quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers![]()
Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten
Sterktequote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.
Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
Sterkte en beterschap!quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.
Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
Jouw vaders noodzakelijke komkommersalade waarschijnlijk?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers![]()
Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaarquote:Op donderdag 4 april 2024 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Komkommers klaargemaakt?![]()
![]()
Hier nog geen idee, zou linzensoep met ajvar maken maar ik ben veel te laat thuis daarvoor![]()
Wellicht een chapagetti met wortel erdoor ofzo (stiekem ook heel lekker)
quote:Op donderdag 4 april 2024 17:57 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de komkommers!
Hier een caesar salad.
Leuk! Niet bekend met dat eten.quote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Yes was onverwacht goed zie andere restaurant review topic :-)quote:Op donderdag 4 april 2024 21:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Niet bekend met dat eten.
Was het Griekse eten lekker? Beter dan Center Parcs denk
Oh dit ziet er heerlijk uitquote:
Zelfgemaakt. Wel met dressing uit een flesje hoorquote:Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaar
[..]zelfgemaakt of k&k?
Mijn vader wil al jarenlang elke avond komkommer bij het eten. En nog is hij het niet zat.
Die gewoonte heb ik ook! Zelfs bij het ontbijt heb ik vaak schijfjes komkommer. Omdat het lekker fris is, gewoon een schoteltje ernaast.quote:Op donderdag 4 april 2024 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Chapagetti, heerlijk comfort food en zo klaar
[..]zelfgemaakt of k&k?
Mijn vader wil al jarenlang elke avond komkommer bij het eten. En nog is hij het niet zat.
Je moet uit de gein eens uit de slowcooker proberen (6 a 7 uur laagste stand), kluiven is dan verleden tijd en je krijgt er ook vanzelf een jusje bij.quote:Op vrijdag 5 april 2024 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Het werd gisteren mix grill van shoarma en spareribs, was tevens mijn lunch net.
Vanavond een kippenbout uit de oven
Is ook lekker maar is wel compleet andere textuur dan. Ik vind dat knapperige velletje uit de oven juist zo ontzettend lekker bij kippenpotenquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:20 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Je moet uit de gein eens uit de slowcooker proberen (6 a 7 uur laagste stand), kluiven is dan verleden tijd en je krijgt er ook vanzelf een jusje bij.
Toen ik een grote slowcooker had (die staat nu ergens op zolder), heb ik er een keer een hele kip in gestopt. Subliem. Het karkas is dan al perfect schoon, niks blijft er meer aanhangen.
Dat klopt helemaal, je hebt dat knapperige niet. Het wordt ook geen pulled chicken, maar het vlees glijdt gewoon van het bot en het velletje is zacht. Het is wat je persoonlijke smaak is. Ik ben niet zo'n liefhebber van kluiven.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Is ook lekker maar is wel compleet andere textuur dan. Ik vind dat knapperige velletje uit de oven juist zo ontzettend lekker bij kippenpoten
Hier vanavond Finse zalmsoep.
Nu net bakje griesmeelpudding met aardbeiensaus op![]()
quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:46 schreef Karzai het volgende:
Vanavond patatje en een berenklauw halen bij de frituur
Knikkers?quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:22 schreef foodlover het volgende:
Gisteren kipfilet haasjes, ijsbergsla salade, gekookte aardappelen en knikkers...
Kocht hier in ES eens een blik doperwten brrr. knikkers
Straks naar ons appartement aan de kust, denk dat we pizza gaan eten daar bij een van de weinige pizzeria s daar die een echte Italiaanse stijl pizza weten te fabriceren. Je moet wel "quatro quesos" zeggen niet in het Italiaans want dan zijn ze de weg kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |