Is er echt kans op schurft? Want dan zou ik als ik jou was meteen die zalf gaan halen. Wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt turboschurft ofzo![]()
![]()
Overal jeuk![]()
In Amsterdam is er altijd kans op schurftquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Is er echt kans op schurft? Want dan zou ik als ik jou was meteen die zalf gaan halen. Wordt alleen maar erger.
Maar het zit er echt exact boven.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar zullen ze echt vrij weinig rekening mee houden, volgens mij is de elleboog een goed te werken plek omdat dingen wat meer aan de oppervlak liggen.
Ja sowieso, maar genoeg mensen die denken dat het ze niet kan overkomen. Wat ik begrijp, want ik snap ook nog steeds niet hoe ik het twee keer gehad kan hebben terwijl ik in die periode haast niemand zag. Maar het is helaas gewoon echt extreem besmettelijkquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Amsterdam is er altijd kans op schurft
Studentenhuizen schijnt het nog wel eens voorbij komen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja sowieso, maar genoeg mensen die denken dat het ze niet kan overkomen. Wat ik begrijp, want ik snap ook nog steeds niet hoe ik het twee keer gehad kan hebben terwijl ik in die periode haast niemand zag. Maar het is helaas gewoon echt extreem besmettelijk
Klopt, ook daar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Studentenhuizen schijnt het nog wel eens voorbij komen.
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nog steeds niet vol?
Inb4: nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Mannen zijn zo voorspelbaar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Altijdquote:
Nee kloptquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
sooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee klopt
Ik laat dit topic voorlezen
Bij jouw posts heb ik een gek stemmetje ingesteld 🙄
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemdenquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het dus niet exclusief verkrijgbaar is in studentenhuizen, terwijl dat wel vaak lijkt te zijn wat mensen denken. Ik had in die tijd vrij weinig te maken met studentenhuizen.
Nu denk ik echt niet dat het zo is dat je het van een supermarktbezoekje van vijf minuten krijgtMaar Dimmy gaat geloof ik wel eens uit en het is best op te lopen in een kroeg of club. Is allemaal niet om bang te maken, maar kan goed zijn om even te controleren op bultjes in een rechte rij en kleine, grijze, onderhuidse tunneltjes. Zeker als de jeuk vooral 's nachts erger wordt.
quote:
Het is gewoon pech hebben inderdaad.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:55 schreef RockNijntje het volgende:
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat het dus niet exclusief verkrijgbaar is in studentenhuizen, terwijl dat wel vaak lijkt te zijn wat mensen denken. Ik had in die tijd vrij weinig te maken met studentenhuizen.
Nu denk ik echt niet dat het zo is dat je het van een supermarktbezoekje van vijf minuten krijgtMaar Dimmy gaat geloof ik wel eens uit en het is best op te lopen in een kroeg of club. Is allemaal niet om bang te maken, maar kan goed zijn om even te controleren op bultjes in een rechte rij en kleine, grijze, onderhuidse tunneltjes. Zeker als de jeuk vooral 's nachts erger wordt.
Ja, zie rest van mijn posts, dat is absoluut niet wat ik insinuer. Dat ging er bij mijn twee keer ook zeer zeker niet aan vooraf.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemden
niet hatenquote:
helaas niet nee, ik nog zo m'n best gedaan bij de meet om je over te halen maar helaasquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar ik sta dan niet te vozen met vreemden
quote:
Dimmy heeft schurft van Duud!!11!!!!1!!!!!!!!!1111!! Zet het op je Hyves-pagina!!!11!!1!!quote:Op woensdag 27 maart 2024 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
helaas niet nee, ik nog zo m'n best gedaan bij de meet om je over te halen maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |