Ja want verkiezingsfraude kan geen onderdeel zijn van een coup.quote:Op dinsdag 2 april 2024 00:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Helemaal niet, het ene moment zeg je dat hij aan de macht is gekomen door een coup en het andere moment zeg je dat hij aan de macht is gekomen door door Amerika gereviseerde verkiezingen
Het kan niet beiden
Volgens de definitie niet neequote:Op dinsdag 2 april 2024 00:50 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja want verkiezingsfraude kan geen onderdeel zijn van een coup.
Onzin je hebt harde en zachte coups.quote:
quote:2024: in een aantal staten met een Republikeinse meerderheid in het parlement verliest de Republikeinse presidentskandidaat nadat alle stemmen zijn geteld. Het parlement verklaart de resultaten ongeldig en wijst de Republikein, Trump of iemand anders, alsnog tot winnaar aan. De democratie wordt zo aangewend om een zachte coup te plegen. De lokale rechtbank probeert dit tegen te houden. Het Hooggerechtshof zegt dat zoiets niet kan, gelet op de eerdere vonnissen inzake independent state legislature theory, saaie woorden voor een levensgevaarlijk verschijnsel.
bron:https://www.groene.nl/artikel/zachte-coup
Lol, je zou haast denken dat je zelf de doelpalen aan het verzetten bent door er een semantische discussie van te maken.quote:Op dinsdag 2 april 2024 01:41 schreef sp3c het volgende:
Lol, is dat net zoiets als een intelligente lockdown
Als ik zachte coup invoer in Google krijg ik alleen deze specifieke column
En een soort kaas
Een steekproef is niet bepalend voor de uitslag van een frauduleuze verkiezing.quote:Op maandag 1 april 2024 22:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
De steekproef had Rusland niets mee te maken. Deze was opgezet door westerse media. Waarom ga je daar aan voorbij?
Ach, even een steekproef laten doen door de Volkskrant en de verkiezingen zijn legitiem.quote:Op maandag 1 april 2024 22:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is allemaal volledig geregisseerd olv de VS.
[..]
Dat is onzin, lidmaatschap van Oekraïne is altijd vanuit de Navo tegen gehouden.quote:De boel stond al op scherp en is steeds verder op scherp gezet door Oekraine steeds meer te bewapenen en te willen gaan inlijven bij de Navo.
Zolang daar geen bewijs voor is blijft dat een aanname.quote:Op maandag 1 april 2024 23:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Iedereen is het er toch wel over eens dat het vliegtuig niet uit zichzelf ontploft is en dat het door de Russische overheid georganiseerd is?
hebben ze allen niet of nauwelijks gedaanquote:Op dinsdag 2 april 2024 07:45 schreef Wantie het volgende:
Logischerwijs gaat Oekraïne zich daartegen bewapenen.
Je doet inderdaad aannames. Die coup is een langdurige operatie van de VS en bestaat uit een hele reeks gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 02:11 schreef sp3c het volgende:
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je je vergist had en dacht dat Zelensky via de euromaidan protesten president is geworden want die coup doelde je op neem ik aan en die fout maken er wel meer
Of jij had gewoon inhoudelijk op dat artikel over de slinkse Amerikaanse werkwijze ohv democratie in kunnen gaan. "Goh zouden ze deze tactiek misschien ook elders in de wereld toepassen? Komen ze zo overal democratie brengen?" Maar nee jij probeert het te sturen richting een semantische discussie over het woordje coup. Over doelpalen verzetten gesproken.. echt wat een niveautje hier.quote:Op dinsdag 2 april 2024 02:11 schreef sp3c het volgende:
Dan hadden we allicht een interessantere discussie kunnen voeren zonder dat jij steeds de gaten in je eigen verhaal moet dichten
maar het is geen semantische discussiequote:Op dinsdag 2 april 2024 08:11 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je doet inderdaad aannames. Die coup is een langdurige operatie van de VS en bestaat uit een hele reeks gebeurtenissen.
[..]
Of jij had gewoon inhoudelijk op dat artikel over de slinkse Amerikaanse werkwijze ohv democratie in kunnen gaan. "Goh zouden ze deze tactiek misschien ook elders in de wereld toepassen? Komen ze zo overal democratie brengen?" Maar nee jij probeert het te sturen richting een semantische discussie over het woordje coup. Over doelpalen verzetten gesproken.. echt wat een niveautje hier.
Nee die heb ik niet gemist. We hebben een andere visie. Jij volgt het mainstream narratief. Ik niet en ik kom hier ook niet om dat aan te horen, deal with it.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar het is geen semantische discussie
Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, geen harde coup en geen zachte coup, niemand zegt dit, 2000+ internationale observers waren (voorzichtig) tevreden over de verkiezingen en zelfs de Russen waren (wederom voorzichtig) blij met de uitslag en jij veranderde dit vervolgens naar ja nee die verkiezingen waren geregiseerd door de Amerikanen!
dat zijn twee hele verschillende dingen
het is simpelweg niet waar, je hebt heel Poroshenko zijn ambtstermijn gemist
het heeft niets met het mainstream narratief te makenquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:21 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee die heb ik niet gemist. We hebben een andere visie. Jij volgt het mainstream narratief. Ik niet, deal with it.
Dat is wel het mainstream narratief en nogmaals daarvoor kom ik hier niet. Geen idee waar je op uit bent maar val me op BNW niet lastig ermee. Verder weet je niet wat ik allemaal aan onderzoek heb gedaan, maar ik kan je verzekeren genoeg om het een coup te noemen. Daar hoef jij mij niet in te corrigeren, en al helemaal niet op BNW lijkt mij. Wat een trieste bedoening hier zeg.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
het heeft niets met het mainstream narratief te maken
ik volg de situatie al meerdere decennia, jij niet, het heeft met verstand van zaken te maken, Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, dat klopt simpelweg niet
Hoe kun je nu een tactiek die gestoeld is op Amerikaanse wetgeving projecten op een ander land.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:11 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je doet inderdaad aannames. Die coup is een langdurige operatie van de VS en bestaat uit een hele reeks gebeurtenissen.
[..]
Of jij had gewoon inhoudelijk op dat artikel over de slinkse Amerikaanse werkwijze ohv democratie in kunnen gaan. "Goh zouden ze deze tactiek misschien ook elders in de wereld toepassen? Komen ze zo overal democratie brengen?" Maar nee jij probeert het te sturen richting een semantische discussie over het woordje coup. Over doelpalen verzetten gesproken.. echt wat een niveautje hier.
Ik reageer gewoon op je postsquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:37 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat is wel het mainstream narratief en nogmaals daarvoor kom ik hier niet. Geen idee waar je op uit bent maar val me op BNW niet lastig ermee. Verder weet je niet wat ik allemaal aan onderzoek heb gedaan, maar ik kan je verzekeren genoeg om het een coup te noemen. Daar hoef jij mij niet in te corrigeren, en al helemaal niet op BNW lijkt mij. Wat een trieste bedoening hier zeg.
Behalve dan in de docu in de openingspost.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:27 schreef sp3c het volgende:
niemand die jij volgt noemt het een coup, dat komt echt uit je eigen koker en het slaat helemaal nergens op
Geef gewoon toe dat jullie BNW lopen te saboteren.quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je posts
Dat gebeurt wel vaker op een discussieforum, persoonlijk vind ik dat zelfs leuk want meestal krijg je dan een praatje
In dit geval valt het tegen omdat de andere kant niet in staat is zijn ongelijk toe te geven
Ukraine on fire is uit 2016, Zelensky werd kampioen in 2019 dus dat lijkt me een heel onwaarschijnlijk verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2024 08:41 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Behalve dan in de docu in de openingspost.
Wie is jullie?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:44 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jullie BNW lopen te saboteren.
Ik ben ook op onderzoek gegaan, ik kan het helaas niet vinden.quote:Op maandag 1 april 2024 22:27 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Is hier gepost. Twee topics terug ofzo.
Had ik al gezegd dat het een langdurige operatie is? Ja he?quote:Op dinsdag 2 april 2024 08:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ukraine on fire is uit 2016, Zelensky werd kampioen in 2019 dus dat lijkt me een heel onwaarschijnlijk verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |