Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheenvond er weinig aan.
ohja en oventijden kloppen NOOOOOIT op recepten, echt fucking NOOIT
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauwen zat er nog veel te veel vocht in
Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.quote:Op donderdag 4 april 2024 12:57 schreef junkiesietze het volgende:
Gister een maaltijdpakket lasange gemaakt, nou godsamme zeg in je eentje sta je gewoon een uur shit te snijden
En ik heb het alsnog niet klein genoeg gesneden, want het was een soort groente ovenschotel met lasange bladeren er doorheenvond er weinig aan.
ohja en oventijden kloppen NOOOOOIT op recepten, echt fucking NOOIT
Heb net een nieuwe oven dus hij komt goed op temperatuur. maar alsnog was het bijna rauwen zat er nog veel te veel vocht in
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog welquote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Guilty pleasure, cheap ass lasagne van de Aldi in België![]()
[ link | afbeelding ]
@:praadje
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Had je wel een geschikte schaal? Je laagjes lasagnebladen moeten wel allemaal onder staan, dus niet boven je saus uitkomen.
Ik vind die maaltijdpakketten altijd super. Ja, je weet dat er snijwerk in zit, is ook niet mijn favoriet, maar dat weet je als je het koopt. De AH nasi is ook erg lekker. Daar zit de groente er voorgesneden bijquote:Op donderdag 4 april 2024 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ook eens succesverhalen hebt in de keuken, dit klinkt frustrerend.
Wel jammer van het werk dan. En dan maar weer terug naar je vertrouwde recept.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
en ja mn schaal is geschikt, gewoon glas.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken
quote:Op donderdag 4 april 2024 14:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Guilty pleasure, cheap ass lasagne van de Aldi in België![]()
[ link | afbeelding ]
@:praadje
Oeh die milkshake wil ik ookquote:Op donderdag 4 april 2024 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh goede guilty pleasure dit! Ik herinner me Aldi lasagne nog wel.
Ben gisteren uiteindelijk eindelijk eens naar de Culver’s geweest ipv soep gemaakt, altijd al eens willen proberen. Had een butter burger deluxe, kreukelfriet en een milkshake cookie dough/brownie pieces. Viel niet tegen.
Dat begrijp ik. Voor alleen is er lang niet altijd motivatie.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[..]
Ja de knorr pakjes lasange gaan altijd prima en perfect, maar had dit maaltijdpakket gekregen in een to good to go ding.
en ja mn schaal is geschikt, gewoon glas.
Succes verhalen in de keuken, ja die zijn er wel als ik aan het slowcooken ben, maar na een dag hard werken heb ik geen zin om nog uren bezig te zijn en wil ik gewoon iets snels maken. Maar variatie is dan ver te zoeken.
Frustrerend om altijd maar voor jezelf te moeten koken en dat nooit iemand anders het een keer voor je kan doen. of samen koken
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgersquote:Op donderdag 4 april 2024 16:44 schreef Kanaroe het volgende:
Ik ga zo burgers bakken van runder-en een beetje varkensgehakt.
Kropsla, tomaatje, rood uitje, augurkje, plakje spek en plastic cheddar
Sausjes, jalapeño en tijgerbollen en zachte bolletjes erbij
Komkommers klaargemaakt?quote:Op donderdag 4 april 2024 17:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooh lekker, eigen gemaakte hamburgers![]()
Er worden op dit moment komkommers klaargemaakt. Hoe heb ik dat kunnen vergeten
Sarma is sowieso lekker tochquote:Op donderdag 4 april 2024 18:38 schreef anndb het volgende:
Word griek hier zometeen... Eigenlijk te moe voor (vandaag bloedtransfusie gehad) maar goed. Moeten iets eten. Word gelukkig wel opgehaald.
Maandag word er traditioneel roemeens voor me gekookt, kijk ik naar uit! Geen idee of het smaakt, toen ik in Roemenië was was het eten niet zo maargoed misschien zelf gekookt door een Roemeense dat wel smaakt. Sarma en een traditionele Roemeense soep gaat ze maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |