Dat klinkt geweldig, ook met die cordon bleu!quote:Op dinsdag 2 april 2024 17:19 schreef Kanaroe het volgende:
Straks nog eens een portie verse witte asperges met peterselieboter, cordon bleu van kipfilet en aardappelgratin
Het was erg lekker, een herhaling van vorige week maar nu nog beter want ik had geoefendquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:01 schreef foodlover het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig, ook met die cordon bleu!
Heerlijk!quote:Op dinsdag 2 april 2024 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Rijst met avocado, 2 zachtgekookte eieren, zwarte bonen en bbq-chilisaus.
quote:Op woensdag 3 april 2024 16:16 schreef golfer het volgende:
Vanmiddag, als tussendoortje, hadden wij een paar stokjes yakitori.
Vanavond wordt het op de huid gebakken doradefilets met daarbij patat van Friethoes met zelfgemaakte mayonaise en gekookte mais met roomboter.
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.quote:
Zie post #132quote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.
Aha. Die had ik gemist.quote:Op woensdag 3 april 2024 18:50 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zie post #132
"Vanavond weer een kaassoufle, salade en aardappeltjes
Toetje
Framboos, granaatappel roomyoghurt"
No thanks, sorrie voor de bemoeienis![]()
![]()
Niet zo haten op @Karzaiquote:Op woensdag 3 april 2024 18:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als je niet alleen een foto dumpt, maar er ook even bijzet wat het allemaal is.
ik kan het wel hebben hoorquote:Op woensdag 3 april 2024 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet zo haten op @:karzai
Hier rösti rondjes, snijbonen en halskarbonade met één of andere slagersmarinade. Was erg lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |