quote:Op woensdag 25 juni 2025 20:34 schreef Divje het volgende:
Vandaag was de dat dat m'n bejaarde Senseo en seniele Dolce Gusto apparaten de deur uit gingen en dit machtige apparaatje er voor terug in de plaats kwamEen enorme verbetering in Koffiekwaliteit. Als je niet veel koffie drinkt, ideaal. Als je veel koffie drinkt, ietwat prijzig, maar aan de koffie zelf is helemaal niets uit te zetten.SPOILER: Spoiler want groot plaatjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenquote:Op woensdag 25 juni 2025 21:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Een enorme verbetering in Koffiekwaliteit. Als je niet veel koffie drinkt, ideaal. Als je veel koffie drinkt, ietwat prijzig, maar aan de koffie zelf is helemaal niets uit te zetten.
quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenen valt goed samen m'n voornemen minder koffie te drinken en méér te genieten van het koffiemomentje.
Nog even wachten op het grote proefpakket en dan eens wat favorieten uitzoeken
Nu lekker doorsparen voor een moccamaster.quote:Op woensdag 25 juni 2025 21:48 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit kan ik na het eerste kopje zelfs al wel onderstrepenen valt goed samen m'n voornemen minder koffie te drinken en méér te genieten van het koffiemomentje.
Nog even wachten op het grote proefpakket en dan eens wat favorieten uitzoeken
Wat een lelijke pruttelpottenquote:Op donderdag 26 juni 2025 22:11 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Nu lekker doorsparen voor een moccamaster.
Zie het maar zo, je bent op de helft, als je echt een koffieliefhebber bent
Dat laatste zelfstandig naamwoord verklaart je reactie.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een lelijke pruttelpotten. Dan maar geen echte koffieliefhebber
Die zijn retro-chique. Model is nauwelijks veranderd sinds de jaren ‘60. Maar als het op filterkoffie aankomt: nog altijd de beste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een lelijke pruttelpotten. Dan maar geen echte koffieliefhebber
Ja.. Geen fan van traditionele filterkoffiequote:Op donderdag 26 juni 2025 22:26 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Dat laatste zelfstandig naamwoord verklaart je reactie.
Het is uiteindelijk ook gewoon een kwestie van smaak natuurlijk, gatekeepers vind je overal.quote:Op donderdag 26 juni 2025 22:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja.. Geen fan van traditionele filterkoffieen vind het oprecht geen mooie apparaten.. sue me
![]()
Geloof je hoor dat het beter kan zijn maar nee, niet in mijn keukentje..
Broken link....quote:Op zondag 13 juli 2025 01:51 schreef Smart_ass het volgende:
Ik niet maar lijkt me ook niet iets wat we hier vaak zouden gebruiken.
[ afbeelding ]
Kon ‘m niet laten liggen voor 7 ekkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |