GZA was vorige maand nog in de Patronaat. Nog steeds spijt dat ik geen kaarten heb gehaald.quote:
Had je maar niet al je geld bij de Willie Wortel op moeten paffen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GZA was vorige maand nog in de Patronaat. Nog steeds spijt dat ik geen kaarten heb gehaald.
Ja zie m’n edit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:49 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Had je maar niet al je geld bij de Willie Wortel op moeten paffen.
Wat voor tekeningen? Ik teken ook.quote:
Laat eens wat van je werk zienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor tekeningen? Ik teken ook.
KBR maatquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Vooral cartoonachtig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor tekeningen? Ik teken ook.
Portret, landschappen, abstract, cartoons, eigenlijk alles wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vooral cartoonachtig.
Wat teken jij?
Dat viel mij ook al opquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wil je die van @:oriente niet zien?
Oh jawel hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:15 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wil je die van @:oriente niet zien?
Onlo junior?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:24 schreef onlogisch het volgende:
JR kan ook zo machtig mooi tekenen
JRgod
Ik mis @JR-Style-93quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:24 schreef onlogisch het volgende:
JR kan ook zo machtig mooi tekenen
JRgod
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laat Pisces29 gewoon met rust.
Ja sorry. Ik ken alleen dit huidige clubje mensen.quote:
Tijd dat @onlogisch hem op zijn lijstje zet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:jr-style-93
Ik blijf hem mentionen maar niks geen reactie.
Banga?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Tijd dat @:onlogisch hem op zijn lijstje zet.
https://imgur.com/a/BhZLsFuquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:36 schreef onlogisch het volgende:
Maar @:Oriente @:Pisces29 laat eens wat zien dan
Leuk hulpjequote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
https://imgur.com/a/BhZLsFu
https://imgur.com/a/Rqd3tFE
Mijn hulpje:
https://imgur.com/a/ZryCVV3
Leuk, zeker je fluffy hulpje.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn hulpje:
Ik ook. En met sperziebonenquote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Spruitjes en kipquote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opmerkelijke combi.quote:
Soep met brood.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wordt later deze avond beslist.quote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizze dusquote:Op zondag 31 maart 2024 18:03 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wordt later deze avond beslist.
Wat zou @Littlerabbit eten vandaag.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:19 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Neen. Wel iets met groenvoer, want een haas is en blijft een konijn.
Maden.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat zou @:littlerabbit eten vandaag.
Patat met een frikandel, straks paar biertjes pakken bij het paasvuurquote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sarmalequote:Op zondag 31 maart 2024 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geniet ervan.quote:Op zondag 31 maart 2024 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Patat met een frikandel, straks paar biertjes pakken bij het paasvuur
quote:Op zondag 31 maart 2024 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je gister Ellie Lust in drag gezien op RTL? @:3rr0r
Paasvuurquote:Op zondag 31 maart 2024 18:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Patat met een frikandel, straks paar biertjes pakken bij het paasvuur
Als je zo aandringt, dan sla ik hem niet af.quote:
Tijd voor een Tom Collins dan denk ik.quote:Op zondag 31 maart 2024 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je zo aandringt, dan sla ik hem niet af.
Lust voor het oog?quote:Op zondag 31 maart 2024 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het niet gezien, ik hoopte op jouw review.quote:
Wat een misverstand tussen jullie twee.quote:Op zondag 31 maart 2024 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb het niet gezien, ik hoopte op jouw review.
quote:Op zondag 31 maart 2024 21:49 schreef Salina het volgende:
[..]
Wat een misverstand tussen jullie twee.
Lust in translation.
Is ze al uit de auto ontsnaptquote:Op zondag 31 maart 2024 18:48 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is zeker waar.quote:Op maandag 1 april 2024 14:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat 1 april grappen echt zelden leuk zijn.
Jij zou zo een haxball map kunnen ontwerpen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mijn hulpje:
Rugby of Cops and Robbersquote:Op maandag 1 april 2024 14:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Jij zou zo een haxball map kunnen ontwerpen.
Is Wilders I al aan het regeren?quote:Op maandag 1 april 2024 16:36 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Met politiek maak je geen grappen!!!!!1111
Jammerquote:Op maandag 1 april 2024 13:29 schreef Scrummie het volgende:
Ik zei toch al dat het een 1 april grap was jongens.
Toch bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 1 april 2024 18:34 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie @:rambodirk
Sorry jongens vandaag geen Woordle
Check mijn notes.quote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Heeft @:dombohetolifantje1 zich een beetje gedragen afgelopen weekend?
wie is hier nu de moderatorquote:Op maandag 1 april 2024 19:48 schreef Coco het volgende:
Heeft @:dombohetolifantje1 zich een beetje gedragen afgelopen weekend?
Enkel userscore is relevant.quote:Op maandag 1 april 2024 21:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je een nutteloze functie hebt op dit forum?
Ik gooi geen centen in een bodemloze put.quote:Op maandag 1 april 2024 21:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Enkel userscore is relevant.
Blijven doneren.
Maar je hebt wel een aboquote:Op maandag 1 april 2024 21:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik gooi geen centen in een bodemloze put.
Terechte klacht.quote:Op maandag 1 april 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik wil ook weer geen reclame.
Geloof dat het hele forum gewoon plat isquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Las op Reddit dat Misc ging verdwijnen. Stukje woke of zo.
Ja dat kan ook idd. Allemaal naar mpmd op reddit nuquote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geloof dat het hele forum gewoon plat is
slechts 67k members?quote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Reddit verdwijnt.quote:Op maandag 1 april 2024 21:34 schreef Oriente het volgende:
[..]
quote:
Graag even een kijkje nemen in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:34 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1018 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 814 3/6
⬛🟩⬛🟩🟩⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk moet je kijken wat goed
Goedemorgen!
quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer een beetje controle te houden maat, je bent inmiddels volwassen.
De Rotterdammers zijn er maar weer druk mee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
Probeer een beetje controle te houden maat, je bent inmiddels volwassen.
Ik heb de mislukte grap van Niek even in het zonnetje gezetquote:Op dinsdag 2 april 2024 09:54 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De Rotterdammers zijn er maar weer druk mee.
Eerder een matige imitatie dan een mislukte grap.quote:Op dinsdag 2 april 2024 10:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb de mislukte grap van Niek even in het zonnetje gezet
Als je dat doet blijft hij aan de gangquote:Op dinsdag 2 april 2024 10:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Eerder een matige imitatie dan een mislukte grap.
Toch een like gezet voor de moeite.
Hallo goede vriend. Wat vind jij van de recente ontwikkelingen bij ajax?quote:
Mooi op tijd opgerot voor er nog een grotere puinhoop ontstond. Uitstekend gehandeld weer van de RvC.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Hallo goede vriend. Wat vind jij van de recente ontwikkelingen bij ajax?
Ruggengraatloos dierquote:Op dinsdag 2 april 2024 12:49 schreef Caland het volgende:
Denk dat ik de volgende keer gewoon zelf een FOK!abo neem
Skin in the game
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:52 schreef Zoon_John het volgende:
Chocolade paaseitjes in de aanbieding bij de aldi. Ik denk dat ik er een stuk of 10 ga inslaan.
De paaseitjes of diabetes?quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.
Bedankt maat, het leven kan niet stuk.quote:Op dinsdag 2 april 2024 16:24 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geniet ervan kerel. Het is je gegund.
Ik doe macaroni (zonder plakken kaas, want dat is pas een aparte combi)quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes met broccoli en zalm.
kipquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uhhuh.quote:
bamiquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga terug de tijd in met soep, koude schotel en gehaktbroodquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik volg @onlogisch en ga vandaag voor KBR.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
PM je adres maarquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb hier nog 2 gesloten zakken paaseieren. Wie komt ze halen?
Gore bende
Karamel zeezout?quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gore bende
Ook nog ja.quote:
Hier schrik ik van.quote:
AGVquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Moeten ze als jij (hopelijk nog lang niet) overlijdt nog op zoek naar vrouw en kinderen in Thailand @Taradoquote:A man has been found dead at his home in Greater Manchester. Officers say Lee McDonough died at his property in Denton, Tameside, earlier this week.
Greater Manchester Police says the 48-year-old was sadly found dead at his home, on Harewood Walk, on Monday (March 18). In an appeal issued on social media today (Friday), officers in Tameside say they are trying to get in touch with members of Mr McDonough's family.
The force believes he has family in Thailand. GMP understands Mr McDonough has a wife and a daughter.
Goh.quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:12 schreef Bezsen het volgende:
https://www.manchestereve(...)ly-thailand-28867774
[..]
Moeten ze als jij (hopelijk nog lang niet) overlijdt nog op zoek naar vrouw en kinderen in Thailand @:tarado
Verstandig maat. Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik volg @:onlogisch en ga vandaag voor KBR.
@Jojoortje zegt vast geen nee.quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
Gore bende
Denk je dat na dit bericht in Thailand de vlag uitgaat (er komt een erfenis vrij) of de vlag halfstok (de geldezel is dood)quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]vrouw sowieso niet en kinderen lijkt me inmiddels ook wel stug, die hadden zich wel al gemeld neem ik aan.
Noem je @Caland nu een tamme?quote:
lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 2 april 2024 19:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruikster @:Pisces29 probeert het vuurtje vakkundig op te stoken.
[ afbeelding ]
Ik laat hem bewust open voor @Coco (de mod die wel werkt)quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:26 schreef GGMM het volgende:
Er staat al een halve dag een TR open in het Ajax-topic
Maar die laat ik bewust staan zodat Onlogisch het topic ontwijkt
Hoe weet jij dat nou?quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
Vrouwen eten vaak Tony Chocolonely karamel zeezout als ze ongesteld zijn.
Die van de Lidl is beter maat.quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:28 schreef 3rr0r het volgende:
Vrouwen eten vaak Tony Chocolonely karamel zeezout als ze ongesteld zijn.
Lekker de buren bedwelmen met je stank.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gaan we gezellig de bbq aanslingeren vriend onlogisch?
Wat prettig barbecueën betreft bereikt men maar zelden communis opinio.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker de buren bedwelmen met je stank.
Moarn.
Niet vrijstaand wonen.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Lekker de buren bedwelmen met je stank.
Moarn.
Ik hoor net van mijn zeer goede vriend @Mark-Hgl dat er veel saharazand meekomt. Dus weinig bbqen denk ik maat.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:41 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Gaan we gezellig de bbq aanslingeren vriend onlogisch?
Dat is balen, zullen we dan gezellig bij de gamma 25 kilo speelzand kopen en samen beetje spelen in zo'n schelp?quote:Op woensdag 3 april 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor net van mijn zeer goede vriend @:mark-hgl dat er veel saharazand meekomt. Dus weinig bbqen denk ik maat.
De communis opinio is dat bootmigranten gewoon even hun schoenen moeten uitkloppen voor ze voet op het Europese vasteland zetten.quote:Op woensdag 3 april 2024 10:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoor net van mijn zeer goede vriend @:mark-hgl dat er veel saharazand meekomt. Dus weinig bbqen denk ik maat.
Heb je een nieuw woordje geleerd of zoquote:Op woensdag 3 april 2024 10:56 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
De communis opinio is dat bootmigranten gewoon even hun schoenen moeten uitkloppen voor ze voet op het Europese vasteland zetten.
Haha neequote:Op woensdag 3 april 2024 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb je een nieuw woordje geleerd of zo
quote:Op woensdag 3 april 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Haha nee, al moest ik wel even het Groene Boekje raadplegen of het inderdaad vasteland óf vastenland is, maar dat laatste klopt dus niet, want de communis opinio van dit continent is dat we gewoon lekker door eten.
Sterkte Caland!quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Dude, watskeburt!?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopenquote:
Van een gescheurde enkelband naar een gebroken enkel. De volgende stap is amputatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Goed kut, einde seizoen, nu gips of schroeven?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopen
Nu snap ik waarom
Zijn de beelden daarvan nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopen
Nu snap ik waarom
@vanBastenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Naartje. Het bierteam van de trekvogels moet hun sterspeler de rest van het seizoen missen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom
Sterkte maatquote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Ze gaan het nu gipsen en volgende week operatie. Dan zetten ze er een plaatje inquote:Op woensdag 3 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed kut, einde seizoen, nu gips of schroeven?
Daarna euthanasiequote:Op woensdag 3 april 2024 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van een gescheurde enkelband naar een gebroken enkel. De volgende stap is amputatie.
Sterkte makker.
Veel sterkte maat. We zullen bij de volgende wedstrijd van Feyenoord een eerbetoon voor je doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Sterkte kerel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Aansteller.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom lag je nog op je nest?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom ik daar tussen sta
Caland.quote:
Vrije dag.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Caland.
Snuivend naar het eind.
Met hoofdstukken over gestolen airpods, goedkope hoeren in Lviv en de username verandering naar 4045
Voorwoord door HMF
Ik hoop op zijn minst op een hoofdstuk met als begin: "2012, voor de maya's het einde van de kalender. Voor bescheiden FOK!kers een herinnering aan dolfijngate."quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Caland.
Snuivend naar het eind.
Met hoofdstukken over gestolen airpods, goedkope hoeren in Lviv en de username verandering naar 4045
Voorwoord door HMF
@Netsplitterquote:Op woensdag 3 april 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoop op zijn minst op een hoofdstuk met als begin: "2012, voor de maya's het einde van de kalender. Voor bescheiden FOK!kers een herinnering aan dolfijngate."
quote:In een duistere steeg in de buitenwijken van Belgrado, waar de neonlichten flikkeren en de schaduwen fluisteren, begon het verhaal van Caland. Hij was een jonge avonturier, altijd op zoek naar spanning en sensatie, maar vaak verstrikt raakte in de donkere kant van de stad.
Hoofdstuk 1: Gestolen AirPods
Het begon allemaal met een onschuldig uitziende deal. Caland dacht dat hij een goede deal had gesloten voor een paar AirPods, maar al snel ontdekte hij dat ze gestolen waren. Nu was hij op de vlucht, achtervolgd door zowel de politie als de criminelen die hem bedrogen hadden.
Hoofdstuk 2: Goedkope Hoeren in Lviv
Op de vlucht voor zijn belagers, vond Caland zichzelf in Lviv, een stad doordrenkt van duisternis en corruptie. Hij werd verleid door de belofte van goedkope genoegens en vond zichzelf verstrikt in een wereld van prostitutie en misdaad. Maar te midden van alle chaos vond hij een onverwachte bondgenoot in een van de vrouwen die hij ontmoette, een hoer met een hart van goud die hem hielp te ontsnappen aan zijn vijanden.
Hoofdstuk 3: Username verandering naar 4045
Terug in Nederlamd, beseft Caland dat hij een nieuwe identiteit nodig heeft om te overleven. Hij verandert zijn gebruikersnaam naar 4045, een mysterieuze en ongrijpbare figuur in de digitale onderwereld. Met zijn nieuwe identiteit probeert hij zijn verleden te ontvluchten en een nieuw leven op te bouwen, maar de schaduwen van zijn verleden blijven hem achtervolgen.
Snuivend naar het einde, blijft Caland vechten tegen de demonen van zijn verleden terwijl hij probeert te navigeren door de gevaarlijke wereld van drugs,feijenoord en drank. Maar zelfs te midden van alle chaos en corruptie, blijft hij hoopvol dat hij ooit zijn weg naar het licht zal vinden.
Wat klote, veel beterschap.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Is er nog plek voor het stukje Hazes?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als de biografie sluit met het hoofdstuk Carnaval in Venlo moet het onder horror worden verkocht.
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er nog plek voor het stukje Hazes?
Denken in oplossingen. Er kwam iemand met een katheter naar de Kuip. Dan is de Kuip binnenkomen op 2 krukken peanuts.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:35 schreef Caland het volgende:
Bedankt allen.
Die klassieker kan ik dus wel op m’n buik schrijven ben ik bang.
Sarri genotsmomentquote:Op woensdag 3 april 2024 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken in oplossingen. Er kwam iemand met een katheter naar de Kuip. Dan is de Kuip binnenkomen op 2 krukken peanuts.
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig maat. Ik ook
[..]
@:jojoortje zegt vast geen nee.
quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.
Erg boze mevrouw gespot.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even aangepastquote:Op woensdag 3 april 2024 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg boze moker dikke mevrouw gespot.
Pak ze aan Stinho.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Middelbare scholieren snappen niet dat een bibliotheek enige vorm van stilte vereist, hé?
Hopelijk waren ze lekker jojoortje.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Het waren witte, dus eigenlijk ook geen chocola.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk waren ze lekker jojoortje.
Ik ben tegen racisme.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker. Het waren witte, dus eigenlijk ook geen chocola.
Aiii dat is kut. Beterschap makker.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Ik ga Chinezen bij mijn moeder!quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Denk wat halen of ergens eten, geen inspiratie.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Makreel, aardappeltje, komkommer-tomaat salade.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gore papzak. Walgelijke big. Smerig everzwijn.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel een beetje parmezaanse kaas dan?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gore papzak. Walgelijke big. Smerig everzwijn.
Ik eet ook spaghetti maar zonder die vetmakende plakken kaas
Zeker, een vleugje geraspte parmezaanse kaas maakt spaghetti af. Maar niet als je er een plak beemster 40+ overheen flikkertquote:Op woensdag 3 april 2024 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel een beetje parmezaanse kaas dan?
En eet je wel een beetje elegant of snijd je je spaghetti gewoon door?quote:Op woensdag 3 april 2024 17:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker, een vleugje geraspte parmezaanse kaas maakt spaghetti af. Maar niet als je er een plak beemster 40+ overheen flikkert
Je bent ronduit walgelijk.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hopelijk heb je ervan genoten jojoquote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou graag eens willen genieten van jou.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hopelijk heb je ervan genoten jojo
spaghetti (met geraspte kaas)quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti met parmezaanse kaas.quote:Op woensdag 3 april 2024 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Fijn dat we je hebben kunnen inspireren.quote:
Dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook spaghetti. Met geraspte kaas.
Je snijdt je spaghetti, hè?quote:Op woensdag 3 april 2024 18:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat we je hebben kunnen inspireren.
En nog fijner dat je er geen plakje kaas overheen flikkert.
Uhhuh.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik had ook spaghetti. Met geraspte kaas.
Het is echt waar. Als het nog niet op was had ik een foto gemaakt!quote:Op woensdag 3 april 2024 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is wel heel toevallig
Sorry ik geloof er niks van
Eens maat. En open jij even een nieuwequote:Op woensdag 3 april 2024 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
Laten we hier niet @:scrummie zijn integriteit in twijfel trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |