Daar kan ze dan niet van zeggen dat dat haar niet gegund wasquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou ook wat zijn ... eerst 20K uit de pot, en daarna van ellende vrijwillig naar huis gaan.
oh oh straks nog 500 euroquote:
Ze laat zich dubbel kennen. Heeft nu goed laten zien dat ze niet te vertrouwen is.quote:
Geld moet rollen.quote:
Gohquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Adat231 het volgende:
Ik heb het idee dat Jimmy en Ashley ruzie gaan krijgen
Yep, denk met BB gesproken..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zei Karen nou me mening zeggen toen Jimmy vroeg waar ze was? hadden we daarom zwart beeld
ja dus toch, die is dus bij Ash geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy vraagt aan Karen waar ze was en ze zegt: mijn mening zeggen
Ja ik hoorde het ook.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zei Karen nou me mening zeggen toen Jimmy vroeg waar ze was? hadden we daarom zwart beeld
ja oh bij ash der mening gegeven, wij hadden zwart en SL hequote:
ik dacht meteen aan Ashquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook.
Misschien bij BB?
Of bij Ashley?
Omdat het geen eerlijk manier van winnen is, die is je finale plek kopenquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand zit er voor het geld zeggen ze, hoor ik vandaag al meerdere keren voorbij komen.
Waarom zijn ze dan allemaal zo boos over de actie van Ashley?
Omdat dit gewoon geld weggooien is. Als ze had gedrukt om met 20k naar huis te gaan was het anders.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niemand zit er voor het geld zeggen ze, hoor ik vandaag al meerdere keren voorbij komen.
Waarom zijn ze dan allemaal zo boos over de actie van Ashley?
Dan gaan we dit zeker terug zien in de uitzending, hoop ik..quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja oh bij ash der mening gegeven, wij hadden zwart en SL he
We zien vooral de ware aard van Ashley. De rest reageert behoorlijk authentiek. Zo hebben we ze de afgelopen weken leren kennen. Ashley was de vrouw van het harde spel en zonder het geld had ze nooit meegedaan...quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mensen het is ons die 20K toch wel waard, dat we nu van iedereen de ware aard zien, mooie streamdag
Twitter of insta?quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:24 schreef Adat231 het volgende:
Oeps in de poll van Salar staat Jimmy er niet goed voor.
Karen 42,8 %
Randy 34,1%
Jimmy 23,1%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |