 2024 @ 23:58:39 #117
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213043315
En na een hoop puinruimen weer open, vanaf nu echt gewoon niet meer op de man. En ook iedere BNW user wegzetten als Pro Poetin gaan we niet meer doen. Ik snap dat er verschillende visies zijn. Laten we die dan ook beschaafd houden
Lach met een schone bips
  maandag 1 april 2024 @ 00:04:53 #118
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213043404
Hoe laat onze tijd komt nou eigenlijk dat nieuws van de FSB?
Lach met een schone bips
pi_213043441
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar in Rusland weet je tenminste waar je aan toe bent.

Niet dus.
Je weet kennelijk geeneens waarvoor hij vast zat.

Jawel, maar we weten niet alle details was mijn punt.

Verder vind ik het hier wel weer even mooi geweest. Bedankt voor het puinruimen @loveyoulongtime ^O^
pi_213044379
Ik hoop ook maar dat er geen pro Putin reacties meer komen hier, blij dat de moderator er paal en perk aan gaat stellen
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 07:16:34 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213044383
Het is niet verboden om pro Poetin te zijn, gaan we ook niet op modden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213044406
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 07:16 schreef sp3c het volgende:
Het is niet verboden om pro Poetin te zijn, gaan we ook niet op modden
Verbieden iemands standpunten pro Poetin te noemen moet dan ook niet kunnen
  Moderator maandag 1 april 2024 @ 07:35:53 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213044412
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 07:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Verbieden iemands standpunten pro Poetin te noemen moet dan ook niet kunnen
Dat zegt dan ook niemand
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213044422
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 07:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat zegt dan ook niemand
mooi
pi_213044450
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 00:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
Hoe laat onze tijd komt nou eigenlijk dat nieuws van de FSB?
Wel toepasselijk 1 april. Voor de regering daar is het altijd een lugubere vorm van 1 april
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')