abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213055854
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 00:47 schreef sp3c het volgende:

[..]
Helemaal niet, het ene moment zeg je dat hij aan de macht is gekomen door een coup en het andere moment zeg je dat hij aan de macht is gekomen door door Amerika gereviseerde verkiezingen

Het kan niet beiden
Ja want verkiezingsfraude kan geen onderdeel zijn van een coup. :')
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 01:08:38 #252
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213055881
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 00:50 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ja want verkiezingsfraude kan geen onderdeel zijn van een coup. :')
Volgens de definitie niet nee
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213055887
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 01:08 schreef sp3c het volgende:

[..]
Volgens de definitie niet nee
Onzin je hebt harde en zachte coups.

Voorbeeldje:

quote:
2024: in een aantal staten met een Republikeinse meerderheid in het parlement verliest de Republikeinse presidentskandidaat nadat alle stemmen zijn geteld. Het parlement verklaart de resultaten ongeldig en wijst de Republikein, Trump of iemand anders, alsnog tot winnaar aan. De democratie wordt zo aangewend om een zachte coup te plegen. De lokale rechtbank probeert dit tegen te houden. Het Hooggerechtshof zegt dat zoiets niet kan, gelet op de eerdere vonnissen inzake independent state legislature theory, saaie woorden voor een levensgevaarlijk verschijnsel.

bron:https://www.groene.nl/artikel/zachte-coup
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 01:41:55 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213055926
Lol, is dat net zoiets als een intelligente lockdown _O-

Als ik zachte coup invoer in Google krijg ik alleen deze specifieke column :')

En een soort kaas
pi_213055938
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 01:41 schreef sp3c het volgende:
Lol, is dat net zoiets als een intelligente lockdown _O-

Als ik zachte coup invoer in Google krijg ik alleen deze specifieke column :')

En een soort kaas
Lol, je zou haast denken dat je zelf de doelpalen aan het verzetten bent door er een semantische discussie van te maken. _O-

Ik ga slapen, ik vind je geen interessante discussiepartner :z
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 02:11:27 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213055965
Hey jij komt met een zachte coup aanzetten :')

Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je je vergist had en dacht dat Zelensky via de euromaidan protesten president is geworden want die coup doelde je op neem ik aan en die fout maken er wel meer
Dan hadden we allicht een interessantere discussie kunnen voeren zonder dat jij steeds de gaten in je eigen verhaal moet dichten

Maar goed slaap lekker
pi_213056355
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:24 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
De steekproef had Rusland niets mee te maken. Deze was opgezet door westerse media. Waarom ga je daar aan voorbij?
Een steekproef is niet bepalend voor de uitslag van een frauduleuze verkiezing.
Daar hebben we het eerder over gehad.

Als dat zo is kunnen we de verkiezingen een stuk goedkoper houden.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213056365
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:23 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Is allemaal volledig geregisseerd olv de VS.
[..]
Ach, even een steekproef laten doen door de Volkskrant en de verkiezingen zijn legitiem.

quote:
De boel stond al op scherp en is steeds verder op scherp gezet door Oekraine steeds meer te bewapenen en te willen gaan inlijven bij de Navo.
Dat is onzin, lidmaatschap van Oekraïne is altijd vanuit de Navo tegen gehouden.
In 2014 veranderde die houding doordat Rusland De Krim annexeerde en een burgeroorlog startte in de Donbass, met daarbij die verkiezing waaruit zou blijken dat ze dat gebied ook mogen annexeren.

Logischerwijs gaat Oekraïne zich daartegen bewapenen.
pi_213056371
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 23:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Iedereen is het er toch wel over eens dat het vliegtuig niet uit zichzelf ontploft is en dat het door de Russische overheid georganiseerd is?
Zolang daar geen bewijs voor is blijft dat een aanname.
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:03:13 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056418
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2024 07:45 schreef Wantie het volgende:
Logischerwijs gaat Oekraïne zich daartegen bewapenen.
hebben ze allen niet of nauwelijks gedaan

shit kwam pas op echt op gang na de start van de 'speciale militaire operatie'
pi_213056457
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 02:11 schreef sp3c het volgende:
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je je vergist had en dacht dat Zelensky via de euromaidan protesten president is geworden want die coup doelde je op neem ik aan en die fout maken er wel meer

Je doet inderdaad aannames. Die coup is een langdurige operatie van de VS en bestaat uit een hele reeks gebeurtenissen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 02:11 schreef sp3c het volgende:
Dan hadden we allicht een interessantere discussie kunnen voeren zonder dat jij steeds de gaten in je eigen verhaal moet dichten

Of jij had gewoon inhoudelijk op dat artikel over de slinkse Amerikaanse werkwijze ohv democratie in kunnen gaan. "Goh zouden ze deze tactiek misschien ook elders in de wereld toepassen? Komen ze zo overal democratie brengen?" Maar nee jij probeert het te sturen richting een semantische discussie over het woordje coup. Over doelpalen verzetten gesproken.. echt wat een niveautje hier.
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:14:52 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056473
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Je doet inderdaad aannames. Die coup is een langdurige operatie van de VS en bestaat uit een hele reeks gebeurtenissen.
[..]
Of jij had gewoon inhoudelijk op dat artikel over de slinkse Amerikaanse werkwijze ohv democratie in kunnen gaan. "Goh zouden ze deze tactiek misschien ook elders in de wereld toepassen? Komen ze zo overal democratie brengen?" Maar nee jij probeert het te sturen richting een semantische discussie over het woordje coup. Over doelpalen verzetten gesproken.. echt wat een niveautje hier.
maar het is geen semantische discussie

Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, geen harde coup en geen zachte coup (voor zover dat verschil bestaat), niemand zegt dit, 2000+ internationale observers waren (voorzichtig) tevreden over de verkiezingen en zelfs de Russen waren (wederom voorzichtig) blij met de uitslag en jij veranderde dit vervolgens naar ja nee die verkiezingen waren geregiseerd door de Amerikanen!

dat zijn twee hele verschillende dingen

het is simpelweg niet waar, je hebt heel Poroshenko zijn ambtstermijn gemist
pi_213056522
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
maar het is geen semantische discussie

Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, geen harde coup en geen zachte coup, niemand zegt dit, 2000+ internationale observers waren (voorzichtig) tevreden over de verkiezingen en zelfs de Russen waren (wederom voorzichtig) blij met de uitslag en jij veranderde dit vervolgens naar ja nee die verkiezingen waren geregiseerd door de Amerikanen!

dat zijn twee hele verschillende dingen

het is simpelweg niet waar, je hebt heel Poroshenko zijn ambtstermijn gemist
Nee die heb ik niet gemist. We hebben een andere visie. Jij volgt het mainstream narratief. Ik niet en ik kom hier ook niet om dat aan te horen, deal with it.
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:22:38 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056526
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee die heb ik niet gemist. We hebben een andere visie. Jij volgt het mainstream narratief. Ik niet, deal with it.
het heeft niets met het mainstream narratief te maken

ik volg de situatie al meerdere decennia, jij niet, het heeft met verstand van zaken te maken, Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, dat klopt simpelweg niet
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:24:11 #265
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056532
en nee ik ben geen fan van de man
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:27:50 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056540
niemand die jij volgt noemt het een coup, dat komt echt uit je eigen koker en het slaat helemaal nergens op
pi_213056568
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:22 schreef sp3c het volgende:

[..]
het heeft niets met het mainstream narratief te maken

ik volg de situatie al meerdere decennia, jij niet, het heeft met verstand van zaken te maken, Zelensky is niet aan de macht gekomen dankzij een coup, dat klopt simpelweg niet
Dat is wel het mainstream narratief en nogmaals daarvoor kom ik hier niet. Geen idee waar je op uit bent maar val me op BNW niet lastig ermee. Verder weet je niet wat ik allemaal aan onderzoek heb gedaan, maar ik kan je verzekeren genoeg om het een coup te noemen. Daar hoef jij mij niet in te corrigeren, en al helemaal niet op BNW lijkt mij. Wat een trieste bedoening hier zeg.
pi_213056575
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:11 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
[..]
Hoe kun je nu een tactiek die gestoeld is op Amerikaanse wetgeving projecten op een ander land.

En vervolgens ook nog een blind oog hebben richting Rusland die een tactiek gebruikt om bezet gebied via referenda aan Rusland toe te voegen.
En dat inmiddels meerdere keren heeft gedaan.

2000+ internationale observers waren (voorzichtig) tevreden over de verkiezingen en zelfs de Russen waren (wederom voorzichtig) blij met de uitslag

En toch is het een coup, terwijl als 1 steekproef van een door Rusland georkestreerde verkiezing dezelfde uitslag laat zien het een legitieme verkiezingsuitslag is

Iets met 2 maten.
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:40:51 #269
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056583
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:37 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Dat is wel het mainstream narratief en nogmaals daarvoor kom ik hier niet. Geen idee waar je op uit bent maar val me op BNW niet lastig ermee. Verder weet je niet wat ik allemaal aan onderzoek heb gedaan, maar ik kan je verzekeren genoeg om het een coup te noemen. Daar hoef jij mij niet in te corrigeren, en al helemaal niet op BNW lijkt mij. Wat een trieste bedoening hier zeg.
Ik reageer gewoon op je posts

Dat gebeurt wel vaker op een discussieforum, persoonlijk vind ik dat zelfs leuk want meestal krijg je dan een praatje

In dit geval valt het tegen omdat de andere kant niet in staat is zijn ongelijk toe te geven
pi_213056587
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:27 schreef sp3c het volgende:
niemand die jij volgt noemt het een coup, dat komt echt uit je eigen koker en het slaat helemaal nergens op
Behalve dan in de docu in de openingspost. :')
pi_213056609
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik reageer gewoon op je posts

Dat gebeurt wel vaker op een discussieforum, persoonlijk vind ik dat zelfs leuk want meestal krijg je dan een praatje

In dit geval valt het tegen omdat de andere kant niet in staat is zijn ongelijk toe te geven
Geef gewoon toe dat jullie BNW lopen te saboteren.
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:48:12 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056657
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:41 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Behalve dan in de docu in de openingspost. :')
Ukraine on fire is uit 2016, Zelensky werd kampioen in 2019 dus dat lijkt me een heel onwaarschijnlijk verhaal
  Moderator dinsdag 2 april 2024 @ 08:48:31 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213056662
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:44 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Geef gewoon toe dat jullie BNW lopen te saboteren.
Wie is jullie?
pi_213056671
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 22:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Is hier gepost. Twee topics terug ofzo.
Ik ben ook op onderzoek gegaan, ik kan het helaas niet vinden.

Weet je misschien nog welke westerse media middels een steekproef vastgesteld hebben dat dat Russische referendum toch echt de wens van de bevolking zou weergeven, dus niet met vanwege een pistool in de nek? Of kun je de link toch nog even verstrekken?
pi_213056695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 08:48 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ukraine on fire is uit 2016, Zelensky werd kampioen in 2019 dus dat lijkt me een heel onwaarschijnlijk verhaal
Had ik al gezegd dat het een langdurige operatie is? Ja he?

Je bewering dat ik de enige ben die het een coup noemt slaat gewoon nergens op. Geef gewoon toe dat BNW kapot moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')