Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegdquote:
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluitenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Toch neemt hij acht biertjes terwijl Ashley niets heeft ingelegd
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nou moet wel zeggen dat ik me nu mateloos irriteer aan Jimmy met z'n heel overdreven gedoe zelfs het homoachtige bedrukt hij meer met zijn gedrag
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ben benieuwd of ze hem krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil iets betekenen voor zijn doelgroep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik ook vind hem leuk en nu helemaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd
Je wil toch niet met droge ogen zeggen dat ze niet buitengesloten wordt?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Sow.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Zijn gedrag bij zijn leeftijd… heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft anders goed zn best gedaan om karen bij haar weg te houdenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is Jimmy die kan niemand buiten sluiten
en maar bleren hier dat ze 'buitengesloten' wordt![]()
Ashley drinkt geen bierquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja zit altijd wel met een glimlach naar hem te kijken als hij zo is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ik ook vind hem leuk en nu helemaal
nee ik niet echt een act van oh ik kom op tvquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk eerlijk gezegd
Alice zei gisteren tegen Tyron dat Jimmy zich gedraagt als een 8-jarig jochie, en dat ze dat heel gaaf vindt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Zijn gedrag bij zijn leeftijd… heel bijzonder
lekker , de aubergine voor jimmyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:01 schreef kiki2024 het volgende:
3 rode wijn
3 witte wijn
2 rum cola
prei
aardappelen
aubergine.
17 coins
waarom 2x en hoezo die smilie hahaquote:
Volgens mij drinkt Ashley geen bier dus verwacht niet dat ze er ook maar iets van zal krijgenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vindt ze dat leuk ?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Alice zei gisteren tegen Tyron dat Jimmy zich gedraagt als een 8-jarig jochie, en dat ze dat heel gaaf vindt.
2 x cola rum 3 witte en 3 rode flesjesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Misschien naar de voedselbank..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af wat ze met allemaal die groentes doen die overblijven.
Vroeg ik mij ook al af, ze liggen er al wel een hele week.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me wel af wat ze met allemaal die groentes doen die overblijven.
Hij heeft 6 wijn mee 3 wit 3 rood en 2 x bacoquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef odie22 het volgende:
wordt weer fitty als er geen wijn is voor de afgezette qeeun![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zit altijd wel met een glimlach naar hem te kijken als hij zo is.
Hij heeft 8 alcohol dingen gekochtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef odie22 het volgende:
wordt weer fitty als er geen wijn is voor de afgezette qeeun![]()
ja nee, maar,quote:Op zaterdag 30 maart 2024 15:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je wel driftig worden maar als het moet zeg ik het nog 22 keer!
Ze mag niet van dat groepje naar de winkel!
2 rum cola voor karenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij heeft 8 alcohol dingen gekocht
edit nog meer zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |