wil je de mijne vasthouden?quote:
halloootjes mevrouwtje dingdongquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Willen jullie vanmiddag tegen 14:40 heel hard duimen dat de arts tevreden is over mijn vingers? 🥺❤️
met sokken aan schijn je beter te slapen.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:25 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij was ik moe gisteravond. Niet alleen op de bank eerst in slaap gevallen, maar ook nog met sokken aan m'n bed in gekropen...
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
2858 stappies al en mijn werktelefoon heeft wat glasschade maar ik heb geen idee hoe dat komt. Gore appletroep uit sjiena
Ik cheerleader 'm vastquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Willen jullie vanmiddag tegen 14:40 heel hard duimen dat de arts tevreden is over mijn vingers? 🥺❤️
Zelf tellen maar.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggen
dus nu kan ik geen stapjes tellen.
quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:38 schreef dud0r het volgende:
wel lekker kipshoarma met komkommer als ontbijt
Wat ik zeiquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:38 schreef dud0r het volgende:
wel lekker kipshoarma met komkommer als ontbijt
Volstrekt uit de lucht gegrepen aanname.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Like te pakken van dimmy dus er zal wel een kern van waarheid inzitten
Watquote:
Dimmy heeft mij wel gezien dus die weet hoe viesdik ik benquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is gezond. Het is vlees en groentenquote:
Ieuwl neequote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
wil je de mijne vasthouden?
[..]
halloootjes mevrouwtje dingdong
[..]
[..]
met sokken aan schijn je beter te slapen.
[..]
ik heb gisteren m'n fitbit bij lilak laten liggen
dus nu kan ik geen stapjes tellen.
Moest lachen om het woordje vethutquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Krijgt groepskorting in de Eftelingquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat
[..]
Dimmy heeft mij wel gezien dus die weet hoe viesdik ik ben
ik zal mn best doenquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Fair.quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest lachen om het woordje vethut
Eigen postcode of eigen zwaartekrachtsveld, wat was het ook weer?quote:Op woensdag 27 maart 2024 08:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Krijgt groepskorting in de Efteling![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |