Ik las op X idd ook dat iemand het gerucht had verspreid dat er een Eritrese tolk onderweg zou zijn naar het cafe.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
Dit beperkt zich echt niet tot Twitter en FVD'ers hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
toch een terroristisch motief voor dit topicquote:
Met kleren van Petticoat, dus dat is alvast duidelijk. Zijn er alleen wel drie, dus....waar is de eventuele rest?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Ja, ik zie huilende jongeren naar buiten komen.
Sorry als ik je getraumatiseerd heb, sterkte tijdens je EMDR-behandelingen, hoop dat je er spoedig overheen weet te komen.quote:
Lang werkdagje zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Ja, ik zie huilende jongeren naar buiten komen.
Hopelijk was dat iedereen, of het moet de gijzelnemer om specifiek iemand gaan....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met kleren van Petticoat, dus dat is alvast duidelijk. Zijn er alleen wel drie, dus....waar is de eventuele rest?
Ja schijnt lekker te zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:13 schreef tralalala het volgende:
Steaks en Zo is trouwens een topzaak!
“Daar moeten jullie hem raken.”quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:14 schreef Zipportal het volgende:
Dat ene meisje wees wel naar haar keel.
Muurligger?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:14 schreef Nober het volgende:
De hele omgeving ontruimd. Ik zou gewoon blijven liggen.
opzich ook wel raar dat camerabeeld, die agenten willen niet in beeld met hun gezicht ivm veiligheidquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef PinkLow het volgende:
Goedzo, ze hebben de livestream Deels geblokt met een politiebus
Nee inderdaad!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:17 schreef Paul het volgende:
[..]
opzich ook wel raar dat camerabeeld, die agenten willen niet in beeld met hun gezicht ivm veiligheid
Al besprokenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:16 schreef Paul het volgende:
Verslaggever: de mark in Ede gaat wel door
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn nog meerdere mensen binnen: Drie personen verlaten café - https://nos.nl/l/2514752#UPDATE-container-76484280
Wut.quote:Op beelden is te zien dat enkele mensen het café hebben verlaten. Het gaat om drie jonge mensen, die gekleed zijn in een jas van het café. Het drietal was zichtbaar geëmotioneerd. Zij werden opgevangen door de speciale eenheden van de politie. Het is niet bekend of het gaat om de gegijzelden.
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?quote:
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef roos94 het volgende:
In berichten van 'ingewijden' op sociale media is sprake van een gijzelnemer met messen. De drie gegijzelden zouden twee vrouwen en een man zijn. 'Ze mogen eten, drinken en onder toezicht naar het toilet', luidt het. 'De camera's staan nog aan dus ze kunnen het in de gaten houden.'
Nog steeds een aanname.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?
Zouden zich ook ergens verstopt kunnen hebben natuurlijk. Om maar een dwarsstraat te noemen, altijd oppassen met aannames.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?
Handig om te melden. Mocht de gijzelnemer het niet weten, dan weet hij het nu wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef roos94 het volgende:
In berichten van 'ingewijden' op sociale media is sprake van een gijzelnemer met messen. De drie gegijzelden zouden twee vrouwen en een man zijn. 'Ze mogen eten, drinken en onder toezicht naar het toilet', luidt het. 'De camera's staan nog aan dus ze kunnen het in de gaten houden.'
En een vuile klootzakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voormalig en huidig keelgrijper
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.
quote:Op beelden is te zien dat enkele mensen het café hebben verlaten. Het gaat om drie jonge mensen, die gekleed zijn in een jas van het café. Het drietal was zichtbaar geëmotioneerd. Zij werden opgevangen door de speciale eenheden van de politie. Het is niet bekend of het gaat om de gegijzelden. De politie benadrukt dat er nog steeds sprake is van dreiging en er nog meerdere mensen binnen zijn.
Volgens de NOS niet. Drie personen verlaten café - https://nos.nl/l/2514752#UPDATE-container-76484280quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.
CV is verstuurd, bvd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je moet bij de televaag gaan werken kan je lekker niet gecontroleerde shit schrijven
Kwaliteitsmedia NOS zegt dat ze uit het café kwamen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik heb ze niet uit het pand zien komen
Nee ze hebben random 3 medewerkers opgetrommeld die door de DSI worden begeleid..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
hier pushberichten van ontvangenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Pushbericht van the Guardian nu zelfs
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
En dat in Ede. Zijn we dan nergens meer veilig
Ok ze hebben dus bevestiging nu. Primaquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef Drxx het volgende:
[..]
Kwaliteitsmedia NOS zegt dat ze uit het café kwamen.
Utrecht inruilen voor Edequote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.
Op andere beelden komen met de handen op hun hoofd de DSI leden tegemoet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:25 schreef xzaz het volgende:
[..]
Vrijwillig in Ede gaan wonenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben ik na meerdere inbraken Utrecht ontvlucht, kom ik in Ede terecht. Nergens veilig.
Was je in Ede sowieso niet dus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef roos94 het volgende:
En dat in Ede. Zijn we dan nergens meer veilig
Veluws dialect, kan lastig zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:26 schreef xzaz het volgende:
Er wordt dus nog steeds gepraat. Kab wel een tijdje duren nog.
Maar goed het is geen apple store en geen Amsterdam.
Politie bevestigd het. Ze zijn dus aan het praten.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:27 schreef Estate2 het volgende:
[..]
Op andere beelden komen met de handen op hun hoofd de DSI leden tegemoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |