quote:
Daar had ik echt nog nooit van gehoord. Handig zegquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
Ik mocht eindelijk van mezelf mij de Brot & Taylor aanschaffen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vandaag stoofpot in gemaakt, was goed gelukt.
Ook vandaag een zwik yoghurt- en kwarkculturen binnen gekregen; doel van die B&T is vooral om er yoghurt mee te gaan maken. Maar die slowcookfunctie is wel ook heel fijn, omdat dit ding tenminste een thermostaat heeft. Dus instellen op 90oC en dan gaat het spul ook echt *niet* aan de kook
Nog nooit gezien of van gehoord.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog nooit gezien of van gehoord.
Nagezocht, wat het is/kan.
Het is trouwens Brod&Taylor.
Je hebt het er al vaker over gehad inderdaad. Ben heel benieuwd naar je ervaringen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 21:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Wij noemen het ding Briggs & Stratton maar dat is het natuurlijk ook niet
Ik heb het ding al jaren op het oog maar het is wel duur en een paar jaar geleden kon ik enkel reviews vinden voor het gebruik als rijskast. Daar is men laaiend enthousiast over, maar ik ben niet zo'n rijzer en geïnteresseerd in de andere gebruiksmogelijkheden. Daarover was nu wat meer te vinden en dat trok me over de streep.
sjiek electrische pan met het formaat van een laptopquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook vandaag een zwik yoghurt- en kwarkculturen binnen gekregen; doel van die B&T is vooral om er yoghurt mee te gaan maken. Maar die slowcookfunctie is wel ook heel fijn, omdat dit ding tenminste een thermostaat heeft. Dus instellen op 90oC en dan gaat het spul ook echt *niet* aan de kook
Istie rood?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:23 schreef foodlover het volgende:
Ik ben er wellicht wat laat mee maar er is een tweedehands Ferrari pizza oventje naar me onderweg hier in Spanje. Helaas met paar dagen vertraagd wegens Semana Santa.
Nota bene van een verkoper uit Italië kan niet wachten om m te gaan proberen.
Doe ik ook alleen met deze flesjes. Mooi formaatje ook ervoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Het gaat me niet om de mosterd, maar om deze fles.
Na het opmaken van de mosterd is de verpakking de kroon van de aankoop. Ideaal voor dressings en andere sauzen in te bereiden en over de sla te geven. Doordat er een deksel op zit kan je het goed schudden. Vroeger kreeg je glazen bij de mosterd, een groot gemis dat je geen Tumblers meer krijgt, maar dit is een prima "geschenk" bij de mosterd/
[ afbeelding ]
Ziet er uit als een prima fles ervoor, maar die saus is niets voor mijquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe ik ook alleen met deze flesjes. Mooi formaatje ook ervoor.
[ link | afbeelding ]
Vond 't hooguit een half jaartje lekker, heb nog 1 flesje in de koelkast staan en ik schat zo in dat die over de datum weggegooid gaat wordenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 17:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ziet er uit als een prima fles ervoor, maar die saus is niets voor mij
Ha, ik ken em als rijskast voor brood, maar ik laat mijn brooddeeg uiteindelijk gewoon op gevoel rijzen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, een groene, zoals het groen van de Italiaanse vlag. Grappig wel de Italiaanse die m verkocht had hem nieuw gekocht in coronatijd, dat ze in lockdown toch pizza kon eten.quote:
Leuk om achtergrond ook van je aankoop te weten.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 19:57 schreef foodlover het volgende:
[..]
Nee, een groene, zoals het groen van de Italiaanse vlag. Grappig wel de Italiaanse die m verkocht had hem nieuw gekocht in coronatijd, dat ze in lockdown toch pizza kon eten.
Mijn Italiaanse kennissen zweren bij dat ding. Een Ferrari pizza oventje. Gekocht met het geld wat ze van hun overheid kregen tijdens de lockdown.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:23 schreef foodlover het volgende:
Ik ben er wellicht wat laat mee maar er is een tweedehands Ferrari pizza oventje naar me onderweg hier in Spanje. Helaas met paar dagen vertraagd wegens Semana Santa.
Nota bene van een verkoper uit Italië kan niet wachten om m te gaan proberen.
die saus nog nooit gezien, interessant!quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Doe ik ook alleen met deze flesjes. Mooi formaatje ook ervoor.
[ link | afbeelding ]
Ik heb opgeslagen als favorieten. Ik wil hem wel gebruiken als rijskastquote:Op donderdag 28 maart 2024 18:56 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na deze post toch maar de gok genomen en ik kan niets anders zeggen dat ik echt mega blij met dit mes ben. Ik dacht altijd dat ik wel scherpje messen had, maar dit is wel next level. Nu nog even een wetstone en oefenen op mijn oude koksmes.quote:Op maandag 8 april 2024 10:30 schreef dimmak het volgende:
Ik ben op zoek naar een Japans koksmes. Ik zat eerst te kijken naar een Miyabi, maar uiteindelijk wil ik al mijn messen vervangen en dan vind ik 1500 euro aan messen toch wat gortig. Nu heb ik Hitohira Futana S3 Nashiji Santoku op het oog. Ik heb begrepen dat Hitohira een rebrand is van verschillende merken en de kwaliteit nog wel iets kan verschillen. Heeft er hier iemand ervaring met messen?
Die zijn goed ja, ik heb er ook 2 en ook miyabi, kai shun etc maar vooral Miyabi had ik hoge verwachtingen van maar valt toch tegen.quote:Op vrijdag 12 april 2024 09:27 schreef dimmak het volgende:
[..]
Na deze post toch maar de gok genomen en ik kan niets anders zeggen dat ik echt mega blij met dit mes ben. Ik dacht altijd dat ik wel scherpje messen had, maar dit is wel next level. Nu nog even een wetstone en oefenen op mijn oude koksmes.
[ afbeelding ]
Updatequote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Mijn Italiaanse kennissen zweren bij dat ding. Een Ferrari pizza oventje. Gekocht met het geld wat ze van hun overheid kregen tijdens de lockdown.
Ik ben dus benieuwd naar jouw ervaring met dat ding.
Werkt dat goed ja. Heb zo'n ding van de Aldi omdat het mij handig leek maar alles wordt eerder een soort soep dan dat het snippert.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Laatst dit mini keukenmachientje gekocht. Veel snijden lukte niet meer zo goed en om iedere keer de grote kenwood te pakken is ook weer zowat. Maar wat een fijn ding, uien grof of fijn, knoflook ook. Verder ben ik nog niet gekomen, maar nu al zo blij mee. Geen zakken voorgesneden uien meer![]()
[ afbeelding ]
Die van mij werkt prima. Heeft 3 mesjes. Ik gebruik m regelmatig meerdere keren per week.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Werkt dat goed ja. Heb zo'n ding van de Aldi omdat het mij handig leek maar alles wordt eerder een soort soep dan dat het snippert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |