Hij vraagt heel veel energie van mensen. Positief of negatief.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is wel aan het jammeren hoor pff net alles goed en nu zo zielig weer, en Karen zat lekker te kaarten en zit bij hem. en dan even later weer over haar lullen
nou inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vraagt heel veel energie van mensen. Positief of negatief.
Ik denk dat het in de drag wereld wel wat kan helpenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy vraagt zich af wat er allemaal op hem afkomt. Denk hij dat hij een idool is of zo. Hij weet toch van de deelname van vera dat het met een maand allemaal weg is. Zover ik weet zijn huub en bjorn de enige deelnemers aan een rls doorgestroomd zijn in de tv wereld
Zeker omdat Ash op de bank zit en Ty niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja als Karen op de bank zit ze gaat eruit ze gaat het verliezen ook van Randy gaat ze het zelfs verliezen.
Nopequote:Op woensdag 27 maart 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja als Karen op de bank zit ze gaat eruit ze gaat het verliezen ook van Randy gaat ze het zelfs verliezen.
Elke x als hij op de bank zit of dreigt erop te komen dan gaat hij de camera’s op eisen en hopen dat mensen hem er zo inhouden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is wel aan het jammeren hoor pff net alles goed en nu zo zielig weer, en Karen zat lekker te kaarten en zit bij hem. en dan even later weer over haar lullen
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Randy staat echt al weken strak onderaan
Ik denk echt Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.
Nee als Randy op de bank komt rockt hij naar huis gezien de eerdere pollsquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.
Hmm, best mogelijk dat Tomstemmers op Randy gaan stemmen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:49 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee als Randy op de bank komt rockt hij naar huis gezien de eerdere polls
Dat is inderdaad een mogelijkheidquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, best mogelijk dat Tomstemmers op Randy gaan stemmen.
Vergist je niet hierin ik zie Randy zo naar de halve finale gaan maar dan stopt het voor hem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Randy staat echt al weken strak onderaan
Dan krijg ik eerst 3 reclames en is het al weer voorbijquote:
Tuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
Is dit een kans van BB om Ashley erin te houden ?
Zal je zien... haar wordt nooit iets gegundquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
Die ging toch niet weg.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:57 schreef OmaJacky het volgende:
We shall seequote:Op woensdag 27 maart 2024 19:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Weer vraagtekens ze hebben dus nog de laaste kans voor een vrijstelling Ashley, Karen Randy en Jimmy
Hoop gunnen, gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:59 schreef Clasientjuh het volgende:
Weer vraagtekens ze hebben dus nog de laaste kans voor een vrijstelling Ashley, Karen Randy en Jimmy
Denk het ook ! Randy glibbert zomaar naar de finale.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
ja daar moest ik ook om lachenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Haha wel humor van ashley zo raar ik had zo gedacht dat ik er niet op stond.
Lesgeven jockquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij is zelfstandige, dus regelt zelf haar uren en dagen.
Niksquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:01 schreef Ireth het volgende:
In dat livestreamkanaaldinges van BB op insta nog geen stemming oid.
Zal er dan toch een knop gaan komen??
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom ook op Jimmy gestemd, hoorde ik dat goed??
Ja kon er 1 afhalen en gekozen voor alice.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
hahaha even leren Koosquote:
hoezo mocht tom er 1 af halen dan uhquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja kon er 1 afhalen en gekozen voor alice.
randy staat heel erg laag. ik denk dat hij gaatquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is Karen of Jimmy naar huis. Bart zal al wel een plan hebben om Ash er in te houden.
aha ok ja dan is dochters wel handig hahaquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik heb geen instagram. Ooit fb gehad maar weinig mee gedaan.
Er gaat een Nederlander dat is zekerquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
randy staat heel erg laag. ik denk dat hij gaat
fixedquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Er gaat een Nederlandse dat is zeker
Ach, die paar uurtjes per week dat ze doet. Na haar beelden hier, wil niemand van de boys nog door haar gedaan worden.quote:
Tom nomineert achterstevoren. Hij streept mensen weg die hij niet wil en houdt dan genomineerden over. Dus hij kon er nog 1 afhalen..quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo mocht tom er 1 af halen dan uh
Is haar fulltime jobquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ach, die paar uurtjes per week dat ze doet. Na haar beelden hier, wil niemand van de boys nog door haar gedaan worden.
zo sprak Ka net ook tegen hemquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Oh MG Alice weer met haar wijsheden naar Jimmy, je hebt hier al zo veel geleerd![]()
![]()
Dan weet hij ook weer dat Al boven hem staat in de vriendschap met Tomquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Koos1958 het volgende:
Tom zegt dat hij jimmy heeft gestemd. Moest er 1 vrijstellen. Jimmy zegt ik heb jou eraf gehaald. Even schuldgevoel geven.
verschil is dat zij beiden genomineerd zijn. Karen is er heel rustig onder, zit gewoon te kaartenquote:
Datvwas vandaag al..quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik denk de laaste kans in de winkel voor een vrijstelling hahahaha. Ze zijn hard nu bij Big Brother deze jaar😂
Hij wist dat Jim er toch op zou staan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tom nomineert achterstevoren. Hij streept mensen weg die hij niet wil en houdt dan genomineerden over. Dus hij kon er nog 1 afhalen..
Heeft tom altijd aangegeven net als jimmy altijd gezegd hebt dat hij altijd voor dilano zou kiezen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dan weet hij ook weer dat Al boven hem staat in de vriendschap met Tom
Ja, en bij Jim stond Dilano boven Tomquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:07 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dan weet hij ook weer dat Al boven hem staat in de vriendschap met Tom
ja dat zei BB duidelijk tegen Alicequote:
Kaartspel totemquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Ash zegt dat ze dit spel ook gaat kopen en niet zelf maken in ieder geval, maar is toch gewoon kaarten en een totem meer niet toch?
Ja hij had de keuze tussen Jimmy en Alice en heeft Alice gesaved.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Geen idee,heb het gesprek net niet meegekregen, maar weet wel dat Tom op die manier nomineert..quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij wist dat Jim er toch op zou staan.
Alice ook gekozen om tom niet te stemmen. Wilde ook niet kiezen tussen randy en jimmyquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen idee,heb het gesprek net niet meegekregen, maar weet wel dat Tom op die manier nomineert..
Ja dat klopt misschien straks moeten de 4 strijden, er gaan 3 op de bank zaterdag. Wel heftig deze Jaarquote:
En niet alleen de Tom stemmers.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:50 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Hmm, best mogelijk dat Tomstemmers op Randy gaan stemmen.
Ik kies denk ook voor randy als die erop staat. Die is niet gemeen geweest en altijd wel netjesquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:11 schreef Evenhardopdenken het volgende:
[..]
En niet alleen de Tom stemmers.
Randy en lopenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:13 schreef happyme28 het volgende:
Denk dat Randy wel gaat lopen voor 10k of meer
Dat heeft hij zelf al half en half gezegdquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:13 schreef happyme28 het volgende:
zou verstandig zijn want hij gaat het niet winnenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:13 schreef happyme28 het volgende:
Zoals je misschien hebt gezien is ze niet genomineerd.en die snerpstem kan je zachter zetten of kiezen voor de andere streamquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef mazaru het volgende:
Wat hoop ik dat die alice genomineerd gaat worden en eruit vliegt. Ik haat die snerpende krijsstem van die meid.
Dus? Jij kan je streams uitgooien als Ashley in beeld is. Waar slaat dit op?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals je misschien hebt gezien is ze niet genomineerd.en die snerpstem kan je zachter zetten of kiezen voor de andere stream
Het kan aan mij liggen maar ik hoor dat niet, vind de stem van Karen wel schel maar irriteer me er niet echt aanquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:14 schreef mazaru het volgende:
Wat hoop ik dat die alice genomineerd gaat worden en eruit vliegt. Ik haat die snerpende krijsstem van die meid.
Als ik ashley zat wordt ga ik inderdaad naar andere stream of kies ik voor de herhalingen en nogmaals ze is niet genomineerdquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus? Jij kan je streams uitgooien als Ashley in beeld is. Waar slaat dit op?
precies dit dusquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik hoor dat niet, vind de stem van Karen wel schel maar irriteer me er niet echt aan
Gewoon niet op ingaan is soms handigerquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zoals je misschien hebt gezien is ze niet genomineerd.en die snerpstem kan je zachter zetten of kiezen voor de andere stream
Het gaat echt door merg en beenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen maar ik hoor dat niet, vind de stem van Karen wel schel maar irriteer me er niet echt aan
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Gewoon niet op ingaan is soms handiger
ik heb vorig seizoen niet gezien..die met salar wel en was niet zo heftig volgens mij iddquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:17 schreef Clasientjuh het volgende:
Wauw deze seizoen is wel heftig hoor te vergeleken met andere seizoenen.
Ik hoor het wel en irriteer me er ook aan. Net als die pseudo-wijsheid van dat kind.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik ontwijk die ook iddquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je Alice niet moet, dan is het al snel irritant, ik vind haar leuk en dan verdraag je meer misschienquote:
Juistquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik ontwijk die ook idd![]()
Tip voor iedereen die zich aan iemand ergert, stream uit of naar andere stream als die beschikbaar is.
Scheelt een hoop ergernis
Nee veel gezelliger om naar te kijken. Dit jaar ontbreken echt een paar positieve gangmakers zoals bv ali vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik heb vorig seizoen niet gezien..die met salar wel en was niet zo heftig volgens mij idd
het seizoen daarvoor, in het begin is gewoon een hele groep kunnen aftaaienquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ik heb vorig seizoen niet gezien..die met salar wel en was niet zo heftig volgens mij idd
Dat zou kunnen. Maar ik vind Tom ook niks, maar ik vind wel dat hij een aangename stem heeft.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat je Alice niet moet, dan is het al snel irritant, ik vind haar leuk en dan verdraag je meer misschien
ook in de Cosquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tip voor iedereen die zich aan iemand ergert, stream uit of naar andere stream als die beschikbaar is.
Grappig, ik vind Ashley irritant maar haar stem nietquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar ik vind Tom ook niks, maar ik vind wel dat hij een aangename stem heeft.
Ga ergens anders spelen johquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ah ja, alleen Ashley bashen is hier toegestaan natuurlijk.
Hou maar weer op. Kinderachtig gedoequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:20 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ah ja, alleen Ashley bashen is hier toegestaan natuurlijk.
Met Salar was het anders. Maar deze seizoen erg heftigquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:18 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Dan ligt het daar dus niet aan. Ik kan gewoon niet tegen het stemgeluid van Alice. Plus dat ze nog eens constant krijst alsof ze op de markt vis aan het verkopen is. Dat is gewoon mijn mening, beetje raar dat mensen daar zo fel op reageren.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:20 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Ashley irritant maar haar stem niet
Waarom ergeren is nou eenmaal een deel van een rls. Dat maakt het leukquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:19 schreef ledn81 het volgende:
[..]
ja dat was echt een leuk seizoen..was ook eigenlijk totaal geen haat of nijd iedereen gunde elkaar alles. behalve in het begin met Kitty dat was ik vergetenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:22 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Met Salar was het anders. Maar deze seizoen erg heftig
Ik had dat dus heel erg met Ronahi. Maakte niet uit wat ze zei of deed, kon er gewoon niet tegenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ligt het daar dus niet aan. Ik kan gewoon niet tegen het stemgeluid van Alice. Plus dat ze nog eens constant krijst alsof ze op de markt vis aan het verkopen is. Dat is gewoon mijn mening, beetje raar dat mensen daar zo fel op reageren.
Ik reageer niet fel hoop ik, zeg alleen dat ik het niet hoor, of niet helemaal objectief ben over haarquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan ligt het daar dus niet aan. Ik kan gewoon niet tegen het stemgeluid van Alice. Plus dat ze nog eens constant krijst alsof ze op de markt vis aan het verkopen is. Dat is gewoon mijn mening, beetje raar dat mensen daar zo fel op reageren.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ik ashley zat wordt ga ik inderdaad naar andere stream of kies ik voor de herhalingen en nogmaals ze is niet genomineerd
quote:
Gaan jullie lekker.quote:
Ja echt hequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat was echt een leuk seizoen..was ook eigenlijk totaal geen haat of nijd iedereen gunde elkaar alles
Nawel lag niet goed en toen met dat blonde Belgische meisje en die vrouw met die krullende lange haren was het even week of 2 stookgedrag. Maar verder vooral heel erg veel gelachen dat jaarquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja dat was echt een leuk seizoen..was ook eigenlijk totaal geen haat of nijd iedereen gunde elkaar alles
Nee hoor. Dat ging ook niet over jou. Je kunt het ook oneens zijn zonder dat het lelijk wordtquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:24 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik reageer niet fel hoop ik, zeg alleen dat ik het niet hoor, of niet helemaal objectief ben over haar
oh ja nawel was ik vergeten.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nawel lag niet goed en toen met dat blonde Belgische meisje en die vrouw met die krullende lange haren was het even week of 2 stookgedrag. Maar verder vooral heel erg veel gelachen dat jaar
Volledig mee eens, een nette discussiequote:Op woensdag 27 maart 2024 20:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat ging ook niet over jou. Je kunt het ook oneens zijn zonder dat het lelijk wordt
Ik gok pas morgen ochtend en daarna bekendmaking wie er écht genomineerd zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:25 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja nawel was ik vergeten.
Ik ben benieuwd wat er zo gaat komen..misschien nog een twist.
spannendquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik gok pas morgen ochtend en daarna bekendmaking wie er écht genomineerd zijn.
Zal inderdaad geld gaan worden denk ik zoals jimmy zegt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds niks op insta... denk idd dat het een twist ín het huis gaat worden..
Die gaan al heel lang goed met elkaar omquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:26 schreef Lrod01 het volgende:
Alice is weer helemaal hyper nu haar plannetje om Tom in te palmen is gelukt. Mission accomplished.
Zo irri iedere keer met die ?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:27 schreef Ireth het volgende:
Nog steeds niks op insta... denk idd dat het een twist ín het huis gaat worden..
Dat gaat ze zo tegen vallen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:29 schreef BigBreg83 het volgende:
Ik blijf me verbazen dat ze écht denken dat zaterdag de finale begint
Ja tuurlijk, ik moet werken morgenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:27 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik gok pas morgen ochtend en daarna bekendmaking wie er écht genomineerd zijn.
BB heeft het ook meerdere keren gezegd over die coinsquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:30 schreef Adat231 het volgende:
Haha Jimmy gaf me antwoord. Now or never week.Dan zal me het niet verbazen als ze vanaf zaterdag niets meer met hun munten kunnen doen.Tis now or never.
Heerlijk dan zitten al die Scroogen met die munten voor Jan Doedelquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:30 schreef Adat231 het volgende:
Haha Jimmy gaf me antwoord. Now or never week.Dan zal me het niet verbazen als ze vanaf zaterdag niets meer met hun munten kunnen doen.Tis now or never.
En de SV.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:30 schreef Cupfighter het volgende:
Jammer dat ik de donderdagochtend altijd moet werken, maar het is altijd leuk weer terug te lezen en kijken mede dankzij de Cos
Het waarschijnlijk achter een sl plaatsvinden. Zoals alle leuke dingenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik moet werken morgenZal je net zien..
Ik heb de laatste werkdagen altijd vrij gehad op de donderdagen ivm oppassen kleinkinderen. Trouwens ik kon op kantoor ook streamen en in corona tijd thuiswerken dus geluk gehadquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, ik moet werken morgenZal je net zien..
Inderdaad, deze zever is bijna gedaan. Ik kijk nog amper. Zelfs hier lezen is al veel minder.quote:
Ze gaf hem nooit zo veel aandacht als de afgelopen week, met een reden. Ik zie dwars door dat toneelstukje van haar heen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:29 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die gaan al heel lang goed met elkaar om
Ja kijk, misschien overheerst soms een beetje het gekissebis hier maar ik vind ook dat er gezegd mag worden dat ik hier veel ook veel plezier heb en veel moet lachen om diverse opmerkingenquote:
Alice gaat beter in kleine groepen. In het begin was ty veel met ronahi en Doriana. En daar ging Alice niet zo goed mee. Dus daarom valt het nu zo opquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze gaf hem nooit zo veel aandacht als de afgelopen week, met een reden. Ik zie dwars door dat toneelstukje van haar heen.
Ligt er ook maar aan hoe er gekissebist wordt. De toon maakt de muziekquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:33 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja kijk, misschien overheerst soms een beetje het gekissebis hier maar ik vind ook dat er gezegd mag worden dat ik hier veel ook veel plezier heb en veel moet lachen om diverse opmerkingen
Ik vind BB nog te soft. Voor slapen en badjassen heeft hij/zij/X amper iets gedaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef kiki2024 het volgende:
BB manipuleert te erg naar mijn mening 2x nomineren en nog steeds vraagtekens.
Me tooquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik kies denk ook voor randy als die erop staat. Die is niet gemeen geweest en altijd wel netjes
1x boete met slapenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind BB nog te soft. Voor slapen en badjassen heeft hij/zij/X amper iets gedaan.
Die kans zit er ook in natuurlijk. Maar ik vergeef het hem nu al.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:13 schreef happyme28 het volgende:
De regels mogen wel strenger gehandhaafd worden inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind BB nog te soft. Voor slapen en badjassen heeft hij/zij/X amper iets gedaan.
En dat ze mogen kaarten, pingpongen en schrijven is ook belachelijk.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Lekker laten boren en gewoon je mening blijven zeggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:41 schreef Clasientjuh het volgende:
Wat ik dus ook zie de laatste tijd je kan niks meer zeggen in de media anders wordt je de grond in geboord door honderde mensen vreselijk dit.
Vindt er ieder geval niks meer, ga steeds minder kijken.....quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:09 schreef kiki2024 het volgende:
BB manipuleert te erg naar mijn mening 2x nomineren en nog steeds vraagtekens.
Hahaha ja iddquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lekker laten boren en gewoon je mening blijven zeggen.
ja het is dat het bijna afgelopen is anders was ik ook afgehaakt. nog 2 weekjesquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt er ieder geval niks meer, ga steeds minder kijken.....
De sfeer wordt er ook niet leuker op , wegblijven is soms veel relaxterquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt er ieder geval niks meer, ga steeds minder kijken.....
Ligt maar een kilometer of 60 uit elkaar ??quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach ja .. Assen .. Lichtenvoorde .. 1 pot nat.
Ging over de Zwarte Cross... Jimmy treedt daar elk jaar op. Hij wist dat het in Lichtenvoorde was. Alice dacht Assen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ligt maar een kilometer of 60 uit elkaar ??
Insta BB spoilers is gewoon een fan account. Die eten dezelfde speculaas als wij hierquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Kreeg net door dat op insta spoiler of zo staat:deze bewoners zijn genomineerd maar alles kan nog veranderen
Ik zie het ook. ben benieuwd wat er dan gaat veranderen en hoe en wanneer. hopelijk vanavond nogquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:44 schreef Koos1958 het volgende:
Kreeg net door dat op insta spoiler of zo staat:deze bewoners zijn genomineerd maar alles kan nog veranderen
Er gaat zeker nog geld uit de pot.. zou best kunnen dat we dat morgen gaan zien en dan verwacht ik wel dat Randy en misschien zelfs Jimmy daar op in zal gaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd wat er nog gaat komen.
Misschien wil BB nog wat geld uit de pot en leggen ze een bedrag op tafel om te kijken of iemand gaat
Ik heb zo maar het idee dat niemand van deze groep dat nu al gaat doen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Benieuwd wat er nog gaat komen.
Misschien wil BB nog wat geld uit de pot en leggen ze een bedrag op tafel om te kijken of iemand gaat
Randy heeft gezegd dat hij het doet. En dat zou niet dom zijn van hem.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat niemand van deze groep dat nu al gaat doen.
In het gesprek van deze week met Tyron gaf hij aan erover na te denken zodat hij met iets naar buiten zou gaan. Hij zei niet dat hij het daadwerkelijk zou doen ook.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Randy heeft gezegd dat hij het doet. En dat zou niet dom zijn van hem.
En als hij alice niet had gesavedquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:56 schreef lojanda het volgende:
Jimmy pakt het goed op dat Tom hem niet heeft gesaved.. ik niet en vind het echt weer een naaistreek.. krijg echt een afknapper nu
Als die slim is dan doet die het. Dan sta je in ieder geval niet met lege handen. Hij zal toch wel doorhebben dat hij zeker niet het meest populair is?quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In het gesprek van deze week met Tyron gaf hij aan erover na te denken zodat hij met iets naar buiten zou gaan. Hij zei niet dat hij het daadwerkelijk zou doen ook.
Ik hoop dat Randy zo slim is om het te doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo maar het idee dat niemand van deze groep dat nu al gaat doen.
Klopt maar ik dacht echt dat hij net iets meer met Jimmy had maar dat is dus niet zo..quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En als hij alice niet had gesaved
Tis een beetje kiezen uit 2 kwaden
Onzin, de groep wordt kleiner en je zal moeten gaan snijden in je eigen kringetje...quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:56 schreef lojanda het volgende:
Jimmy pakt het goed op dat Tom hem niet heeft gesaved.. ik niet en vind het echt weer een naaistreek.. krijg echt een afknapper nu
Ik moet het nog zien hoor. Jimmy zegt geen dingen rechtstreeks tegen iemand. Het is maar afwachten wat hij zegt als Tom buiten gehoorsafstand is. Hij heeft zijn jankstem opstaan. Dat is meestal een teken dat hij pissed is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:56 schreef lojanda het volgende:
Ja hij heeft gezegd hij kan er maar 1 savenquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef Ireth het volgende:
[..]
Onzin, de groep wordt kleiner en je zal moeten gaan snijden in je eigen kringetje...
Glenn en ty waren save, die vielen af. Ashley was al genomineerd dus viel ook al. Tom heeft er waarschijnlijk 3 uit 4 moeten noemen.
(3 uit 4 is voor mij nog niet bevestigd..)
Hij gaf zelf aan niet te weten hoe hij er in de buitenwereld over hem gedacht wordt. Of hij wel of niet populair is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die slim is dan doet die het. Dan sta je in ieder geval niet met lege handen. Hij zal toch wel doorhebben dat hij zeker niet het meest populair is?
Zonde dat ie dat steeds zo doet, heeft ie helemaal niet nodig.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien hoor. Jimmy zegt geen dingen rechtstreeks tegen iemand. Het is maar afwachten wat hij zegt als Tom buiten gehoorsafstand is. Hij heeft zijn jankstem opstaan. Dat is meestal een teken dat hij pissed is.
Inderdaad maar als dilano er nog had geweest had jimmy ook niet voor tom gekozen. Verwijten maken kan jimmy goedquote:Op woensdag 27 maart 2024 20:59 schreef Kissingbird het volgende:
Jimmy vindt het toch wel moeilijk dat Tom op hem gestemd heeft.
Tom geeft hij aan dat hij alles mag zeggen tegen hem. Dat hij het van hem ook makkelijker vindt dan bv van karen.
Jimmy: de les die ik hier leer is dat ik voor mezelf moet gaan. En niet meer een validatie of iets moet zoeken bij andere mensen maar vanuit mezelf moet doen.
het doet een beetje zeer en dat mag en is misschien morgen weer voorbij.
Hij vindt het niet leuk, hij snapt het .. maar je moet iemand kiezen.. en hij gaat het de rest van hun vriendschap steeds aanhalen
Ik hoop dat hij voor het geld kiest. Dat gun ik hem wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hij gaf zelf aan niet te weten hoe hij er in de buitenwereld over hem gedacht wordt. Of hij wel of niet populair is.
Ja, zelfde verhaal geldt als ie voor Alice had gekozen als ie daar op gestemd hadquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:02 schreef lojanda het volgende:
Toch had ik het niet verwacht van Tom.. zeker niet na alle gesprekken die ze hebben gehad.
Hij is stiekemquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zonde dat ie dat steeds zo doet, heeft ie helemaal niet nodig.
Klopt! dan was hij zeker voor dillie gegaan.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar als dilano er nog had geweest had jimmy ook niet voor tom gekozen. Verwijten maken kan jimmy goed
Met Alice gaat hij vanaf week 2 goed. En jimmy heeft af en toe wat kuren en is soms niet oprecht naar hem . Denk dat Tom dat ook wel aanvoelt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:02 schreef lojanda het volgende:
Toch had ik het niet verwacht van Tom.. zeker niet na alle gesprekken die ze hebben gehad.
hoe het was gegaan als Dilano er nog in zou hebben gezeten, zullen we nooit weten, Dil is eruitquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad maar als dilano er nog had geweest had jimmy ook niet voor tom gekozen. Verwijten maken kan jimmy goed
Met Alice is Tom pas een paar weken zo close en met Jimmy heeft hij in het hele BB avontuur veel meer meegemaakt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, zelfde verhaal geldt als ie voor Alice had gekozen als ie daar op gestemd had
Alice heeft gedaan waar Alice goed in is. Mensen bespelen door ze het gevoel te geven dat ze haar beste mattie zijn om zo verder te geraken in het spel, en Tom is daar erg gevoellig voor. Als BB afgelopen is verdwijnt ze van de radar en spreekt ze niemand van hen nog, mark my words.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:50 schreef lojanda het volgende:
Ik ben eigenlijk best verbaasd dat Tom Jimmy niet heeft gesaved maar Alice.. hij heeft met Jimmy toch veel meer gehad?
Dan mis je nog een Belg er zijn nog 2 Belgische mannenquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga even speculazen.
Ashley wordt gesaved oid.
Randy Karen en Jimmy op de bank
Randy weg
BB blij 2 NL man 2 NL vrouw 1 BE vrouw 1 BE man in halve finale'
Zou FEBO niet slecht uitkomen gok ik zo
Dat dus. Ik denk dan aan die middag dat ze samen in dat aparte hok hebben gezeten toen Jimmy in drag ging.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met Alice is Tom pas een paar weken zo close en met Jimmy heeft hij in het hele BB avontuur veel meer meegemaakt.
Klopt dat hij met Alice ook goed is en al van het begin maar hij ging met haar veel minder om. Met Jimmy heeft hij veel meer dingen meegemaakt en samen gedaan in het huis.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Met Alice gaat hij vanaf week 2 goed. En jimmy heeft af en toe wat kuren en is soms niet oprecht naar hem . Denk dat Tom dat ook wel aanvoelt.
typfoutje aangepastquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan mis je nog een Belg er zijn nog 2 Belgische mannen
Nee al vanaf dat sonja weg was trokken ze naar elkaar toe. Alleen niet de hele dag maar tom ging altijd met Alice praten als er iets was.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Met Alice is Tom pas een paar weken zo close en met Jimmy heeft hij in het hele BB avontuur veel meer meegemaakt.
Tom laat mensen heel makkelijk vallen. Dat heeft hij wel bewezen deze BBquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Alice af Tom heel graag en ze zijn ook al vanaf het begin goed met elkaar maar op een heel andere manier als dat Tom met Jimmy is. Daarom begrijp ik het niet en valt me erg tegen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:04 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Alice heeft gedaan waar Alice goed in is. Mensen bespelen door ze het gevoel te geven dat ze haar beste mattie zijn om zo verder te geraken in het spel, en Tom is daar erg gevoellig voor. Als BB afgelopen is verdwijnt ze van de radar en spreekt ze niemand van hen nog, mark my words.
Vooral toen idd.. er is toen heel veel besproken en vanaf dat moment werd hun vriendschap nog hechter.. tenminste dat dacht ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 21:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat dus. Ik denk dan aan die middag dat ze samen in dat aparte hok hebben gezeten toen Jimmy in drag ging.
Dat dusquote:Op woensdag 27 maart 2024 21:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee al vanaf dat sonja weg was trokken ze naar elkaar toe. Alleen niet de hele dag maar tom ging altijd met Alice praten als er iets was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |