Dat hele 'winnaarsmentaliteit' is echt de doodsteek van het Nederlands voetbal. Lekker allemaal Dieter Eiltsjes kweken, hoera.quote:Op woensdag 27 maart 2024 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben het niet zo vaak met Valentijn eens maar dat TD De Jong vindt dat er meer grinta gekweekt moet worden in de opleiding is natuurlijk net zo'n domme opmerking als die van Memphis.
Rustig de beste middenvelder van PSV geweest met 250 wedstrijden. Waarom zo denigrerend?quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:31 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Wieffer is een soort Hendrix (met krullen)
Is een compliment voor Wiefferquote:Op woensdag 27 maart 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Rustig de beste middenvelder van PSV geweest met 250 wedstrijden. Waarom zo denigrerend?
Oh die PSV-obsessie van jou, heer-lijk! Wat smaken deze traantjes zoet zeg.quote:Op woensdag 27 maart 2024 15:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Rustig de beste middenvelder van PSV geweest met 250 wedstrijden. Waarom zo denigrerend?
Vooral hier eigenlijk.quote:Op woensdag 27 maart 2024 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, het is een beetje de vloek bij het Nederlands elftal dat spelers te veel op individuele momenten beoordeeld worden in plaats van op het geheel.
Ik vind het hier nog wel meevallen zelfs.quote:
Toch wel bijzonder hoe Schouten ondanks zijn wanprestatie gisteren er in de media zonder kleerscheuren afkomt. Veerman ook, maar die scoorde dan nog.quote:Op woensdag 27 maart 2024 19:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het hier nog wel meevallen zelfs.
Dat enorme afzeiken van één speler komt vooral van de media (en dan gek genoeg vooral bij spelers die van PSV, Feyenoord of eigenlijk iedere club behalve Ajax komen)
het is dan ook gejank en onzin om te stellen dat het clubgerelateerd is.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:51 schreef CR7 het volgende:
[..]
Toch wel bijzonder hoe Schouten ondanks zijn wanprestatie gisteren er in de media zonder kleerscheuren afkomt. Veerman ook, maar die scoorde dan nog.
Te weinig Ajacieden selecteren dan krijg je dit.quote:Op woensdag 27 maart 2024 20:58 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
het is dan ook gejank en onzin om te stellen dat het clubgerelateerd is.
Wereldtop, zijn er nog Nederlanders in die categorie? Misschien Van Dijk, dan redelijk wat subtoppers maar daar reken ik de eredivisie spelers niet onder, dat is middenmoot.quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, tijdens de wedstrijd waren er flink wat PSV'ers zich aan het aftrekken op het sterkhoudersduo Veerman/Schouten. Schouten is wereldtop, heb ik gisteravond geleerd.
Aké. De Jong.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldtop, zijn er nog Nederlanders in die categorie? Misschien Van Dijk, dan redelijk wat subtoppers maar daar reken ik de eredivisie spelers niet onder, dat is middenmoot.
Aké 100% wel ja. City fans zijn ook echt dol op hem. En die hebben toch aardig wat topverdedigers.quote:
Van Dijk is wereldtop, beste verdediger ter wereld weer. De Jong komt daaronder, Ake daar weer iets onder en de rest is dertien in dozijn, al is Xavi natuurlijk wel een interessant talent, maar dat Schouten de wereldtop aan zou kunnen omdat Newcastle ooit naar hem heeft geinformeerd zouden hebben is natuurlijk lachwekkond,.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wereldtop, zijn er nog Nederlanders in die categorie? Misschien Van Dijk, dan redelijk wat subtoppers maar daar reken ik de eredivisie spelers niet onder, dat is middenmoot.
Daarom des te fustrerender dat Koeman Xavi niet aan het voetballen krijgt, denk dat Depay zich wat meer aan moet passen ipv al die ruimtes dichtlopen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Dijk is wereldtop, beste verdediger ter wereld weer. De Jong komt daaronder, Ake daar weer iets onder en de rest is dertien in dozijn, al is Xavi natuurlijk wel een interessant talent.
Aké is ook gewoon wereldtop. Frimpong zelfde categorie als Simons.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Van Dijk is wereldtop, beste verdediger ter wereld weer. De Jong komt daaronder, Ake daar weer iets onder en de rest is dertien in dozijn, al is Xavi natuurlijk wel een interessant talent, maar dat Schouten de wereldtop aan zou kunnen omdat Newcastle ooit naar hem heeft geinformeerd zouden hebben is natuurlijk lachwekkond,.
In principe wel, maar het is een adjudant, hij leidt zelf nooit de verdediging bij ManCity en in echt zware wedstrijden liet Pep hem nog wel eens op de bank (al weet ik niet of hij dat nog steeds zou doen). Kan natuurlijk voetballend wel lekker mee in het omsingelingsvoetbal van Peps City. Ake speelt in de wereldtop maar is natuurlijk geen top 10 verdediger.quote:
Heel RB Leipzig draait om Simons. Frimpong is leuk, maar blijft een back.quote:Frimpong zelfde categorie als Simons
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |