abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 april 2024 @ 08:07:04 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213079559
Koffieeeeee

Nog stuk toast in mijn tas voor zo
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_213079690
Thee en het laatste stukje feestbrood (suikerbrood met sinaasappel erin)
pi_213082147
2 tijgerbolletjes van de bakker belegd met lauw warme kaas grillworst van de slager.

Met een kop zwarte koffie.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_213082563
Een prei-ovenschotel is over een halfuurtje klaar :9
  donderdag 4 april 2024 @ 12:57:30 #155
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213082703
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden :r
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheen :{ vond er weinig aan.
ohja en oventijden kloppen NOOOOOIT op recepten, echt fucking NOOIT :(
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauw :r en zat er nog veel te veel vocht in :r

[ Bericht 35% gewijzigd door junkiesietze op 04-04-2024 13:12:15 ]
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213082819
Nog een punt truffelgebak op het werk

Vanavond broodjes braadworst
  donderdag 4 april 2024 @ 13:38:03 #157
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_213083257
Gisteren macaroni, vandaag macaroni.
Nu een paar Poesta nootjes en een glas sinas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_213084044
quote:
15s.gif Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden :r
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheen :{ vond er weinig aan.
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauw :r en zat er nog veel te veel vocht in :r

Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_213084090
Guilty pleasure, cheap ass lasagne van de Aldi in België :@ :9

@praadje :7
  donderdag 4 april 2024 @ 15:03:25 #160
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213084210
quote:
15s.gif Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:

Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213084229
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[ link | afbeelding ]

@:praadje :7
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog wel _O_ .

Ben gisteren uiteindelijk eindelijk eens naar de Culver’s geweest ipv soep gemaakt, altijd al eens willen proberen. Had een butter burger deluxe, kreukelfriet en een milkshake cookie dough/brownie pieces. Viel niet tegen :9.
  donderdag 4 april 2024 @ 15:18:30 #162
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_213084343
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
en ja mn schaal is geschikt, gewoon glas.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken O+
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_213084357
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ik vind die maaltijdpakketten altijd super. Ja, je weet dat er snijwerk in zit, is ook niet mijn favoriet, maar dat weet je als je het koopt. De AH nasi is ook erg lekker. Daar zit de groente er voorgesneden bij :)
  donderdag 4 april 2024 @ 15:34:27 #164
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213084521
quote:
15s.gif Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
[..]
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken O+
Wel jammer van het werk dan. En dan maar weer terug naar je vertrouwde recept.

Samen koken leek mij ook leuk. Liep ik toch echt tegen een man aan die écht niks wist van koken! _O- Maar koken voor twee is wel leuker dan voor jezelf. Wie weet, geef niet op.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213084975
quote:
17s.gif Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[ link | afbeelding ]

@:praadje :7
_O_ _O_
pi_213085329
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog wel _O_ .

Ben gisteren uiteindelijk eindelijk eens naar de Culver’s geweest ipv soep gemaakt, altijd al eens willen proberen. Had een butter burger deluxe, kreukelfriet en een milkshake cookie dough/brownie pieces. Viel niet tegen :9.
Oeh die milkshake wil ik ook :9
quote:
15s.gif Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
[..]
Dat begrijp ik. Voor alleen is er lang niet altijd motivatie.

Ik eet bij m'n ouders vanavond. Zuurkoolstamppot met spekjes en runderworst.
pi_213085405
Ik ga zo burgers bakken van runder-en een beetje varkensgehakt.
Kropsla, tomaatje, rood uitje, augurkje, plakje spek en plastic cheddar
Sausjes, jalapeño en tijgerbollen en zachte bolletjes erbij
  donderdag 4 april 2024 @ 17:20:29 #168
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_213085891
Avg: aardappelen, wortels met een slavink.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_213085935
Vanmiddag Mc Donalds, Big Mac menu.
Vanavond nog geen idee, misschien uit eten bij de griek, misschien restaurant in center parcs hier gezien ik toch nog even wat boodschappen moet halen ook, of misschien een stoommaaltijd van AH die heb ik een paar in de koelkast hier nog. We gaan het zien...
pi_213086088
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo burgers bakken van runder-en een beetje varkensgehakt.
Kropsla, tomaatje, rood uitje, augurkje, plakje spek en plastic cheddar
Sausjes, jalapeño en tijgerbollen en zachte bolletjes erbij
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers :9

Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten :P
  donderdag 4 april 2024 @ 17:48:03 #171
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213086189
quote:
1s.gif Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers :9

Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten :P
Komkommers klaargemaakt? :D :D

Hier nog geen idee, zou linzensoep met ajvar maken maar ik ben veel te laat thuis daarvoor :')
Wellicht een chapagetti met wortel erdoor ofzo (stiekem ook heel lekker)
pi_213086290
Ik ben ook wel benieuwd naar de komkommers :D !

Hier een caesar salad :9.
  donderdag 4 april 2024 @ 18:35:26 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_213086809
Weer een Factor maaltijd. Opmerkelijk smakelijk voor een maaltijdbox.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_213086847
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.

Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
  donderdag 4 april 2024 @ 18:59:32 #175
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_213087117
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.

Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
Sarma is sowieso lekker toch :9
En gezond ook nog

Goed herstel gewenst!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')