Glenn is echt een teleurstellingquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef Was-beer het volgende:
Karen zegt het wel eerlijk tegen Glenn
Dit kost haar ook geld. Nu krijgt ze minder op 13 april.quote:
Randy heeft groot gelijk, wees dan de trotse queen die je beoogt te zijn...quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:48 schreef kiki2024 het volgende:
Randy: laat je gezicht zien. waarom blijf je weg? je wist allang dat je dit zou doen. al 3 weken
20 k pakken om jezelf vrij te stellen is egoistisch en ook een vorm van pestenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
In principe zou dit echt wel onder pesten vallen.
Aan de andere kant, ik zeg alleen het hoognodige tegen iemand die ik niet graag mag, dus ja...
Verschil is dat je daar 24/7 met elkaar opgesloten zit.
Karen blijft maar janken.quote:
Daar heeft ze gelijk in .quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef kiki2024 het volgende:
Karin tegen glenn: je moet het niet gaan goedkeuren wat ze heeft gedaan
Generaal muts op je kop en gaanquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Randy heeft groot gelijk, wees dan de trotse queen die je beoogt te zijn...
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadigerquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
20 k pakken om jezelf vrij te stellen is egoistisch en ook een vorm van pesten
En als karen slim is doet ze dat nietquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen blijft maar janken.
Die voelt zich verraden?
Zo als ik Ashley inschat zal zij vinden dat Karen naar haar toe moet komen.
ze misgunt een ander 20 k want ze weet dondersgoed dat ze niet gaat winnenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadiger
Hadden ze As maar boodschappen moeten laten doen. Dat was een stuk goedkoper geweestquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze krijgt helemaal niets, daar heeft ze vandaag zelf voor gezorgd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit kost haar ook geld. Nu krijgt ze minder op 13 april.
Zo kwam het bij mij over toen ze met Glenn sprak. Er lopen mensen rond die denken dat het geld van hun is. Daarom heeft ze dit gefliktquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ze misgunt een ander 20 k want ze weet dondersgoed dat ze niet gaat winnen
Nou ik persoonlijk vind het misdadig als je zo met andere hun gevoelens speeltquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
pesten? Het is een spel, ze is geen misdadiger
Ashley is een tokkie. En een enorme egoïst. Een verdeeldheidzaaier. Een stoker. Een dommerd die zichzelf veel te hoog inschat. Iemand die in haar eigen wereld/show leeft. Een simpele wraaknemer. Iemand met 0% zelfreflectie. Een altijd naar anderen-wijzer. Ik kan nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij verdedigt haar niet, dan luister je niet naar wat hij zegt. En het is Ashley en geen tokkie
Nee, dat is een vorm van het spel spelen. 100% legitiem.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze gaat iig in de BB boeken als iemand die je je kan herinnerenquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze krijgt helemaal niets, daar heeft ze vandaag zelf voor gezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |