quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet heb jij andere streams
Misschien zien we het nog op de tv. En ook de reactie van Alice naar Karen die zomaar Ashley had geknuffeldquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:28 schreef Cupfighter het volgende:
Jimmy, waarom zeg je niet wat je op de stream zei
En geen Wikipedia bij de hand om te checken wat dat woord betekent.quote:
durven ze nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ah aan tyron vragen ze niet wat hij vind
En niemand die het haar voorzegtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En geen Wikipedia bij de hand om te checken wat dat woord betekent.
Alvast stemmen regelen voor in de finale.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
aawh mutti mee op safari beekse bergen
Nu was het voor een vrijstellingquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef mario390 het volgende:
is dat met geld pakken niet zo
dat je vor dat naar huis willt ?
was toch somige keer in jaren zo
Geeft wel even aan de vrijstelling eerlijk gewonnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ah aan tyron vragen ze niet wat hij vind
Dat kan ook nog van zijn daggeld afquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Schakeltopia het volgende:
aawh mutti mee op safari beekse bergen
0,0quote:
En Ashley heeft een vrijstelling eerlijk gekocht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef marky het volgende:
[..]
Geeft wel even aan de vrijstelling eerlijk gewonnen.
Komt zo ook nog wel even met zijn verzuurde hoofd in de uitzending over dat vliegtuigje voor Ashley. Ook zo'n typerend momentjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef marky het volgende:
[..]
Geeft wel even aan de vrijstelling eerlijk gewonnen.
okequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Nu was het voor een vrijstelling
Mwahquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef superniger het volgende:
[..]
En Ashley heeft een vrijstelling eerlijk gekocht.
met een onzichtbare notaris en geen transparant stemsysteem kan iedereen winnenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef kater1 het volgende:
Gaan ze nou serieus suggereren dat Tyron kan winnen????????????
Vreselijk jaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
0,0
maar als dit het moet zijn
het arme ashley showtje![]()
![]()
Niet voor de Queen.quote:
Nee joh, levert van die heerlijke afgunstige reacties opquote:
Dat had hij niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Komt zo ook nog wel even met zijn verzuurde hoofd in de uitzending over dat vliegtuigje voor Ashley. Ook zo'n typerend momentje
Eens, minus gadverdamme.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gadverdamme. Een grote Ashley show.
We hadden het kunnen verwachten natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gadverdamme. Een grote Ashley show.
Ja ze vond dat Ashley voor haar had moeten blijven zitten voor haar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:31 schreef Verida het volgende:
Karen was niet echt sterk vond ik
Die wist eigenlijk niet wat ze moest zeggen en brabbelde maar wat over met 4 op de bank zitten.
Er was een hapering vlak voor de live begon.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
voor de show begon hebben Ka en Ash toch kort gesproken maar dat is gewoon door een hapering helemaal niet te zien geweest, wel vreemd hoor
Nog ff die voor Jimmy en dan gewoon schluss. Oh wacht, Glenn moet ook nog. Anders is het zielig.quote:
Glenn heeft al gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nog ff die voor Jimmy en dan gewoon schluss. Oh wacht, Glenn moet ook nog. Anders is het zielig.
Lees de Cossen en je weet hetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef cat123 het volgende:
Is het big brother, of de grote ashley show.
Glenn heeft een vliegtuig gehadquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Nog ff die voor Jimmy en dan gewoon schluss. Oh wacht, Glenn moet ook nog. Anders is het zielig.
Glenn heeft er toch ook al een gehad?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef kater1 het volgende:
[..]
Alice heeft haar politiek correcte masker weer opgezet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:33 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat een politiek correcte antwoorden allemaal.
Ze zei eerlijk wat ze er van vond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Alice heeft haar politiek correcte masker weer opgezet.
om te kotsenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef marky het volgende:
De samenvatting tot nu toe...
Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley
Ga maar lekker weer terug naar binnen Ashley......ze moet je nog niet......quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ben je ok?
Karen : Ik ben klaar om naar buiten te gaan. Het is tijd om te gaan.
Die deugbek van Alice ook toen Ashley haar keuze onderbouwde ook....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Omdat die andere saaie tv maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef marky het volgende:
Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley Ashley
Fact check:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy drukt Ash gewoon weg ongelooflijk zeg
Nou zelfs als hij er niet bij is voel je de ijzige Karen tegen haar....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Snoozey het volgende:
ash mag echt niet met karen praten. de zilvere dragee staat er alweer bij en neemt het over
nou Jimmy duwde der net nog niet weg maar nam wel de ruimte inquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ga maar lekker weer terug naar binnen Ashley......ze moet je nog niet......
Begrijpelijk.quote:
Ja die was heel verontwaardigd. Ze zei "Maar feliciteerde jij haar nou nog ook??!! Dat snap ik echt niet hoor!quote:
Fact check :quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou Jimmy duwde der net nog niet weg maar nam wel de ruimte in
Als ze nu eens achter haar beslissing was gaan staan!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:36 schreef wolffie het volgende:
Hou toch eens op om Ashley te bashen, ze doet gewoon haar ding, en wat ik elke keer zeg het is een spel.
Dankzij Ashley heeft de Febo dit jaar een bonus van 20k dit jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef marky het volgende:
Eens, sommige bewoners doen alsof de jackpot al van hun is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:36 schreef wolffie het volgende:
Hou toch eens op om Ashley te bashen, ze doet gewoon haar ding, en wat ik elke keer zeg het is een spel.
Wat moet je anders zeggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef superniger het volgende:
[..]
tot Jimmy er weer aan kwamquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:34 schreef MacDeMarco het volgende:
ALARM! Karen en Ashley praten met elkaar!!!!
Of het uit hun eigen portemonnee moet komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Eens, sommige bewoners doen alsof de jackpot al van hun is.
Ashley mag niet met Karen praten lijkt het welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:35 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy drukt Ash gewoon weg ongelooflijk zeg
Fact check:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ashley mag niet met Karen praten lijkt het wel
Die 20k was er toch wel uitgegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:38 schreef superniger het volgende:
[..]
Eens, sommige bewoners doen alsof de jackpot al van hun is.
Het is wel de eerste keer in 25 jaar RLS dat ze sturing toegeven en dat we het zelfs mochten zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En het was grappig, Ashley gaf BB vrijwel de schuld met hun DBK-gesprekken omdat ze haar onder druk hadden gezet.
Vooral dat ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Of het uit hun eigen portemonnee moet komen.
Dat klopt, en ze wisten wie ze voor dat konden misbruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is wel de eerste keer in 25 jaar RLS dat ze sturing toegeven en dat we het zelfs mochten zien.
die heeft zitten janken en stampvoeten achterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Nou Ashley men is respectvol gebleven
Niemand heeft je huid vol gescholden oid
Ja, ben benieuwd wanneer B.B. commentaar krijgt met speciale lievelingetjes.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En het was grappig, Ashley gaf BB vrijwel de schuld met hun DBK-gesprekken omdat ze haar onder druk hadden gezet.
Ja anders verbaast het mij....quote:
mooi manquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:41 schreef superniger het volgende:
Een vrijstelling kopen is ook een faire manier van spelen Alice.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
Alice stookt nu Tyron op tegen Glenn en Tom
Ze zitten op 1 lijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
Alice stookt nu Tyron op tegen Glenn en Tom
als ze wint is het de grooste grap ever en weet ik genoegquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:42 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ja anders verbaast het mij....
Had ik ook toen met jaar van mijn leven.
Die isaac.
Word opgelegd in die dag boek kamer.
We, gaan het zien.
Het is big brother.
doe nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:43 schreef superniger het volgende:
Die Tyron zien we over een paar jaar terug in een nieuwsbericht over huiselijk geweld.
die zin hequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:44 schreef Kissingbird het volgende:
'het is meer voor jezelf dat ik het aanbied'
Vrouwen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:44 schreef mazaru het volgende:
Ze neemt haar helemaal niks kwalijk maar ze wil verder niet meer met haar praten
Ja ik kon er toen ook een paar met Jef en isaac... Nu hoor je weer hetzelfde bij de redactie van as.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:43 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze wint is het de grooste grap ever en weet ik genoeg
BB helpt er zelf goed aan meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Binnenkort kan de Elfstedentocht daar uitgeroepen worden hoor
Ze spreekt haar zelf zo tegen met Ja eentje drukt en dan had de ander maar moeten drukken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Als ze nu eens achter haar beslissing was gaan staan!
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze spreekt haar zelf zo tegen met Ja eentje drukt en dan had de ander maar moeten drukken.
Weet nog een gevalletje Alice en haar brief die drukte en toen had eigenlijk Karen hem willen hebben.....wat een drama en wat was Alice een slechterik....om te drukken
wil je een stickerquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:46 schreef Kissingbird het volgende:
Nicolas Britell andante in c minor was het piano stukje
doe er mij ook maar 2quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 gaat zichzelf een emmertje zoeken
hier gaat het ook mee, alsjeblieftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 gaat zichzelf een emmertje zoeken
de Eslie fans hebben op hem gestemd want hij deed normaal tegen haarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:49 schreef Cupfighter het volgende:
Bijna heel BB onderaan staan en nu als winnaar met plat liggen een meelullen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:49 schreef Ireth het volgende:
Ashley nu nadenken... Jim stond boven mij, randy boven Jim...
nee ik bedoelde de finalequote:
Ik vind het zwaar onterechtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de Eslie fans hebben op hem gestemd want hij deed normaal tegen haar
Sluit me aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee ik bedoelde de finale
hij gaat zo echt de finale in.. zie hem ook de halve finale wel erin blijven
fact check, ik heb karen gestemdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
de Eslie fans hebben op hem gestemd want hij deed normaal tegen haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |