quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Over 2 dagen mag je nog een keer jompelen voor me
Van harte!!!quote:Op vrijdag 29 december 2023 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Over 2 dagen mag je nog een keer jompelen voor me
Ook om boemboes te maken ideaalquote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Laatst dit mini keukenmachientje gekocht. Veel snijden lukte niet meer zo goed en om iedere keer de grote kenwood te pakken is ook weer zowat. Maar wat een fijn ding, uien grof of fijn, knoflook ook. Verder ben ik nog niet gekomen, maar nu al zo blij mee. Geen zakken voorgesneden uien meer![]()
[ afbeelding ]
Volgende stap inderdaad. Ben er echt zo blij meequote:Op vrijdag 5 januari 2024 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ook om boemboes te maken ideaal
Wat een hendig dingske!!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Laatst dit mini keukenmachientje gekocht. Veel snijden lukte niet meer zo goed en om iedere keer de grote kenwood te pakken is ook weer zowat. Maar wat een fijn ding, uien grof of fijn, knoflook ook. Verder ben ik nog niet gekomen, maar nu al zo blij mee. Geen zakken voorgesneden uien meer![]()
[ afbeelding ]
Zeker. Eerst vond ik het overdreven maar toch besteld, en nog fijner dan ik had verwacht. Staat ook op het aanrecht en niet in een kastquote:
Waar heb je die gekocht? Leuk ding!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij bol.comquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:10 schreef Smallish het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? Leuk ding!
Wat een lollig ding! Nog niet eerder gezien in deze vorm.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij bol.com
Bekijk Phreeze (Draadloos) Food Processor - Hakmolen elektrisch - Vaatwasbestendig - USB oplaadbaar - Mini Portable Chopper - Blender - Keukenmachine - Krachtig - 250ML - Draadloos - Babyvoeding blender op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Hij is echt heel fijn. Nog alleen maar gebruikt voor uien en knoflook, maar zelfs noten zouden kunnenquote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:31 schreef Smallish het volgende:
[..]
Wat een lollig ding! Nog niet eerder gezien in deze vorm.
Gebruik het al zo’n 20 jaar. Zou ook niet zonder kunnen ookal gebruik ik m niet vaak meer.quote:Op vrijdag 5 januari 2024 18:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zeker. Eerst vond ik het overdreven maar toch besteld, en nog fijner dan ik had verwacht. Staat ook op het aanrecht en niet in een kast
Ik had er een bij de kenwood maar die heeft 2 mesjes op dezelfde hoogte (uiten werden nooit fijn) deze heeft er 3op verschillende hoogte. Denk dat dat is wat ervoor zorgt dat het fijner isquote:Op vrijdag 5 januari 2024 19:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Gebruik het al zo’n 20 jaar. Zou ook niet zonder kunnen ookal gebruik ik m niet vaak meer.
Besteld&geleverd&gebruikt!quote:Op vrijdag 5 januari 2024 14:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Graag gedaanquote:Op maandag 8 januari 2024 19:40 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Besteld&geleverd&gebruikt!
Wat een kek apparaatje! Dank u
jazeker, crock-pot is een soort mercedes van de slowcookers.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Nielojram75 het volgende:
Niets te patsen, maar te vragen, slowcooker (https://www.coolblue.nl/p(...)cr507-4-7-liter.html)
Is dit wat?
Eenpersoonshuishouden, met lekkere trek, zoekt naast haar inductieplaat ( wat de hele dag herrie staat te maken met dit soort gerechten) zuks... Althans, wordt aangeraden door collegae.
Sukadelapjes, Boeuf Bourguignon, ragout bolognese, curry van mevrouw Cook, zuurkool, und dies weiter...
Veel info ook hier daarover te vinden:quote:Op maandag 19 februari 2024 20:05 schreef Nielojram75 het volgende:
Niets te patsen, maar te vragen, slowcooker (https://www.coolblue.nl/p(...)cr507-4-7-liter.html)
Is dit wat?
Eenpersoonshuishouden, met lekkere trek, zoekt naast haar inductieplaat ( wat de hele dag herrie staat te maken met dit soort gerechten) zuks... Althans, wordt aangeraden door collegae.
Sukadelapjes, Boeuf Bourguignon, ragout bolognese, curry van mevrouw Cook, zuurkool, und dies weiter...
Of deze reeks, die loopt al langer.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel info ook hier daarover te vinden:
CUL / Instant Pot (of andere slowcookers/hogedrukpannen)
Dat gaat vooral over recepten. Die andere gaat wat meer over de apparaten.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:24 schreef Lienekien het volgende:
Of deze reeks, die loopt al langer.
CUL / Slowcooker recepten deel 7
Met de Instant Pot als vertrekpunt. Gaat slechts zijdelings over slowcooken.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat gaat vooral over recepten. Die andere gaat wat meer over de apparaten.
En toen deed 'ie het niet meerquote:
meestal zijn het resellers van aliexpress producten x3 euroquote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:33 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
En toen deed 'ie het niet meer![]()
Vanaf 13:00 aan de oplader, maar geen leven meer in..
Wat een gedoe op www.bol.com om met de leverancier in contact te komen
Ja hoor...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
meestal zijn het resellers van aliexpress producten x3 euro
Da’s balen. Ik gebruik m een paar keer per week en nog steeds ok (van 1x opladen)quote:Op zaterdag 24 februari 2024 19:33 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
En toen deed 'ie het niet meer![]()
Vanaf 13:00 aan de oplader, maar geen leven meer in..
Wat een gedoe op www.bol.com om met de leverancier in contact te komen
Een gewone amazing oriental zit in Arnhem aan de Johan de Wittlaanquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:13 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren een plaatstalen wok gekocht, bij Amazing Oriental in Duiven![]()
[ afbeelding ]
Volgende keer moet ik een pasje laten makenGroothandel
Weet ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een gewone amazing oriental zit in Arnhem aan de Johan de Wittlaan
Deze is echt fijnerquote:
Er is dus kennelijk een industrialdesigner geweest die een Mozart-keukenwekker heeft ontworpen, een marketeer die er een markt voor zag en een winkel die 'm daadwerkelijk in de schappen heeft gezet.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef Karzai het volgende:
Voor 40 cent bij de kringloop gekocht
[ afbeelding ]
Omg de beste ¤0,40 die je in je leven hebt besteedquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Meen ik welquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
meen je niet![]()
tis gewoon een simpel plastic dingetje
Heb ik ook naar gekeken maar kon nergens vinden hoeveel kracht ervoor nodig was (handen en polsen zijn niet in beste conditie)quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:27 schreef quirina het volgende:
[..]
Deze is echt fijner
Bekijk Tefal 5 Second Chopper Keukenmolen - 900 ml - Groen/Zwart op: https://www.bol.com/nl/p/(...)lshare_pdp_iphoneapp
Microplane is echtquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:55 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een nieuwe raps om koekjes en kaas te rapsen.
Een echte Microplane
Moeten ze doen omdat het op een industriegebied zit. Winkels mogen niet op industriegebieden zitten in NL.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 23:13 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren een plaatstalen wok gekocht, bij Amazing Oriental in Duiven![]()
[ afbeelding ]
Volgende keer moet ik een pasje laten makenGroothandel
Doe het NIET in de vaatwasser. Ik had een blokrasp van Microplane, die was binnen een jaar al stuk.quote:
Een oprechte vraag: waarom/-voor rasp je koekjes?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:55 schreef dimmak het volgende:
Ik heb een nieuwe raps om koekjes en kaas te rapsen.
Een echte Microplane
quote:Op donderdag 28 maart 2024 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een oprechte vraag: waarom/-voor rasp je koekjes?
Die is daar waarschijnlijk niet voor niets beland.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |