:popcornsmiley:quote:FVD-fractievoorzitter Thierry Baudet zou woensdag Jesse Klaver (GL-PvdA) hebben bedreigd na een debat. Dat schrijft Kamervoorzitter Martin Bosma in een Kamerbrief gericht aan Baudet. De FVD-leider moet donderdagochtend op gesprek komen bij Bosma om uitleg te geven.
Bosma wil de bedreigingen zo snel mogelijk met Baudet bespreken. Het gesprek zal daarom donderdagochtend plaatsvinden.
De Kamervoorzitter heeft de bedreigingen zelf niet gezien, maar anderen, onder wie Klaver zelf, hebben hem over het incident ingelicht. "De heer Klaver heeft daarbij aangegeven dat hij zich bedreigd voelt, en dat kan ik mij goed voorstellen", schrijft Bosma. De Kamervoorzitter noemt de woorden die Baudet heeft gebruikt "volstrekt onaanvaardbaar"
https://www.nu.nl/algemee(...)-fvder-op-matje.html
Mij wel eigenlijk. Ik vind het vaak maar een vervelend en bij vlagen gevaarlijk ventje maar had verwacht dat 'ie wel boven bedreigingen zou staan. Eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gezegd is, maar als Bosma ervan onder de indruk is dan zal 't wel niet niks zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:31 schreef luxerobots het volgende:
Waarom verbaast me dit niet van Baudet?
Eerder dat dit het goed doet bij zijn volgers.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:41 schreef Leandra het volgende:
Zou Baudet gedacht hebben dat hij er met Bosma als voorzitter wel mee weg zou komen, of is hij zo ver heen dat hij zich berhaupt niet realiseert dat bedreigingen (zeker in de kamer) niet kunnen.
Lolquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:47 schreef thedeedster het volgende:
Als dit waar is, dan is die Baudet een echte kleuter. Gewoon normaal doen.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mij wel eigenlijk. Ik vind het vaak maar een vervelend en bij vlagen gevaarlijk ventje maar had verwacht dat 'ie wel boven bedreigingen zou staan. Eerst maar eens afwachten wat er daadwerkelijk gezegd is, maar als Bosma ervan onder de indruk is dan zal 't wel niet niks zijn
Verbaasd mij allerminst dat jij dit zegt ouwe communist van mequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Fok-it het volgende:
Tsja, kamerleden zijn toch redelijk onschendbaar en met zo'n club als Forum kan je verwachten dat de grenzen dan opgezocht, en overschreden, worden
je wilt zeggen dat het verhaal niet waar is?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef Viesdik het volgende:
linkse mensen zeggen dat ze zich bedreigd voelen
VS
rechtse mensen worden daadwerkelijk bedreigd en geterroriseerd
het omdraaien van de realiteit en waarheid is waar die linkse fascisten goed in zijn
Daar ben ik het helaas dan weer met je eens.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:35 schreef Cilantro het volgende:
Tjer moet steeds extremer doen om nog aandacht te krijgen.
Ik was er niet bij, maar als hij dat heeft gedaan is het niet netjes.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:00 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
je wilt zeggen dat het verhaal niet waar is?
Klaver die aan de haren trekt van Baudetquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:06 schreef matigeuser het volgende:
Ik zou trouwens wel veel geld betalen voor een kickbox match tussen Baudet en Klaver.
Moet toch wel meer aan de hand zijn dan ditquote:
Zo zo binkie. En moeilijk wood gebruiken wat je niet eens begrijpt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef Viesdik het volgende:
linkse mensen zeggen dat ze zich bedreigd voelen
VS
rechtse mensen worden daadwerkelijk bedreigd en geterroriseerd
het omdraaien van de realiteit en waarheid is waar die linkse fascisten goed in zijn
jeetje meid. Lastige jeugd gehad?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar als hij dat heeft gedaan is het niet netjes.
Maar linksche mensen voelen zich doorgaans heel snel bedreigd.
Ik stel me dan voor me een klein huilend kind die naar mama gaat omdat Jan iets tegen hem zei dat stom is,
Domme zet van Klaver. Geen bewijs - woord tegen woord- en de stemmers van FVD vinden dit helemaal top OF geloven Klaver niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
:popcornsmiley:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n gesprek dan vergaat.
Tja, Baudet herhaalt regelmatig de berichtgeving die uit de Kremlin-gestuurde media komen. Dan is het niet gek dat mensen zich afvragen of hij dit geheel vrijwillig doet, of dat er ook een financile link is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:13 schreef Viesdik het volgende:
Kijk weet je.. Baudet heeft natuurlijk wel een punt. Wat Klaver heeft gezegd kan natuurlijk ook als bedreigend ervaren worden. Uit de lucht gegrepen verdenk en verdachtmakingen van Russische gelden nog voordat FvD in de politiek zat, is op zijn minst smakeloos en riekt naar smaad en laster. Op deze wijze wordt FvD al vanaf dag een beschuldigd zonder dat er ooit overduidelijk bewijs is geleverd. Gewoon doelbewust kwaad spreken en kwaad doen.
En Baudet heeft zodanig fysiek dat je je als Klaver dan bedreigd voelt?quote:
Het is juist volstrekt contraproductief van mensen die daar vragen over gaan stellen. Want punt is juist dat Baudet volledig vrijwilig de cuck van het Kremlin is. Kreeg hij maar betaald...quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, Baudet herhaalt regelmatig de berichtgeving die uit de Kremlin-gestuurde media komen. Dan is het niet gek dat mensen zich afvragen of hij dit geheel vrijwillig doet, of dat er ook een financile link is.
Dat Baudet commercieel ingesteld is, zie BV, zie verkoop boeken en maaltijdboxen, mag voor zelfs een blinde duidelijk zijn.
onjuiste weergave van de feitenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Tja, Baudet herhaalt regelmatig de berichtgeving die uit de Kremlin-gestuurde media komen. Dan is het niet gek dat mensen zich afvragen of hij dit geheel vrijwillig doet, of dat er ook een financile link is.
Dat Baudet commercieel ingesteld is, zie BV, zie verkoop boeken en maaltijdboxen, mag voor zelfs een blinde duidelijk zijn.
Klaver gewoon niet dreigen ook al lijkt het spreekwoordelijk.quote:
En hoe weet jij dat hij niet betaald wordt?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is juist volstrekt contraproductief van mensen die daar vragen over gaan stellen. Want punt is juist dat Baudet volledig vrijwilig de cuck van het Kremlin is. Kreeg hij maar betaald...
PVV en FvD stemmen op alles wat niet Rusland gezind is tegen plus ze zijn van alle partijen (zover de PVV een partij is) de enige twee die geen transparantie over hun financin geven terwijl dat gewoon een verplichting is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben een en al bron van feitelijk relaas.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Kom jij dan eens met de juiste weergave van de feiten.
Omdat niets daar naar wijst. En als het wel zo is, dan gaat het niet om hele grote bedragen. Want dat kun je als Nederlandse politicus niet in het geheim doen. De bedragen zijn dan niet zodanig dat het de standpunten kan verklaren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat hij niet betaald wordt?
Daarbij kan FvD ook in diensten betaald worden, dan worden bijvoorbeeld de diensten van een uitgeverij of de huur van een congreszaal betaald.
98% van je posts op dit forum is walgelijke troep, echt van het allerlaagste niveau.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:27 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben een en al bron van feitelijk relaas.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat niets daar naar wijst. En als het wel zo is, dan gaat het niet om hele grote bedragen. Want dat kun je als Nederlandse politicus niet in het geheim doen. De bedragen zijn dan niet zodanig dat het de standpunten kan verklaren.
Die verklaring zit het hem er gewoon in dat Baudet een smerige verrader van het westen is. Hij is onkruid. Dat is de aanval die men moet kiezen. Niet dat constante gezeik over betalingen.
Moet je nagaanquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
98% van je posts op dit forum is walgelijke troep, echt van het allerlaagste niveau.
Wat heeft Timmermans hier mee te maken dan, heeft hij ook eerder gedreigd mensen op hun bek te slaan?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:29 schreef suijkerbuijk het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)over-op-de-bek-slaan
Jesse Klaver (GroenLinks-PvdA) en Jan Paternotte (D66) zijn tijdens een debat over een mogelijk Nexit-referendum hard in aanvaring gekomen met Thierry Baudet (FVD). Baudet voelde zich 'in zijn eer aangetast' toen Paternotte zei dat de uitingen van FVD erg overeenkomen met de belangen van het Kremlin. "In elke andere situatie zou ik iemand op de bek slaan als je zoiets van mij denkt", zei Baudet daarop.
Jip zoals ik al zei .
D66, PvdA ,gl en d66 tuig zijn aardige aan klote en beschuldigingen naar anderen toe.
Timmermans ook tegen pvv collega's.
Tenslotte zijn ze alle toch collega's van elkaar.
Gisteren was FOK! nog een extreemrechts broeinest. Vandaag is het een exteemlinkse Marxistische kliek. Ik denk dus dat we het eigenlijk nog best goed doen als forum.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:25 schreef Viesdik het volgende:
Kijk.. ik ga mij onder een extreem links gezelschap natuurlijk niet al te kritisch uitlaten over de FvD.
Ik moet nog meemaken dat de marxisten hier kritisch zijn over hun halfgoden
ga ik dus niet doen.
Klavertje... met z'n HBO diploma
Hij heeft beloofd dan Europa van gemixte etniciteit zal worden. Dat is de grootste bedreiging van de mensheid.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat heeft Timmermans hier mee te maken dan, heeft hij ook eerder gedreigd mensen op hun bek te slaan?
Wat? Een Nederlandse politicus kan niet in het geheim geld aannemen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Omdat niets daar naar wijst. En als het wel zo is, dan gaat het niet om hele grote bedragen. Want dat kun je als Nederlandse politicus niet in het geheim doen. De bedragen zijn dan niet zodanig dat het de standpunten kan verklaren.
dank jequote:Op woensdag 27 maart 2024 21:32 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Gisteren was FOK! nog een extreemrechts broeinest. Vandaag is het een exteemlinkse Marxistische kliek. Ik denk dus dat we het eigenlijk nog best goed doen als forum.
Hbo schrijf je overigens met kleine letters xoxo
Grote bedragen had ik het over. Ja, in Nederland is dat vrij goed geregeld. Uiteraard zijn er manieren, maar het zal echt niet om tonnen gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat? Een Nederlandse politicus kan niet in het geheim geld aannemen?
Jij denkt dat Baudet of andere figuren binnen FvD voor 100% gecontroleerd worden?
Dus dat 1 continent die al eeuwen bestaat uit gemixte etniciteiten, gemixt wordt met nog meer etniciteiten is de grootste bedreiging van de mensheid?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:32 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hij heeft beloofd dan Europa van gemixte etniciteit zal worden. Dat is de grootste bedreiging van de mensheid.
De grootste zeker niet. Maar dat er flinke uitdagingen zitten aan het functioneel en leefbaar maken van de multiculturele samenleving is niet een groot geheim, nee. Laten we asjeblieft deze analyse niet aan een proleet als Baudet geven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus dat 1 continent die al eeuwen bestaat uit gemixte etniciteiten, gemixt wordt met nog meer etniciteiten is de grootste bedreiging van de mensheid?
jazekerquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Dus dat 1 continent die al eeuwen bestaat uit gemixte etniciteiten, gemixt wordt met nog meer etniciteiten is de grootste bedreiging van de mensheid?
Dat ik wat precies zeg? Heb je berhaupt een idee wat communisme is?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:00 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Verbaasd mij allerminst dat jij dit zegt ouwe communist van me
Totaal geen bewijzen voor je fabels en de groeten naar bnwquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:38 schreef Viesdik het volgende:
En wat zou Klavertje met zijn marxistisch terroristische vrienden nog meer controle in de maatschappij willen toepassen om transparantie en veiligheid in onze samenleving te garanderen. Zelfs de tante van Baudet moet bewijzen dat ze geen geld uit Rusland krijg__________!
Ook al ben ik er voor 99,9% van overtuigd dan Baudet geen Russisch geldkraantje heeft, zijn we er met z'n allen wel 100% van overtuigd dat linkse partijen schaamteloos geld ontvangen uit Amerika, zoals George Soros.
Ok lieve mensen, maar dat mag wel, dat is volstrekt normaaaaaaaall. No questions asked_______!
Aan 1 soort mensen heb ik echt een grafhekel, dat zijn hypocriete mensen. En dat zijn ze letterlijk allemaal bij PvdA/GL
ga je me nou weer overhoren?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat ik wat precies zeg? Heb je berhaupt een idee wat communisme is?
Google is je beste vriend, vriend!quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:41 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Totaal geen bewijzen voor je fabels en de groeten naar bnw
Je bent in de war met de dm's die je naar dames hebt gestuurd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:41 schreef Viesdik het volgende:
[..]
ga je me nou weer overhoren?
Ik verwacht nog steeds een antwoord van je van pak hem beet 3/4 jaar geleden
Zelfs in de UFC maken ze niet zulke kansloze opmerkingen naar elkaar toe.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:36 schreef Akathisia het volgende:
Baudet stuurt, gevraagd om een reactie, een link naar een artikel uit 2019, waarin premier Rutte over relschoppers met Oud en Nieuw zegt dat hij ze „het liefst allemaal persoonlijk in elkaar wil slaan”, en een schaterlachende emoji. Daarna appt hij: „Was een grapje. Ik sla geen vrouwen.”
Ben je weer een dom wijf aan het verdedigen?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je bent in de war met de dm's die je naar dames hebt gestuurd.
Het artikel zit achter een betaalmuur, maar ik waag sterk te betwijfelen dat, zoals jij stellig suggereerde, in het artikel staat dat George Soros geld heeft overgemaakt naar de linkse partijen, laat staan specifiek naar het door jou genoemde GL/PvdA.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Google is je beste vriend, vriend!
https://www.ftm.nl/artikelen/de-financiering-van-volt
Haha.. nou........quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:44 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zelfs in de UFC maken ze niet zulke kansloze opmerkingen naar elkaar toe.
@ alle dames die je negeren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ben je weer een dom wijf aan het verdedigen?
Je bent dom, dat snap ik, anders zat je niet te janken om een betaalmuurquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:46 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het artikel zit achter een betaalmuur, maar ik waag sterk te betwijfelen dat, zoals jij stellig suggereerde, in het artikel staat dat George Soros geld heeft overgemaakt naar de linkse partijen, laat staan specifiek naar het door jou genoemde GL/PvdA.
Link werkt niet en als het zou werken mag je deze hier niet plaatsen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:47 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je bent dom, dat snap ik, anders zat je niet te janken om een betaalmuur
https://web.archive.org/w(...)inanciering-van-volt
pak deze dan.. internet staat er vol vanquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Link werkt niet en als het zou werken mag je deze hier niet plaatsen.
Niet zo slim van je al met al.
BNW websitequote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
pak deze dan.. internet staat er vol van
https://nieuwrechts.nl/91(...)-hij-pompt-veel-geld
Zojuist vernomen dat Baudet Klaver heeft uitgenodigd om de plooien glad te strijken bij een kopje thee.quote:
Nee staan drijgen dat pvv slecht is voor de samen levingquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat heeft Timmermans hier mee te maken dan, heeft hij ook eerder gedreigd mensen op hun bek te slaan?
Die drugs lijkt ie altijd wel genomen te hebben ja. Enorm ellendig persoon.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
Tja alcohol en cocane maken je een vervelend mens en dat is geen goede combinatie als je van nature al een vervelend mens bent.
Baudet out.
Ze vliegen elkaar letterlijk in de haren ja?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:56 schreef suijkerbuijk het volgende:
Na de verkiezingen heb ik.nooit niet zo erg gezien als nu .
Hoe mensen letterlijk elkaar in de haren vliegen
Dit is zo typisch. Schreeuwen dat het bij de ander (in dit geval Volt) niet klopt zonder iets van bewijs terwijl Volt wel transparant is over haar financin en hoe Volt voldoet aan wfpp. En dan de PVV, geen enkele transparantie en alleen een kut jaarverslag waaruit blijkt dat de vereniging twee leden heeft en niet meer dan een paar honderd euro per jaar aan omzet heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
pak deze dan.. internet staat er vol van
https://nieuwrechts.nl/91(...)-hij-pompt-veel-geld
okquote:Op woensdag 27 maart 2024 22:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is zo typisch. Schreeuwen dat het bij de ander (in dit geval Volt) niet klopt zonder iets van bewijs terwijl Volt wel transparant is over haar financin en hoe Volt voldoet aan wfpp. En dan de PVV, geen enkele transparantie en alleen een kut jaarverslag waaruit blijkt dat de vereniging twee leden heeft en niet meer dan een paar honderd euro per jaar aan omzet heeft.
Fijn dat je het debat niet deelt, pannenkoek!quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
:popcornsmiley:
Ik ben wel benieuwd hoe zo'n gesprek dan vergaat.
Ik kan hem wel lezen en dit is een letterlijke quote uit het desbetreffende artikel:quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Link werkt niet en als het zou werken mag je deze hier niet plaatsen.
Niet zo slim van je al met al.
quote:Om campagne te kunnen voeren is een gevulde oorlogskas nodig. Een meevaller is dat Volt Europa in januari 2018 een donatie krijgt van 20.000 euro van de Open Society Foundation (OSF) van Georges Soros.
Is Volt daar transparant over geweest, staat dat toevallig ook in het artikel?quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:08 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Ik kan hem wel lezen en dit is een letterlijke quote uit het desbetreffende artikel:
[..]
Hopelijk word je betaald voor deze moeite.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:13 schreef Viesdik het volgende:
Kijk weet je.. Baudet heeft natuurlijk wel een punt. Wat Klaver heeft gezegd kan natuurlijk ook als bedreigend ervaren worden. Uit de lucht gegrepen verdenk en verdachtmakingen van Russische gelden nog voordat FvD in de politiek zat, is op zijn minst smakeloos en riekt naar smaad en laster. Op deze wijze wordt FvD al vanaf dag een beschuldigd zonder dat er ooit overduidelijk bewijs is geleverd. Gewoon doelbewust kwaad spreken en kwaad doen.
Lukraak iemand in de verdediging drukken om daarmee het sentiment en sfeer van het debat op een hele negatieve manier te benvloeden.
Ja, Baudet gaat daar als een lamlul mee om, maar ik word toch gvd zo chagrijnig dat links telkens loopt te stoken en te demoniseren. Ga gvd politiek bedrijven en doe waar je voor gekozen ben. Dit land is naar de k*nker!
Waar deze info in dit artikel letterlijk vandaan komt is mij niet helemaal duidelijk maar lijkt af te komen van de penningmeester Auke Boomsma en/of Reinier van Lanschot, 1 van de oprichters van de partij.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Is Volt daar transparant over geweest, staat dat toevallig ook in het artikel?
En staat ook in het artikel dat GL en PvdA ook van dhr Soros hebben geld hebben ontvangen of wordt dat voor het gemak erbij verzonnen eerder in dit topic?
En door continu dit soort valse beschuldigen te uiten, zorgt dat er juist voor dat de veiligheid van Baudet nog meer in gevaar is. Hij is immers al 2 keer fysiek belaagd.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Bosma is zich natuurlijk aan het inlikken bij het kartel, maar het is ook de voorzitter die moet optreden tegen smadelijke en lasterlijke insinuaties want dat ligt buiten de bevoedgheid van een rechter.
Daarnaast is er een motie aangenomen om onderzoek te doen naar Russische financiering van FvD, ook FvD stemde voor. Dan hou je je bek tot er een uitkomst is. Maar Klaver en Paternotte willen dat helemaal niet weten, die willen alleen maar insinueren dat de kritiek op de EU wel van het Kremlin moet komen want de EU is zo fantastisch dat we het daar inhoudelijk niet over hoeven hebben.
Baudet is wat dat betreft hard bezig zijn krediet te verspelen als hij zelf vindt dat je mensen op hun bek mag slaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En door continu dit soort valse beschuldigen te uiten, zorgt dat er juist voor dat de veiligheid van Baudet nog meer in gevaar is. Hij is immers al 2 keer fysiek belaagd.
Ziende blind ben je..quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
En door continu dit soort valse beschuldigen te uiten, zorgt dat er juist voor dat de veiligheid van Baudet nog meer in gevaar is. Hij is immers al 2 keer fysiek belaagd.
Maar dat boeit die linkse rakkers geen donder, daar genieten ze zelfs van.
Het is zelfs die loeder van een Paul Rsemoller die heeft uitgesproken dat hij hoopt dat het bloeden van Fortuyn niet stopt tot aan de verkiezingen. En uiteindelijk was hij nog vermoord door een Groenlinkscher ook.
Maar linkse honden komen overal mee weg, zij kunnen zich alles permitteren. Het zijn de grootste parasieten in onze samenleving.
Het zijn vervolgens de hypocriete honden die het lef hebben om deugwoorden te gebruiken als: "woorden doen ertoe".
Voor links geldt enkel de woorden: "woorden doen ertoe, behalve voor ons".
Er is geen motie gedaan om onderzoek te doen naar de mogelijke Russische financiering van FvD. Er zijn allerlei algemene voorstellen gedaan. Waarbij FvD juist niet voor was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Bosma is zich natuurlijk aan het inlikken bij het kartel, maar het is ook de voorzitter die moet optreden tegen smadelijke en lasterlijke insinuaties want dat ligt buiten de bevoedgheid van een rechter.
Daarnaast is er een motie aangenomen om onderzoek te doen naar Russische financiering van FvD, ook FvD stemde voor. Dan hou je je bek tot er een uitkomst is. Maar Klaver en Paternotte willen dat helemaal niet weten, die willen alleen maar insinueren dat de kritiek op de EU wel van het Kremlin moet komen want de EU is zo fantastisch dat we het daar inhoudelijk niet over hoeven hebben.
https://nieuws.nl/algemee(...)iering-van-partijen/quote:Kamer wil onderzoek naar Russische financiering van partijen
De Tweede Kamer wil een onderzoek naar de mogelijke financiering met Russisch geld van politieke partijen, politici en belangenorganisaties in Nederland. Een meerderheid steunt een voorstel van GroenLinks-voorman Jesse Klaver.
Klaver pleitte maandag voor zo’n onderzoek in het debat in de Kamer over de Russische invasie van Oekrane. Hij noemde daarbij Forum voor Democratie en de PVV bij naam. Die twee partijen steunen de sancties tegen Rusland niet. FVD-voorman Thierry Baudet heeft zijn begrip voor het Russische optreden uitgesproken.
Klaver stelt voor de Algemene Rekenkamer te laten onderzoeken “of en zo ja op welke wijze politieke partijen, politici en belangenorganisaties in Nederland vanaf 2014 zijn gefinancierd met geld uit de Russische Federatie of met geld van Russische (rechts)personen”. Zijn oproep wordt in ieder geval gesteund door D66, CDA, Volt, Partij voor de Dieren, DENK, PvdA, BIJ1, ChristenUnie, SGP, Pieter Omtzigt en de VVD.
Best raar dat mensen dit zo normaal vinden. Ik sla zelf eigenlijk in geen enkele situatie iemand voor de bek.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:36 schreef recursief het volgende:
[..]
Baudet is wat dat betreft hard bezig zijn krediet te verspelen als hij zelf vindt dat je mensen op hun bek mag slaan.
Weet je het zeker? Zodra het over financiering of Rusland gaat is FvD net zoals de PVV tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij snapt er echt niks van he?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik was er niet bij, maar als hij dat heeft gedaan is het niet netjes.
Maar linksche mensen voelen zich doorgaans heel snel bedreigd.
Ik stel me dan voor me een klein huilend kind die naar mama gaat omdat Jan iets tegen hem zei dat stom is,
Je hebt nu nog de mogelijkheid om voor de juiste kant te kiezen. Anders loop je de kans dat ze je interneren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:15 schreef Viesdik het volgende:
Trouwens nog iets anders h..
We staan aan de vooravond van een gigantisch wereldwijd conflict die zijn weerga niet kent, misschien wel een wereldoorlog.. maar mensen blijven de gevestigde orde en het kartel met hun leven beschermen.
Dat moet iedereen uiteraard helemaal voor zichzelf bepalen, echter draagt jouw geprogrammeerde sentiment hieraan bij. En om de woorden van Pim Fortuyn te gebruiken, "je kan niet later je handen er vanaf trekken in de zin van, ik heb die oorlog niet veroorzaakt, nee je hebt het klimaat ermee gecreerd".
Pas als de mensheid in staat is zijn eigen daden te veroordelen en die van hen die ze altijd hebben toevertrouwd, dan pas kunnen wij verder gaan. Maar als mensen zich uit elkaar laat spelen en partij laat kiezen, ben je gewoon onderdeel van het probleem geworden.
Ik zeg niet dat ik de oplossing voor het probleem heb, maar zolang niet geluisterd wordt naar elkaar dan worden de problemen in de wereld alleen maar groter.
Doe ermee wat je wil vrienden.
quote:-Het interneren van mensen die een gevaar vormen
https://nl.wikipedia.org/wiki/Oorlogswet_voor_Nederland
Ik ben hier ook voor. Jesse op trainingskamp met Rico.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:17 schreef DrDentz het volgende:
Waarom niet gewoon een kooigevecht organiseren? Baudet tegen Klaver. Degene die verliest verlaat de Tweede Kamer.
En dan anderen fascisten noemen! Oh wat wordt rechts door links gedemoniseerd, andersom alleen maar lof over Klaver, Timmermans en wie er dan ook maar politiek links is. Maar nee, kritiek op de ander is demoniseren...quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:13 schreef Viesdik het volgende:
Lukraak iemand in de verdediging drukken om daarmee het sentiment en sfeer van het debat op een hele negatieve manier te benvloeden.
Ja, Baudet gaat daar als een lamlul mee om, maar ik word toch gvd zo chagrijnig dat links telkens loopt te stoken en te demoniseren. Ga gvd politiek bedrijven en doe waar je voor gekozen ben. Dit land is naar de k*nker!
Mensen die met alle winden meewaaien zijn veel gevaarlijker.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:29 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je hebt nu nog de mogelijkheid om voor de juiste kant te kiezen. Anders loop je de kans dat ze je interneren.
[..]
Precies types zoals Baudet die elke Amerikaanse complottheorie ook hier probeert te verkopen. Makkelijk te programmeren, hun aanhang nog meer zie een Weltschmerz die zelfs bij een Baudet die klappen wil uitdelen het nog draait naar Baudet is slachtoffer.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:33 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Mensen die met alle winden meewaaien zijn veel gevaarlijker.
Ik doelde in dit geval op @Starhopper cq @Nikonloverquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Precies types zoals Baudet die elke Amerikaanse complottheorie ook hier probeert te verkopen. Makkelijk te programmeren, hun aanhang nog meer zie een Weltschmerz die zelfs bij een Baudet die klappen wil uitdelen het nog draait naar Baudet is slachtoffer.
Hier heb je wel gelijk in. Maar het is geen vrijstelling om je neveninkomsten niet op te gevenquote:Op woensdag 27 maart 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Klaver moet zich ook beseffen dat er voor FvD-leden die tegen het kartel ingaan er na de Tweede Kamer geen leuke baantjes als burgemeester ergens voor ze klaarliggen
Ja FvD heeft geen zin in die proeftijd die cashen nu al vol voor hun politiek. Zo dik krijgen ze met hun kwaliteiten nergens betaald. Kan Baudet ook mooi zijn boekjes slijten aan zijn FvD stichting bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat gejank van Klaver of Baudet iets bijverdient of niet.. Klaver moet zich ook beseffen dat er voor FvD-leden die tegen het kartel ingaan er na de Tweede Kamer geen leuke baantjes als burgemeester ergens voor ze klaarliggen.. wat voor Klaver en Paternotte enzo wel zo is. Voor hen is de periode in de Tweede Kamer niet meer dan een proeftijd om te laten zien hoe goed ze deugen voor het establishment.
Ah het 'hij sprong in de sloot dus ik sprong er achteraan' argument.quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:08 schreef DrDentz het volgende:
Nee maar als Thierry mee zou lullen met het kartel kan hij veel makkelijker geld opstrijken, maar ik weet niet hoor maar Pechtold kreeg een fucking penthouse, wat zei Klaver daarover?
Ja, ik herinner het me vrij goed.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Zodra het over financiering of Rusland gaat is FvD net zoals de PVV tegen.
Er is gewoon bewijs dat het hele Oekrane-referendum van Baudet door een Kremlin-adept is gesponsord dus wat lul je nou allemaal?quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:13 schreef Viesdik het volgende:
Mwah er zit wel een verschil tussen maaltijdboxen verkopen of gesteund worden door het Kremlin.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Dat gejank van Klaver of Baudet iets bijverdient of niet.. Klaver moet zich ook beseffen dat er voor FvD-leden die tegen het kartel ingaan er na de Tweede Kamer geen leuke baantjes als burgemeester ergens voor ze klaarliggen.. wat voor Klaver en Paternotte enzo wel zo is. Voor hen is de periode in de Tweede Kamer niet meer dan een proeftijd om te laten zien hoe goed ze deugen voor het establishment.
Ik ben benieuwd om welke (Nederlandse) politici het gaat. FvD is natuurlijk wel verdacht: altijd pro-Kremlinstandpunten innemen en onlangs nog met de hele fractie op bezoek bij de Russische ambassadeur.quote:Een vanuit Praag opererende nieuwssite, gerund door een vertrouweling van Poetin, betaalde afgelopen jaar honderdduizenden euro's aan politici uit onder meer Nederland in ruil voor standpunten tegen Oekrane en de EU. Doel was om komende Europese Verkiezingen te benvloeden. Het complot is woensdagmiddag door de Tsjechische geheime dienst onthuld.
De zaak draait om Voice of Europe, een in Praag gevestigde nieuwssite die in diverse talen, waaronder het Nederlands, pro-Russisch nieuws verspreidt. Daarbij komen opvallend vaak rechtse eurosceptische politici aan het woord die warme banden met Rusland bepleiten. Vanuit Nederland is FvD-partijleider Thierry Baudet genterviewd door Voice of Europe, en vanuit Belgi Filip Dewinter (Vlaams Belang).
BIS, de Tsjechische geheime dienst, stelt nu dat Voice of Europe wordt gefinancierd door Moskou met als doel de EU te destabiliseren en de Russische invloed te vergroten. Een flink aantal Europese politici ontving daarnaast grote sommen cashgeld in ruil voor Rusland-vriendelijke standpunten, waaronder het staken van de wapenleveranties aan Oekrane.
Om welke Nederlandse politici het gaat blijft voorlopig onduidelijk. De Tsjechische geheime dienst, die woensdagmiddag een persconferentie hield over de affaire, noemt geen namen. Alleen dat het gaat om politici uit zes EU-landen: Nederland, Belgi, Duitsland, Frankrijk, Hongarije en Polen. Er is dus geen concrete aanwijzing dat bijvoorbeeld Baudet geld ontving. Baudet heeft zulke donaties altijd categorisch ontkend. Dat deed hij woensdag nog in de Tweede Kamer tijdens een debat over een exit uit de EU.
Hm je hebt gelijk. FvD heeft voor gestemd en de PVV tegenquote:Op donderdag 28 maart 2024 01:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, ik herinner het me vrij goed.
Oud artikel maar wel met wat nog meer achtergrondinformatie over Voice of Europe.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:47 schreef recursief het volgende:
Tsjechische geheime dienst: Rusland betaalde cash aan bevriende Nederlandse en Europese politici
[..]
Ik ben benieuwd om welke (Nederlandse) politici het gaat. FvD is natuurlijk wel verdacht: altijd pro-Kremlinstandpunten innemen en onlangs nog met de hele fractie op bezoek bij de Russische ambassadeur.
Gelukkig leert de geschiedenis ook voor de populistische rechtsen dat de zo verfoeide d66 rechters door hen ook d66 rechter blijven in een proces tegen hun en ze er ook met fopstrafjes vanaf gaan komen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 07:07 schreef Erik_Groen het volgende:
Het is nu wel duidelijk dat Baudet geld krijgt van zijn opdrachtgevers uit het Kremlin. Hij is dus een vieze, vuile landverrader. De geschiedenis leert dat het slecht afloopt met landverraders. Baudet en zijn aanhangers zullen uiteindelijk de rekening gepresenteerd krijgen.
Tja van de huidige actieve partijen liggen FvD, PVV en JA21 inderdaad nogal voor de hand. Maar het zal wel, net als bij DeWinter geframed worden als een onschuldige onkostenvergoeding.quote:Op donderdag 28 maart 2024 06:47 schreef recursief het volgende:
Tsjechische geheime dienst: Rusland betaalde cash aan bevriende Nederlandse en Europese politici
[..]
Ik ben benieuwd om welke (Nederlandse) politici het gaat. FvD is natuurlijk wel verdacht: altijd pro-Kremlinstandpunten innemen en onlangs nog met de hele fractie op bezoek bij de Russische ambassadeur.
Geld krijgen uit een land dat een vliegtuig vol met Nederlanders heeft neergeschoten. Het moreel kompas van sommige rechtsen is geheel kapot.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Wat maakt het eigenlijk uit of een partij geld zou krijgen uit Rusland?
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Dit moet wel een grap zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Dat is nog niet eens bewezenquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geld krijgen uit een land dat een vliegtuig vol met Nederlanders heeft neergeschoten. Het moreel kompas van sommige rechtsen is geheel kapot.
Er krijgen meer partijen geld uit Amerika. Amerika die precisie bombardementen uitvoert op Europees grondgebied. Denk daar maar eens over na.quote:
Niet zo veel denk ik, ja je kan dan als kabinet weer kinderachtig gaan weglopen als baudet het woord neemt. Maar dat vind ik misschien nog wel treuriger.quote:
De vulgaire verdachtmakingen van linksch gaan naar voor die tijd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Geld krijgen uit een land dat een vliegtuig vol met Nederlanders heeft neergeschoten. Het moreel kompas van sommige rechtsen is geheel kapot.
Ga even naar BNW met die samenzweringstheorieen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Je bedoelt op dat oefenterrein op Vlieland? Helemaal prima wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:34 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Er krijgen meer partijen geld uit Amerika. Amerika die precisie bombardementen uitvoert op Europees grondgebied. Denk daar maar eens over na.
Nordstreamquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:36 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bedoelt op dat oefenterrein op Vlieland? Helemaal prima wat mij betreft.
Hi hi mijn bericht 2 maal qouten om maar zogenaamd je eigen totale gebrek aan moreel kompas met je bizarre vraag te proberen te verbloemen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:36 schreef Viesdik het volgende:
[..]
De vulgaire verdachtmakingen van linksch gaan naar voor die tijd.
Ik heb leren vertrouwen op de waarheidsbevindinging van meermaals gerspecteerde en gedecoreerde onderzoeksjournalist seymour hersh.quote:
Welk punt probeer jij te maken?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hi hi mijn bericht 2 maal qouten om maar zogenaamd je eigen totale gebrek aan moreel kompas met je bizarre vraag te proberen te verbloemen.
Zoals iedereen in complotland.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:40 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik heb leren vertrouwen op de waarheidsbevindinging van meermaals gerspecteerde en gedecoreerde onderzoeksjournalist seymour hersh.
Aangezien Rusland wordt geleid door een van de kwaadaardigste regimes op aarde. Iedereen die voor hen werkt is dus per definitie een vijand van onze samenleving.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Ik vind die kwaadaardigheid wel meevallen in vergelijking met de kwaadaardigheid van het globalisme.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aangezien Rusland wordt geleid door een van de kwaadaardigste regimes op aarde. Iedereen die voor hen werkt is dus per definitie een vijand van onze samenleving.
Soms helpt het om de betekenis van woorden te kennen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:44 schreef Viesdik het volgende:
het globalisme meer overeenkomsten heeft met het nationaal
Ik zag allerlei links-georienteerden na de aanslag in Moskou meteen met complottheorien komen over dat Poetin er zelf achter zou zitten, zij leven nu ook in complotland blijkbaarquote:Op donderdag 28 maart 2024 08:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zoals iedereen in complotland.![]()
Tja als je niet begrijpt waarom het Russische regime kwaadaardig is dan heb je dringend professionele hulp nodig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:46 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik vind die kwaadaardigheid wel meevallen in vergelijking met de kwaadaardigheid van het globalisme.
Waarschijnlijk zijn de deelnemers aan de migreer naar Rusland conferentie waar de FvD ook prominent aanwezig was zo genstrueerd, ze hebben daar natuurlijk al professionele FSB hersenspoeling ondergaan, zouden ze nog wel te redden zijn?quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als je niet begrijpt waarom het Russische regime kwaadaardig is dan heb je dringend professionele hulp nodig.
Ik ben geen fan van Poetin, maar ook Rusland heeft het recht om zijn grensgebieden te verdedigen tegen agressieve mogendheden. Volstrekt in lijn der verwachting.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja als je niet begrijpt waarom het Russische regime kwaadaardig is dan heb je dringend professionele hulp nodig.
Krijg je geld uit Rusland? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Poetin, maar ook Rusland heeft het recht om zijn grensgebieden te verdedigen tegen agressieve mogendheden. Volstrekt in lijn der verwachting.
En daar hebben de Amerikaanse denktanks ook bewust op geanticipeerd.
Maar ik weet niet in welke natte droom jij nog leeft, ik kan je een ding op een papiertje meegeven.. Rusland zal nooit verliezen. Dus zolang wij geld blijven pompen en wapens blijven sturen naar een van de meest corrupte landen in Europa, zullen mensen als jij bloed aan de handen hebben voor elke Oekraense en Russische dode die dagelijks te betreuren valt.
Het onderwerp van het topic?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:01 schreef Leandra het volgende:
Ah, het gaat al niet meer over het onderwerp van het topic.
Dat zal de bedoeling ook zijn geweest.
Onderwerp:
Klaver vraagt Baudet naar de jaarrekeningen, Baudet liegt dat die openbaar zijn en bijt Klaver vervolgens toe dat hij hem op z'n bek slaat als hij nog een keer naar de jaarrekeningen vraagt.
quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:01 schreef Leandra het volgende:
Ah, het gaat al niet meer over het onderwerp van het topic.
Dat zal de bedoeling ook zijn geweest.
Onderwerp:
Klaver vraagt Baudet naar de jaarrekeningen, Baudet liegt dat die openbaar zijn en bijt Klaver vervolgens toe dat hij hem op z'n bek slaat als hij nog een keer naar de jaarrekeningen vraagt.
Ik kan me niet voorstellen dat die dat zouden zeggen. Dat is het hele punt. Die kun je in dit opzicht niet met Baudet vergelijken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:06 schreef Momo het volgende:
Vraag mij af wat de reactie zou zijn in het topic als een Timmermans, Kaag, Dassen, Jetten of Klaver dit tegen Baudet zou zeggen.
Nee, Rusland is Oekraine binnengevallen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:56 schreef Viesdik het volgende:
Ik ben geen fan van Poetin, maar ook Rusland heeft het recht om zijn grensgebieden te verdedigen tegen agressieve mogendheden.
klopt, dat zijn reptielen, hebben geen emotiesquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:08 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat die dat zouden zeggen. Dat is het hele punt. Die kun je in dit opzicht niet met Baudet vergelijken.
Blijft toch altijd goed voor een lach op de vroege ochtend.quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:56 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van Poetin, maar ook Rusland heeft het recht om zijn grensgebieden te verdedigen tegen agressieve mogendheden. Volstrekt in lijn der verwachting.
En daar hebben de Amerikaanse denktanks ook bewust op geanticipeerd.
Maar ik weet niet in welke natte droom jij nog leeft, ik kan je een ding op een papiertje meegeven.. Rusland zal nooit verliezen. Dus zolang wij geld blijven pompen en wapens blijven sturen naar een van de meest corrupte landen in Europa, zullen mensen als jij bloed aan de handen hebben voor elke Oekraense en Russische dode die dagelijks te betreuren valt.
Nee, Amerika heeft een staatsgreep gefinancierd in Oekrane.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:09 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, Rusland is Oekraine binnengevallen.
Bron?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, Amerika heeft een staatsgreep gefinancierd in Oekrane.
Oh flikker toch op. Je spelletje is doorzichtig. Werk je op het FvD Politbureau?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:10 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee, Amerika heeft een staatsgreep gefinancierd in Oekrane.
Ja en dan zeggen we gewoon tegen Oekraine: geef je land maar op. Want we willen geen oorlog. Dat vinden ze vast prima daar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 23:15 schreef Viesdik het volgende:
Trouwens nog iets anders h..
We staan aan de vooravond van een gigantisch wereldwijd conflict die zijn weerga niet kent, misschien wel een wereldoorlog.. maar mensen blijven de gevestigde orde en het kartel met hun leven beschermen.
Dat moet iedereen uiteraard helemaal voor zichzelf bepalen, echter draagt jouw geprogrammeerde sentiment hieraan bij. En om de woorden van Pim Fortuyn te gebruiken, "je kan niet later je handen er vanaf trekken in de zin van, ik heb die oorlog niet veroorzaakt, nee je hebt het klimaat ermee gecreerd".
Pas als de mensheid in staat is zijn eigen daden te veroordelen en die van hen die ze altijd hebben toevertrouwd, dan pas kunnen wij verder gaan. Maar als mensen zich uit elkaar laat spelen en partij laat kiezen, ben je gewoon onderdeel van het probleem geworden.
Ik zeg niet dat ik de oplossing voor het probleem heb, maar zolang niet geluisterd wordt naar elkaar dan worden de problemen in de wereld alleen maar groter.
Doe ermee wat je wil vrienden.
Het is niet Rusland die vredesonderhandelingen blokkeert h.. dat doet Amerika zelf.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:13 schreef NgInE het volgende:
[..]
Ja en dan zeggen we gewoon tegen Oekraine: geef je land maar op. Want we willen geen oorlog. Dat vinden ze vast prima daar.
Dat werkte in de Tweede Wereld Oorlog ook zo goed met Polen: Hitler had zelfs een document ondertekent waarin hij beloofde om niet nog meer landen in te pikken. En als iemand er voor tekent, dan moet je die persoon wel kunnen vertrouwen, toch?
Het is dus een naviteit van de bovenste plank. Het regime in Rusland handelt niet uit redelijkheid of logica. Ze hebben een pad gekozen waar ze niet meer van af kunnen stappen. En nu moeten ze zien te overleven.
Het enige wat ze nog echt kunnen is verder escaleren. Dat zie je ook terug in de manier waarop er met het Russische volk om wordt gegaan. De repressie kan alleen nog maar toenemen. Terug gaan is geen optie meer, want dan moet het regime zichzelf ontmantelen.
Want als we het over de acties van Baudet of de jaarrekeningen van FvD moeten hebben dan wordt het te lastig.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:17 schreef Momo het volgende:
Wel een goede webcare reactie, constant over andere zaken beginnen omdat we het niet hoeven te hebben over de debiele acties van Thierry.
Lijkt me allemaal prima, of zou jij het ook okee vinden dat Egypte Israel van de kaart blaast?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Stel, Rusland zou middels propaganda een staatsgreep organiseren in Mexico en een Mexicaanse acteur als President van dat land maken.
Rusland zou hen vervolgens geld en wapens leveren. Mexico gaat vervolgens met wapens de VS sympathisanten bestoken.
Vervolgens wil Mexico toetreden tot het Russische bondgenootschap.
Even een vraagje voor alle simpele kleuterschoolleerlingen hier. Wat zou de reactie zijn van de VS?
Lijdzaam toekijken?
Ik zou denken dat de VS op korte termijn het gebied zou beschermen waar Amerikanen wonen ja. Geheel in lijn der verwachting.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lijkt me allemaal prima, of zou jij het ook okee vinden dat Egypte Israel van de kaart blaast?
Dacht jij dat als een Russisch gezinde president van Mexico aansluiting zou zoeken bij de Russische economische ruimte, dat de VS dan de helft van Mexico zou bezetten en aan de VS zou toevoegen "want dat recht hebben ze dan"?
Nee, daar wonen Oekrainers. Die paspoorttrucjes van Rusland trappen alleen idioten in.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik zou denken dat de VS op korte termijn het gebied zou beschermen waar Amerikanen wonen ja. Geheel in lijn der verwachting.
Tot nu toe is Rusland enkel in het gebied waar Russen wonen. De rest is enkel speculatie en onderbuik.
Hij verkeert in gepast gezelschap.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:22 schreef Momo het volgende:
Iedereen die ook blijft happen op die posts![]()
Wanneer gaan we het hebben over het gedrag van de heer Baudet?
Als je de reacties op social media ziet dan is Thierry juist een held hier om. Als hij daadwerkelijk Klaver had geslagen was hij nog een grotere held geweest waarschijnlijk. Zorgwekkende trend. Waarom normaliseren we dit soort gedrag steeds meer? Van pubers kan ik het misschien nog begrijpen (leipe gozer hihaoho), maar van anderen?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij verkeert in gepast gezelschap.
[ x ]
En dan te bedenken dat hier mensen op gestemd hebben.
Ja jeetje je zou het maar werkelijk moeten hebben over het onderwerp van het topic, dan kom je er natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Zo, ik ga weer wat nuttigs doen. Zonde van m'n tijd om 24/7 op dit platform te zijn.
Veel saamhorigheidsplezier gewenst met elkaar
Dat was me al veel langer duidelijk. Sinds die fakkels bij mevrouw Kaag voor de deur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je de reacties op social media ziet dan is Thierry juist een held hier om. Als hij daadwerkelijk Klaver had geslagen was hij nog een grotere held geweest waarschijnlijk. Zorgwekkende trend. Waarom normaliseren we dit soort gedrag steeds meer? Van pubers kan ik het misschien nog begrijpen (leipe gozer hihaoho), maar van anderen?
Jawel hoor, maar het is doorgaans lastig opboksen tegen mensen met tunnelvisie.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:29 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja jeetje je zou het maar werkelijk moeten hebben over het onderwerp van het topic, dan kom je er natuurlijk niet uit.
Dus dan moet je ze maar slaan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:31 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar het is doorgaans lastig opboksen tegen mensen met tunnelvisie.
Voorspelbare vooringenomenheid. Lineair denken. Je dringt toch niet tot ze door.
Hij heeft het over users hier obviouslyquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Ik begrijp de machteloosheid en emotie van Baudet. Het is in basis niet chique. Maar ze blijven tegen z'n schenen schoppen met valse aantijgingen.quote:
Ik zou het eerder omdraaien:quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:23 schreef Viesdik het volgende:
Als het valse aantijgingen zijn waarom ontkracht hij ze niet gewoon met bronnen dan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik begrijp de machteloosheid en emotie van Baudet. Het is in basis niet chique. Maar ze blijven tegen z'n schenen schoppen met valse aantijgingen.
Wie een kuil graaft voor een ander, valt er zelf in.
Baudet is duidelijk zijn eigen kuil aan het graven. Hij is nu op het matje geroepen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ik begrijp de machteloosheid en emotie van Baudet. Het is in basis niet chique. Maar ze blijven tegen z'n schenen schoppen met valse aantijgingen.
Grote nadeel is: wie in de politiek is dat niet?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zou het eerder omdraaien:
Wat moeten we doen met landverraders?
Nee, er wordt naar de jaarrekeningen gevraagd, Baudet liegt vervolgens dat die openbaar zijn en daarna zegt hij tegen Klaver dat hij hem op zijn bek slaat als hij nog een keer naar de jaarrekeningen vraagt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:35 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Ah je gaat op een ander forum Kremlin-propaganda posten en kijken of ze het daar wel slikken.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Zo, ik ga weer wat nuttigs doen. Zonde van m'n tijd om 24/7 op dit platform te zijn.
Truth Social waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ah je gaat op een ander forum Kremlin-propaganda posten en kijken of ze het daar wel slikken.
Stel je toch eens voor dat we een geheime dienst zouden hebben die zulke sujetten uit ramen laat vallen bij zogenaamde zelfmoordacties.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:28 schreef capricia het volgende:
Ik stel voor dat Baudet eens lekker doorgezaagd wordt over die Kremlin gelden.
Kennelijk zitten ze op het juiste spoort.
Het is maar net hoe je het bekijkt. Het idee van Rusland is dat Oekrane land moet opgeven en dat het dan vrede is.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:18 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Het is niet Rusland die vredesonderhandelingen blokkeert h.. dat doet Amerika zelf.
En dat we Kamerleden hebben die dat steunen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat we een geheime dienst zouden hebben die zulke sujetten uit ramen laat vallen bij zogenaamde zelfmoordacties.
Waarschijnlijk staat er dan Vladimir Kornilov, die dan geld gegeven heeft voor vertaalwerk dat Baudet dan gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:49 schreef DrDentz het volgende:
Zou je op die rekening dan zien staan:
+ 1.082.800 V. Putin
Als het zwart geld is, dan Crispy Duginquote:Op donderdag 28 maart 2024 09:49 schreef DrDentz het volgende:
Zou je op die rekening dan zien staan:
+ 1.082.800 V. Putin
Jammer dat die uitspraak het Kremlin niet gehaald heeft.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
Overigens, na het interview van Tucker Carlson met Putin was Baudet zwaar teleurgesteld in Putin en ook kritisch op hem. Hij vond het trieste oude boomerretoriek.
In het debat zei hij dat hij Paternotte op z'n bek zou slaan, na het debat zei hij dat hij Klaver ook op z'n bek zou slaan als ie dat nog een keer zou vragen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:39 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij bedreigde Klaver toch niet, hij zei dat hij Paternotte op zijn bek zou slaan?
Bosma is erg tevreden met het excuus van Thierry over de telefoon.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:56 schreef Nielsch het volgende:
Laat Martin Bosma zo over zich heen lopen door Baudet? Wat een slappe zak hooi.
ahh, had je ruksok weer aandacht nodig?quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:28 schreef Viesdik het volgende:
Dat was waarschijnlijk nadat ie een briefje had gehad, "sorry Thierry, je krijgt geen geld meer want je bent zelfs voor ons een te gestoorde wappie, gr gr putin"quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
Overigens, na het interview van Tucker Carlson met Putin was Baudet zwaar teleurgesteld in Putin en ook kritisch op hem. Hij vond het trieste oude boomerretoriek.
Nee Klaver. Eerst achter de microfoon, en later nog een keer face to face. Dat heeft ie ook toegegeven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:39 schreef DrDentz het volgende:
Maar hij bedreigde Klaver toch niet, hij zei dat hij Paternotte op zijn bek zou slaan?
O, gelukkig, dan is Thierry geen Russische agent meer.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:54 schreef DrDentz het volgende:
We gaan hem ook niet meer in nws zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:33 schreef recursief het volgende:
Mensen, negeer die Viesdik aub. Zijn enige doel is de discussie laten ontsporen zodat we het niet over het wangedrag van Baudet (het eigenlijke onderwerp van dit topic) hoeven te hebben. En daar is hij aardig succesvol in.
De enige die dat in ons parlement ooit gedaan heeft is Meinoud Rost van Tonningen. Goed gezelschap wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:00 schreef Toine51 het volgende:
Baudet is een kneus, maar tch had ik hem wel eens Klaver op zijn bek zien slaan...
quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:58 schreef recursief het volgende:
[..]
Nee Klaver. Eerst achter de microfoon, en later nog een keer face to face. Dat heeft ie ook toegegeven.
Plus dat het allerminst zeker is dat de Oekrainers in de bezette gebieden hun leven in vrijheid, vrede en veiligheid kunnen voortzetten. Iets waar je de vredesduifjes die maar doorzeuren over oNdErHaNdEliNgEn nou nooit eens over hoort.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:46 schreef NgInE het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt. Het idee van Rusland is dat Oekrane land moet opgeven en dat het dan vrede is.
Stel men gaat daar mee akkoord: want vrede is natuurlijk super goed.
Maar er is dan geen enkele garantie dat Rusland een paar jaar later dan niet nog meer land inpikt. Het Kremlin heeft laten zien dat overeenkomsten met hun sluiten niks waard is. En ze zijn dol op bevroren conflicten; waarbij Rusland besluit verder te gaan met een conflict wanneer het hun uitkomt.
Vrede met Rusland kan dus alleen maar als ze zich uit Oekrane terug trekken. En het is maar net wat je vrede noemt ook. Rusland is een kernmacht en Poetin geloofd dat ze in oorlog met de NAVO zijn. En daar hoort Nederland ook onder. Je kijkt naar een nieuw soort Koude Oorlog die nog jaren gaat duren. Tenminste even lang als dat Poetin aan de macht is.
Het gaat dan ook om het deel vanaf 27:59... NA het debat, zoals al meermaals gemeld is en ook in de OP staat.quote:
Wat hebben we daar aan?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:00 schreef Toine51 het volgende:
Baudet is een kneus, maar tch had ik hem wel eens Klaver op zijn bek zien slaan...
Ah de cocaine is uitgewerkt. Na de upper komt onherroepelijk de downer. Moet hij niet excuses aan Klaver aanbieden?quote:FVD-leider Thierry Baudet heeft in een telefoongesprek met Kamervoorzitter Martin Bosma spijt betuigd voor wat hij woensdag na een debat heeft gezegd tegen Jesse Klaver (GroenLinks-PvdA). "Hij stelt dat hij zich heeft laten meeslepen in de felheid van het debat", zegt Bosma donderdag.
Baudet kwam donderdagochtend niet opdagen voor het gesprek waar Bosma om gevraagd had. "Hij stelde dat hij een andere afspraak had en dat hij hier niet kon zijn vandaag", zegt de Kamervoorzitter. "Dat vind ik op zich heel jammer."
(ANP/upday)
Sterker nog, hij heeft het zelf ook toegegeven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat dan ook om het deel vanaf 27:59... NA het debat, zoals al meermaals gemeld is en ook in de OP staat.
Dat is onderdeel van de webcarefunctie het spelletje dat ze spelen: verwarring zaaien, feiten verdraaien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sterker nog, hij heeft het zelf ook toegegeven.
Geen idee waarom sommigen het nog proberen te ontkennen of te downplayen?
Klaver slaat niks, ja, hij heeft sla in zijn eigen bek....quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tot Klaver terugslaat en wel raak slaat, dan is het hek van de dam.
Nou die mag je van me hebben. Na het debat had ie een onderonsje met Klaver waarin hij heeft gezegd dat ie 'm op zijn bek zou slaan als ie zo door zou gaan. Het maakt me overigens niet uit of het Klaver of Paternotte is, het is in beide gevallen even triest.quote:
Alsof Baudet wel een deuk in een pakje boter slaatquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:21 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Klaver slaat niks, ja, hij heeft sla in zijn eigen bek....
Bijzonder als je daar je pleziertjes van moet hebben.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:15 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Een lol-momentje in deze barre tijden...
Hij vindt het allemaal onzin, maar zegt er doodleuk bij dat hij dat niet had moeten doen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:28 schreef xpompompomx het volgende:
[..]Wat een cokesneuneus is die man ook.
Ben snel tevreden..quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Bijzonder als je daar je pleziertjes van moet hebben.
Ja en?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:30 schreef Rnie het volgende:
[..]
Hij vindt het allemaal onzin, maar zegt er doodleuk bij dat hij dat niet had moeten doen.
Exact.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?
Stellen dat je het niet had moeten doen maar tegelijkertijd zeggen dat je het maar nonsens vindt.
Dan vind je het dus niet zo'n probleem dat je dat soort dreigementen uit maar vind je het vooral vervelend dat het op het matje geroepen bent.
Ik wilde het net schrijven.quote:
Wat moet 'ie anders doen dan? Er zijn geen regels omtrent dit soort walgelijke uitingen buiten de vergadering om.quote:
Rusland weet heel slim met hun propaganda een bepaalde doelgroep te bereiken. Je leest mensen op social media gewoon Kremlin standpunten overnemen. Ik denk niet dat ze Baudet bijvoorbeeld echt hoeven te betalen. Hij wil dat soort onzin gewoon geloven.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Plus dat het allerminst zeker is dat de Oekrainers in de bezette gebieden hun leven in vrijheid, vrede en veiligheid kunnen voortzetten. Iets waar je de vredesduifjes die maar doorzeuren over oNdErHaNdEliNgEn nou nooit eens over hoort.
Smerig links gajes.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef DutchPandora het volgende:
Baudet heeft overdrachtelijk natuurlijk wel gewoon gelijk. Dat smerige linkse gajes wat jarenlang niets anders doet dan ongefundeerde verdachtmakingen lanceren richting hem zou een keer "beeldsprakelijk" op de plek gezet moeten worden. Paternotte en Klaver. De personificatie van alles wat er mis is in het kabinet.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef DutchPandora het volgende:
Baudet heeft overdrachtelijk natuurlijk wel gewoon gelijk. Dat smerige linkse gajes wat jarenlang niets anders doet dan ongefundeerde verdachtmakingen lanceren richting hem zou een keer "beeldsprakelijk" op de plek gezet moeten worden. Paternotte en Klaver. De personificatie van alles wat er mis is in het kabinet.
Geen idee of dit een troll is, maar zulke mensen bestaan daadwerkelijkquote:
Bosma is ook niet meer dan een PVV Minion.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar mag je mensen bedreigen, zo lang het maar mensen zijn waar je het zelf niet mee eens bent!
Ben je nu sarcastisch? Of is Tjer sarcastisch?quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:15 schreef capricia het volgende:
Kennelijk droomt ie er al heel van.
[ x ]
Een brief schrijven aan Bosma en hem persoonlijk excuses aanbieden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:51 schreef Basp1 het volgende:
In het kader van het populistisch conservatisme wat Baudet nastreeft zou het natuurlijk leuk zijn om Baudet met een ezelhoed 5 minuten in de hoek van de 2e kamer te laten staan. Gewoon omdat dit van die belachelijke dingen zijn die conservatieven zelf toejuichen.
Klaarblijkelijk.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:21 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Is dit de publieke statement die Baudet zou gaan maken, waar Bosma zo blij mee was?
Nou dat zijn nauwelijks excuses. "Ja ik liet me gaan maar het is allemaal de schuld van Klaver en Paternotte".quote:
Iets meer verontwaardiging dat Baudet niet komt opdagen om te beginnen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat moet 'ie anders doen dan? Er zijn geen regels omtrent dit soort walgelijke uitingen buiten de vergadering om.
Dat soort figuren gun ik wel een boze menigte Antifa Black Block voor de deur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:10 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar mag je mensen bedreigen, zo lang het maar mensen zijn waar je het zelf niet mee eens bent!
Bron: https://www.nu.nl/politie(...)ilbox-loopt-vol.htmlquote:Klaver krijgt online bedreigingen na aanvaring met Baudet: 'Mailbox loopt vol'
GroenLinks-PvdA-Kamerlid Jesse Klaver kreeg veel online bedreigingen binnen nadat FVD-leider Thierry Baudet hem woensdag tijdens een debat in de Tweede Kamer met fysiek geweld bedreigde. Baudet bood zijn excuses aan, maar kon niet geloven dat Klaver zich echt bedreigd voelde.
"Ik zou het op prijs stellen als hij excuses maakt", zegt Klaver donderdagochtend in een toelichting op de gebeurtenissen.
Ah de FvD sturmabteilung is ook weer actief.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Bron: https://www.nu.nl/politie(...)ilbox-loopt-vol.html
Bizarquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:35 schreef NgInE het volgende:
[..]
Bron: https://www.nu.nl/politie(...)ilbox-loopt-vol.html
Wat ie na het debat heeft gezegd weet ik niet maar zou me niet verbazen als dat niet door de beugel kan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
Tijdens het debat klonk 'ie ook niet meer echt als 'uil van minerva'-Baudet: "In elke andere situatie zou ik iemand op de bek slaan als je zoiets van mij denkt".
Maar Baudet vindt het maar een circus en dat er van een mug een olifant wordt gemaakt. Tijd dat er wetten komen om dit soort partijen buiten onze democratie te houden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bizar
Dus Klaver is degene die bedreigd is, dus gaat de omgekeerde vlaggen meute hem bedreigen
Eencelligen logica
Het gaat dan ook over wat ie NA het debat heeft gezegd.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat ie na het debat heeft gezegd weet ik niet maar zou me niet verbazen als dat niet door de beugel kan.
Maar dat mensen over bovenstaande uitspraak vallen is echt dommigheid. Er staat letterlijk "in elke ANDERE situatie". Dus hij bedreigt juist niemand, hij zegt dat het in ANDERE situaties zou doen maar hier dus niet.
Een ANDERE situatie kan zijn ....in de wandelgangen of buiten op een plein.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat ie na het debat heeft gezegd weet ik niet maar zou me niet verbazen als dat niet door de beugel kan.
Maar dat mensen over bovenstaande uitspraak vallen is echt dommigheid. Er staat letterlijk "in elke ANDERE situatie". Dus hij bedreigt juist niemand, hij zegt dat het in ANDERE situaties zou doen maar hier dus niet.
En morgen lopen ze weer te janken dat hun voorman gedemoniseerd wordt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ah de FvD sturmabteilung is ook weer actief.
bizar idd. Een deel van NL is ook gewoon niet meer te redden.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bizar
Dus Klaver is degene die bedreigd is, dus gaat de omgekeerde vlaggen meute hem bedreigen
Eencelligen logica
Jesse Klaver, kabinetschef achter de coulissen, master of puppets. Jesserquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:01 schreef DutchPandora het volgende:
Paternotte en Klaver. De personificatie van alles wat er mis is in het kabinet.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zo zo binkie. En moeilijk wood gebruiken wat je niet eens begrijpt.
Lolquote:
Hij kan niks! Volgens het reglement van orde kan de voorzitter alleen ingrijpen bij incidenten tijdens de vergadering, Baudet is zo slim geweest om zijn bedreigingen te doen buiten de vergadering om.quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:43 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wilde het net schrijven.
'ja sorry, maar niet echt' en Bosma is gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |