Hij vraagt heel veel energie van mensen. Positief of negatief.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is wel aan het jammeren hoor pff net alles goed en nu zo zielig weer, en Karen zat lekker te kaarten en zit bij hem. en dan even later weer over haar lullen
nou inderdaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij vraagt heel veel energie van mensen. Positief of negatief.
Ik denk dat het in de drag wereld wel wat kan helpenquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy vraagt zich af wat er allemaal op hem afkomt. Denk hij dat hij een idool is of zo. Hij weet toch van de deelname van vera dat het met een maand allemaal weg is. Zover ik weet zijn huub en bjorn de enige deelnemers aan een rls doorgestroomd zijn in de tv wereld
Zeker omdat Ash op de bank zit en Ty niet.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja als Karen op de bank zit ze gaat eruit ze gaat het verliezen ook van Randy gaat ze het zelfs verliezen.
Nopequote:Op woensdag 27 maart 2024 19:43 schreef Clasientjuh het volgende:
Ja als Karen op de bank zit ze gaat eruit ze gaat het verliezen ook van Randy gaat ze het zelfs verliezen.
Elke x als hij op de bank zit of dreigt erop te komen dan gaat hij de camera’s op eisen en hopen dat mensen hem er zo inhouden.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
hij is wel aan het jammeren hoor pff net alles goed en nu zo zielig weer, en Karen zat lekker te kaarten en zit bij hem. en dan even later weer over haar lullen
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Randy staat echt al weken strak onderaan
Ik denk echt Randyquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.
Nee als Randy op de bank komt rockt hij naar huis gezien de eerdere pollsquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
True, maar een bank met Ashley, Karen en Randy verliest Karen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |