Oh ja, die beelden zal ik ook nooit vergeten. En Erik die probeerde een plekje te vinden waar hij veilig voor Jaap en Huub was en in een hoekje van een kantoortje lag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de toestand toen met Lieke, die willens en wetens haast aangerand werd door Amanda en die andere troel
misselijkmakend was dat.
En dit vind ik ook misselijkmakend, heeft niets te maken met hoe zij eventueel iemand weg heeft willen spelen, of hoe zij over iemand heeft geroddeld, of dat ze ooit in het begin heeft gezegd dat ze er niet zit om vrienden te maken of met het "stelen" van de winnaar
Dit is vreselijk groepsgedrag om iemand kapot te maken. En wie dat aangeslingerd heeft is niet eens belangrijk, ze gaan er in mee, en doe je toch normaal, dan wordt je daarop aangesproken, zoals bij Randy en Glenn is gebeurd,
En nogmaals, ik zit niet Ashley te verdedigen, ik had dergelijk gedrag tegen willekeurig welke bewoner ook heel erg gevonden.
Heeft ze al meer gezegd, die denkt logisch.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:55 schreef kiki2024 het volgende:
Alice: het zou zomaar nog 2 weken kunnen duren
alice praat nu met ashley in de keukenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja, die beelden zal ik ook nooit vergeten. En Erik die probeerde een plekje te vinden waar hij veilig voor Jaap en Huub was en in een hoekje van een kantoortje lag.
Maar als je maar lang genoeg iemand met de groep negeert dan breek je die persoon net zo hard. Als het aan Ty en Alice lag dan praatte er helemaal niemand meer met Ashley. Die koppen van de week toen ze zagen dat ze een stuk pizza had gekregen en toen ze dat vliegtuigje kreeg. De haat spat er vanaf.
ohhhhhhh dan is alles in orde hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:56 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
alice praat nu met ashley in de keuken
Idd.. maar als die gratis is dan komen er natuurlijk wel reclames tussendoor en ook die SL er nog bij.. dan is het helemaal geen kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal gratis. Raar dat het daar wel kan
Ze heeft in de laatste twee weken al haar eigen quotes overboord geknald en zelf gedaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, het spel is nog nooit zo mooi gespeeld als dit jaar, de leugens die zijn gebruikt zijn allemaal geloofd, dat is ook een compliment, je moet natuurlijk kunnen liegen zonder dat een ander het door heeft.Sommigen hebben bijna tot het eind goed vol kunnen houden dat ze onpartijdig waren, kortom dit waren super kandidaten/pionnetjes om dit spel mee te spelen. en Ashley had vanaf het begin de beste quotes en in haar quotes was ze altijd eerlijk, alleen hebben de rest van de bewoners , de quotes niet serieus genoeg genomen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dus niet de hele groep tochquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
1 persoon op 1 negeren vind ik ook niet netjes, maar is wel wat anders als een hele groep tegen 1 persoon, met een enkele uitzondering. OOk heel onvolwassen gedrag.
Het is ook meer Ash zelf die zich een beetje uitsluit.quote:
Oh dat is negeren als je met iemand praat.knap dat Alice dit kan na 3 dagen genegeerd te zijn geweest door ashley en hoe die heeft gesproken tegen en over haar.quote:
Ik snap er niets vanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:28 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Ik zie poëtische rechtvaardigheid.
Van mij mag hij ook echt winnen.. ik vind het echt zo’n goedzak die altijd met iedereen het beste voor heeftquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom zie ik Glenn als de winnaar. Doet zijn ding, kan met iedereen goed
Dat was gister al. Ze vond het alleen wat vreemd dat ze vragen stelde waar ze eerder al eens over gehad hadden.quote:
Ja dat wel, maar het voordeel is ook dat je tot een uur terug kan spoelen om te luisteren of je het goed gehoord hebt. Maar het nadeel is dat de beelden beveiligd zijn en je geen gifje of screenprint kan maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. maar als die gratis is dan komen er natuurlijk wel reclames tussendoor en ook die SL er nog bij.. dan is het helemaal geen kijken
Zo zijn er daar meer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij hoeft zeker niet de mening van Tyron te hebben maar die heeft hij wel als hij met Tyron praat en als hij met Ashley praat deelt hij haar mening. Dan ben je imo niet eerlijk..
Ze heeft zich vanaf het eerste moment zelf terug getrokkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook meer Ash zelf die zich een beetje uitsluit.
Misschien schaamt ze zich toch nog een beetje voor haar simpele impulsen.
En wij zien dit en we kunnen er niets aan doen enkel erover schrijven op deze Cos.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:52 schreef Verida het volgende:
[..]
Het doet mij denken aan de toestand toen met Lieke, die willens en wetens haast aangerand werd door Amanda en die andere troel
misselijkmakend was dat.
En dit vind ik ook misselijkmakend, heeft niets te maken met hoe zij eventueel iemand weg heeft willen spelen, of hoe zij over iemand heeft geroddeld, of dat ze ooit in het begin heeft gezegd dat ze er niet zit om vrienden te maken of met het "stelen" van de winnaar
Dit is vreselijk groepsgedrag om iemand kapot te maken. En wie dat aangeslingerd heeft is niet eens belangrijk, ze gaan er in mee, en doe je toch normaal, dan wordt je daarop aangesproken, zoals bij Randy en Glenn is gebeurd,
En nogmaals, ik zit niet Ashley te verdedigen, ik had dergelijk gedrag tegen willekeurig welke bewoner ook heel erg gevonden.
grappig wel. voor mij is hij juist iemand zonder ruggengraat of eigen mening...altijd geplakt aan Danny en Ashley haar clubje en heeft een plaat voor zijn kop met betrekking tot Ashley haar gedragquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van mij mag hij ook echt winnen.. ik vind het echt zo’n goedzak die altijd met iedereen het beste voor heeft
Je schamen kun je alleen als je iets hebt om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is ook meer Ash zelf die zich een beetje uitsluit.
Misschien schaamt ze zich toch nog een beetje voor haar simpele impulsen.
bull-sjittquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat Ashley ( al dan niet onder druk van BB ) de knop heeft ingedrukt en niet had verwacht dat ze zo door de groep veroordeeld zou worden,
je zag de paniek in haar ogen onder het drukken en ook vlak erna toen ze besefte wat ze gedaan had ( krampachtig op die knop blijven drukken )
ik geloof niet dat het helemaal haar keus is geweest en dat haar iets beloofd is of iets dergelijks
Ik zou zo graag weten wat er was gebeurd als bv een Alice of Tyron op die knop hadden gedrukt.. hoe zij dan zou reageren. Zij negeert al iemand omdat je één glaasje minder hebt gehad.. en dan negeer ze nog wel haar “beste” vriendinquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:52 schreef rinardo het volgende:
Mensen open je ogen, dachten jullie nou echt dat iedereen haar juichend om de hals was gevlogen na de druk op de knop voor de 20K?
Ashley wist op het moment dat ze zou gaan drukken dat iedereen boos zou zijn, ze heeft dat geaccepteerd voor de laatste 2 week
Maar de livestreams staan hier eigenlijk weinig op. Wel lees ik hier elke dag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. maar als die gratis is dan komen er natuurlijk wel reclames tussendoor en ook die SL er nog bij.. dan is het helemaal geen kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |