En de bijbehorendequote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
nou jimmie kom er maar in, hebben we dat ook maar weer gehad
Doe een Tommetje! (Heb je wel je witte ondergoed met rode hartjes aan?)quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:05 schreef odie22 het volgende:
krijg toch geen hap door me keel zo bij de mac
Ik laat mijn humeur ook niet meer door haar bepalen en dan maar liever geen streams.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:08 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley moet echt ophouden met haar poppenkast. ik kan die vrouw niet meer horen of zien
Misschien mooie beelden van al Ashley haar mooie uitspraken over de andere bewonersquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef Ireth het volgende:
Bioscoop![]()
Spannende week en zuks...
Zou dit ook geen trending uitzending worden??
nee johquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik voel deze week nog eens 20k uit de pot
ze had munten zatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Harry het volgende:
Vreselijk a-sociaal. dat de ene een wijntje zit te nippen, en de ander, omdat die het niet kan betalen, niets heeft.
Nou ja .. wat dat betreft kunnen ze natuurlijk van iedereen beelden laten zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien mooie beelden van al Ashley haar mooie uitspraken over de andere bewoners
Hier niet! Hier mogen Jimmy's tepels nog zeker 7 dagen blijven!quote:
ze had er maar 4 ook geloof ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze had munten zat
had ze die meegegeven had ze ook wat
miss wilde zelf niks uitgeven
Die kan ze wel betalen maar wil ze mee naar huis nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef Harry het volgende:
Vreselijk a-sociaal. dat de ene een wijntje zit te nippen, en de ander, omdat die het niet kan betalen, niets heeft.
"Welkom in Europa, blijf hier...."quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:11 schreef mario390 het volgende:
nee maar ik geloof in europa
is dat de enige bb de nog lopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |