quote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart ongeschonden uit een rubberen vorm krijgen?
Geen ideequote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart uit een rubberen vorm krijgen?
Heb vorige week voor het eerst zoiets gemaakt en de smaak was fantastisch dus nu iets proberen dat ik het ook werkelijk weer uit het vormpje kan krijgen. Heb het nu gewoon uit een ovenschaal gegeten.quote:Op maandag 27 februari 2023 12:53 schreef Lienekien het volgende:
Hoe ga je een kwarktaart uit een rubberen vorm krijgen?
Ik zou gaan voor een springvorm, als je de taart in punten wilt kunnen verdelen.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:37 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb vorige week voor het eerst zoiets gemaakt en de smaak was fantastisch dus nu iets proberen dat ik het ook werkelijk weer uit het vormpje kan krijgen. Heb het nu gewoon uit een ovenschaal gegeten.
Dan koop ik daar een paar van in verschillende maten. Die siliconendingen leken me handiger maar ga dan toch maar voor die metalen springvormen. Thnx voor de tip.quote:Op maandag 27 februari 2023 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor een springvorm, als je de taart in punten wilt kunnen verdelen.
Doorsnee 26 cm. is volgens mij een mooie maat.
Ik heb deze, uit de AH-actie een paar jaar geleden, en bevalt prima:quote:Op woensdag 28 juni 2023 13:23 schreef dimmak het volgende:
Ik ben op zoek naar een goede wokpan voor inductie. Kan iemand mij eentje aanbevelen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |