Nee, de moeder hoeft het kind niet te erkennen, maar qua naamgeving is er eea veranderd per 01-01-1998.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In ongenuanceerde rechtse kringen zie je de gewoonte soms Klaver te demoniseren met de naam Yasser. Daarmee verwijzend naar Yasser Arafat.
Jesse is erkend door zijn moeder. En niet door zijn vader. Ik dacht dat de eerste erkennende ouder juridisch definitief diens achternaam geeft aan het kind
Zijn "bewijs" is een link naar een artikel waarin nota bene staat dat het fake nieuws isquote:
quote:Enige tijd geleden hadden we een ROFLOL-topic over enkele gekkies in de Blue Hand/#daarompvv/Proud to be DUTCH dus ANTI EU-hoek van Twitter die het fake nieuwtje de wereld in helpen dat Jesse F. Klaver helemaal geen Jesse heet [..]
Nee, een moeder hoeft haar kind niet te erkennen, het kind is uit haar geboren, ze is sowieso de wettelijke onder.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jawel....Als er geen huwelijk is dan kan de moeder het kind aangeven bij de BS en erkennen als haar kind.
Toen Jesse Klaver werd geboren werd dan definitief de moedersnaam zijn achternaam, door haar erkenning.
Waarom wil je hem zo graag Yasser noemen? Zover ik weet is zijn eerste doopnaam.. gewoon Jesse.
Zo staat hij bekend en zo is hij geregistreerd bij de Tweede Kamer.
JFK-Godquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heet géén Yasser Feras. Maar Jesse Feras Klaver.
kind zal aangegeven moeten worden door de moeder. Dit is het moment dat de moeder het kind wettelijk erkent als dat van haar.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een moeder hoeft haar kind niet te erkennen, het kind is uit haar geboren, ze is sowieso de wettelijke onder.
Aiiii @matigeuser dit is wel chanant hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn "bewijs" is een link naar een artikel waarin nota bene staat dat het fake nieuws is
[..]
Hmm, en hoe zit dat dan bij draagmoeders?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, een moeder hoeft haar kind niet te erkennen, het kind is uit haar geboren, ze is sowieso de wettelijke onder.
Standaard toch? Rechtse politicus doet iets achterlijks, snel laten we over links beginnen!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 07:41 schreef Hathor het volgende:
Topic over agressief gedrag van Baudet en dan zit iedereen hier te zaniken over de echte naam van Klaver.
Lekker belangrijk.
Er moet aangifte worden gedaan idd, maar van "erkennen door de moeder" is geen sprake, de moeder hoeft immers ook niet zelf aangifte te doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 00:02 schreef Korenfok het volgende:
[..]
kind zal aangegeven moeten worden door de moeder. Dit is het moment dat de moeder het kind wettelijk erkent als dat van haar.
Tegen vraag, hoe anders kunnen kinderen anoniem ter vondeling gelegd worden? De vroedvrouw, dokter etc hebben een beroepsgeheim.
Dat is dus idd een punt, die moeten de ouderlijke macht over het kind opgeven, en daar zaten tot niet heel lang geleden nogal wat haken en ogen aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 06:39 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Hmm, en hoe zit dat dan bij draagmoeders?
De Burgerlijke Stand moet natuurlijk van de moeder zelf horen (mondeling of schriftelijk, via gemachtigde) dat het haar kind is. Dat noem ik erkenning.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:34 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
De Burgerlijke Stand moet natuurlijk van de moeder zelf horen (mondeling of schriftelijk, via gemachtigde) dat het haar kind is. Dat noem ik erkenning.
Een schorsing doet baudet niks want die lul is er toch bijna nooit, misschien dat ie een maand lang met een prikstok papier kan gaan prikken op het binnenhof, om half acht 's ochtends. Kinderachtig gedrag moet je kinderachtig bestraffen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 11:58 schreef nostra het volgende:
Maar goed, Thierry had dus gymles, wat is nu het plan de campagne verder van Bosma?
Ze kunnen ook langs de ouders van hem gaan om even te praten over hun zoon. Zijn moeder is orthopedagoog dus dat moet goed komen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Een schorsing doet baudet niks want die lul is er toch bijna nooit, misschien dat ie een maand lang met een prikstok papier kan gaan prikken op het binnenhof, om half acht 's ochtends. Kinderachtig gedrag moet je kinderachtig bestraffen.
Ik niet. Begin er nu wel echt helemaal klaar mee te raken dat het meest infantiele volk zo ontzettend veel ruimte krijgt om de zaak te ontwrichten. Het is allemaal vrij kwetsbaar en makkelijk te slopen, als zulke oplichters zo veel ruimte krijgen zie je de schade oplopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als Baudet wel een schorsing krijgt, dan krijgen we weer oudhollandse wappiekermis![]()
Echt, die muppetshow met nep-veteranen mis ik.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 13:29 schreef Cruzinats het volgende:
ik keur het af, maar begrijp Baudet heel goed. Yesser Klaver is een zielige gallebak.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 20:01 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Nee. Zijn echte naam is 'Yasser Ferras'.
Alles is nep aan dat ventje. Van zijn naam tot zijn maniertjes, het gemaakte morele verheven toontje, zijn standpunten, etc. Als iemand een bitchslap verdient is het wel deze linkse smiecht.
Dat gezegd hebbende is Baudet een mongool die elke keer domme uitspraken doet, waaronder nu ook weer. Hij zorgt er zelf voor dat hij niet meer serieus te nemen is en dat is jammer, want ze hebben nog steeds het beste partijprogramma.
https://www.geenstijl.nl/5105462/zoinks-het-is-de-butler
Ik ben geen fan van Klavers manier van debatteren (net een toneelstuk). Ik ben geen fan van zijn partijprogramma. Maar de inconsequente onzin die Baudet uitkraamt, wauw, dat is meer niveautje dorpsgek en echt vele malen triester.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Yasser Feras maar ik zou een beetje oppassen want toen ik de echte naam van Vera Bergkamp had gepost leverde dat een ban op.
Dit ben ik uiteraard volledig met je eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik niet. Begin er nu wel echt helemaal klaar mee te raken dat het meest infantiele volk zo ontzettend veel ruimte krijgt om de zaak te ontwrichten. Het is allemaal vrij kwetsbaar en makkelijk te slopen, als zulke oplichters zo veel ruimte krijgen zie je de schade oplopen.
Je mag van mij met het grootst mogelijke gemak op figuren als Baudet stemmen, maar als zij zich na een waarschuwing en sommering zich aan de regels te houden niet willen schikken mag je ze wat mij betreft weer net zo makkelijk van het toneel bonjouren. En ondertussen maar publiekelijk geld in de zak steken, echt opflikkeren ermee.
Dan doen ze dat maar. Zelfde route volgen als de gele hesjes dan maar.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 14:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dit ben ik uiteraard volledig met je eens.
Laat ze de politieke onschendbaarheid van dat zooitje schorum van Forum per direct intrekken.
Echter verwacht een amateurtoneelstuk van het allerlaagste niveau van de Forum-aanhang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |