Hij is ook iemand die niet achter dit pestgedrag staat en dan juist bij die persoon gaat zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft helemaal geen idee dat hij hiermee stemmen wint
voor hetzelfde geld zou hij stemmen verliezen, omdat men vind dat hij niet met Ashley om zou moeten gaan.
Ik denk dat dit gewoon aan de relaxte manier van doen van Randy ligt, hij is gewoon niet zo ontzettend haatdragend en heeft gewoon ook lol met Ash gehad.
Dat siert hemquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is ook iemand die niet achter dit pestgedrag staat en dan juist bij die persoon gaat zitten.
Terugspoelen is idd wel makkelijk. Zeker als er hier weer eens van alles wordt beweerdquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:00 schreef mazaru het volgende:
[..] Ja dat wel, maar het voordeel is ook dat je tot een uur terug kan spoelen om te luisteren of je het goed gehoord hebt. Maar het nadeel is dat de beelden beveiligd zijn en je geen gifje of screenprint kan maken.
Raar ik zie mensen lachen in die kamer.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:10 schreef mazaru het volgende: Ah het gejank is weer begonnen in de rode slaapkamer
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 facedquote:
Zo is dat. Ik had al een VPN, die heb ik nu op Brussel gezet en ik kijk lekker voor noppesquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Terugspoelen is idd wel makkelijk. Zeker als er hier weer eens van alles wordt beweerd
Zo zitten er altijd voor en nadelen aan maar gratis is altijd goed.. we blijven tenslotte Nederlanders
Het is toch wat. Dan zal het beeld niet vast staan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef marky het volgende:
[..]
Raar ik zie mensen lachen in die kamer.
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 faced
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.
Dan heb je toch een paar gesprekken gemist. Hij werd er daarnet ook boos over dat ze het weer begonnen aan te kaarten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.
Ik kijk al weken en toen het voorval gebeurd was zei hij: ze laat nu haar ware aard zien....en nog genoeg andere dingen. Hij is voor mij hypocriet en vermijd confrontatie en dat is voor mij geen winnaar daar laat ik het maar bijquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan heb je toch een paar gesprekken gemist. Hij werd er daarnet ook boos over dat ze het weer begonnen aan te kaarten.
Of hij is veel linker dan we denken. Aanpappen met Ashley helpt misschien wat fans binnenharkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk ruggengraat want hij zwicht niet voor de groepsdruk om haar te laten vallen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
niemand vraagt dat hem ook te doen. hij praat al weken slecht over Ashley haar rug met Ty om haar eruit te spelen, en maar lief doen in haar gezicht en met haar lachen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het wilde weten net Randy is er bij gaan zitten bij het bakken van de pannenkoeken
Zonder dat schaap (credits to @ruudpuntenel) onder zijn kin bedoel je. Inderdaad, denk dat hij er beter uit zal zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:23 schreef Harry het volgende:
Randy zonder baard, is toch een veel knapper persoon??
Tsja, die korte broek moet niet veel lager bij Jimmy, wat mij betreft.quote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:28 schreef Harry het volgende:
[..]
Tsja, die korte broek moet niet veel lager bij Jimmy, wat mij betreft.
Randy heeft een dikke volle baard, wat het dunne haardosje op zijn hoofd compenseert. IK hou niet van baarden en ik denk dat het Randy ook een stuk ouder laat lijkenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonder dat schaap (credits to @:Ruudpuntenel) onder zijn kin bedoel je. Inderdaad, denk dat hij er beter uit zal zien.
Nee, ze praat niet tegen Ashleyquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:29 schreef Jockari het volgende:
Heeft Karen Ash's haren gedaan vandaag ? Vond het niet direct terug in de cos
Lijkt met die baard op een taliban-strijder. Apropos, heb voor Randy gestemd om er in te blijven.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Randy heeft een dikke volle baard, wat het dunne haardosje op zijn hoofd compenseert. IK hou niet van baarden en ik denk dat het Randy ook een stuk ouder laat lijken
Ze kijkt haar niet eens aanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praat niet tegen Ashley
Dan gaat het haar met die ingevlochten marmot er vandaag mooi uit zien.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Nee, ze praat niet tegen Ashley
Ach er lopen er wel meer met een dooie cavia, zoals Jimmy.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan gaat het haar met die ingevlochten marmot er vandaag mooi uit zien.
Dat is inderdaad niet mooi. Maar aan de andere kant pesten is nog veel erger.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:14 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij heeft geen ruggengraat juist omdat hij nergens achter staat en met alle winden mee waait. niet 1 dingen zeggen achter iemand zijn rug, om vervolgens poeslief tegen iemand te doen. dan ben je hypocriet en 2 faced
Mocht Randy deze avond moeten vertrekken, was die droom een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:30 schreef Kissingbird het volgende:
Ty had gedroomd dat hij een freeze had en zijn moeder er was.
Ja vind ik ook, maar ik moet zeggen dat ik hem en Randy samen ook leuk vondquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:34 schreef Jockari het volgende:
Persoonlijk vind ik Tyron wel echt leuker gevonden. Finale-waardig
Zo.. hij heeft het toch lang volgehouden dat blijven staanquote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:22 schreef Dotteke het volgende:
Voor wie het wilde weten net Randy is er bij gaan zitten bij het bakken van de pannenkoeken
Ashley mag nog steeds niet?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:38 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Randy: wie gaat er naar de Shop??
Alice: Jimmy volgens mij, als Karen niet wilde.
Gistermiddag tot avond 5uur lang hebben Tyron en Alice buiten gelegen....met heleboel lol en flauwekul maar was zo leuk samen....Die hebben ook een speciale band.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, maar ik moet zeggen dat ik hem en Randy samen ook leuk vond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |