SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
en het cadeautje (of wat het ook was) beviel wel denk ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iemand die vernomen heeft dat je niet echt jarig was
Hihiquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende: [..] hahaha, je bent de eerste!!!!! whoeptiedoeee
![]()
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi Doet me denken aan mijn oom. Die belde toen op de uitslagendag van de schoolexamens om mij te feliciteren. Hij was alleen jaar te vroeg. Het jaar erop belde ik hem om te vertellen dat ik was geslaagd "Ja ik heb je natuurlijk al gefeliciteerd dus dat hoef ik niet meer te doen"
En er zat ook geen sticker op ofzo van PostNL?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en het cadeautje (of wat het ook was) beviel wel denk iktenminste, postnl gaat toch geen lege enveloppe bezorgen dat is geopend, of wat zouden ze daarmee doen
Whehequote:
Sla(ag)quote:
Wat voor saus?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:01 schreef bitterbal het volgende:
Ah met sla. Nevermind
Wil er geaag een bestellen om.mee te nemen
Dat doet me dan weer denken aan mijn nichtje. Toen ze 2 of 3 oid wasquote:
Ja daar zijn ze wel goed in geloof ikquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:02 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-leeuwarden-ontsnapt
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer denken aan mijn nichtje. Toen ze 2 of 3 oid was
Ook op uitslagendag van schoolexamens.
Mijn moeder met haar op de fiets, overal vlaggen met tassen.
Mijn moeder heel enthousiast
"Kijk, daar woont een kindje die geslaagd is!"
Nichtje is even stil
"Wat gemeen!"
Mijn moeder viel bijna van haar fiets van het lachen
Duh, gelijk even het hele bedrag voorgeschotenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:datismijnmening al aan Trump gedoneerd hebben zodat hij z'n 490 miljoen kan betalen
Doe nou eens normaalquote:
Leeft die nogquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, daar is de caaf allergisch voor
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |