Als Alexander een ongelofelijke lul is dan is hij gewoon een ongelofelijke lul en zegt dit niks over zijn partijgenoten/naamgenoten/buurtgenoten/geloof of wat dan ookquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:14 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ja, net zoals voormalig fractievoorzitter en lijsttrekker van D66, Alexander Pechtold?
Bij de Oranjezomer met Rutger Castricum zag je hem lachen als een boer met kiespijn toen het 15 jaar oude filmpje van Rutger op Internationale Vrouwendag werd getoond. Want dat ging wat ver toch, dat disrespect jegens vrouwen.
Onze Alexander die eerst zijn eigen vrouw met 0,0% respect behandelt door een affaire te beginnen met Anne Lok. Vervolgens maakt hij deze vrouw zwanger en manipuleert haar dan tot abortus waarbij hij zijn macht als partijleider misbruikt![]()
Als er één man in de Nederlandse politiek geen respect heeft voor vrouwen is het Alexander Pechtold. Maar D66 komt wel op voor vrouwen hoor...ja als het ze uitkomt.
Kortom, deze hypocrisie heb je overal in de politiek, van links tot rechts.
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee mensen die de moord op duizende kinderen goed praten.
Aangezien jij meermaals je steun en begrip voor de "verzetsbeweging" Hamas hebt uitgesproken, ga ik er maar even vanuit dat je het hier over jezelf en je ideologische medestanders hebt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee mensen die de moord op duizende kinderen goed praten.
Omdat je het ongemakkelijk vindt. De PVV voldoet aan bijzonder veel kenmerken van extreem rechts en fascisme. Niet alle kenmerken, zelfs eentje volledig tegenstrijdig, maar de PVV raakt wel erg veel kenmerken.quote:
Tja, de humanitaire ramp in Jemen kan moslims verder helemaal niets schelen. Net zoals hun geloofsgenoten in de Chinese concentratiekampen of de moslims in Soedan die verschrikkelijk hebben te lijden onder de oorlog in dat land. Ook daar kijkt men niet naar om.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.
Stop maar met deze act.quote:
Proest. Alsjeblieft zeg...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Discriminatie is per definitie verkeerd en moet altijd aangepakt worden. Dat is iets waar progressieve mensen voor staan in tegenstelling tot rechtse partijen zoals de PVV
Nee, het heeft te maken met hypocrisie.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 13:38 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De vraag die gesteld wordt is: Past het vieren van Pasen nog wel bij deze tijd, want horen feestdagen niet geheel los te staan van religie?
die vraag heeft dus niks met discriminatie te maken.
Naar Europa komen en vervolgens nemen ze hun eigen oorlogen mee. Gewoon uitzetten dit soort haatbaarden.quote:
Hilarische grap van je.quote:
Frappant hoe alles wat op zeven oktober is gebeurd helemaal is vergeten bij sommigen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarische grap van je.![]()
Ware het niet dat het in- en intriest is dat jij op deze manier het blijft opnemen voor terreur.
"Ja maar misschien bedoelt hij daar iets anders mee. Je moet het niet te serieus nemen want die mensen hebben het al zo moeilijk. Geef ze een tweede kans."quote:
Dat is nog niks. Sommige mensen zijn vergeten wat er meerdere decennia voor 7 oktober is gebeurd.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Frappant hoe alles wat op zeven oktober is gebeurd helemaal is vergeten bij sommigen.
Het gaat om de pure hypocrisie die je in alle lagen en alle kanten van de politiek tegenkomt. Het is niet zo dat alleen de linkse of alleen de rechtse partijen zich hier schuldig aan maken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als Alexander een ongelofelijke lul is dan is hij gewoon een ongelofelijke lul en zegt dit niks over zijn partijgenoten/naamgenoten/buurtgenoten/geloof of wat dan ook
Dit is wel het bewijs dat moslims gewoon Hamas steunen en het verder helemaal niet om de Palestijnen gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:02 schreef HSG het volgende:
[..]
"Ja maar misschien bedoelt hij daar iets anders mee. Je moet het niet te serieus nemen want die mensen hebben het al zo moeilijk. Geef ze een tweede kans."
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?quote:
Wijs mij één (1) persoon aan die niet hypocriet is en ik ga mee met je d66 verhaalquote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het gaat om de pure hypocrisie die je in alle lagen en alle kanten van de politiek tegenkomt. Het is niet zo dat alleen de linkse of alleen de rechtse partijen zich hier schuldig aan maken.
Mijn stelling is juist dat binnen de politiek iedereen dat is, het slaat dus nergens op om alleen BBB, JA21 en PVV hiervan te betichten, D66, PvdA/GL, PvdD, SP zijn net zo erg.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wijs mij één (1) persoon aan die niet hypocriet is en ik ga mee met je d66 verhaal
Er was echter een wapenstilstand op 6 oktober.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:06 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is nog niks. Sommige mensen zijn vergeten wat er meerdere decennia voor 7 oktober is gebeurd.
Arresteren, deporteren.quote:
In en in triest dat jij het opneemt voor iemand die voorstander is van terreur en het gooit op antisemitisme om dat te bedekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hilarische grap van je.![]()
Ware het niet dat het in- en intriest is dat jij op deze manier het blijft opnemen voor terreur.
Hou op met je moslimhaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:17 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zoiets zou een moslim nooit doen hoor.
Be-grij-pend le-zen is wel moeilijk voor jou, blijkbaar.quote:Op zondag 31 maart 2024 10:56 schreef Chadi het volgende:
In en in triest dat jij het opneemt voor iemand die voorstander is van terreur en het gooit op antisemitisme om dat te bedekken.
Iets wat je niet moet doen is reacties geven op oa Chadi. Het is altijd kansloos.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Be-grij-pend le-zen is wel moeil.ijk voor jou, blijkbaar.
Dankjewel voor het compliment. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij aan dat complex ontsnapt zou zijn. Dat je het verschil zou herkennen tussen iemand die aangesproken wordt op zijn joods zijn en iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Be-grij-pend le-zen is wel moeilijk voor jou, blijkbaar.
What?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Slik je woorden hier in @:Chadi .
Ik keur het beleid van Netanyahu af.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dankjewel voor het compliment. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat jij aan dat complex ontsnapt zou zijn. Dat je het verschil zou herkennen tussen iemand die aangesproken wordt op zijn joods zijn en iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.
Kan jij mij die uitspraak van Lenny Kuhr even laten zien?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:24 schreef Chadi het volgende:
iemand die aangesproken wordt op zijn gedachtengoed en daden die moord op onschuldige palestijnen goed keuren en nergens afkeuren.
https://www.parool.nl/col(...)-jodenhaat~b74efc35/quote:Dit heeft niets meer met Palestina te maken, dit is Jodenhaat.
Dat is omdat progressieven alles wat Westers, blank en Joods-christelijk is als de kern van alle problemen in de wereld zien. De Islam daarentegen zijn onderdrukte mensen van kleur, die een slachtoffer zijn van Westers imperialisme en kolonialisme.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?
Gaat ook niet om de Palestijnen, het gaat om de haat tegen Joden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dit is wel het bewijs dat moslims gewoon Hamas steunen en het verder helemaal niet om de Palestijnen gaat.
Erger zijn die regeboogtypes die het voor ze opnemen. Prima hoor als je dat wil, maar ik zou zeggen; ga eens een keer naar SA of Iran en probeer het daar nog eens en kijk of ze het kunnen waarderen....quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Kleur me verrast. Ik snap werkelijk waar niet dat links maar met de islam blijft dwepen. Waarom toch?
De actievoerders geven aan dat het om haar uitspraak ging:quote:Op zondag 31 maart 2024 11:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij mij die uitspraak van Lenny Kuhr even laten zien?
Overigens is de Turkse Lale Gül het ook niet met jou eens:
[..]
https://www.parool.nl/col(...)-jodenhaat~b74efc35/
Wie is die lala?quote:“Ik sta achter de militaire operatie die Israël aan het voeren is. Maar in mijn levensvisie moet geweld zo kort en minimaal mogelijk zijn en niet aangewend worden vanuit haat.”
Iedereen die geweldadige acties tegen burgers goed praat valt onder dezelfde categorie. Of het nou om Hamas gaat of om Israël.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik keur het beleid van Netanyahu af.
Ik keur het geweld van Hamas af.
Ik accepteer en gun Joden de staat Israël, ik gun de Palestijnen een eigen staat.
Ik verbaas me over het feit dat er hele volksstammen in Westerse steden de straat op gaan voor Palestina, terwijl ze voor de wijze waarop Afghanen in Pakistan worden behandeld, de toestand in Soedan en Jemen, de vrouwenonderdrukking in Iran, de bezetting van de West Sahara nergens te bekennen zijn. Die obsessie met Israël acht ik vooral opportuun en verdacht.
Is het nu gelegitimeerd dat ik een stel in Nederland wonende radicalen aan de deur krijg die mij verwijten terreur te onderschrijven?
Voorts: dienen we ook elke Palestijn die Hamas ondersteunt te zien als terrorist?
dus iedereen die een andere mening heeft maar persoonlijk aanvallen, en daarmee ook anderen meenemen in dat gedrag.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
De actievoerders geven aan dat het om haar uitspraak ging:
[..]
Wie is die lala?
Is dit nou net niet waar zijn tegen zijn? Kan je misschien samen met hen actie voeren.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:08 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
dus iedereen die een andere mening heeft maar persoonlijk aanvallen, en daarmee ook anderen meenemen in dat gedrag.
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?quote:Op zondag 31 maart 2024 11:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hou op met je moslimhaat.
Oh wacht dan mag je zo'n persoon opeens wel aanspreken op zijn perverse mening.
Maar als je joods bent en zulk gedrag vertoont en erop aangesproken wordt is het antisemitisme.
Die vlieger gaat niet op.
wat?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Chadi het volgende:
[..]
Is dit nou net niet waar zijn tegen zijn? Kan je misschien samen met hen actie voeren.
Niet echt. Je krijgt mee dat je de mensen van het boek moet respecteren.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?
Ik vraag me altijd af hoe zoiets werkt.
Als jij het helder vindt dan moet het toch heel bijzonder zijn..kuch..quote:Op zondag 31 maart 2024 12:20 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Iemand met een heldere visie.
Lees haar boeken eens...
quote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niet echt. Je krijgt mee dat je de mensen van het boek moet respecteren.
Idd, en velen met mij...quote:Op zondag 31 maart 2024 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als jij het helder vindt dan moet het toch heel bijzonder zijn..kuch..
Nou vasthouden dat gevoel, deel dat met elkaar en be happy. Mooi weer, ga eieren zoeken samen..quote:
En mensen zonder het boek?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Anders dan in de westerse cultuur waar joden neer worden gezet als de moordenaars van Jezus en gierige alles controlerende tot 1 clan behorende untermenschen. Het is niet voor niets dat ze hier in het westen bijna zijn uitgeroeid 80 jaar geleden.
Er bestaat niet zoiets als 'de' moslim. Net zo min als er zoiets bestaat als 'de jood', 'de christen' of 'de hindoe'.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:17 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vraagje: Krijg je als moslim al op een vroege leeftijd mee dat joden de vijand zijn?
Ik vraag me altijd af hoe zoiets werkt.
En daarna verjaagd uit het vrijwel midden oosten, als we toch zo gaan beginnen.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:23 schreef Chadi het volgende:
[..]
Anders dan in de westerse cultuur waar joden neer worden gezet als de moordenaars van Jezus en gierige alles controlerende tot 1 clan behorende untermenschen. Het is niet voor niets dat ze hier in het westen bijna zijn uitgeroeid 80 jaar geleden.
Dat is een hele andere discussie. Welvaart staat los van secularisatie. Of de intentie daartoe.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En mensen zonder het boek?
Verder is er een reden waarom in het Westen vaarwel is gezegd tegen georganiseerde religie en dogmatisme en secularisering is omarmd: omdat het vaker wel dan niet leidt tot bloedvergieten en onderdrukking. En waarempel: sinds die tijd is West-Europa uitgegroeid tot meest vrije, veilige en welvarende plaats op aarde.
Niet alleen welvaart.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat is een hele andere discussie. Welvaart staat los van secularisatie. Of de intentie daartoe.
Daar zijn de meningen van geschiedkundigen over verdeeld. Maar succes.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
En daarna verjaagd uit het vrijwel midden oosten, als we toch zo gaan beginnen.
Edit: want naast moordenaars van Jezus zijn joden ook het uitverkoren volk in de bijbel. Zo simpel als 'Bijbel slecht, Koran goed' trap ik niet in.
Waarover precies?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen van geschiedkundigen over verdeeld. Maar succes.
Ik zou dat in relatieve perspectief zien. Wat is precies vrijheid? Welke grenzen zijn daaraan gesteld en in welke mate beperkt dat echte vrijheid. Wanneer spreek je van vrijheid en welke vrijheid is hier groter dan bijvoorbeeld in een land als Haïti?quote:Op zondag 31 maart 2024 12:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet alleen welvaart.
Vrijheid vooral.
De vrijheid om als vrouw je leven te mogen indelen zoals jij wil. De vrijheid om als homo te mogen leven en te genieten van dat leven. De vrijheid om je eigen geloofsovertuiging vorm te geven. De vrijheid om je eigen pad te bewandelen zonder door onbewezen, empirisch nooit aan te tonen 'regels' te worden belemmerd.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou dat in relatieve perspectief zien. Wat is precies vrijheid? Welke grenzen zijn daaraan gesteld en in welke mate beperkt dat echte vrijheid. Wanneer spreek je van vrijheid en welke vrijheid is hier groter dan bijvoorbeeld in een land als Haïti?
Je zal er erg snel achter komen dat je veel vrijheid inlevert voor veiligheid. Maar totaal andere discussie.
vrijheid om moslims binnen te latenquote:Op zondag 31 maart 2024 13:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
De vrijheid om als vrouw je leven te mogen indelen zoals jij wil. De vrijheid om als homo te mogen leven en te genieten van dat leven. De vrijheid om je eigen geloofsovertuiging vorm te geven. De vrijheid om je eigen pad te bewandelen zonder door onbewezen, empirisch nooit aan te tonen 'regels' te worden belemmerd.
Leven zonder allerhande 'gedragsregels' die niet zozeer jezelf of je naaste dienen, maar vooral gericht zijn op hoop op beloning of angst voor straf, later, elders.
De vrijheid om mens te zijn.
En laat zo ongeveer alle traditionele religies daar héél veel problemen mee hebben, mensen (vooral vrouwen en homo's) hun eigen leven laten leiden zoals zij dat willen.
Mijn vrijheid is dat ik alles kan uiten en zeggen zonder onderdrukt te worden door klootzakken als Hamas.quote:Op zondag 31 maart 2024 12:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zou dat in relatieve perspectief zien. Wat is precies vrijheid? Welke grenzen zijn daaraan gesteld en in welke mate beperkt dat echte vrijheid. Wanneer spreek je van vrijheid en welke vrijheid is hier groter dan bijvoorbeeld in een land als Haïti?
Je zal er erg snel achter komen dat je veel vrijheid inlevert voor veiligheid. Maar totaal andere discussie.
Als je alle kritiek als antisemitisme afdoet dan is het inderdaad groeiend.. Maar helaas voor jullie, niet elke kritiek is antisemitsme..quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:47 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Niet bestaand groeiend antisemitisme. Zo kennen we links weer.
Ah, termen als islamofobie (bestaat niet) en de zogenaamde genocide (die is er niet) bedoel je?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:04 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Als je alle kritiek als antisemitisme afdoet dan is het inderdaad groeiend.. Maar helaas voor jullie, niet elke kritiek is antisemitsme..
Doet me denken aan een figuur hier die pro Palestijnse protesten afdeed als pro hamas protesten..
Mensen moeten termen niet uit hun duim zuigen en daar dan iets mee willen aantonen.
Wat ben jij een lachwekkend figuur zeg. Al jaren...quote:Op zondag 31 maart 2024 11:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is omdat progressieven alles wat Westers, blank en Joods-christelijk is als de kern van alle problemen in de wereld zien. De Islam daarentegen zijn onderdrukte mensen van kleur, die een slachtoffer zijn van Westers imperialisme en kolonialisme.
En daarom kijken progressieven ook weg van wat de Islam echt is, zij denken dat de negatieve aspecten van veel Islamtische culturen slechts het resultaat zijn van onderdrukking en discriminatie door het Westen. Dat is bijvoorbeeld ook de reden dat men de Palestijnse terroristen vooral ziet als getraumatiseerde verzetsstrijders wiens land is afgepakt.
Het dwepen van de Islam door progressieven gaat al decennialang terug. Zo was Foucault in de jaren 70 al enorm onder de indruk van de Iraanse revolutie, die hij als een spirituele opstand zag tegen kolonialisme, imperialisme en de moderne tijd.
Welke genocide is er precies niet?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, termen als islamofobie (bestaat niet) en de zogenaamde genocide (die is er niet) bedoel je?.
Ja, sure, rek het begrip maar op elke dagquote:Op zondag 31 maart 2024 14:15 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Welke genocide is er precies niet?
Er zijn vele genocides in de rechtspraak. En cultureel genocide is er een van. Daar is Israhel overduidelijk wel mee bezig. Mensen onvrijwillig verwijderen uit gebieden is ook genocide.
Enkel het mensen uitroeien is genocide waar Israel zich niet schuldig aan maakt.
Wat een merkwaardige reactie.quote:Op zondag 31 maart 2024 11:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hou op met je moslimhaat.
Oh wacht dan mag je zo'n persoon opeens wel aanspreken op zijn perverse mening.
Maar als je joods bent en zulk gedrag vertoont en erop aangesproken wordt is het antisemitisme.
Die vlieger gaat niet op.
Als je er geen verstand van hebt, zwijg dan gewoon. Imbeciel dat je er bent..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure, rek het begrip maar op elke dag.
Heck, als de pallies in gaza half zo debiel zijn als types als jij is alles wat ze nu overkomt nog mild.
Neequote:Op zondag 31 maart 2024 14:19 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Als je er geen verstand van hebt, zwijg dan gewoon. Imbeciel dat je er bent..
Ik rek geen begrip. Genocide is niet enkel het uitroeien van een hele bevolkingsgroep..
En wat heeft mijn "debiel" zijn nu te maken met wat Palestijnen gebeurt en of dat mild is?
Al vroeg op de dag aan het drinken of zo?
Praat alsjeblieft niet als je onzin praat...quote:Op zondag 31 maart 2024 14:18 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige reactie.
Ik ben geen moslim en doe dus niet aan haten. En ook niet aan geweld want zoals ik al zei ben ik géén moslim. Ik hang geen enkele religie aan kan een religie die tot geweld en onderdrukking aanzet niet waarderen
En ja veel moslims leiden een treurig leven, soms door toedoen van niet moslims maar vooral door toedoen van..... moslims.
Dus omdat ik alles recht zou lullen wat krom is is wat Palestijnen nu overkomt nog mild?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee.
Wat het er mee te maken heeft? Je lult alles recht wat krom is met je gare taqiyya.
Er is geen genocide, hoe je de term ook probeert te verkrachten.
Dus doei met je beperkte kijk op genocide!quote:Genocide (of volkerenmoord of volkenmoord) is een misdrijf in het internationale recht dat door de Algemene Vergadering van de Verenigde Naties in Resolutie 96(1) omschreven werd als 'de ontzegging van het recht van bestaan van een gehele menselijke groep.'[1] Genocide staat in haar praktische uitvoering vaak gelijk aan massamoord van een specifieke groep, hoewel ook andere daden onder de definitie vallen. Formeel juridisch gezien is genocide geen oorlogsmisdrijf, omdat het geen schending van het oorlogsrecht is, bovendien kan genocide ook in vredestijd worden gepleegd.
Gooi jezelf weg.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dus omdat ik alles recht zou lullen wat krom is is wat Palestijnen nu overkomt nog mild?
Kan je enige logica in die redenatie zien? Ik niet...
Eigenlijk zijn de joden ook nooit gegenocideerd aangezien de term nog niet verzonnen was toen het de joden overkwam.. En de Armeense genocide heeft dan ook nooit plaatsgevonden..
[..]
Dus doei met je beperkte kijk op genocide!
Ja, correct. Als de zogenaamde gematigde westerse aanhang al zo gestoord denkt over de zaak zal de gemiddelde pallie in Gaza nog veel erger zijn. Moet ik daar medelijden mee hebben ofzo?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:24 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Dus omdat ik alles recht zou lullen wat krom is is wat Palestijnen nu overkomt nog mild?
Kan je enige logica in die redenatie zien? Ik niet...
Eigenlijk zijn de joden ook nooit gegenocideerd aangezien de term nog niet verzonnen was toen het de joden overkwam.. En de Armeense genocide heeft dan ook nooit plaatsgevonden..
[..]
Dus doei met je beperkte kijk op genocide!
Ik nam alle onzin die jij uitkraamt al niet serieus, maar nu ben je echt af.quote:
Jawel hoor.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:27 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Oei oei, tegen waarheid en werkelijkheid is geen kruid gewassen.
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, correct. Als de zogenaamde gematigde westerse aanhang al zo gestoord denkt over de zaak zal de gemiddelde pallie in Gaza nog veel erger zijn. Moet ik daar medelijden mee hebben ofzo?.
Even zonder trollen, wat die 2 groeperingen daar uitspoken zal me aan mijn reet roesten, maar er is maar 1 groep die weer eens een oorzaak aangrijpt om te rellen, aanslagen te plagen, artiesten lastig te vallen, onschuldige mensen aan te vallen.
En die kant is de pro-gaza kant en daarom is er maar 1 kant fout in Nederland.
Wow, ontkennen dat er raketten worden afgeschoten door Hamas.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..
Tevens kunnen de Palestijnen zich niet verweren, die hebben geen luchtafweer. Dus het is prijsschieten voor de Israelische "helden"..
Wat is precies gestoord denken over het Gaza-Israel conflict? Je bent pas gestoord als je 7 Oktober als een beginpunt ziet, en niet 65 jaar aan bezetting erbij betrekt.
Mag je Nethanyahu geen lul vinden of zo?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik nam alle onzin die jij uitkraamt al niet serieus, maar nu ben je echt af.
Wat zieligquote:Op zondag 31 maart 2024 14:34 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Misschien omdat Israel nu al maanden Gaza aan het bombarderen is? Zou Gaza dit doen bij Israel dan krijg je andere reacties..
Tevens kunnen de Palestijnen zich niet verweren, die hebben geen luchtafweer. Dus het is prijsschieten voor de Israelische "helden"..
Wat is precies gestoord denken over het Gaza-Israel conflict? Je bent pas gestoord als je 7 Oktober als een beginpunt ziet, en niet 65 jaar aan bezetting erbij betrekt.
En hoeveel doden heeft dit opgeleverd? Enkel de 1200 die gedood zijn door Hamas tijdens de actie. Vanwege het feit dat de Israeliers verrast waren..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wow, ontkennen dat er raketten worden afgeschoten door Hamas.
Jij bent zo erg af.
Het gaat om de onschuldige slachtoffers die vallen..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef mascara-klodder het volgende:
De weerloze strijders. Die zich niet kunnen verweren.
Mi mi mi.
Dus omdat Hamas gewoon waardeloos hun werk doet is het ok om duizenden raketten af te schieten?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:40 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
En hoeveel doden heeft dit opgeleverd? Enkel de 1200 die gedood zijn door Hamas tijdens de actie. Vanwege het feit dat de Israeliers verrast waren..
Het feit dat Israel blijft bombarderen en dat bij elke bom die valt tientallen mensen omkomen waaronder vele kinderen zorgt ervoor dat mensen protesteren...
Als je dit niet snapt dan snap je weinig..
Dan vind ik het al knap dat je de PC hebt kunnen aanzetten en op fok een account hebt aangemaakt!
[..]
Het gaat om de onschuldige slachtoffers die vallen..
Maar op rechts fok is het makkelijker om pro israel te zijn dan pro Palestijnse burgers.. Dat is wel duidelijk.
O het gaat jou om jou?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat zielig.
Wat jij even vergeet is het deel dat het me zal jeuken wat men daar allemaal aan het doen is en dat het gedrag van pro-gaza tuig al maanden de zooi hier aan het verstieren is waar ik over val.
Of de postzegel morgen 100% joods of Pallie is, lekker belangrijk, maar bok op met je kanjerconflict in mijn straten.
Als het niet inhoudelijk is waarom is dat dan blijkbaar de druppel die de emmer deed overlopen?quote:Op zondag 31 maart 2024 14:38 schreef golfer het volgende:
Namen verbasteren is zo infantiel.
En helemaal niet inhoudelijk.
Ach je bent anti-islam..quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus omdat Hamas gewoon waardeloos hun werk doet is het ok om duizenden raketten af te schieten?
Feit blijft dat Hamas tijdens onderhandelingen over een staakt het vuren raketten bleef afvuren. Feit blijft dat Pallies massaal pro-Hamas zijn.
En feit blijft dat ik niet eens zo pro-israel ben maar wel 100% anti-islam.
Het gaat om een geweldloos land zonder aanslagen, laffe aanvallen op een bejaarde en het verstoren van concerten, films, museumopeningen etc etc.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
O het gaat jou om jou?
Ik dacht dat we in NL woonden waar je vrijheid van demonstratie hebt? Wees daar trots op, in plaats van dit domme egoistische geneuzel..
[..]
Als het niet inhoudelijk is waarom is dat dan blijkbaar de druppel die de emmer deed overlopen?
Aangezien je schreef " maar nu ben je echt af."....
Netanyahu is gewoon een lul in mijn opticien.
Correct, en volkomen terechtquote:Op zondag 31 maart 2024 14:44 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Ach je bent anti-islam..
Dan weet ik waar de schoen wringt en ga ik jou op negeren zetten...
doei met je zinloos leventje verder
Je reageert op mij.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:47 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Neen hoor, lees eens wat beter zou ik zeggen
Dat is hij ook in mijn ogen, maar ik ben niet zo infantiel om dan zijn naam te verbasteren.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:43 schreef Narjeb1986 het volgende:
Netanyahu is gewoon een lul in mijn opticien.
Daarom juist....quote:Op zondag 31 maart 2024 14:45 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Antisemitisme is gewoon vet achterlijk en met geen excuus goed te praten. Zat Joden die geen zak met Israël en/of de politiek daar te maken hebben en zelf ook die tegen zijn.
Ik ben blij dat ik niet dezelfde opticiën heb als Berjan.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is hij ook in mijn ogen, maar ik ben niet zo infantiel om dan zijn naam te verbasteren.
Dat is kleutergedrag en alleen daarom al neem ik je niet meer serieus.
Nog afgezien van jouw gebrek aan feitelijke kennis.
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...quote:
FOK! is geen bolwerk van Islam-haters.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...
Die mensen misbruiken Israel (Jodendom) en christendom om eens lekker te kunnen bashen op moslims.
De term Joods-christelijk heeft niets met Wilders te maken, deze wordt bijvoorbeeld in de VS ook gebruikt. En dat is in principe ook logisch, het betreft het religieuze fundament van de Westerse samenleving. Er waren hier zowel Christenen als Joden en ondanks dat dit zelden goed ging en de eerste groep de tweede eigenlijk altijd heeft onderdrukt, is het Christendom toch echt voortgekomen uit het Jodendom. De heilige figuren in het Christendom betreft dan ook bijna allemaal Joden.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:11 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
Wat ben jij een lachwekkend figuur zeg. Al jaren...
Je hetb het over joods-christelijk. Dat is een term die enkel onze grote vriend Wilders gebruikt ten tijde van de verkiezingen om christenen voor zijn karretje te spannen..
Er is niks joods-christelijk.
Ook de vrijheden die we nu hebben komt door mensen die tegen christendom waren en hun eigen mening vormden. De verlichting was daar een gevolg van. Die mensen werden vervolgd door de Kerk.
In de Bijbel lees je niks over vrijheden van vrouwen, andersdenkenden, homo's etc. Net zoals in de koran en de Thora.
De Palestijnse terroristen zijn dan ook daadwerkelijk slachtoffer van de Israelische aanvallen van jaren terug. Ruim 80% van de terroristen heeft PTSS...
Iedereen die een beetje verstand van het brein heeft weet dat "wij ons brein zijn" en dat "vrije wil" niet bestaat.
Enkel mensen die in het veilige Westen wonen kunnen dit ontkennen want het komt ze goed uit "zij zijn slecht, wij zijn goed".. Of zoals Netanyalul zei "dit is de oorlog tussen het Licht en de Duisternis" en wij zijn het Licht natuurlijk..
Islamhaat is altijd gerechtvaardigd.quote:Op zondag 31 maart 2024 14:50 schreef Narjeb1986 het volgende:
[..]
ik had het over "het is op rechts fok" en ga nou niet ontkennen dat Fok in een aantal jaren veranderd is in een rechts bolwerk vol met islam haters...
Die mensen misbruiken Israel (Jodendom) en christendom om eens lekker te kunnen bashen op moslims.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |