Even teruggelezen; veel sterkte met jullie verliesquote:Op maandag 1 april 2024 15:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Bedankt allemaalHet is vreselijk stil in huis maar dat gaat ook wel wennen.
Gewerkt vandaag, morgen samen vrij dus wij gaan maar even gourmetten.. Vlees snij ik zelf wel.
Kogelbiefstuk, kippendij, shoarma, catalaanse worstjes, varkenshaas. Met grote champignons, rode paprika en ui
Dat vleesquote:Op maandag 1 april 2024 18:11 schreef Bzzzzt het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
400 gram ribeye
Ik vind het heerlijk bij alle rund wat je medium rare eet.quote:Op maandag 1 april 2024 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat vlees![]()
Is die dressing lekker? Staat hier in de voorraadkast te wachten tot gebruik
Nu het grill/bbq seizoen weer geopend is, zal ik die fles ook eens openrukkenquote:Op maandag 1 april 2024 20:50 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk bij alle rund wat je medium rare eet.
Wat lijkt me dit superrrrlekkerquote:Op maandag 1 april 2024 23:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zoete aubergine, low and slow (uurtje op 170 daarna anderhalf op 140 of zo), met miso en maple syrup en een miso-maple botersaus.
Koningsoesterzwam met miso, knoflook, gember, en een miso-gember-lente ui saus.
Gegeten met gebakken rijst.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dat klinkt geweldig, ook met die cordon bleu!quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:19 schreef Kanaroe het volgende:
Straks nog eens een portie verse witte asperges met peterselieboter, cordon bleu van kipfilet en aardappelgratin
Het was erg lekker, een herhaling van vorige week maar nu nog beter want ik had geoefendquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:01 schreef foodlover het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig, ook met die cordon bleu!
Heerlijk!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst met avocado, 2 zachtgekookte eieren, zwarte bonen en bbq-chilisaus.
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als tussendoortje, hadden wij een paar stokjes yakitori.
Vanavond wordt het op de huid gebakken doradefilets met daarbij patat van Friethoes met zelfgemaakte mayonaise en gekookte mais met roomboter.
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.quote:
Zie post #132quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.
Aha. Die had ik gemist.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zie post #132
"Vanavond weer een kaassoufle, salade en aardappeltjes
Toetje
Framboos, granaatappel roomyoghurt"
No thanks, sorrie voor de bemoeienis![]()
![]()
Niet zo haten op @Karzaiquote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.
ik kan het wel hebben hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet zo haten op @:karzai
Hier rösti rondjes, snijbonen en halskarbonade met één of andere slagersmarinade. Was erg lekker
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheenvond er weinig aan.
ohja en oventijden kloppen NOOOOOIT op recepten, echt fucking NOOIT
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauwen zat er nog veel te veel vocht in
Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheenvond er weinig aan.
ohja en oventijden kloppen NOOOOOIT op recepten, echt fucking NOOIT
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauwen zat er nog veel te veel vocht in
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Guilty pleasure, cheap ass lasagne van de Aldi in België![]()
[ link | afbeelding ]
@:praadje
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.
Ik vind die maaltijdpakketten altijd super. Ja, je weet dat er snijwerk in zit, is ook niet mijn favoriet, maar dat weet je als je het koopt. De AH nasi is ook erg lekker. Daar zit de groente er voorgesneden bijquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
Wel jammer van het werk dan. En dan maar weer terug naar je vertrouwde recept.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
en ja mn schaal is geschikt, gewoon glas.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Guilty pleasure, cheap ass lasagne van de Aldi in België![]()
[ link | afbeelding ]
@:praadje
Oeh die milkshake wil ik ookquote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog wel.
Ben gisteren uiteindelijk eindelijk eens naar de Culver’s geweest ipv soep gemaakt, altijd al eens willen proberen. Had een butter burger deluxe, kreukelfriet en een milkshake cookie dough/brownie pieces. Viel niet tegen.
Dat begrijp ik. Voor alleen is er lang niet altijd motivatie.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
en ja mn schaal is geschikt, gewoon glas.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgersquote:Op donderdag 4 april 2024 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo burgers bakken van runder-en een beetje varkensgehakt.
Kropsla, tomaatje, rood uitje, augurkje, plakje spek en plastic cheddar
Sausjes, jalapeño en tijgerbollen en zachte bolletjes erbij
Komkommers klaargemaakt?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers![]()
Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten
Sarma is sowieso lekker tochquote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.
Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sterktequote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.
Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
Sterkte en beterschap!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Jouw vaders noodzakelijke komkommersalade waarschijnlijk?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaarquote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Komkommers klaargemaakt?![]()
![]()
Hier nog geen idee, zou linzensoep met ajvar maken maar ik ben veel te laat thuis daarvoor![]()
Wellicht een chapagetti met wortel erdoor ofzo (stiekem ook heel lekker)
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de komkommers!
Hier een caesar salad.
Leuk! Niet bekend met dat eten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Yes was onverwacht goed zie andere restaurant review topic :-)quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Niet bekend met dat eten.
Was het Griekse eten lekker? Beter dan Center Parcs denk
Oh dit ziet er heerlijk uitquote:
Zelfgemaakt. Wel met dressing uit een flesje hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaar
[..]zelfgemaakt of k&k?
Mijn vader wil al jarenlang elke avond komkommer bij het eten. En nog is hij het niet zat.
Die gewoonte heb ik ook! Zelfs bij het ontbijt heb ik vaak schijfjes komkommer. Omdat het lekker fris is, gewoon een schoteltje ernaast.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaar
[..]zelfgemaakt of k&k?
Mijn vader wil al jarenlang elke avond komkommer bij het eten. En nog is hij het niet zat.
Je moet uit de gein eens uit de slowcooker proberen (6 a 7 uur laagste stand), kluiven is dan verleden tijd en je krijgt er ook vanzelf een jusje bij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het werd gisteren mix grill van shoarma en spareribs, was tevens mijn lunch net.
Vanavond een kippenbout uit de oven
Is ook lekker maar is wel compleet andere textuur dan. Ik vind dat knapperige velletje uit de oven juist zo ontzettend lekker bij kippenpotenquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je moet uit de gein eens uit de slowcooker proberen (6 a 7 uur laagste stand), kluiven is dan verleden tijd en je krijgt er ook vanzelf een jusje bij.
Toen ik een grote slowcooker had (die staat nu ergens op zolder), heb ik er een keer een hele kip in gestopt. Subliem. Het karkas is dan al perfect schoon, niks blijft er meer aanhangen.
Dat klopt helemaal, je hebt dat knapperige niet. Het wordt ook geen pulled chicken, maar het vlees glijdt gewoon van het bot en het velletje is zacht. Het is wat je persoonlijke smaak is. Ik ben niet zo'n liefhebber van kluiven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook lekker maar is wel compleet andere textuur dan. Ik vind dat knapperige velletje uit de oven juist zo ontzettend lekker bij kippenpoten
Hier vanavond Finse zalmsoep.
Nu net bakje griesmeelpudding met aardbeiensaus op![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
Vanavond patatje en een berenklauw halen bij de frituur
Knikkers?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef foodlover het volgende:
Gisteren kipfilet haasjes, ijsbergsla salade, gekookte aardappelen en knikkers...
Kocht hier in ES eens een blik doperwten brrr. knikkers
Straks naar ons appartement aan de kust, denk dat we pizza gaan eten daar bij een van de weinige pizzeria s daar die een echte Italiaanse stijl pizza weten te fabriceren. Je moet wel "quatro quesos" zeggen niet in het Italiaans want dan zijn ze de weg kwijt
Worden niet kapucijners bedoeld?quote:
Klinkt goeeeeedquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:20 schreef Kanaroe het volgende:
Straks snackbarvoer, mijn wederhelft kookt, vandaar![]()
Voor mij Franse frietjes met tartaarsaus, kaassouflesse en Belse sate
In de koelkast ligt nu 1 kilo buikspek te marineren, want morgen wil ik krokant buikspek uit de oven toveren
Voor mij de eerste keer, dus ik ben benieuwd of het lukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |