Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopenquote:
Van een gescheurde enkelband naar een gebroken enkel. De volgende stap is amputatie.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Goed kut, einde seizoen, nu gips of schroeven?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopen
Nu snap ik waarom
Zijn de beelden daarvan nog ergens terug te zien?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorige week donderdag van de trap gevallen bij de metro. Dacht eigenlijk dat m’n enkelband weer gescheurd was, want heb dat vaker gehad. Deed alleen nu wel wat meer pijn en kon er na 4-5 dagen wel al iets maar niet goed op lopen
Nu snap ik waarom
@vanBastenquote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Naartje. Het bierteam van de trekvogels moet hun sterspeler de rest van het seizoen missen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom
Sterkte maatquote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Ze gaan het nu gipsen en volgende week operatie. Dan zetten ze er een plaatje inquote:Op woensdag 3 april 2024 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed kut, einde seizoen, nu gips of schroeven?
Daarna euthanasiequote:Op woensdag 3 april 2024 13:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van een gescheurde enkelband naar een gebroken enkel. De volgende stap is amputatie.
Sterkte makker.
Veel sterkte maat. We zullen bij de volgende wedstrijd van Feyenoord een eerbetoon voor je doen.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Sterkte kerel.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Aansteller.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Op twee plekken gebroken
Geen genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom lag je nog op je nest?quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten waarom ik daar tussen sta
Caland.quote:
Vrije dag.quote:
quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Caland.
Snuivend naar het eind.
Met hoofdstukken over gestolen airpods, goedkope hoeren in Lviv en de username verandering naar 4045
Voorwoord door HMF
Ik hoop op zijn minst op een hoofdstuk met als begin: "2012, voor de maya's het einde van de kalender. Voor bescheiden FOK!kers een herinnering aan dolfijngate."quote:Op woensdag 3 april 2024 13:44 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Caland.
Snuivend naar het eind.
Met hoofdstukken over gestolen airpods, goedkope hoeren in Lviv en de username verandering naar 4045
Voorwoord door HMF
@Netsplitterquote:Op woensdag 3 april 2024 13:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik hoop op zijn minst op een hoofdstuk met als begin: "2012, voor de maya's het einde van de kalender. Voor bescheiden FOK!kers een herinnering aan dolfijngate."
quote:In een duistere steeg in de buitenwijken van Belgrado, waar de neonlichten flikkeren en de schaduwen fluisteren, begon het verhaal van Caland. Hij was een jonge avonturier, altijd op zoek naar spanning en sensatie, maar vaak verstrikt raakte in de donkere kant van de stad.
Hoofdstuk 1: Gestolen AirPods
Het begon allemaal met een onschuldig uitziende deal. Caland dacht dat hij een goede deal had gesloten voor een paar AirPods, maar al snel ontdekte hij dat ze gestolen waren. Nu was hij op de vlucht, achtervolgd door zowel de politie als de criminelen die hem bedrogen hadden.
Hoofdstuk 2: Goedkope Hoeren in Lviv
Op de vlucht voor zijn belagers, vond Caland zichzelf in Lviv, een stad doordrenkt van duisternis en corruptie. Hij werd verleid door de belofte van goedkope genoegens en vond zichzelf verstrikt in een wereld van prostitutie en misdaad. Maar te midden van alle chaos vond hij een onverwachte bondgenoot in een van de vrouwen die hij ontmoette, een hoer met een hart van goud die hem hielp te ontsnappen aan zijn vijanden.
Hoofdstuk 3: Username verandering naar 4045
Terug in Nederlamd, beseft Caland dat hij een nieuwe identiteit nodig heeft om te overleven. Hij verandert zijn gebruikersnaam naar 4045, een mysterieuze en ongrijpbare figuur in de digitale onderwereld. Met zijn nieuwe identiteit probeert hij zijn verleden te ontvluchten en een nieuw leven op te bouwen, maar de schaduwen van zijn verleden blijven hem achtervolgen.
Snuivend naar het einde, blijft Caland vechten tegen de demonen van zijn verleden terwijl hij probeert te navigeren door de gevaarlijke wereld van drugs,feijenoord en drank. Maar zelfs te midden van alle chaos en corruptie, blijft hij hoopvol dat hij ooit zijn weg naar het licht zal vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |