abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:27:59 #76
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:25 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Met een 'onwelgevallige mening' is niets mis. In principe staat het FvD natuurlijk vrij om een pro-Russische boodschap te verkondigen in de Tweede Kamer (en laat daar geen misverstand over bestaan: dat doet FvD wel degelijk). Maar als blijkt dat partijleden daar direct of indirect geld voor vangen, dan gaat men een grens over en moet er worden ingegrepen. Dat grenst namelijk aan landverraad.
Dit is exact mijn punt Koos, bedankt. Zelfs dat laatste.

Harde voorwaarde is wel dat er keihard bewijs met komen. En dan lijkt landverraad me juridisch nog lastig hard te maken .
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212991572
Baudet :r opsluiten die gast.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_212991582
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Verbaast me niks, wel jammer dat het bij insinuaties blijft, concreet bewijs ontbreekt vooralsnog.
Lees net dat het van de Tsjechische geheime dienst komt en er niemand bij naam exact is benoemd.

Voor de rest is het gewoonweg een kutactie van die baudet als hij zich in de afgelopen 2-3 jaar heeft laten betalen door rusland. Zal niemand verbazen, maar heulen met de vijand, dan ben je gewoonweg klaar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:31:16 #79
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991590
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:20 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het gaat wel een stukje verder dan een debieuze mening.
Als dat zo is, en men heeft er inderdaad bewijs voor. Dan zie ik dat graag tegemoet.

Een borrel bij een ambassade zegt me bijvoorbeeld geen hol.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_212991635
Staat hij straks zelf voor een tribunaal. :')
pi_212991654
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Harde voorwaarde is wel dat er keihard bewijs met komen. En dan lijkt landverraad me juridisch nog lastig hard te maken .
Landverraad lijkt me inderdaad lastig hard te maken. Er zijn in dit kader wel twee vormen die strafbaar zijn: het in contact treden met een vreemde mogendheid met het doel om vijandelijkheden te plegen of oorlog te voeren, of daar hulp bij te beloven. Daar staat max 30 jaar op. Een lichtere straf is er voor voorbereidende handelingen hierop. Daar kun je 10 jaar voor de bak in gaan. Even wachten waar de Tsjechen mee komen, misschien geeft dat duidelijkheid.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:35:37 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212991663
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Als de Tsjechen bewijzen hebben dan openbaren ze die maar.
En dan ga jij jezelf nog steeds in allerlei rare bochten kronkelen om het allemaal goed te praten.
Huilen dan.
pi_212991671
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
En dan ga jij jezelf nog steeds in allerlei rare bochten kronkelen om het allemaal goed te praten.
Zo werkt dat hè..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:37:51 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212991704
We moeten niet vergeten dat het ook gaat om Marcel de Graaff. Wie is dat ookalweer? Oohja, de kerel die zelfs volgens het rechtse blok in het EP te pro russisch is _O- _O-

quote:
Europarlementariër Marcel de Graaff van Forum voor Democratie is uit de uiterst rechtse fractie Identiteit & Democratie gestapt. Hij zegt afstand te nemen van de "extreme oorlogszuchtige positie van de ID-groep" en de in zijn ogen anti-Russische koers. Volgens hem probeert de groep hem de mond te snoeren als het gaat om zijn standpunt over de NAVO en Oekraïne.

De ID-groep bestaat uit verschillende rechtse politieke partijen in het Europees Parlement. Naast FvD uit Nederland behoren ook het Belgische Vlaams Belang, het Franse Rassemblement National van Marine le Pen en Lega van Matteo Salvini uit Italië tot de groep.

De Graaff werd vorige week voor drie maanden geschorst omdat hij zich te pro-Russisch zou opstellen in het conflict met Oekraïne. De overige partijen uit de ID-groep stonden de afgelopen jaren op goede voet met Poetin, maar sinds de Russische inval in Oekraïne wordt langzaamaan meer afstand genomen van die pro-Russische opstelling.

https://nos.nl/artikel/24(...)m-standpunt-oekraine
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:38:51 #85
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_212991723
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:20 schreef capricia het volgende:
Nou, wat gaan we doen met die twee landverraders?
De doodstraf lijkt me voor hoogverraad niet overdreven B-)
pi_212991748
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:38 schreef Tijn het volgende:

[..]
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212991769
Even het betreffende wetsartikel:

quote:
Tweede Boek. Misdrijven

Titel I. Misdrijven tegen de veiligheid van de staat

Artikel 97

1. Hij die met een buitenlandse mogendheid in verbinding treedt, met het oogmerk om haar tot het plegen van vijandelijkheden of het voeren van oorlog tegen de staat te bewegen, haar in het daartoe opgevatte voornemen te versterken, haar daarbij hulp toe te zeggen of bij de voorbereiding hulp te verlenen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.

2. Handelingen gepleegd ter voorbereiding van een misdrijf als omschreven in het voorgaande lid, worden gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste tien jaren of geldboete van de vijfde categorie.
maar wacht, er is meer:

quote:
Artikel 97a:
Hij die met een in het buitenland gevestigd persoon of lichaam in verbinding treedt met het oogmerk om een zodanig persoon of lichaam tot het verschaffen van steun aan het voorbereiden, bevorderen of teweegbrengen van omwenteling te bewegen, om een zodanig persoon of lichaam in het daartoe opgevatte voornemen te versterken of aan een zodanig persoon of lichaam daarbij hulp toe te zeggen of te verlenen, of om omwenteling voor te bereiden, te bevorderen of teweeg te brengen, wordt gestraft met levenslange gevangenisstraf of tijdelijke van ten hoogste dertig jaren of geldboete van de vijfde categorie.
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:41:49 #88
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_212991773
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:38 schreef Tijn het volgende:

[..]
Het is Nederland dus zal wel paar uurtjes schoffelen zijn.
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:42:06 #89
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991775
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat zal sterk afhangen van de mate der kwaliteit van 'het bewijs'

;)
pi_212991787
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2024 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
Kom laten we net doen alsof we dit niet verwachtten van Baudetev .
Nou, het zou mij wel verbazen dat ze hem ervoor hebben moeten betalen ipv dat hij het gratis doet.
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:43:28 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_212991792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

;)
Ik denk dat de kwaliteit van het bewijs vooral bepaalt hoeveel kronkels jij ervoor nodig hebt.
Huilen dan.
pi_212991803
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik beschouw het als landverraad, of dat het in juridische zin ook is, durf ik niet te zeggen.

Dat hard bewijs nodig is, is evident. Benieuwd wat de komende dagen en weken nog meer naar buiten komt.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:44:41 #93
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991815
quote:
6s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:43 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ik denk dat de kwaliteit van het bewijs vooral bepaalt hoeveel kronkels jij ervoor nodig hebt.
The bias is strong in this one

:'(
pi_212991821
Nou hebben we natuurlijk geen Tsjechische media nodig om door te hebben dat Tjerry een Poetin als een halfgod ziet maar toch fijn om weer eens bevestiging te krijgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:45:23 #95
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212991831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:42 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

;)
Dat Russen hem betalen heeft hij zelf geappt :') _O-

twitter
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:47:18 #96
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991852
quote:
10s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:45 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat Russen hem betalen heeft hij zelf geappt :') _O-

[ x ]
Heb je nog meer hysterische filmpjes? Ik ben nog niet geheel overtuigd.
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:50:30 #97
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212991890
quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Heb je nog meer hysterische filmpjes? Ik ben nog niet geheel overtuigd.
pi_212991911
quote:
84s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:37 schreef Starhopper het volgende:
We moeten niet vergeten dat het ook gaat om Marcel de Graaff. Wie is dat ookalweer? Oohja, de kerel die zelfs volgens het rechtse blok in het EP te pro russisch is _O- _O-
[..]
[ afbeelding ]
Kijk deze recente video van de Graaff, en huiver. Die moet tegen zichzelf beschermd worden.

twitter
pi_212991933
quote:
1s.gif Op donderdag 28 maart 2024 07:15 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Hm je hebt gelijk. FvD heeft voor gestemd en de PVV tegen

Motie van het lid Klaver c.s. over onderzoeken of politieke partijen, politici en belangenorganisaties in Nederland zijn gefinancierd met geld uit de Russische Federatie of met geld van Russische (rechts)personen
https://www.tweedekamer.n(...)03888&did=2022D07962
Dank u, ik begon al aan mijn eigen geheugen te twijfelen. Maar in dat licht zou het wel zo fatsoenlijk van Klaver en Paternotte om zich op de feiten uit dat onderzoek te baseren of anders hun lasterlijke insinuaties voor zich te houden en gewoon op de argumenten tav de EU in te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:41 schreef recursief het volgende:
Even het betreffende wetsartikel:
[..]
maar wacht, er is meer:
[..]

Interessant he? Vooral in het kader van de EU, de WHO en het WEF als buitenlandse mogendheden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 28 maart 2024 @ 13:56:06 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212991950
quote:
84s.gif Op donderdag 28 maart 2024 13:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij vroeg ook aan Paternotte en Klaver of ze onder zijn kussen wilde kijken of 'oom Vlad' daar wat roebels had neergelegd.

Lees je dat: hij zei oom Vlad!1!11!!

Treason!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')