wil je de mijne vasthouden?quote:
halloootjes mevrouwtje dingdongquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Willen jullie vanmiddag tegen 14:40 heel hard duimen dat de arts tevreden is over mijn vingers? 🥺❤️
met sokken aan schijn je beter te slapen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij was ik moe gisteravond. Niet alleen op de bank eerst in slaap gevallen, maar ook nog met sokken aan m'n bed in gekropen...
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
2858 stappies al en mijn werktelefoon heeft wat glasschade maar ik heb geen idee hoe dat komt. Gore appletroep uit sjiena
Ik cheerleader 'm vastquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Willen jullie vanmiddag tegen 14:40 heel hard duimen dat de arts tevreden is over mijn vingers? 🥺❤️
Zelf tellen maar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggen
dus nu kan ik geen stapjes tellen.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:38 schreef dud0r het volgende:
wel lekker kipshoarma met komkommer als ontbijt
Wat ik zeiquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:38 schreef dud0r het volgende:
wel lekker kipshoarma met komkommer als ontbijt
Volstrekt uit de lucht gegrepen aanname.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like te pakken van dimmy dus er zal wel een kern van waarheid inzitten
Watquote:
Dimmy heeft mij wel gezien dus die weet hoe viesdik ik benquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is gezond. Het is vlees en groentenquote:
Ieuwl neequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil je de mijne vasthouden?
[..]
halloootjes mevrouwtje dingdong
[..]
[..]
met sokken aan schijn je beter te slapen.
[..]
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggen
dus nu kan ik geen stapjes tellen.
Moest lachen om het woordje vethutquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijgt groepskorting in de Eftelingquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat
[..]
Dimmy heeft mij wel gezien dus die weet hoe viesdik ik ben
ik zal mn best doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Fair.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest lachen om het woordje vethut
Eigen postcode of eigen zwaartekrachtsveld, wat was het ook weer?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgt groepskorting in de Efteling![]()
Why not both?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen postcode of eigen zwaartekrachtsveld, wat was het ook weer?
gelukkig maar VOCHTIG POESJEquote:
Bloedgroep frituuroliequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigen postcode of eigen zwaartekrachtsveld, wat was het ook weer?
buiten de vriezer zijn ze beterquote:
Je vraagt dat aan de knul die ontbijt met shoarmaquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is een acceptabel tijdstip om ze in de airfryer te gooien?
9:05quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ieder moment van de dagquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
0907quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
wel een ver gezochte huehue dit hoorquote:
Dinonuggets of gewone?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURWAquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh goddank, de schreeuwende Polen komen alleen wat meuk ophalen.
Ja, dat. Veelvuldig.quote:
ik kom er aanquote:
Hehehquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://music.youtube.com/watch?v=eDjevyoTIaE&si=LjR74zrZIxhxAtvT
Deze even goed hard opzetten
Die hebben gisteravond het EK gehaald, die zullen vast in een goede stemming zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh goddank, de schreeuwende Polen komen alleen wat meuk ophalen.
Geen idee, ik hoor alleen kurwa dit kurwa dat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die hebben gisteravond het EK gehaald, die zullen vast in een goede stemming zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor alleen kurwa dit kurwa dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:29 schreef Ama het volgende:
Wel nice dat de litteken op mijn elleboog helemaal niet meer zo super duidelijk is vind ik. Je kan wel zien dat de buitenste rand van mijn tattoo aan die kant een mini beetje vervormd is maar liever dat dan een litteken over mijn tattoo heen.Kan je later zeggen dat je door een haai gebeten werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of ik zat te denken ik ga zeggen dat ik met een beer gevochten heb.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je later zeggen dat je door een haai gebeten werd
Daar zullen ze echt vrij weinig rekening mee houden, volgens mij is de elleboog een goed te werken plek omdat dingen wat meer aan de oppervlak liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga vandaag wel vragen of mijn tattoo de reden is dat het op mijn elleboog gedaan is want ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Was het de vorige keer alleen vergeten te vragen.
Hooikoorts? kan ook op je huid zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt turboschurft ofzo![]()
![]()
Overal jeuk![]()
Te heet gedoucht?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Overal jeuk![]()
hallo vriendje haagsquote:
gewoon naar tamieke en mij luisteren dan had je ze al op gehadquote:
LaPo-angst?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nog steeds niet vol?
Inb4: nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Mja. Denk het niet maar neem wel een antihistamine. Kan geen kwaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hooikoorts? kan ook op je huid zijn
Is er echt kans op schurft? Want dan zou ik als ik jou was meteen die zalf gaan halen. Wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Overal jeuk![]()
In Amsterdam is er altijd kans op schurftquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is er echt kans op schurft? Want dan zou ik als ik jou was meteen die zalf gaan halen. Wordt alleen maar erger.
Maar het zit er echt exact boven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar zullen ze echt vrij weinig rekening mee houden, volgens mij is de elleboog een goed te werken plek omdat dingen wat meer aan de oppervlak liggen.
Ja sowieso, maar genoeg mensen die denken dat het ze niet kan overkomen. Wat ik begrijp, want ik snap ook nog steeds niet hoe ik het twee keer gehad kan hebben terwijl ik in die periode haast niemand zag. Maar het is helaas gewoon echt extreem besmettelijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Amsterdam is er altijd kans op schurft
Studentenhuizen schijnt het nog wel eens voorbij komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar genoeg mensen die denken dat het ze niet kan overkomen. Wat ik begrijp, want ik snap ook nog steeds niet hoe ik het twee keer gehad kan hebben terwijl ik in die periode haast niemand zag. Maar het is helaas gewoon echt extreem besmettelijk
Klopt, ook daar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Studentenhuizen schijnt het nog wel eens voorbij komen.
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nog steeds niet vol?
Inb4: nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Altijdquote:
Nee kloptquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
sooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik laat dit topic voorlezen
Bij jouw posts heb ik een gek stemmetje ingesteld 🙄
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemdenquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het dus niet exclusief verkrijgbaar is in studentenhuizen, terwijl dat wel vaak lijkt te zijn wat mensen denken. Ik had in die tijd vrij weinig te maken met studentenhuizen.
Nu denk ik echt niet dat het zo is dat je het van een supermarktbezoekje van vijf minuten krijgtMaar Dimmy gaat geloof ik wel eens uit en het is best op te lopen in een kroeg of club. Is allemaal niet om bang te maken, maar kan goed zijn om even te controleren op bultjes in een rechte rij en kleine, grijze, onderhuidse tunneltjes. Zeker als de jeuk vooral 's nachts erger wordt.
quote:
Het is gewoon pech hebben inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het dus niet exclusief verkrijgbaar is in studentenhuizen, terwijl dat wel vaak lijkt te zijn wat mensen denken. Ik had in die tijd vrij weinig te maken met studentenhuizen.
Nu denk ik echt niet dat het zo is dat je het van een supermarktbezoekje van vijf minuten krijgtMaar Dimmy gaat geloof ik wel eens uit en het is best op te lopen in een kroeg of club. Is allemaal niet om bang te maken, maar kan goed zijn om even te controleren op bultjes in een rechte rij en kleine, grijze, onderhuidse tunneltjes. Zeker als de jeuk vooral 's nachts erger wordt.
Ja, zie rest van mijn posts, dat is absoluut niet wat ik insinuer. Dat ging er bij mijn twee keer ook zeer zeker niet aan vooraf.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemden
niet hatenquote:
helaas niet nee, ik nog zo m'n best gedaan bij de meet om je over te halen maar helaasquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemden
quote:
Dimmy heeft schurft van Duud!!11!!!!1!!!!!!!!!1111!! Zet het op je Hyves-pagina!!!11!!1!!quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas niet nee, ik nog zo m'n best gedaan bij de meet om je over te halen maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |