Zijn er nog blikopeners nodig tegenwoordig?quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef dimmak het volgende:
TS trapt af:
Ik ben op zoek naar een vaatwasbestendige blikopener. Ik heb nu al 3 stuks van de Ikea gehad, maar die onderdelen gaan steeds roesten. Ik wil nu wel eens een goede kopen zonder dat gezeik elke keer.
Je maakt je tomatenpuree zelf?quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:01 schreef golfer het volgende:
Je zit in CUL, he?
Daar eten we geen voedsel uit blikken, dus hebben we geen blikopener nodig.
Uiteraard.quote:
Dat dacht ik dus ook, maar ik had vorige week ineens een blik zwarte bonen zonder treklipje. Gelukkig had ik nog een blikopener van vroegahquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:23 schreef D. het volgende:
Zitten niet inmiddels overal treklipjes aan? Kan me niet herinneren bij de laatste blikken de opener te hebben gebruikt
Zeker, maar die van het huismerk knappen altijd terwijl die van Heinz wel werken. Maar aangezien mijn vrouw het vertikt om Heinz te kopen gebruik ik dus wel wekelijks een blikopener.quote:Op woensdag 22 februari 2023 12:23 schreef D. het volgende:
Zitten niet inmiddels overal treklipjes aan? Kan me niet herinneren bij de laatste blikken de opener te hebben gebruikt
Ah, kijk, ik ben idd een #Heinzmensquote:Op woensdag 22 februari 2023 12:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Zeker, maar die van het huismerk knappen altijd terwijl die van Heinz wel werken. Maar aangezien mijn vrouw het vertikt om Heinz te kopen gebruik ik dus wel wekelijks een blikopener.
Googlen kan ik zelf ook.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:22 schreef junkiesietze het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)er/9200000036314004/
vaatwasbestendig staat er bij, geen ervaring mee zelf.
Gewoon zo'n ouderwetse halenquote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef dimmak het volgende:
TS trapt af:
Ik ben op zoek naar een vaatwasbestendige blikopener. Ik heb nu al 3 stuks van de Ikea gehad, maar die onderdelen gaan steeds roesten. Ik wil nu wel eens een goede kopen zonder dat gezeik elke keer.
En jij denkt dat die wel vaatwasbestendig is?quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ouderwetse halen
[ afbeelding ]
Een vork is vaatwasbestendig dus zo'n dingetje ookquote:Op vrijdag 24 februari 2023 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
En jij denkt dat die wel vaatwasbestendig is?
Het gaat inderdaad een Brabantia worden. Even naar de plaatselijk blokker om te kijken om verzendkosten te vermijden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:27 schreef Nielojram75 het volgende:
Gewoon eentje van Brabantia!
Al heb je hem maar een keer per jaar nodig ( als je het lipje van het blik kattenvoer er lullig aftrekt) moet het gewoon werken.
Ikea is inderdaad ruk..
Die heb ik hier ook al zo’n 30 jaar in de keukenla liggen, nam ik mee toen ik op mezelf ging wonen, 1 keer geprobeerd, kunnen mijn vingers niet aan. Maar hij gaat niet weg, ding komt uit de dienstuitrusting van mijn vader (ik zal ‘m eens vragen of hij wel weet dat ik dat ding nog steeds heb)quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:58 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ouderwetse halen
[ afbeelding ]
Tenzij je artrose of reuma hebt kun je daar gewoon blikken mee openen. Harder trekken. Het vergt wat handigheid dat heb je zo doorquote:Op vrijdag 24 februari 2023 10:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die heb ik hier ook al zo’n 30 jaar in de keukenla liggen, nam ik mee toen ik op mezelf ging wonen, 1 keer geprobeerd, kunnen mijn vingers niet aan. Maar hij gaat niet weg, ding komt uit de dienstuitrusting van mijn vader (ik zal ‘m eens vragen of hij wel weet dat ik dat ding nog steeds heb)
Dit is hem uiteindelijk geworden. Zaterdagavond meteen in actie, want ik had weer eens een gebroken lipje..quote:Op woensdag 22 februari 2023 11:20 schreef dimmak het volgende:
TS trapt af:
quote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart ongeschonden uit een rubberen vorm krijgen?
Geen ideequote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart uit een rubberen vorm krijgen?
Heb vorige week voor het eerst zoiets gemaakt en de smaak was fantastisch dus nu iets proberen dat ik het ook werkelijk weer uit het vormpje kan krijgen. Heb het nu gewoon uit een ovenschaal gegeten.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart uit een rubberen vorm krijgen?
Ik zou gaan voor een springvorm, als je de taart in punten wilt kunnen verdelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb vorige week voor het eerst zoiets gemaakt en de smaak was fantastisch dus nu iets proberen dat ik het ook werkelijk weer uit het vormpje kan krijgen. Heb het nu gewoon uit een ovenschaal gegeten.
Dan koop ik daar een paar van in verschillende maten. Die siliconendingen leken me handiger maar ga dan toch maar voor die metalen springvormen. Thnx voor de tip.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een springvorm, als je de taart in punten wilt kunnen verdelen.
Doorsnee 26 cm. is volgens mij een mooie maat.
Ik heb deze, uit de AH-actie een paar jaar geleden, en bevalt prima:quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:23 schreef dimmak het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede wokpan voor inductie. Kan iemand mij eentje aanbevelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |