En de bijbehorendequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
nou jimmie kom er maar in, hebben we dat ook maar weer gehad
Doe een Tommetje! (Heb je wel je witte ondergoed met rode hartjes aan?)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:05 schreef odie22 het volgende:
krijg toch geen hap door me keel zo bij de mac
Ik laat mijn humeur ook niet meer door haar bepalen en dan maar liever geen streams.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley moet echt ophouden met haar poppenkast. ik kan die vrouw niet meer horen of zien
Misschien mooie beelden van al Ashley haar mooie uitspraken over de andere bewonersquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
Bioscoop![]()
Spannende week en zuks...
Zou dit ook geen trending uitzending worden??
nee johquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel deze week nog eens 20k uit de pot
ze had munten zatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Harry het volgende:
Vreselijk a-sociaal. dat de ene een wijntje zit te nippen, en de ander, omdat die het niet kan betalen, niets heeft.
Nou ja .. wat dat betreft kunnen ze natuurlijk van iedereen beelden laten zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien mooie beelden van al Ashley haar mooie uitspraken over de andere bewoners
Hier niet! Hier mogen Jimmy's tepels nog zeker 7 dagen blijven!quote:
ze had er maar 4 ook geloof ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had munten zat
had ze die meegegeven had ze ook wat
miss wilde zelf niks uitgeven
Die kan ze wel betalen maar wil ze mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Harry het volgende:
Vreselijk a-sociaal. dat de ene een wijntje zit te nippen, en de ander, omdat die het niet kan betalen, niets heeft.
"Welkom in Europa, blijf hier...."quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:11 schreef mario390 het volgende:
nee maar ik geloof in europa
is dat de enige bb de nog lopt
ze heeft maar 4 coins hoorde ik der zeggen begin van de week volgens mijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan ze wel betalen maar wil ze mee naar huis nemen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig allemaal nog geknipt verknipt gister. en door
Ze heeft ook coins gewonnen met spellen... zingen, lampen..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft maar 4 coins hoorde ik der zeggen begin van de week volgens mijn
Ze krijgt te horen dat haar leger dit gedaan heeft...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley channelt even iets.
[ afbeelding ]
Overigens heb ik haar ook horen zeggen dat ze geen vrijstelling zou kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Die zullen ook door moeten ....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:14 schreef mazaru het volgende:
Volgens Jimmy gaan ze alles achter zich laten en vrolijk de nieuwe week in. Tja, dat lukt niet als er nog steeds een snerende pissed off Tyron rondloopt en een op wraak beluste Alice.
BB weer op haar oortje denk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley channelt even iets.
[ afbeelding ]
ze heeft net als de rest coins verdiendquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Oscar nightquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
beste bewoners, maak u klaar voor een avondje biscoop met popcorn en rum cola
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ja ... Tom had ook gehuild als Jimmy weg was geweest ...
Eigen schuld. Had haar er ook liever bij willen houden, voor donderdag, maar ze heeft haar eigen graf gegraven en is als een waar schaapje naar de andere kant gegaan, en dat werd haar fataal....quote:
Ze wilde niet betalen ze had het welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Harry het volgende:
Dat is niet zo heel raar. Die twee zijn het meest samen geweest.quote:
En dan krijgen ze beelden van hunzelf terwijl ze praten over hun medebewoners.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:15 schreef Schakeltopia het volgende:
beste bewoners, maak u klaar voor een avondje biscoop met popcorn en rum cola
stream 2quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef humpty het volgende:
en weer de streams op Ashley
man o man wat is dit nep en steeds met die kop naar de camera draaien
wie was er anders uitgegaan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley dus met haar actie een Vlaming naar huis gespeeld .... dus uiteindelijk alles voor niks.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
helaas ashley, geen briefje achtergelaten voor je
Jaja beloftes nu nog er aan houden dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik laat mijn humeur ook niet meer door haar bepalen en dan maar liever geen streams.
Daar heeft ze niet aan gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley keek onder haar kussen of er een briefje van Karin zou liggen maar niks hahahah
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef humpty het volgende:
Hahhaha kijken of er een briefje onder haar kussen ligt ...niet dus
Ja zag je haar zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
Nou ze heeft een hele live show aandacht gehad van bb. Meer dan genoegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
Ashley voert een dramatische toneelstukje op.
nee Ashley zit overal te zoeken of er een briefje van Karen ligt voor haarquote:
halve finale weekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
hoe heet de aankomende week daar? niet meegekregen
Halve finale weekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
hoe heet de aankomende week daar? niet meegekregen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto die kan praten !!!!
2 liveshowsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
er komt nog 1 live volgende week toch ?
Nee, zelfs haar make up aan een ander gegeven.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ja ik had er ook meer van verwacht, maar we moeten het er maar mee doenquote:
Jawel ze heeft juist heel veel achtergelaten zei karen eerder op de avond in de badkamer.quote:
ja eenschquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. ze is 11 weken een siamese tweeling geweest met Karen. Daar doen die 2 dagen niks aan af. Dus snap ook wel weer dat ze even verdrietig is. Zo'n huis wordt je hele leven. Je wereldje wordt heel klein. En dan ineens is iemand weg.
Ach, ik zie nog Dilano zoeken naar een briefje van Sabeau. Niks noppes nada (om het nog erger te maken, anderen hadden wel briefje van haar gekregen)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Ashley heeft een paar keer gevraagd aan Karen of ze wou praten. Ze hebben wekenlang samen opgetrokken en samen lol gehad. Jammer dat door zo'n laatste week alles ineens vergeten is.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik wil ook een auto die kan praten !!!!
dat weet je nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zonder die aktie van Ashley was Randy gegaan.
Die kreeg nu veel stemmen uit het Ashley kamp.
Zeker weten alleen beseft ze dat niet omdat wij meer weten 1quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Maar dat vroeg ze niet voor zichzelf, hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Ashley heeft een paar keer gevraagd aan Karen of ze wou praten.
niet van mij hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
geen medelijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. ze is 11 weken een siamese tweeling geweest met Karen. Daar doen die 2 dagen niks aan af. Dus snap ook wel weer dat ze even verdrietig is. Zo'n huis wordt je hele leven. Je wereldje wordt heel klein. En dan ineens is iemand weg.
Tja mensen in de ban doen, en dan nu zelf geband.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Ashley heeft een paar keer gevraagd aan Karen of ze wou praten. Ze hebben wekenlang samen opgetrokken en samen lol gehad. Jammer dat door zo'n laatste week alles ineens vergeten is.
gelukkig hebben we twee streams alleen in lunchtime vaak dubbele streams...maar wordt ook tijd dat ik weer ga spelen voor huisvrouw....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Jaja beloftes nu nog er aan houden dan.
nog steeds Tomquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Wie moet er nu winnen volgens jullie?
Ik moet Ashley zeggen van Big Brother.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
tyronquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Tyronquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ja, Ashley zelfs in de live had ze weinig goeds over je te vertellen.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef spapaars het volgende:
Ashley voert een dramatische toneelstukje op.
zelfs danquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Hunter het volgende:
Zij was ook zo belangrijk in MIJN verhaal
Glennquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Ze moet weer even landenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley moet het even laten bezinken
in 2 weken tijd gaan er mensen die zooo belangrijk zijn
Dat hebben de.anderen ook gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley moet het even laten bezinken
in 2 weken tijd gaan er mensen die zooo belangrijk zijn
Goeie..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik moet Ashley zeggen van Big Brother.
Als ze niet zo in de slachtofferrol had gezeten, haar excuses had aangeboden, empathy had getoond, deze week had ze haar vriendin kunnen steunen en had ze wel normaal afscheid kunnen nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:24 schreef Verida het volgende:
als je net de beelden zag die Karen kreeg voorgeschoteld over haar tijd in het BB huis, kan ik me wel voorstellen dat Ashley nu op zoek is naar een klein berichtje
Denk dat Karen er nu heel anders over denktquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Kissingbird het volgende:
wat moet ik nu doen
nu ze er niet meer is
we weten allemaal dat die dag een keer zou komen
maar ik heb zoooveeel herinneringen met haar
zij was zo belangrijk voor MIJN VERHAAL hier![]()
dat ik het zo moet afsluiten met haar dat vind ik heel jammer.
Dat duurt nog wel even.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Roxiebb het volgende:
En Ashleys vrijstelling is nu weg, klaar voor de volgende exit dus.
Geen Glenn of Tom, want die stellen zich té neutraal op om vooral niemand tegen het hoofd te stoten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
wat voor een verhaal hing ze nu van de week opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley had nooit gedacht dat het zoveel impact zou hebben
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee Ashley zit overal te zoeken of er een briefje van Karen ligt voor haar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja zie het maar denk dat het wel Kaatje der badjas was met die opgevouwen mouwenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat Karen er nu heel anders over denkt
Het is geen Lingo hèquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:26 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley had nooit gedacht dat het zoveel impact zou hebben
Glennquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
Groen! Groen!quote:
iemand die een vrijstelling koopt verdient niet in de finale te staan en glenn is een schoothondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Glenn
en de finale dan tussen Ash, Glenn en Tom
Een ding scheelt, misschien krijgt ze een rolletje in bij de plaatselijke toneelvereniging........quote:
Ik ga voor Tyron. Twijfel tussen Tyron en Tom. Maar ik vind Tom zo stresserig in het spel, ook nu weer. Hij wil te graag. Tyron is zo heerlijk chill. Ik ga op dit moment voor hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
ja helemaal mee eens en die 2 waren echt close geweestquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy ging naar de cocoon (groene kamer), daar kun je schijnbaar goed voorbijrijdende toeterende auto's (en roepende mensen) horenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef Rhosyn het volgende:
Wat doen ze raar?
De pinnen komen, Jimmy zegt iets Tom roept Sssshhhht en ze kijken naar buiten en dan rent Jimmy richting slaapkamers...
Gewoon de bewoners bij naam noemen aubquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Anders was die kut er nu zelf uit geweest
Dilanoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Sestra666 het volgende:
alleen omdat hij de opmerking kreeg dat hij Ashley negeerde, en omdat hij deze week geen favoriet is. fakequote:
Nou dan was onze rockende Randy gegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:29 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Anders was die kut Ashley er nu zelf uit geweest
Ja glijerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
alleen omdat hij de opmerking kreeg dat hij Ashley negeerde, en omdat hij deze week geen favoriet is. fake
Laat Ashley er nog maar ff naar kijken. Die van haar had een gouden randjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Woonkamer alleen om de pinnen in te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |