Die hebben gisteravond het EK gehaald, die zullen vast in een goede stemming zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh goddank, de schreeuwende Polen komen alleen wat meuk ophalen.
Geen idee, ik hoor alleen kurwa dit kurwa dat.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Die hebben gisteravond het EK gehaald, die zullen vast in een goede stemming zijn
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoor alleen kurwa dit kurwa dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:29 schreef Ama het volgende:
Wel nice dat de litteken op mijn elleboog helemaal niet meer zo super duidelijk is vind ik. Je kan wel zien dat de buitenste rand van mijn tattoo aan die kant een mini beetje vervormd is maar liever dat dan een litteken over mijn tattoo heen.Kan je later zeggen dat je door een haai gebeten werdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja of ik zat te denken ik ga zeggen dat ik met een beer gevochten heb.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je later zeggen dat je door een haai gebeten werd
Daar zullen ze echt vrij weinig rekening mee houden, volgens mij is de elleboog een goed te werken plek omdat dingen wat meer aan de oppervlak liggen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:39 schreef Ama het volgende:
Ik ga vandaag wel vragen of mijn tattoo de reden is dat het op mijn elleboog gedaan is want ik ben daar wel nieuwsgierig naar. Was het de vorige keer alleen vergeten te vragen.
Hooikoorts? kan ook op je huid zijnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt turboschurft ofzo![]()
![]()
Overal jeuk![]()
Te heet gedoucht?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt turboschurft ofzo![]()
![]()
Overal jeuk![]()
hallo vriendje haagsquote:
gewoon naar tamieke en mij luisteren dan had je ze al op gehadquote:
LaPo-angst?quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is dit topic nog steeds niet vol?
Inb4: nee, dat kan je toch zelf ook wel zien, heb je geen ogen of zo?
Mja. Denk het niet maar neem wel een antihistamine. Kan geen kwaadquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
Hooikoorts? kan ook op je huid zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |