Hij is ook iemand die niet achter dit pestgedrag staat en dan juist bij die persoon gaat zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen idee dat hij hiermee stemmen wint
voor hetzelfde geld zou hij stemmen verliezen, omdat men vind dat hij niet met Ashley om zou moeten gaan.
Ik denk dat dit gewoon aan de relaxte manier van doen van Randy ligt, hij is gewoon niet zo ontzettend haatdragend en heeft gewoon ook lol met Ash gehad.
Dat siert hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook iemand die niet achter dit pestgedrag staat en dan juist bij die persoon gaat zitten.
Terugspoelen is idd wel makkelijk. Zeker als er hier weer eens van alles wordt beweerdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..] Ja dat wel, maar het voordeel is ook dat je tot een uur terug kan spoelen om te luisteren of je het goed gehoord hebt. Maar het nadeel is dat de beelden beveiligd zijn en je geen gifje of screenprint kan maken.
Raar ik zie mensen lachen in die kamer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef mazaru het volgende: Ah het gejank is weer begonnen in de rode slaapkamer
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 facedquote:
Zo is dat. Ik had al een VPN, die heb ik nu op Brussel gezet en ik kijk lekker voor noppesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Terugspoelen is idd wel makkelijk. Zeker als er hier weer eens van alles wordt beweerd
Zo zitten er altijd voor en nadelen aan maar gratis is altijd goed.. we blijven tenslotte Nederlanders
Het is toch wat. Dan zal het beeld niet vast staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef marky het volgende:
[..]
Raar ik zie mensen lachen in die kamer.
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 faced
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.
Dan heb je toch een paar gesprekken gemist. Hij werd er daarnet ook boos over dat ze het weer begonnen aan te kaarten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.
Ik kijk al weken en toen het voorval gebeurd was zei hij: ze laat nu haar ware aard zien....en nog genoeg andere dingen. Hij is voor mij hypocriet en vermijd confrontatie en dat is voor mij geen winnaar daar laat ik het maar bijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch een paar gesprekken gemist. Hij werd er daarnet ook boos over dat ze het weer begonnen aan te kaarten.
Of hij is veel linker dan we denken. Aanpappen met Ashley helpt misschien wat fans binnenharkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het wilde weten net Randy is er bij gaan zitten bij het bakken van de pannenkoeken
Zonder dat schaap (credits to @ruudpuntenel) onder zijn kin bedoel je. Inderdaad, denk dat hij er beter uit zal zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:23 schreef Harry het volgende:
Randy zonder baard, is toch een veel knapper persoon??
Tsja, die korte broek moet niet veel lager bij Jimmy, wat mij betreft.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tsja, die korte broek moet niet veel lager bij Jimmy, wat mij betreft.
Randy heeft een dikke volle baard, wat het dunne haardosje op zijn hoofd compenseert. IK hou niet van baarden en ik denk dat het Randy ook een stuk ouder laat lijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonder dat schaap (credits to @:Ruudpuntenel) onder zijn kin bedoel je. Inderdaad, denk dat hij er beter uit zal zien.
Nee, ze praat niet tegen Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:29 schreef Jockari het volgende:
Heeft Karen Ash's haren gedaan vandaag ? Vond het niet direct terug in de cos
Lijkt met die baard op een taliban-strijder. Apropos, heb voor Randy gestemd om er in te blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Randy heeft een dikke volle baard, wat het dunne haardosje op zijn hoofd compenseert. IK hou niet van baarden en ik denk dat het Randy ook een stuk ouder laat lijken
Ze kijkt haar niet eens aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praat niet tegen Ashley
Dan gaat het haar met die ingevlochten marmot er vandaag mooi uit zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praat niet tegen Ashley
Ach er lopen er wel meer met een dooie cavia, zoals Jimmy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat het haar met die ingevlochten marmot er vandaag mooi uit zien.
Dat is inderdaad niet mooi. Maar aan de andere kant pesten is nog veel erger.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 faced
Mocht Randy deze avond moeten vertrekken, was die droom een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ty had gedroomd dat hij een freeze had en zijn moeder er was.
Ja vind ik ook, maar ik moet zeggen dat ik hem en Randy samen ook leuk vondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:34 schreef Jockari het volgende:
Persoonlijk vind ik Tyron wel echt leuker gevonden. Finale-waardig
Zo.. hij heeft het toch lang volgehouden dat blijven staanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het wilde weten net Randy is er bij gaan zitten bij het bakken van de pannenkoeken
Ashley mag nog steeds niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:38 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Randy: wie gaat er naar de Shop??
Alice: Jimmy volgens mij, als Karen niet wilde.
Gistermiddag tot avond 5uur lang hebben Tyron en Alice buiten gelegen....met heleboel lol en flauwekul maar was zo leuk samen....Die hebben ook een speciale band.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik moet zeggen dat ik hem en Randy samen ook leuk vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze willen Ashley daar NIET naartoe hebben, omdat ze niet meebetaald aan het eten.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gistermiddag tot avond 5uur lang hebben Tyron en Alice buiten gelegen....met heleboel lol en flauwekul maar was zo leuk samen....Die hebben ook een speciale band.
Achterlijk treitergedrag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze willen Ashley daar NIET naartoe hebben, omdat ze niet meebetaald aan het eten.
Logisch dan heb je daar ook niks te zoeken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze willen Ashley daar NIET naartoe hebben, omdat ze niet meebetaald aan het eten.
Samen naar de finale gaat nooit lukken. Alice of Ashley moet ook nog mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik moet zeggen dat ik hem en Randy samen ook leuk vond
Nee, ze geven haar geen 30coins die je moet hebben om de winkel in te kunnen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:40 schreef Harry het volgende:
[..]
Zeker! Maar als ze voor drank gaan wil ik het nog wel eens zien.quote:
En dan eigenlijk ook nog als Heisa de live in.. Tyron dan misschien als zijn beste vriendin Shaniquaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:26 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy en Ty willen alcohol kopen in de winkel als het er staat![]()
![]()
En dan zat de live in zeggen ze
Ja Gouden Kooi spel. Het is dus gewoon een pestshow geworden.quote:
Dit is gister besproken ashley zou eventueel vandaag kunnen gaan maar betaald niet mee dus heeft ook niets om te kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Zeker! Maar als ze voor drank gaan wil ik het nog wel eens zien.
Als Ashley erachter komt dat Alice de boel voor haar zit te traineren, dan zie ik die nog wel stevig uithalen naar de Groningse.
Dat betekent niet dat ze geen boodschappen kan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is gister besproken ashley zou eventueel vandaag kunnen gaan maar betaald niet mee dus heeft ook niets om te kopen
Arme Sonja, die zal ondertussen behoorlijk beurs zijn, na al die valpartijenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:42 schreef Kissingbird het volgende:
Karen wil nog een gezichtsmasker en Tom de masseur moet nog masseren
Sonja is weer gevallen![]()
![]()
![]()
Ashley is daarmee akkoord??quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dit is gister besproken ashley zou eventueel vandaag kunnen gaan maar betaald niet mee dus heeft ook niets om te kopen
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Arme Sonja, die zal ondertussen behoorlijk beurs zijn, na al die valpartijen
Nee, zij wil graag naar de winkel. Maar ze zijn als de dood dat ze daar iets vind dat een voordeel geeft.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ashley is daarmee akkoord??
Het gaat ook om de beleving van die bijzondere ruimte naar mijn idee. Iedereen heeft dat al gezien, behalve Karen en Ashley.
Als Ashley het dan toch gegund wordt, kan BB daar snel een ticket voor de Finale klaarleggenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, zij wil graag naar de winkel. Maar ze zijn als de dood dat ze daar iets vind dat een voordeel geeft.
Dat is allemaal al weg, dus daarom hoeven ze haar niet (meer) dwars te zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, zij wil graag naar de winkel. Maar ze zijn als de dood dat ze daar iets vind dat een voordeel geeft.
Hij is idd een heel stuk leuker geworden en zelfs nu hij negatief is met het Ashley verhaal is hij grappig.. grappig boos en chagrijnigquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:34 schreef Jockari het volgende:
Persoonlijk vind ik Tyron wel echt leuker gevonden. Finale-waardig
Je gaat voorbij aan dat je die beleving kan hebben als je mee doet met betalen....en dus met dat niet te willen gaat je daar al mee akkoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Het gaat ook om de beleving van die bijzondere ruimte naar mijn idee. Iedereen heeft dat al gezien, behalve Karen en Ashley.
Dat was Nouschka de epilady.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Ja ik vind het wel apart.. ik kan me die hele Sonja nog maar vaag herinneren. Weet alleen dat ik er niet rouwig om was dat ze wegging.
Volgens mij was ze druk? weet het al niet meer
Tja als iemand niet te vertrouwen is.....Dan hebben ze gewoon gelijk. Daarbij wil ze haar eigen coins niet inleggen voor de boodschappen dus dan is terechtquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Logisch toch want zij geeft geen munten voor de winkel en nu dit heeft gekozen vertrouwd niemand haar met hun munten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Als Ashley het dan toch gegund wordt, kan BB daar snel een ticket voor de Finale klaarleggen
ja die weet ik nog welquote:
waarom niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Logisch dan heb je daar ook niks te zoeken.
Nee hoor. Er wordt niet gepest.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja Gouden Kooi spel. Het is dus gewoon een pestshow geworden.
Gelukkig heb ik mijn kinderen geleerd een ruzie uit te praten, desnoods ff tegen elkaar schreeuwen en dan is het klaar. Praat met elkaar, zeg wat je dwars zit en luister naar elkaar. je hoeft het niet eens te worden, maar gedraag jequote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet nu met ashley het als pesten wordt gezien en inderdaad ze wordt wat ontweken zo af en toe maar hoe noemen we dan wat ashley zelf bij anderen heeft gedaan en daarbij ook andere mensen tegen die personen ging opzetten. Was dat liefde. Kom op zeg pesten is iets heel anders dan wat er nu daar is. Mensen ontwijken haar vanwege haar eigen gedrag. Wie kaatst kan de bal terug ontvangen.
Ga jij zonder geld naar de winkel?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet?
ze gaan toch allemaal naar binnen met een boodschappenlijstje.
zoveel maken ze daar niet mee en dan is boodschappen doen een leuke afleiding
Maar ze weten dat ze graag wil. Dan is het makkelijk trappen om te zeggen dat ze lekker toch niet mag. nananaannanaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat is allemaal al weg, dus daarom hoeven ze haar niet (meer) dwars te zitten.
Dagen niet praten tegen tom, Karen,jimmy, Glenn en ga zo maar door. Waarom hun dan nu wel binnen 2 dagen. Dubbele moraal vind ikquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mijn kinderen geleerd een ruzie uit te praten, desnoods ff tegen elkaar schreeuwen en dan is het klaar. Praat met elkaar, zeg wat je dwars zit en luister naar elkaar. je hoeft het niet eens te worden, maar gedraag je
gisteren zijn er toch ook dingen gekocht, die zure matten, voor Karen, dat heeft Karen niet zelf gedaanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ga jij zonder geld naar de winkel?
Dan hoef je daar toch ook niet naartoe?quote:
En geld.....anders blijft de deur gesloten.....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet?
Zeker is een leuke afleiding maar als je al aangegeven hebt niks te willen uitgeven van eigen geld in het winkeltje en andere mensen daar wel hun avondeten willen kopen lijkt het me logisch dat één van hun gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:49 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet?
Idd.. dat is niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze geven haar geen 30coins die je moet hebben om de winkel in te kunnen.
As wilde graag shampo kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zeker is een leuke afleiding maar als je al aangegeven hebt niks te willen uitgeven van eigen geld in het winkeltje en andere mensen daar wel hun avondeten willen kopen lijkt het me logisch dat één van hun gaat.
Ook omdat het per dag verschilt wat er ligt. Ze wilden gister zalm eten hadden ze het eerder deze week over maar die lag er opeens niet meer. Zou dan raar zijn dat je als niet mee etende met de groep , opeens eten moet gaan kopen voor hun.
Ik weet ook niet of dit met haar gecommuniceerd is of dat ze nu steeds buitengesloten wordt. Maakt het ook weer anders.
Waarom niet? Ze krijgt toch gewoon een lijstje mee met de boodschappen die ze nodig hebben. Het gaat om de afleiding. Iedereen is geweest behalve Ashley en Karen en Karen wil niet. Dan is het de beurt aan Ashley. Niet aan Jimmy die al een keer geweest is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoef je daar toch ook niet naartoe?
Stond er geloof ik niet eens. Dan had ze munten mee kunnen geven toen de 1e hee ging of toen Glenn ging als ze niet aan een ander wilde gevenquote:
kan ze ook zelf naar de winkel gaan. Het is haar beurt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ow kan ze toch geld daarvoor meegeven.
Nogmaasl de deur gaat niet open als je niet 30coins hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:52 schreef Verida het volgende:
[..]
gisteren zijn er toch ook dingen gekocht, die zure matten, voor Karen, dat heeft Karen niet zelf gedaan
En ik heb gelukkig heel veel boodschappen gedaan voor andere mensen, met hun geld en boodschappenlijstje.
Ze krijgt dan de pot met coins mee, boodschappenlijstje en kan lekker even rondkijken en het lijstje afwerken.
We hebben daar afgelopen zomer met de camper gestaan. Mooie locatie, lekker eten, en vlak bij de zee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:53 schreef Koos1958 het volgende:
Tyron over de goudvis. Komen daar vaak met kleinkind.
Stond erquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Stond er geloof ik niet eens. Dan had ze munten mee kunnen geven toen de 1e hee ging of toen Glenn ging als ze niet aan een ander wilde geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |