Wat klote, veel beterschap.quote:Op woensdag 3 april 2024 13:11 schreef Caland het volgende:
Ziekenhuis gegaan voor een foto omdat die enkel toch niet helemaal lekker aanvoelde en ik er nog steeds niet echt zonder krukken op kon lopen
Op twee plekken gebroken
Geen genot
Is er nog plek voor het stukje Hazes?quote:Op woensdag 3 april 2024 14:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Als de biografie sluit met het hoofdstuk Carnaval in Venlo moet het onder horror worden verkocht.
Nee.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er nog plek voor het stukje Hazes?
Denken in oplossingen. Er kwam iemand met een katheter naar de Kuip. Dan is de Kuip binnenkomen op 2 krukken peanuts.quote:Op woensdag 3 april 2024 14:35 schreef Caland het volgende:
Bedankt allen.
Die klassieker kan ik dus wel op m’n buik schrijven ben ik bang.
Sarri genotsmomentquote:Op woensdag 3 april 2024 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denken in oplossingen. Er kwam iemand met een katheter naar de Kuip. Dan is de Kuip binnenkomen op 2 krukken peanuts.
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verstandig maat. Ik ook
[..]
@:jojoortje zegt vast geen nee.
quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb 6 paaseitjes gegeten in totaal, lul.
Erg boze mevrouw gespot.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Even aangepastquote:Op woensdag 3 april 2024 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Erg boze moker dikke mevrouw gespot.
Pak ze aan Stinho.quote:Op woensdag 3 april 2024 16:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Middelbare scholieren snappen niet dat een bibliotheek enige vorm van stilte vereist, hé?
Hopelijk waren ze lekker jojoortje.quote:Op woensdag 3 april 2024 15:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |