Dat is ook gewoon pestgedrag. Dit is een soort van Gouden Kooi gewordenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind als groep iemand negeren en uitsluiten walgelijk en zie het als pestgedrag, dat heeft niets meer met het spel te maken.
OP die knop drukken is een onderdeel van het spel of jet het er nu mee eens bent of niet, maar wat ik nu zie gebeuren en hier soms lees, vind ik meer dan walgelijk.
Glenn doet toch zijn eigen ding en laat zich niet beïnvloeden.. dat is alleen maar mooi aan hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben anders gisteravond goed op hem in zitten praten, Hij moet wel heel sterk in zijn schoenen staan wil hij die groepsdruk aankunnen,
Waar die tegeltjes al niet goed voor zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, het spel is nog nooit zo mooi gespeeld als dit jaar, de leugens die zijn gebruikt zijn allemaal geloofd, dat is ook een compliment, je moet natuurlijk kunnen liegen zonder dat een ander het door heeft.Sommigen hebben bijna tot het eind goed vol kunnen houden dat ze onpartijdig waren, kortom dit waren super kandidaten/pionnetjes om dit spel mee te spelen. en Ashley had vanaf het begin de beste quotes en in haar quotes was ze altijd eerlijk, alleen hebben de rest van de bewoners , de quotes niet serieus genoeg genomen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Daarom zie ik Glenn als de winnaar. Doet zijn ding, kan met iedereen goedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Glenn doet toch zijn eigen ding en laat zich niet beïnvloeden.. dat is alleen maar mooi aan hem
Dat iemand die er uit gaat een Freeze krijgt, verzinsels van internetquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
speculaas dat Randy favoriet is, of dat degene die een freeze krijgt gaat?
Dat had ze van te voren kunnen weten...zij die alle zetten van te voren bedenkt moest dit weten....of dacht ze dat ze met zielig doen al de bewoners kon inpakken. Ze heeft er in ieder geval drie bewoners waarbij het gelukt is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef jooba het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de groep Ashley volledig negeert. Dat moet pijnlijk zijn voor haar. Je wilt BB toch zo niet afsluiten ?
okquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat iemand die er uit gaat een Freeze krijgt, verzinsels van internet
Ja pijn. Ook al heeft ze vanalles uitgespookt dit is niet ok dit gedrag van de groep.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
pijn?? in een spel? Mijn vrienden zitten thuis in Schagen niet hier -Ashley BigBrother 2024
Maar aan dat dood zwijgen kan Ashley niets van zeggen want daar is ze zelf ook heel goed in. Dit heeft ze al bij Tom gedaan bij Ariana en bij Alice en ook nog bij haargroei vriendin Karen. Tja as we het daar dan over gaan hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik liever hebben dat iemand me even verrot zou schelden en uit laten tieren dan dat dood zwijgen en negeren.
Dat vermoeden heb ik ook. Het klopt niet zoals ze in het spel staat en dat ze haar die taak hebben gegeven, omdat ze denken dat zij sterk genoeg is om het te kunnen. het zijn maar gedachtes, maar iedereen weet dat een deel van RLS script is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat Ashley ( al dan niet onder druk van BB ) de knop heeft ingedrukt en niet had verwacht dat ze zo door de groep veroordeeld zou worden,
je zag de paniek in haar ogen onder het drukken en ook vlak erna toen ze besefte wat ze gedaan had ( krampachtig op die knop blijven drukken )
ik geloof niet dat het helemaal haar keus is geweest en dat haar iets beloofd is of iets dergelijks
Het doet mij denken aan de toestand toen met Lieke, die willens en wetens haast aangerand werd door Amanda en die andere troelquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon pestgedrag. Dit is een soort van Gouden Kooi geworden
Niemand had haar handen vast om het te doen, deed ze toch helemaal zelfquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:50 schreef bull-sjitt het volgende:
ik vermoed dat Ashley ( al dan niet onder druk van BB ) de knop heeft ingedrukt en niet had verwacht dat ze zo door de groep veroordeeld zou worden,
je zag de paniek in haar ogen onder het drukken en ook vlak erna toen ze besefte wat ze gedaan had ( krampachtig op die knop blijven drukken )
ik geloof niet dat het helemaal haar keus is geweest en dat haar iets beloofd is of iets dergelijks
1 persoon op 1 negeren vind ik ook niet netjes, maar is wel wat anders als een hele groep tegen 1 persoon, met een enkele uitzondering. OOk heel onvolwassen gedrag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar aan dat dood zwijgen kan Ashley niets van zeggen want daar is ze zelf ook heel goed in. Dit heeft ze al bij Tom gedaan bij Ariana en bij Alice en ook nog bij haargroei vriendin Karen. Tja as we het daar dan over gaan hebbenZe krijgt nu echt even terug wat ze zelf al die tijd heeft gegeven..
Ik geef ze groot gelijk.. karma is a bitchquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:43 schreef jooba het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de groep Ashley volledig negeert. Dat moet pijnlijk zijn voor haar. Je wilt BB toch zo niet afsluiten ?
Dit ook he, en vergeet de 2 dagen Karen negeren nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar aan dat dood zwijgen kan Ashley niets van zeggen want daar is ze zelf ook heel goed in. Dit heeft ze al bij Tom gedaan bij Ariana en bij Alice en ook nog bij haargroei vriendin Karen. Tja as we het daar dan over gaan hebbenZe krijgt nu echt even terug wat ze zelf al die tijd heeft gegeven..
BB is niet gestorven na de eerste keer manipulerenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niemand had haar handen vast om het te doen, deed ze toch helemaal zelf
Hetzelfde geldt voor Tom. Alleen heeft die veel meer persoonlijkheid en is daarom veel interessanter.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Daarom zie ik Glenn als de winnaar. Doet zijn ding, kan met iedereen goed
Tja, met zoveel 'sl's is het niet meer dan logisch dat ze gratis kijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Helemaal gratis. Raar dat het daar wel kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |