SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
en het cadeautje (of wat het ook was) beviel wel denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die vernomen heeft dat je niet echt jarig was
Hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende: [..] hahaha, je bent de eerste!!!!! whoeptiedoeee
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi Doet me denken aan mijn oom. Die belde toen op de uitslagendag van de schoolexamens om mij te feliciteren. Hij was alleen jaar te vroeg. Het jaar erop belde ik hem om te vertellen dat ik was geslaagd "Ja ik heb je natuurlijk al gefeliciteerd dus dat hoef ik niet meer te doen"
En er zat ook geen sticker op ofzo van PostNL?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het cadeautje (of wat het ook was) beviel wel denk iktenminste, postnl gaat toch geen lege enveloppe bezorgen dat is geopend, of wat zouden ze daarmee doen
Whehequote:
Sla(ag)quote:
Wat voor saus?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ah met sla. Nevermind
Wil er geaag een bestellen om.mee te nemen
Dat doet me dan weer denken aan mijn nichtje. Toen ze 2 of 3 oid wasquote:
Ja daar zijn ze wel goed in geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-leeuwarden-ontsnapt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan mijn nichtje. Toen ze 2 of 3 oid was
Ook op uitslagendag van schoolexamens.
Mijn moeder met haar op de fiets, overal vlaggen met tassen.
Mijn moeder heel enthousiast
"Kijk, daar woont een kindje die geslaagd is!"
Nichtje is even stil
"Wat gemeen!"
Mijn moeder viel bijna van haar fiets van het lachen
Duh, gelijk even het hele bedrag voorgeschotenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:datismijnmening al aan Trump gedoneerd hebben zodat hij z'n 490 miljoen kan betalen
Doe nou eens normaalquote:
Leeft die nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar is de caaf allergisch voor
quote:
quote:
Oh dan wil ik mijn bestelling annulerenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, burito met een levende caaf en een blaadje sla.
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.
Doet hij erbij. Normaal is het landschapinrichting.quote:
Ik wil dit ookquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij ontwerpt verblijven voor dieren. Komt best veel bij kijken om te zorgen dat ze niet ontsnappen.
Ja, dat kan niet. De caaf zit al in de ovenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dan wil ik mijn bestelling annuleren
Levendquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. De caaf zit al in de oven
Op dat vlak is in Rotterdam ook zat werk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgens mij een of ander nieuw verblijf voor apen gedaan in Amsterdam paar jaar geleden.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:18 schreef Modus het volgende:
[..]
Op dat vlak is in Rotterdam ook zat werk.
Nou nou nou, om de Bijlmer gelijk een verblijf te noemenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doet hij erbij. Normaal is het landschapinrichting.
Volgens mij een of ander nieuw verblijf voor apen gedaan in Amsterdam paar jaar geleden.
Wanneer ga je?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Flixbus annuleerde mijn gereserveerde extra stoel. Die bus leek ook ineens vanaf een andere locatie in Krakow te vertrekken. Dus nu heb ik die hele reis geannuleerd. Opnieuw geboekt voor een iets vroeger tijdstip. En nog 20 euro minder kwijt ook
Nice slow cookingquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Oven staat op 40 graden en de caaf heeft een ligstoel, zonnebril en een mojito
Cool!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Flopmodquote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met de enkelbijter
[..]
Allemaal afgevinkt zonder te lezen.
Annuleren als in je mocht niet mee?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Flixbus annuleerde mijn gereserveerde extra stoel. Die bus leek ook ineens vanaf een andere locatie in Krakow te vertrekken. Dus nu heb ik die hele reis geannuleerd. Opnieuw geboekt voor een iets vroeger tijdstip. En nog 20 euro minder kwijt ook
Heb je nog iets om naar uit te kijkenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
4 juni.Duurt nog even. Hoop dat Flixbus dit soort geintjes niet nog eens flixt
Ik wel, maar ik mocht blijkbaar geen extra stoel meer of zo. En ineens vertrekt die bus aan de rand van Krakow en niet bij het stationquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Annuleren als in je mocht niet mee?
Over precies 2 maanden vlieg ik al naar Krakowquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je nog iets om naar uit te kijkenEn alsnog is dat al over een goede 2 maanden
Nog eerder dusquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over precies 2 maanden vlieg ik al naar Krakow
Lekker warm.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat kan niet. De caaf zit al in de oven
Ow. Ik ben straks afhankelijk van dat bedrijf om Parijs uit te komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik mocht blijkbaar geen extra stoel meer of zo. En ineens vertrekt die bus aan de rand van Krakow en niet bij het station
Nee, van Krakow naar Boedapest. Is sneller dan de treinquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eerder dusMaar goed dat je vliegt, was even bang dat je de bus naar Polen nam
Naar kiep?quote:
Mja, ze zijn wel een beetje raar aan het goochelen. Helemaal gerust ben ik er niet opquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ow. Ik ben straks afhankelijk van dat bedrijf om Parijs uit te komen.
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
Welke kleur?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik eerst even naar de pedicure
Oké, Ru_Flash.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu ga ik eerst even naar de pedicure
Beetje van dat zure pisgeel wat zo kenmerkend is voor kalknagels bejje nou lekker?quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Oven staat op 40 graden en de caaf heeft een ligstoel, zonnebril en een mojito
Hoe beviel the Zone of Interest als biopic?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik hoor nog geen klachten uit de oven 👀
Ik vertrouw het wel. De opstapplaats is een grote bushalte in niemandsland, dus wat dat betreft kan het niet meer aannemelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ze zijn wel een beetje raar aan het goochelen. Helemaal gerust ben ik er niet op
Ze zeggen toch standaard bij afwijkend vlees dat het naar kiep smaakt?quote:
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schattigquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schatt
Dat filmpje van de wasbeer die suikerspin krijgt leeft voor altijd in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje weleens gezien van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat filmpje van de wasbeer die suikerspin krijgt leeft voor altijd in mijn hoofd.
En de zijnberen dan?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wasberen zijn verleden tijd. Ze hadden wordberen moeten nemen. Die hebben tenminste nog potentie.
Die leven altijd in het hier en nuquote:
Ik snap niks van deze zin.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe beviel the Zone of Interest als biopic?
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik kan altijd zo genieten van wasberen die aan het eten zijn. Dat is zo schattig
Awwwwwquote:
Zij zijn dus zij bestaanquote:
Ja datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂
Ja datquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind dat bij ratten ook altijd zo schattig dat ze dan op hun kont gaan zitten en met hun twee voorpootjes alles opeten. 😂
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje weleens gezien van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen?
Ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liever sushi? Dan vis ik de vis uit de sauna.
Ik wilde zeggen dat hij niet leuk meer is als ik hem uitleg, maar hij is ook niet leuk als ik hem niet uitleg eigenlijk.quote:
Dan is het niet gesmolten in het water maar zit het gewoon in je buikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo ben k altijd na 2 min sushi. Waar is het ineens gebleven
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat filmpje van de wasbeer die suikerspin krijgt leeft voor altijd in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje weleens gezien van een wasbeer die een suikerspin probeert te wassen?
Mooi dat we allemaal op één lijn zitten.quote:
Goed verhaal wel Zwabquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat hij niet leuk meer is als ik hem uitleg, maar hij is ook niet leuk als ik hem niet uitleg eigenlijk.
Nietquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan is het niet gesmolten in het water maar zit het gewoon in je buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |