quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Er zijn nog meerdere mensen binnen: Drie personen verlaten café - https://nos.nl/l/2514752#UPDATE-container-76484280
Wut.quote:Op beelden is te zien dat enkele mensen het café hebben verlaten. Het gaat om drie jonge mensen, die gekleed zijn in een jas van het café. Het drietal was zichtbaar geëmotioneerd. Zij werden opgevangen door de speciale eenheden van de politie. Het is niet bekend of het gaat om de gegijzelden.
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?quote:
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef roos94 het volgende:
In berichten van 'ingewijden' op sociale media is sprake van een gijzelnemer met messen. De drie gegijzelden zouden twee vrouwen en een man zijn. 'Ze mogen eten, drinken en onder toezicht naar het toilet', luidt het. 'De camera's staan nog aan dus ze kunnen het in de gaten houden.'
Nog steeds een aanname.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?
Zouden zich ook ergens verstopt kunnen hebben natuurlijk. Om maar een dwarsstraat te noemen, altijd oppassen met aannames.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Drxx het volgende:
[..]
Er komen jongeren met medewerkerskleding uit een café waar al 7 uur of zo een gijzeling plaatsvindt. Lijkt mij niet een lastige som?
Handig om te melden. Mocht de gijzelnemer het niet weten, dan weet hij het nu wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:22 schreef roos94 het volgende:
In berichten van 'ingewijden' op sociale media is sprake van een gijzelnemer met messen. De drie gegijzelden zouden twee vrouwen en een man zijn. 'Ze mogen eten, drinken en onder toezicht naar het toilet', luidt het. 'De camera's staan nog aan dus ze kunnen het in de gaten houden.'
En een vuile klootzakquote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voormalig en huidig keelgrijper
quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.
quote:Op beelden is te zien dat enkele mensen het café hebben verlaten. Het gaat om drie jonge mensen, die gekleed zijn in een jas van het café. Het drietal was zichtbaar geëmotioneerd. Zij werden opgevangen door de speciale eenheden van de politie. Het is niet bekend of het gaat om de gegijzelden. De politie benadrukt dat er nog steeds sprake is van dreiging en er nog meerdere mensen binnen zijn.
Volgens de NOS niet. Drie personen verlaten café - https://nos.nl/l/2514752#UPDATE-container-76484280quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou iedereen er nu uit zijn lijkt me.
CV is verstuurd, bvd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:24 schreef xzaz het volgende:
[..]
Je moet bij de televaag gaan werken kan je lekker niet gecontroleerde shit schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |