Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegdquote:
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluitenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegd
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze hem krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil iets betekenen voor zijn doelgroep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ook vind hem leuk en nu helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd
Je wil toch niet met droge ogen zeggen dat ze niet buitengesloten wordt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Sow.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn gedrag bij zijn leeftijd… heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft anders goed zn best gedaan om karen bij haar weg te houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Ashley drinkt geen bierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zit altijd wel met een glimlach naar hem te kijken als hij zo is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik ook vind hem leuk en nu helemaal
nee ik niet echt een act van oh ik kom op tvquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd
Alice zei gisteren tegen Tyron dat Jimmy zich gedraagt als een 8-jarig jochie, en dat ze dat heel gaaf vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zijn gedrag bij zijn leeftijd… heel bijzonder
lekker , de aubergine voor jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef kiki2024 het volgende:
3 rode wijn
3 witte wijn
2 rum cola
prei
aardappelen
aubergine.
17 coins
waarom 2x en hoezo die smilie hahaquote:
Volgens mij drinkt Ashley geen bier dus verwacht niet dat ze er ook maar iets van zal krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vindt ze dat leuk ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Alice zei gisteren tegen Tyron dat Jimmy zich gedraagt als een 8-jarig jochie, en dat ze dat heel gaaf vindt.
2 x cola rum 3 witte en 3 rode flesjesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien naar de voedselbank..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af wat ze met allemaal die groentes doen die overblijven.
Vroeg ik mij ook al af, ze liggen er al wel een hele week.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af wat ze met allemaal die groentes doen die overblijven.
Hij heeft 6 wijn mee 3 wit 3 rood en 2 x bacoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef odie22 het volgende:
wordt weer fitty als er geen wijn is voor de afgezette qeeun![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit altijd wel met een glimlach naar hem te kijken als hij zo is.
Hij heeft 8 alcohol dingen gekochtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef odie22 het volgende:
wordt weer fitty als er geen wijn is voor de afgezette qeeun![]()
ja nee, maar,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je wel driftig worden maar als het moet zeg ik het nog 22 keer!
Ze mag niet van dat groepje naar de winkel!
2 rum cola voor karenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft 8 alcohol dingen gekocht
edit nog meer zelfs
Zoals hij aan het lopen wasquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Alice zei gisteren tegen Tyron dat Jimmy zich gedraagt als een 8-jarig jochie, en dat ze dat heel gaaf vindt.
We zullen het vanavond zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft 8 alcohol dingen gekocht
edit nog meer zelfs
Omdat ik het een vreemde opmerking vind..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
waarom 2x en hoezo die smilie haha
in het huis doet hij het toch ook niet zo overdreven bedoel het verders niet kwaad maar hij is diegene die het in de winkel uitmelktquote:
jimmy mag kiezen, de aubergine of de rum colaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Volgens mij was er 1 voor Karen en 1 voor jimmy
Maar Jimmy gaat toch exit...... ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:07 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Volgens mij was er 1 voor Karen en 1 voor jimmy
Hij maakte met zijn handen ook aanhalingstekens bij het woordje vriendenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef kiki2024 het volgende:
BB: je mag terug naar je vrienden in het huis.
Jimmy: vrienden? hahahaha
hield ik ook niet vanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij wil iets betekenen voor zijn doelgroep.
Man, dat deed Paul de Leeuw 30 jaar geleden al (met oa Annie de Rooij) !!
Niet meer sinds hij de vrijstellingen uit de winkel heeft. Gisteren tegen Glenn was het ook vrij koeltjes in de winkelquote:
En dit… is waarom Ka Ash blijft negeren, ze krijgt nu alle aandacht voor haar zelf en vooral van de mannen.quote:
was denk ik lang contract hahahquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
Ze mogen pas na 19 uur drinken staat in hun contract
Kan net op voor de live show begintquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:09 schreef kiki2024 het volgende:
Ty: je mag pas na 7 uur drinken. stond in je contract
Niemand die het van hier weet. Weten niet waar ze is, m isschien ligt ze ook wel in bedquote:
Nou, dan liggen ze wel heel snel onder de tafelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef chufi het volgende:
ze mogen pas vanaf 19 uur drinken ... dus iedereen straks bezopen voor de uitzending
en maar kirren en giechelen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dit… is waarom Ka Ash blijft negeren, ze krijgt nu alle aandacht voor haar zelf en vooral van de mannen.
Met heel veel regels denk ikquote:
ja kan ze haar schoenen in doen. was al snel goed. ja jij mag hoor karenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley ook geen tasje, Karen heeft er nu 2
Daar hebben ze vast geen erg in.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ashley ook geen tasje, Karen heeft er nu 2
Volgens mij ligt Karen best goed in de groep..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:11 schreef Verida het volgende:
[..]
en maar kirren en giechelen....
zielig eigenlijk, ze laten haar ( als ze mag blijven) weer gewoon vallen.
ik bedoelde het helemaal niet kwaad maar kijk nu doet hij weer normaal, je moet echt toegeven dat hij net erg overdreven deedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ik het een vreemde opmerking vind..
Regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
hadden ze het vanmiddag al over dat ze nog niet mogen drinken
Volgens mij ook. Een heel verschil nu ze onder de invloed uit is van een bepaald iemand.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Karen best goed in de groep..
bij mij ligt karen overal goedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij ligt Karen best goed in de groep..
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Regels zijn er om gebroken te worden
Nee is helemaal niets gebeurd saaie middagquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
Is er nog wat gebeurt wat de moeite waard is om na te lezen of ?
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
nee... geen zak gebeurd tot nu toequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:19 schreef greysbones het volgende:
dat vermoed ik ook haha week inlezenquote:
Karen praat en kijkt niet naar Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef IkFok het volgende:
Heeft Karen de haren nog moeten doen bij Ahsly vandaag?
Nopequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:22 schreef IkFok het volgende:
Heeft Karen de haren nog moeten doen bij Ahsly vandaag?
Die haar de volgende keer weer net zo makkelijk een voor een op de bank pleuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En dit… is waarom Ka Ash blijft negeren, ze krijgt nu alle aandacht voor haar zelf en vooral van de mannen.
quote:
Ja, op Ash konden ze niet stemmen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die haar de volgende keer weer net zo makkelijk een voor een op de bank pleuren.
Ja, ze kunnen daar zo een punnikclubje oprichtenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon gezellig kunnen doen met elkaar
Naaiclubje past beterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen daar zo een punnikclubje oprichten
Dat lijkt me ook ontzettend moeilijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef mazaru het volgende:
Glenn zit ook niet lekker in zijn vel vandaag. Komt vast omdat zijn kleine meid jarig is
Ja best welquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook ontzettend moeilijk.
lolquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen gaat zo nog even alles scheren, want ze weet niet wat er nog op haar pad komt vanavond.
Glenn is echt ne toffe gast zonder streken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef mazaru het volgende:
Glenn zit ook niet lekker in zijn vel vandaag. Komt vast omdat zijn kleine meid jarig is
Ja, staat ook altijd voor iedereen klaar. En er is echt niemand die door heeft dat hij vandaag een zware dag heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:31 schreef jooba het volgende:
[..]
Glenn is echt ne toffe gast zonder streken.
Kun jij ook punniken ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, ze kunnen daar zo een punnikclubje oprichten
Mooi meisje. Heb een zwak voor roodharigen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:28 schreef mazaru het volgende:
Vingerhaken moet vast lukkenquote:
Ach wat een moppiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mooi meisje. Heb een zwak voor roodharigen.
Mod Edit, foto verwijderd
Ze gaat pas na 3x daten met iemand seksen zei ze deze weekquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Karen gaat zo nog even alles scheren, want ze weet niet wat er nog op haar pad komt vanavond.
Rood haar is een straf als ze klein zijn. Dat willen ze niet. Maar later zijn ze er dolgelukkig mee en terecht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mod edit, foto verwijderd
Koopje toch? 3 cheeseburgers en je kan van bil.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze gaat pas na 3x daten met iemand seksen zei ze deze week
Voordat ze zo aan Ashley plakte ging ze ook heel goed met Tyron om en lagen zij altijd samen nog tot laat op d bank. Ze ging met iedereen wel goed idd maar dat stopte toen Ariana wegging en zij ineens naar Ashley trok.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Een heel verschil nu ze onder de invloed uit is van een bepaald iemand.
Ze lijkt ook echt op haar papaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Mod edit foto verwijderd
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koopje toch? 3 cheeseburgers en je kan van bil.
Tip voor @odie22 ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koopje toch? 3 cheeseburgers en je kan van bil.
Ze had er niet bijgezegd of het 3x met dezelfde moest zijn voor ze gaat seksenquote:
Salar schijnt filmpje te hebben staan op insta waarop hij zegt te denken dat er 2 weggaan want 1 teveel nog na volgende week zaterdag zijn er maar 5 daar of zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:42 schreef lojanda het volgende:
Karen zegt tegen Glenn dat ze voelt dat ze vanavond moet gaan.
het zal ook wel niet uitmaken als je al bezig bent vanaf groep 8quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze had er niet bijgezegd of het 3x met dezelfde moest zijn voor ze gaat seksen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zit om 21 uur bij de dichtstbijzijnde mac in de buurt van het huis![]()
![]()
karen ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
het zal ook wel niet uitmaken als je al bezig bent vanaf groep 8
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik zit om 21 uur bij de dichtstbijzijnde mac in de buurt van het huis![]()
![]()
Oh was dat Karen die dat zei. Ik dacht Alicequote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
karen ook?
Ik weet wel dat Alice al vanaf groep 8 bezig is met vooral oudere maffe vriendjes
Niet altijdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rood haar is een straf als ze klein zijn. Dat willen ze niet. Maar later zijn ze er dolgelukkig mee en terecht.
neee hahaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh was dat Karen die dat zei. Ik dacht Alice
zit Billy er niet bij dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef odie22 het volgende:
ik vind het echt zielig voor karen, normaal helpt je bff toch mee je koffer inpakken en maak je nog even gein de laatste uren, kan zo maar d'r laatste dag zijn ( al denk ik dat niet )
is dit hoe we afscheid gaan nemenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Karen en Ash in de badkamer ze praten wel even maar niet verstaan waar het om ging, toen ik geluid aanzetten was het al voorbij
Gezellig hoor kijken naar groeiend gras is leuker.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:24 schreef greysbones het volgende:
Gelukkig zijn er mensen die wel gewoon gezellig kunnen doen met elkaar
Ashley is bff afquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef odie22 het volgende:
ik vind het echt zielig voor karen, normaal helpt je bff toch mee je koffer inpakken en maak je nog even gein de laatste uren, kan zo maar d'r laatste dag zijn ( al denk ik dat niet )
Zo jammer dat ze hier in België nooit eens van stream wisselen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Karen en Ash in de badkamer ze praten wel even maar niet verstaan waar het om ging, toen ik geluid aanzetten was het al voorbij
Heel af en toe is ze even in beeld,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wilde net vragen of Ashley nog boven water kwam voor 20:00 en zie ik haar even op de 2e stream
Het lijkt me ook sterk dat ze tot 3 kan tellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neee haha
Karen zei het deze week. Ze gaat pas met iemand naar bed als ze er 3 mee uit is geweest![]()
![]()
Kan het niet goed geloven gezien haar eerdere uitspraken dat mannen haar merendeel alleen maar voor de neuk zien en niet voor een relatie![]()
Is een keus van ashley geweest en karen staat geloof ik nu wat sterker in haar schoenen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
is dit hoe we afscheid gaan nemen
karen : we babbelen straks wel
Is misschien tegenwoordig minder. Maar vroeger werden roodharige vaak gepest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Niet altijd
Ik had geen hekel aan me rozige haar, waar ik een hekel aan had was bijvoorbeeld
"Meisjes met rode haren, die kunnen kussen...."
Dus de reacties op me rode haren
helemaal niet waar, hier staat het gras ook al weer veel te hoog, moet nog maaien ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Gezellig hoor kijken naar groeiend gras is leuker.
En weer moet het van Ash komen en Ka kan haar amper aankijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Kan je niet via een VPN via Videoland?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze hier in België nooit eens van stream wisselen.
Ash is gek. Laat gaan. Graag of helemaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:52 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En weer moet het van Ash komen en Ka kan haar amper aankijken
Eindelijk zie je het inquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ash is gek. Laat gaan. Graag of helemaal niet.
Dat was Al toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik haal de lellebellen door elkaarquote:
Videoland merkt dat er wordt weggeschakeld als ze in beeld komt dus doen ze haar zo min mogelijk in beeld.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heel af en toe is ze even in beeld,
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ash is gek dat ze het blijft proberen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat ik ook de reden dat ze vanavond dikke kans heeft om te vertrekkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ash is gek dat ze het blijft proberen.
maar Karen is gewoon ontzettend laf.
Hoe oud ben je dan.. een jaartje of elf.. twaalf? Ik speelde nog met Barbies en duimde op die leeftijd nogquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Principieel noemen ze het ook wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ash is gek dat ze het blijft proberen.
maar Karen is gewoon ontzettend laf.
Was maar kort inderdaad!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
Dat was Alice. Maar volgens haar eigen verhaal woonde ze toen al bij een of andere kerel. Volgens mij is dat strafbaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan.. een jaartje of elf.. twaalf? Ik speelde nog met Barbies en duimde op die leeftijd nogZij duimde dan al op iets anders
Zei hij vorige week ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Salar schijnt filmpje te hebben staan op insta waarop hij zegt te denken dat er 2 weggaan want 1 teveel nog na volgende week zaterdag zijn er maar 5 daar of zo.
Dan vraag ik me af waar haar ouders waren..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Alice. Maar volgens haar eigen verhaal woonde ze toen al bij een of andere kerel. Volgens mij is dat strafbaar.
Helemaal niet dat was toe ze 15 was. Ook veel te jong maar we weten niet de reden waarom ze thuis bij die jongen is gaan wonen. Had ook met corona te maken enzo en thuisquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was Alice. Maar volgens haar eigen verhaal woonde ze toen al bij een of andere kerel. Volgens mij is dat strafbaar.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waar haar ouders waren..
Mod Edit, de moeder doet niet mee en is nu niets over die moeder op de streamsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nog steeds strafbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Helemaal niet dat was toe ze 15 was. Ook veel te jong maar we weten niet de reden waarom ze thuis bij die jongen is gaan wonen. Had ook met corona te maken enzo en thuis
Niet vanaf groep 8 toen had ze een vriendje dat wel. Maar zou wel slecht zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:05 schreef lojanda het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Mod Edit, de moeder doet niet mee en is nu niets over die moeder op de streams
Dus ash gaat er al vanuit dat Karen gaat pfieuw. Dat is dan best een sneer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:50 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
Als ze allebei minderjarig zijn. En denk je nu echt dat 15/16 jarige geen sex hebben. Zo naïef ben je toch niet.quote:
Moet je echt blij mee zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel triest verhaal…quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Ze woonde samen met die man toch? Ze zei niet dat ze samen met hem bij zijn ouders woonde en ik neem aan dat een 15jarige geen eigen woning heeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze allebei minderjarig zijn. En denk je nu echt dat 15/16 jarige geen sex hebben. Zo naïef ben je toch niet.
Weet je, juist door dit soort opmerkingen zou zij er nooit iets van leren. Juist dit soort mensen wekken bepaalde empathie op en worden zielig gevonden en zo kunnen zij weer door. Volgens mij kan zij totaal niet bij haar werkelijke gevoelens en weet ze niet helemaal hoe het is om te verbinden met anderen. Dit is gewoon een vicieuze cirkel waar ze in hangt. Vindt je haar zielig? Dan zal deze cirkel nooooit doorbroken worden. Ergens moet je die gaan knippen, de pijn en afwijzing voelen. Maar dat is immens moeilijk..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je wil toch niet met droge ogen zeggen dat ze niet buitengesloten wordt?
ALs Ash haar wat vraagt krijgt ze wel antwoord, maar ze gaat er niet meer naar toe om gezellig te babbelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:07 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dus ash gaat er al vanuit dat Karen gaat pfieuw. Dat is dan best een sneer.
Maar Karen doet nu hetzelfde wat ze Tom verweet. Ze is het vertrouwen kwijt is ash en negeert haar maar toen Tom het vertrouwen in Karen kwijt was kreeg hij op z'n donder dat hij haar negeerde.
ze is altijd met oudere gasten gegaan. dus tjaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ze allebei minderjarig zijn. En denk je nu echt dat 15/16 jarige geen sex hebben. Zo naïef ben je toch niet.
Ze bracht het niet triest, maar vond het wel heftig. En we kunnen ook zien dat Alice heel volwassen en zelfstandig is dus misschien toen ook al.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een heel triest verhaal…
Ik ben blij dat jij het schrijft als je snapt wat ik bedoelquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze bracht het niet triest, maar vond het wel heftig. En we kunnen ook zien dat Alice heel volwassen en zelfstandig is dus misschien toen ook al.
haha roll the clipsquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het schrijft als je snapt wat ik bedoel
En dan nog gaat ons dat geen ene moer aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
ze is altijd met oudere gasten gegaan. dus tja
die hebben misschien af en toe sex, zijn aan het ontdekken, maar wonen echt nog niet samen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
raar dan toch dat ze het ook aan ons verteld, zo op tvquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:12 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog gaat ons dat geen ene moer aan.
Klopt maar je mag er wel iets van vindenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:12 schreef marky het volgende:
[..]
En dan nog gaat ons dat geen ene moer aan.
Ik denk niet dat ik daar thuis mee hoefde aan te komenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:13 schreef Verida het volgende:
[..]
die hebben misschien af en toe sex, zijn aan het ontdekken, maar wonen echt nog niet samen.
En er zijn er ook niet veel die zeggen dat ze vanaf groep 8 al continue in een relatie hebben gezeten.
Het vertrouwen van je vriendin kwijt zijn omdat ze een ticket heeft gekocht. Ze had dit moeten vertellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs Ash haar wat vraagt krijgt ze wel antwoord, maar ze gaat er niet meer naar toe om gezellig te babbelen
Mijn moeder had me huisarrest tot mijn 18e gegeven en die vent aangegeven voor pedofilie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik daar thuis mee hoefde aan te komen
Ze gaan zo even praten.. zal me niets verbazen dat Ashley dan vraagt of Karen ondertussen haar haren verder kan doenquote:
Ja maar dan nog is het haar beslissing haar leven en hebben we met wat ze buiten BB doet geen moer te maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:13 schreef Snoozey het volgende:
[..]
raar dan toch dat ze het ook aan ons verteld, zo op tv
Hier precies hetzelfde. Mijn vader zou een hartaanval hebben gehad waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mijn moeder had me huisarrest tot mijn 18e gegeven en die vent aangegeven voor pedofilie.
Sfeertje is al een paar dagen zo, sinds Ash de vrijstelling heeft gepaktquote:
Ja precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Mijn vader zou een hartaanval hebben gehad waarschijnlijk.
Ze gingen met vier op de bank zitten , dat is het verraad ,net zoals judas op witte donderdag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:16 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het vertrouwen van je vriendin kwijt zijn omdat ze een ticket heeft gekocht. Ze had dit moeten vertellen.
Hoe dan. Niemand wist toch dat dit aanbod kwam. Bij mij zou het vertrouwen weg zijn als iemand zou liegen bedriegen en steeds zou blijven ontkennen. Neen dit is echt heel kinderachtig
Is het ook. Gisteren in de uitzending hoor je Ashley nog tegen Karen zeggen dat ze nu alleen aan zichzelf moest denken en pakken wat ze pakken kon. Dat geldt natuurlijk ook voor haar. Het blijft een spel en dat wordt vergeten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:16 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Het vertrouwen van je vriendin kwijt zijn omdat ze een ticket heeft gekocht. Ze had dit moeten vertellen.
Hoe dan. Niemand wist toch dat dit aanbod kwam. Bij mij zou het vertrouwen weg zijn als iemand zou liegen bedriegen en steeds zou blijven ontkennen. Neen dit is echt heel kinderachtig
Ashley kan ook beter Jimmy even vragen om haar make-up te doen: ze heeft al een week een huilgezicht.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze gaan zo even praten.. zal me niets verbazen dat Ashley dan vraagt of Karen ondertussen haar haren verder kan doen
Weet je wat kinderachtig isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:16 schreef maryo55 het volgende:
[..]
En dat Jimmy haar dan de deksel op d’r neus zou gevenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley kan ook beter Jimmy even vragen om haar make-up te doen: ze heeft al een week een huilgezicht.
jimjim heeft het te druk met karen van haar weg te houden. hij heeft haar al flink dr hersens lopen spoelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:20 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ashley kan ook beter Jimmy even vragen om haar make-up te doen: ze heeft al een week een huilgezicht.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jimjim heeft het te druk met karen van haar weg te houden. hij heeft haar al flink dr hersens lopen spoelen
Daar is niet zo lang voor nodigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jimjim heeft het te druk met karen van haar weg te houden. hij heeft haar al flink dr hersens lopen spoelen
Zo te zien hoeft Jimmy daar niet al teveel moeite voor te doen. En zowel persoonlijk als speltactisch snap ik als Jimmy dat zou doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Snoozey het volgende:
[..]
Dat gaan we niet doen, van geen een bewoner zijn familiequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:21 schreef Verida het volgende:
[..]
ach, de meningen over het thuisfront van andere bewoners konden ook uitgebreid besproken worden, (dominante man etc, weggaan en je kinderen achterlaten, )
Alice heeft dit zelf allemaal op de streams vertelt, en daar mag dan best wel commentaar op gegeven worden lijkt mij.
Het is misschien een ouwe koe uit de sloot slepen, maar de Cos hangt aan elkaar van ouwe koeien
Vraag me af hoe ze dat moment gaan verwerken in The Passion volgend jaar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ze gingen met vier op de bank zitten , dat is het verraad ,net zoals judas op witte donderdag.
Vind die vergelijking wat ver gaan en ben niet gelovig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:19 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ze gingen met vier op de bank zitten , dat is het verraad ,net zoals judas op witte donderdag.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef Bazart het volgende:
ik vermoed dat Ashley ( al dan niet onder druk van BB ) de knop heeft ingedrukt en niet had verwacht dat ze zo door de groep veroordeeld zou worden,
je zag de paniek in haar ogen onder het drukken en ook vlak erna toen ze besefte wat ze gedaan had ( krampachtig op die knop blijven drukken )
ik geloof niet dat het helemaal haar keus is geweest en dat haar iets beloofd is of iets dergelijks
Zoals ook over anderen gezegd werd, iemand (Ash) kan je nog zo onder druk zetten( Glen, Danny en Karen) ze hebben nog steeds een eigen wil. Dus ook in deze situatie, er kan nog zo veel op Ash zijn ingepraat uiteindelijk is het haar eigen wil om te drukken, nog wel op 20.000.
Verder vinden mensen het pestgedrag van de anderen omdat er weinig tegen haar gesproken wordt.
1e Als zij gewoon in de woonkamer had uitgelegd wat haar motivatie was, was men misschien op dat moment boos geweest en vragen gesteld
2e Zij is degen die zich vrijwel direct afgezonderd heeft en verwacht dat mensen naar haar toe komen
Daardoor kan je in mijn ogen niet van pesten spreken
Ik hoop dat ze de eer aan zichzelf houdt en het eens goed en duidelijk vertelt. Ook wat de reacties warenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht wel dat Geraldine en Tatyana wel iets zullen vragen over die 20k en over hoe Ashley zich voelt de laatste paar dagen.. zou Ashley stoer gaan doen of zal ze zielig gaan doen om haar tv moment te pakken?
Ik ben heel benieuwd of ze Ty of Karen er naar gaat vragen en wat dan het antwoord zal zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:26 schreef lojanda het volgende:
Ik verwacht wel dat Geraldine en Tatyana wel iets zullen vragen over die 20k en over hoe Ashley zich voelt de laatste paar dagen.. zou Ashley stoer gaan doen of zal ze zielig gaan doen om haar tv moment te pakken?
Ze zijn meteen naar buiten gestormd Ze kreeg de kans niet om wat of wanneer dan ook iets uit te leggen.quote:
Welke eer?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de eer aan zichzelf houdt en het eens goed en duidelijk vertelt. Ook wat de reacties waren
En we kregen ook niet te zien wat er na het oppinnen van die button is gebeurt. Dat is ook veelzeggend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze zijn meteen naar buiten gestormd Ze kreeg de kans niet om wat of wanneer dan ook iets uit te leggen.
ZE werd volledig genegeerd. Hoe dan?
Ja, liegen provoceren kan ze wel...Dat heeft ze wel bewezen...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze de eer aan zichzelf houdt en het eens goed en duidelijk vertelt. Ook wat de reacties waren
Zou ik ook wel willen zien en dat dan ook de andere bewoners hun zegje kunnen doen..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker jammer maar wel ontzettend dapper om het niet even goed te maken als het niet echt voelt. Daarna zal ze ook geen contact meer willen als ze er wel uit moet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:49 schreef odie22 het volgende:
Sorry hoor maar ik zie haar duidelijk naar de groene kamer lopen alleen en daarna tom achter haar aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef maryo55 het volgende:
Ze zijn meteen naar buiten gestormd Ze kreeg de kans niet om wat of wanneer dan ook iets uit te leggen.
Tyron zegt ook altijd dat hij nooit leuke vragen krijgt dus dit zou weer eens zo’n vraag kunnen zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of ze Ty of Karen er naar gaat vragen en wat dan het antwoord zal zijn
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Bazart het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie haar duidelijk naar de groene kamer lopen alleen en daarna tom achter haar aan
In die volgorde wordt het er dan niet echt beter op hoor Koosquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan heel goed haar eigen haar doen blijkt nu. Maar ze mag ook wel even wat makeup gaan smeren en wat ijs onder haar ogen leggen.
Het gaat niet alleen om dat ticket.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:16 schreef maryo55 het volgende:
[..]
De rest had er achteraan kunnen lopen en een verklaring vragen/ eisen, maar ze waren te druk met elkaars woede voerenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Bazart het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik zie haar duidelijk naar de groene kamer lopen alleen en daarna tom achter haar aan
Hopelijk is het morgen allemaal over en doet iedereen weer normaal tegen elkaarquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley kan heel goed haar eigen haar doen blijkt nu. Maar ze mag ook wel even wat makeup gaan smeren en wat ijs onder haar ogen leggen.
ik denk dat als Karin vanavond vertrekt ze het haar nog kwalijker zullen nemen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is het morgen allemaal over en doet iedereen weer normaal tegen elkaar
tuurlijk het ligt weer aan de anderequote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De rest had er achteraan kunnen lopen en een verklaring vragen/ eisen, maar ze waren te druk met elkaars woede voeren
Snap ik wel, net zoals ik het snapte van Tom toen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs Ash haar wat vraagt krijgt ze wel antwoord, maar ze gaat er niet meer naar toe om gezellig te babbelen
Ashley heeft haar niet op de bank gezet en als Karen het net zo slim had gespeeld als Randy, had zij de stemmen van de Ashley fans gekregenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk dat als Karin vanavond vertrekt ze het haar nog kwalijker zullen nemen.
Zij is de rest een verklaring schuldig, zij heeft willens en wetens gedrukt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De rest had er achteraan kunnen lopen en een verklaring vragen/ eisen, maar ze waren te druk met elkaars woede voeren
Dat zou leuk zijn maar betwijfel ik ten zeerste. Zeker als Karen eruit gaat vanavond gaat dat de sfeer niet ten goede komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is het morgen allemaal over en doet iedereen weer normaal tegen elkaar
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
tuurlijk het licht weer aan de andere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er was echt al het nodige in die gameroom gezegd. Daar hebben we niets van mogen zienquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet.. dat is wat ze in de uitzending hebben laten zien maar wie weet hebben ze in de gameroom nog wel wat gezegd wat ze er van vonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:28 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze verplicht te feliciteren van BB althans sic Jimmy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En we kregen ook niet te zien wat er na het oppinnen van die button is gebeurt. Dat is ook veelzeggend.
Ik hoorde Alice namelijk tegen Karen zeggen dat ze niet snapt waarom Karen Ashley feliciteerde met die vrijstelling. Karen zei toen dat ze er niet bij na dacht en verbaasd was. Dus daar is echt meer gebeurt.
Licht dan maar weer uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
tuurlijk het licht weer aan de andere![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan wordt het een kaarten caféquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar betwijfel ik ten zeerste. Zeker als Karen eruit gaat vanavond gaat dat de sfeer niet ten goede komen.
Dan hoop ik Tyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd of ze Ty of Karen er naar gaat vragen en wat dan het antwoord zal zijn
Hoezo onder de druk, ik heb BB niemand onder druk zien zetten, ook Ashley niet. Hij telde af en toen drukte ze gelijk al.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:17 schreef Bazart het volgende:
ik vermoed dat Ashley ( al dan niet onder druk van BB ) de knop heeft ingedrukt en niet had verwacht dat ze zo door de groep veroordeeld zou worden,
je zag de paniek in haar ogen onder het drukken en ook vlak erna toen ze besefte wat ze gedaan had ( krampachtig op die knop blijven drukken )
ik geloof niet dat het helemaal haar keus is geweest en dat haar iets beloofd is of iets dergelijks
Zoals ook over anderen gezegd werd, iemand (Ash) kan je nog zo onder druk zetten( Glen, Danny en Karen) ze hebben nog steeds een eigen wil. Dus ook in deze situatie, er kan nog zo veel op Ash zijn ingepraat uiteindelijk is het haar eigen wil om te drukken, nog wel op 20.000.
Verder vinden mensen het pestgedrag van de anderen omdat er weinig tegen haar gesproken wordt.
1e Als zij gewoon in de woonkamer had uitgelegd wat haar motivatie was, was men misschien op dat moment boos geweest en vragen gesteld
2e Zij is degen die zich vrijwel direct afgezonderd heeft en verwacht dat mensen naar haar toe komen
Daardoor kan je in mijn ogen niet van pesten spreken
Denk het ook niet, maar ashley gedraagt zich alsof het de schuld van de anderen en bb is geweest dat ze heeft gedrukt. Sta achter je keuze en leg het uit. Niet wat ze nu heeft gedaan. En nogmaals had ze naar huis gegaan met 20k had ik er alle begrip voor. Wat ze nu deed totaal niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:35 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn maar betwijfel ik ten zeerste. Zeker als Karen eruit gaat vanavond gaat dat de sfeer niet ten goede komen.
Karen had een ander verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:36 schreef KangaP het volgende:
[..]
Blijkbaar waren ze verplicht te feliciteren van BB althans sic Jimmy.
Vaak zie je toch als een nominatie voorbij is en een nieuwe week begint ze alles wat de week daarvoor gebeurt is laten liggen en gewoon weer normaal met elkaar omgaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:34 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik denk dat als Karin vanavond vertrekt ze het haar nog kwalijker zullen nemen.
maar ik hoorde geen zoemer bij al die keren dat ze drukte. klopt dat. want dan druk je idd nog meerdere keren tot je dat hoort, voor een ander je voor isquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo onder de druk, ik heb BB niemand onder druk zien zetten, ook Ashley niet. Hij telde af en toen drukte ze gelijk al.
Het eerste stukje was een quote van iemand anders, kon nu pas reageren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:37 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hoezo onder de druk, ik heb BB niemand onder druk zien zetten, ook Ashley niet. Hij telde af en toen drukte ze gelijk al.
klopt. nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vaak zie je toch als een nominatie voorbij is en een nieuwe week begint ze alles wat de week daarvoor gebeurt is laten liggen en gewoon weer normaal met elkaar omgaan
Jimmy gaf net ook gewoon antwoord toen ze wat vroeg.
Ze houdt zich zelf ook erg terug getrokken van alles en iedereen. Eet ook apart, gaat niet bij ze aan tafel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |