Ik neem aan VAR aangezien doellijntechnologie onmiddelijk uitsluitsel geeft.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Volgens mij zat die net niet, is dit VAR of doellijntechnologie?
Hedftquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Luuk hedft hier vast een mening over.
Ik meende ook dat de scheidsrechter op een seintje reageerde, vandaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik neem aan VAR aangezien doellijntechnologie onmiddelijk uitsluitsel geeft.
Dat deed het ook op het horloge van de scheids. Dus doellijn technologie, imho.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Doellijntechnologie, aangezien de scheidsrechter het signaal binnen een paar seconden kreeg. En de assistent gaf het niet aan toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
De animatie zuigt wel enorm. Kun je alles van maken.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Doellijntechnologie, aangezien de scheidsrechter het signaal binnen een paar seconden kreeg. En de assistent gaf het niet aan toch?
Wow doe eens normaal en rustigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga je nu ook echt afzakken naar dit zielige niveau ja?
Jawel johquote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Nou zo zonder twijfel is deze niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |