Ze at iets met rood erop dus paprika terwijl ze niets wilde en niet wilde meebetalen aan het eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Tyron en Alice zien Ashley pizza eten, en kunnen hun ogen niet geloven.
Ash eet ook heel raarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Wat een faal hé... ik ben d'r ook wel een beetje klaar mee...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Die heeft bij mij ook helemaal afgedaann.
die zitten 24/7 in de weg als ik dat gelik en geduw met die tong de hele dag ziequote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:51 schreef Wallie80 het volgende:
De lippen van Ash zitten in de weg tijdens het eten.
is wel beetje achterhaald al he, want met Karen had ze echte vriendschap op gebouwd maar ja Karen pleurt het gewoon weg lekker makkelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
En!! het is nooit echte vriendschap geweest, want zoals Ashley zei, ik ben hier niet om vrienden te maken, die zitten in schagen
En Jimmy kunt het bij hen uitserveren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
alice en Ty gaan romantisch lekker buiten eten
Pure wanhoop ze willen niet met Ash aan tafel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef ledn81 het volgende:
alice en Ty gaan romantisch lekker buiten eten
Ze wil geen coin betalen maar wel pizza eten. Wat een nare vrouw.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:49 schreef Harry het volgende:
Heb je gehoord hoe Ash over Karen heeft gesproken????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is wel beetje achterhaald al he, want met Karen had ze echte vriendschap op gebouwd maar ja Karen pleurt het gewoon weg lekker makkelijk
nou dat, ik heb me daar ook altijd over verbaasdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De Karen die als een hondje haar moest gehoorzamen in alles? Was niet echt een gelijkwaardige vriendschap.
Nee , gelukkig ziet ze dát stukje nu zelf ook inquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:54 schreef Li0nHeart het volgende:
De Karen die als een hondje haar moest gehoorzamen in alles? Was niet echt een gelijkwaardige vriendschap.
Waarom gooide Ashley dan vanwege 1glaasje wijn haar vriendschap die ze opgebouwd had weg...?????quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
is wel beetje achterhaald al he, want met Karen had ze echte vriendschap op gebouwd maar ja Karen pleurt het gewoon weg lekker makkelijk
Ze is aan het etenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
zonder der nieuwe gesteunde vrienden is ze niet zo spraakzaam ( Karen)
heeft ze niet en was uitgesproken en dat was niet weggooien hoor zoals dit is niet te vergelijken met elkaarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gooide Ashley dan vanwege 1glaasje wijn haar vriendschap die ze opgebouwd had weg...?????
Dat is ook hypocriet gedoe van Ashleyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:57 schreef KinKiJan het volgende:
Alice en Tyron zien Ashley eten
"Aarderijkskunde!"
"Zou je een poes willen?"
Ze had gewoon een kapper nodig....anders had ze toch niet alles meegenomen om die nepharen te behandelen ....Dit had je niet door een leek kunnen laten doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou dat, ik heb me daar ook altijd over verbaasd
Daar staat ze toch compleet niet om bekendquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet gedoe van Ashley
Kipquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
hebben ze wel geen wurst op de pizza?
Je hoeft je bericht niet te herhalen. Jij bent niet op de streams. Doe maar in de scquote:
Het is verschrikkelijk. Iemand heeft een stuk pizza aan haar gegeven. Moest niet mogen!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook hypocriet gedoe van Ashley
Na hoeveel dagen.....en hoelang is dit aan de gang wat vele malen erger is.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze niet en was uitgesproken en dat was niet weggooien hoor zoals dit is niet te vergelijken met elkaar
Ja nee ja je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar staat ze toch compleet niet om bekendZe legt zichzelf altijd dezelfde normen en waarden op die ze ook van anderen verwacht .. altijd.
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is verschrikkelijk. Iemand heeft een stuk pizza aan haar gegeven. Moest niet mogen!
doe ik maar wel om dat karfrijdag isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoeft je bericht niet te herhalen. Jij bent niet op de streams. Doe maar in de sc
Dat zegt hij niet hij snapt het niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:56 schreef Harry het volgende:
O jee, Randy heeft lol met Ashley.
Daar kan Tyron niet tegen!
Ik heb er geen last van. Ik leef gewoon met je mee. Pizza nog wel!!quote:
Karen staat in het volste recht om te doen zoals ze doet... als Ashley echt zo'n stoer wijf was geweest had ze niet als slachtoffer jankend in de groene kamer moeten gaan liggen maar op haar vriendin af moeten stappen met het hoe, wat, waarom...Karen heeft geen vriendschap over boord gegooid, dat heeft Ashley gedaan..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Karen staat in het volste recht om te doen zoals ze doet... als Ashley echt zo'n stoer wijf was geweest had ze niet als slachtoffer jankend in de groene kamer moeten gaan liggen maar op haar vriendin af moeten stappen...Karen heeft geen vriendschap over boord gegooid, dat heeft Ashley gedaan..
Nou jammer dan. Karen heeft gewoon gelijk dat ze niets meer met de Queen te maken wil hebben...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft ze niet en was uitgesproken en dat was niet weggooien hoor zoals dit is niet te vergelijken met elkaar
Ze was gewoon pissig. Dat is wat anders dan een vriendschap weggooienquote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom gooide Ashley dan vanwege 1glaasje wijn haar vriendschap die ze opgebouwd had weg...?????
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze was gewoon pissig. Dat is wat anders dan een vriendschap weggooien
Ik snap degene ook niet die het haar geeft. Ze kan toch gewoon mee betalen. Loopt maar te bleruh dat ze geen coins uit wil geven en dat ze brood eet. Maar zie haar nu al twee avonden pizza eten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is gewoon hypocriet van Ashley .. niet mee willen betalen. Bij hoog en laag beweren dat ze alleen maar brood gaat eten... en dan toch haarzelf daar niet aan houden.
Maar ja... het is een patroon.. ze zou ook nooit geld uit de pot pakken.
Dat heeft helemaal niet met BB te maken dus haal ik wel weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:05 schreef mario390 het volgende:
mod je moet niet wat weghalen om dat
ik de rotheit van nederland bedoel
Ja, dat kennen we van haar van alles roepen negeren en gewoon vol blijven houden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Glenn was daarnet bij haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het sneu voor Karen. Niemand die dan nu even naar haar omkijkt.
Kaarten met mrs 20K is belangrijker blijkbaar.
Is het ook, het zegt wel veel over hoe Ash met dingen omgaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ben benieuwd trouwens naar morgen. Voor het eerst dat de FB van die Belg die opgestapt is, en de insta poll van Salar zo ontzettend uit elkaar lopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Is het ook, het zegt wel veel over hoe Ash met dingen omgaat.
Morgen is ze weg ...(als ik het zo lees in de poll)
Maar ja kaarten gaat voor , en zou Ka vanavond met Jimmy samen gaan slapen?
Ik kan het morgen niet zien , ik probeer zo nu en dan wat mee te lezen zodat ik iig weet wie er weg isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben benieuwd trouwens naar morgen. Voor het eerst dat de FB van die Belg die opgestapt is, en de insta poll van Salar zo ontzettend uit elkaar lopen.
In het kort?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heb je gehoord hoe Ash over Karen heeft gesproken????
Ik vermoed dat Randy veel stemmen van de fans van Ash krijgen nu omdat hij gelijk met Ash praten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben benieuwd trouwens naar morgen. Voor het eerst dat de FB van die Belg die opgestapt is, en de insta poll van Salar zo ontzettend uit elkaar lopen.
En biedt haar pizza aan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Randy veel stemmen van de fans van Ash krijgen nu omdat hij gelijk met Ash praten.
En van Ty.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Randy veel stemmen van de fans van Ash krijgen nu omdat hij gelijk met Ash praten.
Geen idee wat je bedoeld met bank gezogenquote:
Karen is nu pissigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Karen staat in het volste recht om te doen zoals ze doet... als Ashley echt zo'n stoer wijf was geweest had ze niet als slachtoffer jankend in de groene kamer moeten gaan liggen maar op haar vriendin af moeten stappen met het hoe, wat, waarom...Karen heeft geen vriendschap over boord gegooid, dat heeft Ashley gedaan..
Dan snap ik het nog niet.quote:
Kan mij dat ook goed voorstellen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron en Alice hebben veel moeite met Ashley op het moment zeggen ze. Jimmy beaamt het.
Hoe dan het is blijkbaar iets wat al gezegd is, ik kan niet terug kijken en filmjes worden er ook al niet meer gedeeldquote:
En dan wordt ze gepestquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy en Randy waren pizza's aan het bereiden in de keuken. Ashley ging alleen uitgebreid Randy complimenteren en negeerde Jimmy ....
Ze kreeg een stukje aangeboden van Randy,wat ze NIET heeft aangenomen,ze heeft brood met pindakaas op.Vieze stoker die Jimmy.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:18 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jimmy komt tegen Tyron en Alice zeggen dat Ashley een stukje pizza van iemand heeft gekregen.
Ze zeggen alle drie dat ze genegeerd worden.
Jimmy: ik sta me door opgelaten te voelen, terwijl ik eten aan het maken ben.
Hij kan niet voor haar koken want ze braald niet mee. Jimmy zei gisteren als eerste ook voor haar een pizza te willen makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:19 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy jij kookt toch niet voor haar dus waarom moet ze tegen jou iets zeggen
Was eerder.. Ashley heeft een stuk pizza gegeten. Dus Jimmy vertelt simpel de feiten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze kreeg een stukje aangeboden van Randy,wat ze NIET heeft aangenomen,ze heeft brood met pindakaas op.Vieze stoker die Jimmy.
Heb ik niet gezien dus waar jij dat gezien hebt.quote:
Stream zoende in van buiten op een pizza stukje met paprika was duidelijk te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze kreeg een stukje aangeboden van Randy,wat ze NIET heeft aangenomen,ze heeft brood met pindakaas op.Vieze stoker die Jimmy.
Een eindje terug staat een foto waar ze pizza aan het eten isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Ze heeft wel pizza aangenomen want buitn zag Ashley eten en dachten dat Jimmy dat voor haar gemaakt had...maar het was dus Glenn.....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Nee jij Jimmy dan!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:21 schreef Harry het volgende:
Tyron met boze stem: kan ze niet gewoon op de kamer gaan zitten?? Dat is voor iedereen beter.
Jimmy: is zij niet gewoon een mol? Er in gezet door de productie.
Glenn heeft gegevenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Die van Glenn had ze wel aangenomenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:20 schreef yvondenise het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:22 schreef engine het volgende:
Over het vliegtuig van Ashley: "van mijn part waait dat ding er gewoon af....zo de plomp in"
De banner zei hij er achteraan niet vliegtuig in de pompquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:22 schreef engine het volgende:
Over het vliegtuig van Ashley: "van mijn part waait dat ding er gewoon af....zo de plomp in"
Hij is in ieder geval niet schijnheiligquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tyron gewoon zichzelf blijft, en gewoon zegt dat hij het niet leuk vindt... wellicht niet handig richting het publiek, maar misschien ook weer wel. Het is in ieder geval authentiek.
Ashley blijft onder hun huid zitten.quote:
Jimmy is ook een dramaqueen hoor, sorry ik moet er wel om lachen, het wordt een regelrechte soap...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:18 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Jimmy komt tegen Tyron en Alice zeggen dat Ashley een stukje pizza van iemand heeft gekregen.
Ze zeggen alle drie dat ze genegeerd worden.
Jimmy: ik sta me door opgelaten te voelen, terwijl ik eten aan het maken ben. Die slachtofferrol, die trek ik niet.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:21 schreef Harry het volgende:
Tyron met boze stem: kan ze niet gewoon op de kamer gaan zitten?? Dat is voor iedereen beter.
Jimmy: is zij niet gewoon een mol? Er in gezet door de productie.
Heerlijk hoor. Maakt van zijn hart geen moordkuil.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:22 schreef engine het volgende:
Een half uur geleden wellicht..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ashley blijft onder hun huid zitten.
Vindt het een moordgozer......quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Tyron gewoon zichzelf blijft, en gewoon zegt dat hij het niet leuk vindt... wellicht niet handig richting het publiek, maar misschien ook weer wel. Het is in ieder geval authentiek.
Hij zegt gewoon wat hij denkt. Doet zich niet anders voor.quote:
Dat gaat ze tegenvallen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Het is echt nog 9 dagen"
Tyron: "Ik hoop het, ik hoop niet dat er nog een week achteraan plakt, Jimmy"
Jimmy: "Ehehehehehehehehehe"
Tyron: "Dan word ik echt gillend gek jongen"
Jimmy: Ehehehehehehehehehe"
ja voor 10 weken was het wel te doenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice : Iedereen wil een Jim in z'n leven.
Alice en Tyron vinden Jim echt top.
Alsof het een mode accesscoire isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:27 schreef Puzzie het volgende:
Alice wilde al vanaf haar tienertijd een gay friend a la Jim
Gewoon echt geen beter voordoen want er hangen camera'squote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Een stukje zo te zien.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:28 schreef Harry het volgende:
Tyron en Alice krijgen van Randy een extra stuk pizza.
Das dan weer minder, hoopte dat de eetstreams over zouden zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:28 schreef Harry het volgende:
Tyron en Alice krijgen van Randy een extra stuk pizza.
Ze zal het waarschijnlijk heel normaal vinden dat het volk belasting betaalt aan hun Queen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap degene ook niet die het haar geeft. Ze kan toch gewoon mee betalen. Loopt maar te bleruh dat ze geen coins uit wil geven en dat ze brood eet. Maar zie haar nu al twee avonden pizza eten.
Glennquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap degene ook niet die het haar geeft. Ze kan toch gewoon mee betalen. Loopt maar te bleruh dat ze geen coins uit wil geven en dat ze brood eet. Maar zie haar nu al twee avonden pizza eten.
Ze eten in ieder geval met de mond dicht.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das dan weer minder, hoopte dat de eetstreams over zouden zijn
Dat de mannen genoeg hebben aan zo dunne pizza. En dat al een week lang.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Das dan weer minder, hoopte dat de eetstreams over zouden zijn
Ligt toch helemaal aan Karen zelf.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Met een kwispelend staartje. 🤣quote:
Het is een grote snackbar daar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat de mannen genoeg hebben aan zo dunne pizza. En dat al een week lang.
Karen gaat daarom ook helemaal niet weg....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:30 schreef Puzzie het volgende:
Ash gaat het morgen zwaar krijgen als Karen weg moet , ergens snap ik de poll dan wel weer
We gaan het zien maar ik snap nu wel dat die kans zeer groot is en dat er met reden zo is gestemdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Karen gaat daarom ook helemaal niet weg....
Ze zitten daar allemaal voor hunzelf, het sociaal plaatje ontbreekt totaal.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Als-ie moet huilen, huilt hij uit één oog. Zo lui is-ie.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Randy is een goedzak, maar je wint niet echt de oorlog met 'm.
Net op tv kwam het jit beide ogen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als-ie moet huilen, huilt hij uit één oog. Zo lui is-ie.
Kijk even heel goed.quote:
Jimmy staat er niet goed op waar het eerst Randy was, maar die is met een inhaalslag bezig.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
We gaan het zien maar ik snap nu wel dat die kans zeer groot is en dat er met reden zo is gestemd
Je ziet twee bandjes van haar bikini. Wat je ziet is de borst van Jimmyquote:
Mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:40 schreef Rhosyn het volgende:
Tom en Glenn bij Karen. Moeten zij misschien Karen over halen het goed te maken met Ash want nu gaat Karen heur haar niet doen morgen he..
dat ziet uit als en vrouwenborstquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je ziet twee bandjes van haar bikini. Wat je ziet is de borst van Jimmy
Praten? Die komt gewoon haar brood daar bakken op de kachel rechtsquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:43 schreef Harry het volgende:
Zo te zien heeft Karen een doos vol laxeerpoeders op.
Niet fake, gewoon Jimmy die achter Karen zitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
moet het voorstellen, het is een slecht gemaakte fake.
Gewoon Jimmy kiezenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:44 schreef Rhosyn het volgende:
Van mij mag Karen morgen fijn naar huis.![]()
Moet ik nu Randy stemmen of Jimmy?
Ik stem liever Randy maar Jimmy en Karen staan in de pol dicht bij elkaar...
denk denk
Stond op X toch?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:45 schreef mario390 het volgende:
het was jimmys tiet maar middag dachten ook
mensen hier is tiet van karen
Maar niet nu op stream..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:45 schreef mario390 het volgende:
Nee , ik heb op Jim gestemdquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Doen jullie mee stemmen op Randy?
Jimmy mag het ook wel eens voelen om in de draaideur te gaan zaterdag samen met Karen.
Ja, zag er vreemd uit inderdaad, maar het mysterie is al opgelost..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:45 schreef mario390 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Nope. Mijn stem is naar Jimmy gegaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Jimmy mag het ook wel eens voelen om in de draaideur te gaan zaterdag samen met Karen.
Ik stem Jimmy. Randy redt het wel dus steun Jimmyquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik ben wel klaar met die pannenkoekenbakker.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
zouden ze het als cliffhanger gebruiken , zou kunnen , maar als je moet stemmen weet je al dat ze van de bank af isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:50 schreef Gerrie_55 het volgende:
Heb zomaar het idee dat het morgenavond pas in de live is te zien ,we zij nu nog niet eens bij bekendmaking van nominaties
TV uitzending
veel rijf dat zij erst 20 isquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:51 schreef jooba het volgende:
[..]
Vind ik niet. Die maken geen tv. Alice met haar 20-jarige nepwijsheid en ambetante stem.
Eigenlijk was zijn spel al langer uitgespeeldquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met die pannenkoekenbakker.
Aardig en wat saai wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:53 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eigenlijk was zijn spel al langer uitgespeeld![]()
Aardige vent verder daar niet van
Ja ik denk het wel hoor of ik moet me vergissenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:52 schreef odie22 het volgende:
[..]
zouden ze het als cliffhanger gebruiken , zou kunnen , maar als je moet stemmen weet je al dat ze van de bank af is
Jimmy mag er ook gewoon uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
roll the clipsquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik denk het wel hoor of ik moet me vergissen
hij gunde het haar voor die actie al nietquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron : Ik gun het haar dus niet .. dat meen ik oprecht. Na zo'n actie kan ik het haar gewoon niet gunnen.
Ik heb het idee dat Ashley fans op Randy aan het stemmen zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:46 schreef Clasientjuh het volgende:
Hij gunde niemand denk ik die actie .......wie wel dan?? Pak het dan voor jezelf maar niet aan B.B.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij gunde het haar voor die actie al niet
Daar lijkt het wel opquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Ashley fans op Randy aan het stemmen zijn![]()
Randy zit nu met haar te kaarten.
Ja want Karen geeft hun god (zeer terecht) tegengas en is nu ‘af!’ ..quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op![]()
Ook wel een rare move van die 'fans'
ik heb het over het vliegtuigquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij gunde niemand denk ik die actie .......wie wel dan?? Pak het dan voor jezelf maar niet aan B.B.
Ik heb dat al een paar weken en ik kan er ook gewoon boos om worden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:59 schreef Willewa het volgende:
Ik kan gewoon echt niet meer met Ashley. Ik wil normaal iemand echt niet constant afvallen maar het blijft maar doorgaan dat ikikik, slachtofferrol, 0 zelfreflectie. Ze heeft 0 vermogen tot inzicht en realisatie. Het is en blijft haar eigen verhaal in Ashley World en niks anders. Ik word er echt vervelend van.
De stemmen tussen Jimmy en Randy zijn mooi verdeeld, wat Karen ten goede zal komen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Karen vliegt er morgen uit, denk ik ,ik heb Jimmy gestemd
Ja wel. Dat zei hij namelijk ook nog het was goed met haar. En dan doet ze weer zoiets en dan is het weer klaar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
hij gunde het haar voor die actie al niet
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:05 schreef Frummelie het volgende:
En nu vind ik Randy ook een soeplul....
Ja same. Dat gebeurt me niet snel, maar pff .. nou ja laat maarquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb dat al een paar weken en ik kan er ook gewoon boos om worden.
Onzin.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:09 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, lijkt het wel op..
en de brief is ook al een flink aantal dagen niet gelezen.
Wat had je en wat zou je nu? Ik wacht altijd gewoon tot ongeveer de liveshow.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:04 schreef zodeju het volgende:
Heb spijt dat ik al gestemd heb.......mijn keuze zou nu anders zijn. Gelukkig maakt mijn stem niet veel uit.
Nou ja het zou wel een goed teken zijn dat ze dat wat meer los heeft kunnen laten , ze lopen naar het einde , beter nu nog genieten van de tijdquote:
Als je het spel goed bekeken hebt, dan maakt in dit spel, dat Teentje totaal niets uitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:11 schreef Luna68 het volgende:
Ty stond in de uitzending met z’n tenen duidelijk over de lijn met het zakjes gooi spel
Was ietsje meer dan een teentje wat ik zag en denk dat dichterbij wel wat uit kan maken. Maar het is hem gegundquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Als je het spel goed bekeken hebt, dan maakt in dit spel, dat Teentje totaal niets uit
Hoe kan je nou een paar ton uit depot halen als er niet 1 ton inzitquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:13 schreef jooba het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het altijd voor Ashley heb gehad maar nu zet ik toch wel effe de stream af.
Maar ze maakt wel tv ook al is ze daarbinnen uitgekotst.
Van mij mag ze nog een paar ton uit de pot halen op de een of andere manier.
ze heeft het al paar keer gevraagd om te praten, en in de keuken was ze ook begonnen. en ja verders heb ik andere meningquote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Karen staat in het volste recht om te doen zoals ze doet... als Ashley echt zo'n stoer wijf was geweest had ze niet als slachtoffer jankend in de groene kamer moeten gaan liggen maar op haar vriendin af moeten stappen met het hoe, wat, waarom...Karen heeft geen vriendschap over boord gegooid, dat heeft Ashley gedaan..
Zoveel heeft er nooit ingezetenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:13 schreef jooba het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het altijd voor Ashley heb gehad maar nu zet ik toch wel effe de stream af.
ja ik hoop dat jimmy gaatquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:01 schreef Cupfighter het volgende:
Karen vliegt er morgen uit, denk ik ,ik heb Jimmy gestemd
Dat de winnaar RTL moet betalen zeg maar? 😁quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:13 schreef jooba het volgende:
Dat zou wel heel erg zijnquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:15 schreef schizolientje het volgende:
Karin Tom s haar aan het doen, ze zou er 2 vandaag doen. Ben heel benieuwd of Ashley het haar morgen vraagt, denk gewoon van wel
Snap even niet wat je bedoelt 😅 Bedoelde, onzin, ze kijkt nog naar de kaart.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nou ja het zou wel een goed teken zijn dat ze dat wat meer los heeft kunnen laten , ze lopen naar het einde , beter nu nog genieten van de tijd
Ik bedoel dat het ook prima is als ze dat niet doet, dat dat niets zegt over haar als mensquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Snap even niet wat je bedoelt 😅 Bedoelde, onzin, ze kijkt nog naar de kaart.
Nou dan komt ze d'r bekaaid af want d'r zit nog niet eens 1 ton in....quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:13 schreef jooba het volgende:
Mosterd na de maaltijd, jammer maar helaas...quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft het al paar keer gevraagd om te praten, en in de keuken was ze ook begonnen. en ja verders heb ik andere mening
Zonde hoor waarom wil hij dit nou.....had zo'n mooi haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:15 schreef schizolientje het volgende:
Karin Tom s haar aan het doen, ze zou er 2 vandaag doen. Ben heel benieuwd of Ashley het haar morgen vraagt, denk gewoon van wel
Ook iddquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat het ook prima is als ze dat niet doet, dat dat niets zegt over haar als mens
ik vind t ook spuuglelijkquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zonde hoor waarom wil hij dit nou.....had zo'n mooi haar.
Haar tijd komt eraanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer dat Ashley er morgen niet uit kan vliegen ....
Gelukkig groeit dat haar supersnel.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
GVD, dat bloempot kapsel van Tom ....
Onze rockster zal wel gaanquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze blijft morgen .....
Er was haar dan ook nog helemaal niks gegund deze BBquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
Zo gelijk drukken en een paar keer achterelkaar en dan gaan janken actrice
Tom of Ran of Glenn wilde haar perse een stuk pizza geven. Ze wilde het in eerste instantie niet ze was gewoon haar brood aan het eten. Ze heeft waarschijnlijk toch een stukje gehad.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze wil geen coin betalen maar wel pizza eten. Wat een nare vrouw.
Niks mis meequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat jurkje van Karen is ook niet echt flatteus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |