Laatste post vorige topic.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:31 schreef marky het volgende:
Ty zocht dus de confrontatie met Ash voor Ro omdat die dat niet durfde.
zo gaan volwassen mensen er mee omquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:31 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Klopt. Tom en Glenn zijn het er ook niet mee eens. Maar ze hebben wel naar Ash geluisterd en proberen te begrijpen.
En daar kunnen ze ook nog interessante zaken kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaan hun zelfverzonnen BB spellen spelen om zo te bepalen wie er de winkel in gaat.
Dat wordt nog meer janken
Is Ashely niet een keer aan de beurt om te gaan shoppen...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:32 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gaan hun zelfverzonnen BB spellen spelen om zo te bepalen wie er de winkel in gaat.
Dat wordt nog meer janken
Volwassen mensen kennen ook emotie als woede boosheid teleurstelling verdriet enzquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo gaan volwassen mensen er mee om
Ja met mensen die ook naar zichzelf kijken maar jammer genoeg geeft ze alle anderen de schuld voor haar beslissing.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo gaan volwassen mensen er mee om
Gewoon bang dat iemand anders het zou pakken. Laatste kans voor een vrijstelling.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef kiki2024 het volgende:
waarom heeft ze het bedrag niet laten zakken? die mogelijkheid was er ook zegt randy. dit is gewoon pure wraak
Nah, die kan op water en brood zei ze stoer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Is Ashely niet een keer aan de beurt om te gaan shoppen...
ze hadden haar van de week gewoon naar de winkel moeten laten gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
Randy zegt ik had misschien meer begrip als het bedrag gezakt was. Maar hoe ze heeft gedrukt nee zegt hij.
30 munten chips en snoepquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, maar ze wilde toch zo graag...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah, die kan op water en brood zei ze stoer.![]()
En wat wint ze er nu uiteindelijk mee?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:34 schreef engine het volgende:
[..]
Gewoon bang dat iemand anders het zou pakken. Laatste kans voor een vrijstelling.
Lekker shampoo kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:33 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Niksquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En wat wint ze er nu uiteindelijk mee?
1 ronde verderquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:35 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En wat wint ze er nu uiteindelijk mee?
Zo waar wat zij hier zegt..quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:37 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: Glenn is ook mijn maat he, is hij naar mij gekomen om te vragen hoe ik mij voel ?
Hij heeft gelijk dat ze alleen uitstel heeft gekocht.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kan Jimmy niet meer aanhoren, wat een walgelijke man. Zat zelf lang in de reet van Ashley. Als hij moet janken over Dilano of Tom, gaat hij naar haar en maar klagen en maar roddelen over Tom, wat een vriend is dat![]()
![]()
Je kan zeggen van Ash wat je wil, maar ze is haar maatjes in huis altijd trouw gebleven, ook Tom.
Of vergroot, het is maar net hoe je het bekijktquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat ze alleen uitstel heeft gekocht.
Als de kijkers voor je stemmen, win je gewoon, nu heeft ze die kans verkleind met die actie.
Een reden om Karen er in te houden.Vriendschap met Ash is opgeblazen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Karen is echt gewoon in shock had zich ingesteld op samen op de bank. Glenn is ook mijn maat he is die naa mij gekomen nee he. Ze zegt ik krijg stank voor dank van haar.
Dat is toch ook wel triestquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: wil je het gesprek nog aan ?
Karin: nee jimmy want ze snauwt mij gelijk af. ik krijg het deksel op mijn neus.
Een gesprek met As en ze is weer omquote:
Daar vrees ik dus ook voor.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gesprek met As en ze is weer om
Denk het niet met 20.000 uit de pot puur voor eigenbelang.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef Verida het volgende:
[..]
Of vergroot, het is maar net hoe je het bekijkt
Juist wel je moet haar het podium niet geven. Lekker in haar eigen emotie laten zitten en gewoon over tot de orde van de dag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:36 schreef kiki2024 het volgende:
ik mag hopen dat dit niet binnen een paar uurtjes weer vergeten en vergeven is
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef Was-beer het volgende:
Karen: het ergste van alles he..Ariana heeft me hiervoor gewaarschuwd
Cirkel weer rond.quote:
De cirkel is idd weer rondquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:41 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Cirkel weer rond.
Tegen Ashley zei ze na diens uitval tegen Ariana dat ze met Ashley geen ruzie wil krijgen.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:41 schreef Adat231 het volgende:
Klopt het dat Jimmy Karen heeft genomineerd?
Karen is ook een behoorlijke dramaqueen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:37 schreef Koos1958 het volgende:
Karen is echt gewoon in shock had zich ingesteld op samen op de bank. Glenn is ook mijn maat he is die naa mij gekomen nee he. Ze zegt ik krijg stank voor dank van haar.
Kan best maar ze hadden niet veel keuze mogenlijkhedenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:41 schreef Adat231 het volgende:
Klopt het dat Jimmy Karen heeft genomineerd?
Kloptquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Kan best maar ze hadden niet veel keuze mogenlijkheden
Ook wel een beetje laatquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:42 schreef Was-beer het volgende:
Tom komt even kijken hoe het met Karen is
ik snap niet waarom ze zou denken dat Ash der zou gaan snauwenquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom ze zou denken dat Ash der zou gaan snauwen
Nee ik snap karen wel haar ogen worden geopend over ashleyquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:43 schreef Verida het volgende:
Karen maakt er ook wel een heel drama van zeg, onder leiding van jimmy
Ze was sowieso al genomineerd en door deze actie is haar kans om weg te moeten iets groter geworden. Meer is er niet gebeurd.
Elke week die je erin zit is uitstel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk dat ze alleen uitstel heeft gekocht.
Als de kijkers voor je stemmen, win je gewoon, nu heeft ze die kans verkleind met die actie.
1 week?!quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Karen zegt ik wil het neit met haar. Is al de hele week ik ik ik bij haar.
Ja die is echt onnozelquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef Willewa het volgende:
Glennie ook echt wel beetje door de mand gevallen.
was hij al bij mij. het is een schoothond zonder eigen mening of ruggengraatquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef Willewa het volgende:
Je die zit tot zijn elleboog in de kont van ashleyquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef Willewa het volgende:
Luister naar wat hij net zegt, hij is het niet met Ashley eens, maar zo speelt zij het spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef Willewa het volgende:
En die zijn gratis.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Elke week die je erin zit is uitstel.
Dat dusquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze pleuren Karen op de bank, maar ze vinden het zoooooooooooooooooooo erg voor haar.
De huichelaars.
Ja mijn idee met op kop karenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als je het dan allemaal zo erg vindt.. zwijg haar dan nu ook gewoon 1,5 week dood met z'n allen.
Hij verdedigt een ******** Mod Edit, bewoners hebben gewoon een naam. Door zulke mensen leren zulke mensen nooit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Luister naar wat hij net zegt, hij is het niet met Ashley eens, maar zo speelt zij het spel
Beter zo. Als-ie in de reet van Alice zat, zou hij een partijtje armpje moeten drukken met Tom.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Je die zit tot zijn elleboog in de kont van ashley
In principe zou dit echt wel onder pesten vallen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar als je het dan allemaal zo erg vindt.. zwijg haar dan nu ook gewoon 1,5 week dood met z'n allen.
Hij verdedigt haar niet, dan luister je niet naar wat hij zegt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Hij verdedigt een *** Mod edit. Bewoners hebben gewoon een naam. Door zulke mensen leren zulke mensen nooit.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn nu bij karen. Zegt sorry dat ik nu niet bij u ben gekomen. Al de hele week bezig he, gisteravond ook.
Glenn is echt een teleurstellingquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef Was-beer het volgende:
Karen zegt het wel eerlijk tegen Glenn
Dit kost haar ook geld. Nu krijgt ze minder op 13 april.quote:
Randy heeft groot gelijk, wees dan de trotse queen die je beoogt te zijn...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:48 schreef kiki2024 het volgende:
Randy: laat je gezicht zien. waarom blijf je weg? je wist allang dat je dit zou doen. al 3 weken
20 k pakken om jezelf vrij te stellen is egoistisch en ook een vorm van pestenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In principe zou dit echt wel onder pesten vallen.
Aan de andere kant, ik zeg alleen het hoognodige tegen iemand die ik niet graag mag, dus ja...
Verschil is dat je daar 24/7 met elkaar opgesloten zit.
Karen blijft maar janken.quote:
Daar heeft ze gelijk in .quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef kiki2024 het volgende:
Karin tegen glenn: je moet het niet gaan goedkeuren wat ze heeft gedaan
Generaal muts op je kop en gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Randy heeft groot gelijk, wees dan de trotse queen die je beoogt te zijn...
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadigerquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
20 k pakken om jezelf vrij te stellen is egoistisch en ook een vorm van pesten
En als karen slim is doet ze dat nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen blijft maar janken.
Die voelt zich verraden?
Zo als ik Ashley inschat zal zij vinden dat Karen naar haar toe moet komen.
ze misgunt een ander 20 k want ze weet dondersgoed dat ze niet gaat winnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadiger
Hadden ze As maar boodschappen moeten laten doen. Dat was een stuk goedkoper geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze krijgt helemaal niets, daar heeft ze vandaag zelf voor gezorgd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kost haar ook geld. Nu krijgt ze minder op 13 april.
Zo kwam het bij mij over toen ze met Glenn sprak. Er lopen mensen rond die denken dat het geld van hun is. Daarom heeft ze dit gefliktquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze misgunt een ander 20 k want ze weet dondersgoed dat ze niet gaat winnen
Nou ik persoonlijk vind het misdadig als je zo met andere hun gevoelens speeltquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadiger
Ashley is een tokkie. En een enorme egoïst. Een verdeeldheidzaaier. Een stoker. Een dommerd die zichzelf veel te hoog inschat. Iemand die in haar eigen wereld/show leeft. Een simpele wraaknemer. Iemand met 0% zelfreflectie. Een altijd naar anderen-wijzer. Ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verdedigt haar niet, dan luister je niet naar wat hij zegt. En het is Ashley en geen tokkie
Nee, dat is een vorm van het spel spelen. 100% legitiem.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze gaat iig in de BB boeken als iemand die je je kan herinnerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgt helemaal niets, daar heeft ze vandaag zelf voor gezorgd.
Ik kijk uit naar de tv afleveringquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef kiki2024 het volgende:
Karin tegen glenn: je moet het niet gaan goedkeuren wat ze heeft gedaan. je hebt het niet gezien ! iedereen was in shock
En Danny, en Glenn, en Tom, en Doriana, en Ariana, en en en .. ieder die haar 'een hak gezet heeft' in haar ogen. Maar geen emotie verder hoor, puur het spelquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:53 schreef Was-beer het volgende:
Karen moet zich constant verantwoorden bij Ashley
Echt niet ,hij heeft groot gelijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:53 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet uit me strot krijgen al moet ik 24 uur un de gameroom blijven
Misschien heeft ze jouw glazen bol niet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze misgunt een ander 20 k want ze weet dondersgoed dat ze niet gaat winnen
Nou, ik vergeet nooit meer hoe zij Arianna an public op haar plek zette, als je enig respect hebt, doe je dit tegen die persoon zelf, ondanks dat Ashely zeker gelijk had.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
En Danny, en Glenn, en Tom, en Doriana, en Ariana, en en en .. ieder die haar 'een hak gezet heeft' in haar ogen. Maar geen emotie verder hoor, puur het spel
Realisme dat de kans behoorlijk aanwezig was dat ze samen met karen door de draaideur moestquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Misschien heeft ze jouw glazen bol niet?
Karen is Ashley ook zat nu?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:56 schreef Rhosyn het volgende:
Karen zegt dat mensen haar hebben gewaarschuwd. Voor Ashley.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:56 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: Ik hoop dat ik mijn freeze nog krijg
Komt nog wel, volgende week of de week er op.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:56 schreef b_engeltje het volgende:
Tijd voor oudbewoners in het huis BB
Wie niet...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Karen hoopt dat ze nog een Fries krijgt.
Die krijg je als je moet gaan, K. En deze week gaat Randy.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:56 schreef kiki2024 het volgende:
Karin: Ik hoop dat ik mijn freeze nog krijg
niet mijn tekst pikken hequote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Hadden ze As maar boodschappen moeten laten doen. Dat was een stuk goedkoper geweest
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Die krijg je als je moet gaan, K. En deze week gaat Randy.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:56 schreef b_engeltje het volgende:
Tijd voor oudbewoners in het huis BB
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Hup, rennen FreshFruit...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
Daar verbaas ik mij ook vaak over.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Nu ja, maar vanmiddag, na een goed gesprek met haar zal het wel weer koek en ei zijn..
Vraag me af waar As uithangt, misschien wel in een goed gesprek met BB..quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:58 schreef spapaars het volgende:
Hoe dan ook, ze maakte er een gedenkwaardige streamingdag van (Ook al zal ze het zelf niet beseffen)
Zo'n 17.000quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:58 schreef Paul het volgende:
Hadden ze As maar boodschappen moeten laten doen. Dat was een stuk goedkoper geweest
Stream 1 op bed.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:59 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Vraag me af waar As uithangt, misschien wel in een goed gesprek met BB..
Ze heeft Alice al, die komt uit Groningen is in de buurt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:57 schreef FreshFruit het volgende:
O, hier dus, die komt de hele dag daar niet meer weg vermoed ik zo..quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:59 schreef Puzzie het volgende:
Daar zit je dan , uitgekotst door de medebewoners
[ afbeelding ]
Ash met al haar vriendenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zij is de hoofdpersoon daar, dus wel logisch dat ze in beeld komt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
Wat moet ik met dit mens op de streams die alleen zit. Wat een voorbeeld geeft ze met alles is de schuld van een ander.
Ze zijn daar veel te vergeeflijk allemaal. Morgen is de boosheid kwijt en gaat ashley zich inslijmen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, hier dus, die komt de hele dag daar niet meer weg vermoed ik zo..
Toespraak van BBquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:02 schreef danaqui het volgende:
1 en 2 SL, zal wel weer iets aan de hand zijn.
Ik moet nu denken aan die filmpjes van mensen in Turkse badplaatsen die bij het hotel zodra het terras bij 't zwembad open gaat massaal rennen om een plek toe te eigenen met handdoeken. En dan daarna gaan ontbijten.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:59 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
maar nee ze mocht niet haha niet slim van ze he hahahaquote:
Vermoed het ook ja, maar goed, we gaan het zien..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zijn daar veel te vergeeflijk allemaal. Morgen is de boosheid kwijt en gaat ashley zich inslijmen.
Dan op de Duitse manier svp, die vergaten de streams uit te zetten toen de bewoners met gesprek hadden met de bratwürste febo.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:03 schreef Was-beer het volgende:
Tijdens de SL allemaal naar de gameroom voor een ronde tafel gesprek
Omg, echt...hilarischquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan op de Duitse manier svp, die vergaten de streams uit te zetten toen de bewoners met gesprek hadden met de bratwürste febo.
Helaas genoeg mensen in dit land die zich hiermee identificerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:06 schreef Rhosyn het volgende:
Nu zien we Ashley op bed zitten. En de andere stream een zielig muziekje bij het verhaal van Danny![]()
BB kan willen dat we het zielig vinden maar hij zou moeten weten dat kijkers gaan voor fatsoenlijke mensen en we moeten ons kunnen identificeren met bewoners.
Die kwam toch met een krat bier binnen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan op de Duitse manier svp, die vergaten de streams uit te zetten toen de bewoners met gesprek hadden met de bratwürste febo.
Die begonnen de bewoners te adviseren wat ze allemaal moesten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kwam toch met een krat bier binnen?
LOLquote:
Ja daarom zit ze volgende week weer op de bank en opzouten dan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef Willewa het volgende:
Ben benieuwd of Ashley denkt dat ze in de laatste aka finaleweek zit nu. Das balen, nóg een week
Zijn toen wel ontslagen gevallen staat me iets van bij.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die begonnen de bewoners te adviseren wat ze allemaal moesten doen.
met gierende bandenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja daarom zit ze volgende week weer op de bank en opzouten dan.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:13 schreef Jockari het volgende:
Een tegenbod zou BB moeten geven aan Jimmy. "Jimmy je kan die vrijstelling van Ash afkopen voor 21K"
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: mocht ik winnen dan krijgt ze echt een tikkie van 20k
Laatst wat ik gelezen heb is morgen om 11:00 uurquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanneer komt het vliegtuig voor Ashley?
Oh ja !!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zaterdag denk ikquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hebben ze bij iedereen al coins geïnd dan oh nuquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:16 schreef Soury het volgende:
Oh jéé het eten, ze mag niet mee eten als ze geen muntjes geeft
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Net ff op mijn bankrekening gekeken en mijn 20K staat er nog steeds op 😁 niks aan de hand
stuurt hij dan gelijk een tikkie naar Lenie of naar Alice (voor de brief) ?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is Jimmy stoer zeg met hij stuurt tikkie van 20k
Je videoland abonnement is net 20% omhoog gegaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Net ff op mijn bankrekening gekeken en mijn 20K staat er nog steeds op 😁 niks aan de hand
Met als tekst Ashley je bent de zwakste schakel, bye byequote:Op donderdag 28 maart 2024 12:15 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Laatst wat ik gelezen heb is morgen om 11:00 uur
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je videoland abonnement is net 20% omhoog gegaan.
Heb per 1 april weer loonsverhoging dus is okéquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je videoland abonnement is net 20% omhoog gegaan.
Ja als je altijd meelift op de populariteit van anderen is dit natuurlijk een schokquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:43 schreef Verida het volgende:
Karen maakt er ook wel een heel drama van zeg, onder leiding van jimmy
Ze was sowieso al genomineerd en door deze actie is haar kans om weg te moeten iets groter geworden. Meer is er niet gebeurd.
Prima dat ie er weer grappen om kan maken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:14 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy: mocht ik winnen dan krijgt ze echt een tikkie van 20k
Hier niksquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:16 schreef Tuttebolleke het volgende:
Daar kan ze dan niet van zeggen dat dat haar niet gegund wasquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou ook wat zijn ... eerst 20K uit de pot, en daarna van ellende vrijwillig naar huis gaan.
oh oh straks nog 500 euroquote:
Ze laat zich dubbel kennen. Heeft nu goed laten zien dat ze niet te vertrouwen is.quote:
Geld moet rollen.quote:
Gohquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Adat231 het volgende:
Ik heb het idee dat Jimmy en Ashley ruzie gaan krijgen
Yep, denk met BB gesproken..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zei Karen nou me mening zeggen toen Jimmy vroeg waar ze was? hadden we daarom zwart beeld
ja dus toch, die is dus bij Ash geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy vraagt aan Karen waar ze was en ze zegt: mijn mening zeggen
Ja ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zei Karen nou me mening zeggen toen Jimmy vroeg waar ze was? hadden we daarom zwart beeld
ja oh bij ash der mening gegeven, wij hadden zwart en SL hequote:
ik dacht meteen aan Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook.
Misschien bij BB?
Of bij Ashley?
Omdat het geen eerlijk manier van winnen is, die is je finale plek kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand zit er voor het geld zeggen ze, hoor ik vandaag al meerdere keren voorbij komen.
Waarom zijn ze dan allemaal zo boos over de actie van Ashley?
Omdat dit gewoon geld weggooien is. Als ze had gedrukt om met 20k naar huis te gaan was het anders.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand zit er voor het geld zeggen ze, hoor ik vandaag al meerdere keren voorbij komen.
Waarom zijn ze dan allemaal zo boos over de actie van Ashley?
Dan gaan we dit zeker terug zien in de uitzending, hoop ik..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja oh bij ash der mening gegeven, wij hadden zwart en SL he
We zien vooral de ware aard van Ashley. De rest reageert behoorlijk authentiek. Zo hebben we ze de afgelopen weken leren kennen. Ashley was de vrouw van het harde spel en zonder het geld had ze nooit meegedaan...quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen het is ons die 20K toch wel waard, dat we nu van iedereen de ware aard zien, mooie streamdag
Twitter of insta?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Adat231 het volgende:
Oeps in de poll van Salar staat Jimmy er niet goed voor.
Karen 42,8 %
Randy 34,1%
Jimmy 23,1%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |