Ik las op X idd ook dat iemand het gerucht had verspreid dat er een Eritrese tolk onderweg zou zijn naar het cafe.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
Dit beperkt zich echt niet tot Twitter en FVD'ers hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:07 schreef Momo het volgende:
Wat is twitter toch weer een riool he. Een of andere boze FVD boomer zegt zullen wel Eritreeërs zijn die elkaar ontvoeren. Heb je meteen een hele bult aan accounts die had als feit gaan presenteren. Maar dat het om de medewerkers van een jongeren café gaat lezen ze gewoon over heen. Wat leven mensen toch in hun eigen wereld.
toch een terroristisch motief voor dit topicquote:
Met kleren van Petticoat, dus dat is alvast duidelijk. Zijn er alleen wel drie, dus....waar is de eventuele rest?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Ja, ik zie huilende jongeren naar buiten komen.
Sorry als ik je getraumatiseerd heb, sterkte tijdens je EMDR-behandelingen, hoop dat je er spoedig overheen weet te komen.quote:
Lang werkdagje zo.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Ja, ik zie huilende jongeren naar buiten komen.
Hopelijk was dat iedereen, of het moet de gijzelnemer om specifiek iemand gaan....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Met kleren van Petticoat, dus dat is alvast duidelijk. Zijn er alleen wel drie, dus....waar is de eventuele rest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |